Skupiny létají s Honzou

Rušení letenek kvůli koronaviru

10.3.2020 15:39 650 komentářů
Nabídka již není aktuální

CC0 Pixabay

Na základě vyhlášení italské karantény ruší letecké společnosti svoje linky do Itálie.
 

 
Aktuálně platí úplný zákaz vycestovat do zahraničí (mimo služební cesty, neodkladné cesty za rodinou nebo na úřad). Pokud se vrátíte do 24 hodin, nemusíte do karantény, v opačném případě je potřeba počítat se 14-denní karanténou.
 
Od 14.3.2020 mají vládou občané ČR zákaz vycestovat do 13 zemí jako je: Čína, Irán, Jižní Korea, Itálie, Španělsko, Francie, UK, Dánsko, Švédsko, Nizozemsko, Norsko a další, seznam zemí se bude postupně doplňovat. Nárok na vrácení peněz za letenky není, jediný případ bude, pokud bude linka zrušena.
 
Pro informaci jsem dal dokupy přehled největších provozovatelů linek do Itálie z ČR a okolí.
 
ČSA
ČSA zrušily svoje linky už minulý týden po vyhlášení zákazu letů mezi Itálii a ČR. Za všechny lety v období do začátku dubna tak bude vracet peníze. Nově je zrušená i linka do Tel Avivu.
 
Ryanair
Ryanair nejprve zrušil lety do Bergama, Trevisa a Boloni (obousměrně) na základě nařízení vlády ČR. Vzhledem k nízké poptávce ale dochází v období až do konce dubna 2020 k rušení některých rotací také na dalších letech z ČR (Barcelona, Zadar, ..). Od 13.3.2020 ruší Ryanair všechny lety z/do Itálie včetně těch z/do ČR až do 8.4.2020, opět je tak nárok na vrácení peněz.
 
easyJet
Aerolinka zatím neupravila nijak provoz letenek do Neapole. U Milána a Benátek byla nucena na základě nařízení vlády ČR nevozit cestující při letu do ČR. V opačném směru ale stále létá i prodává letenky. Zásadní problém je tak při nákupu třeba pouze jednoho směru, kdy aerolinka peníze nevrací, protože let provozuje. Vzhledem k ostatní aerolinkám je ale asi otázkou času, kdy k rušení přistoupí.
Aktualizace: easyJet od 11.3.2020 zrušil všechny lety do Itálie až do konce zimního letového řádu (28.3.2020).
 
Wizz Air
Ruší lety do Itálie od 10.3.2020 do 3.4.2020. Rovněž ruší lety od 12.3.2020 do 23.3.2020 do Izraele (hodí se hlavně u linek do Tel Avivu a Eilatu z okolních letišť). U všech zmíněných linek je tak nárok na vrácení peněz. Rovněž letový řád Wizz Airu až do konce dubna prořídl.
 
Vueling, Alitalia
Aerolinky zatím létají a rušení letů mimo menší redukce neoznámily, k zastavení ale dojde v nejbližších dnech asi také. Otázkou je jestli u Alitalie doje poté vůbec k obnovení… :/
Aktualizace: Vueling zrušil od 13.3.2020 rovněž svoji linku do Florencie.
 
Lety do USA
Od 14.3.2020 jsou na 30 dní rovněž zakázány lety z Evropy do USA (mimo letů z Velké Británie).
 

Základní pravidla vracení letenek

Pokud je váš let v některém z výše uvedených rozmezí tak vyčkejte na email o rušení od aerolinky, nemá cenu psát předem, nic vám stejně neřeknou a navíc se s největší pravděpodobností ani nedostanete na online chat či na řadu na telefonu. Pokud máte koupenou na jedné rezervaci letenku tam i zpět, tak máte právo zrušit obě cesty, i když byla oficiálně zrušena zatím jen jedna. Pokud máte letenku na jiné lince, která zrušena nebyla, kvůli koronaviru letenku u výše uvedených společností rušit nemůžete, jednoduše propadne a nic nemusíte nikde hlásit.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Vendula napsal(a):

    Dobrý den,
    na 8.5.-10.5. máme koupeny letenky do Říma přímo od společnosti Ryanair, při přihlášení není uvedena žádná změna, stále uvedeno, že let je naplánován a je možné udělat odbavení. Budou nám vráceny peníze i v tomto případě, když jsou uzavřeny hranice a zákaz letů do této destinace ? Zatím se nikdo neozval a žádný email nepřišel o zrušení. Děkuji za radu.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, tam záleží jak to dopadne, jestli se to rozvolní na tolik, aby lety mohly být provozovány tak nebudete mít nárok na vrácení, pokud ne tak se let zruší a následně přijde email, kde požádáte o refund.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Tomas napsal(a):

    Paní Gabrielo, i my jsme měli zaplacené letenky s Vueling koncem dubna do Barcelony, ale zatím nám nic nepřišlo. Vás kontaktovali přes email nebo telefonicky? Prosím dejte mi vědět na 608 606 464. S přáním hezkého dne Tomáš

  • Gabriela napsal(a):

    Dobrý den. Společnost Vueling nám sama zrušila letenky do Barcelony (2x zpáteční let koncem dubna). Měla jsem na výběr, jestli přerezervovat na jiný termín, anebo požádat o „full refund“. Tak jsem samozřejmě zažádala o vrácení peněz. K mému nemilému překvapení, mi nevrátili celou sumu zpátky na účet, ale poslali mi dva vouchery platné jen do konce roku. Jakou cestou z nich „mám dostat“ svoje peníze a ne voucher? Nevíte mi poradit kde a jak to vyřešit a jestli je to vůbec možné? Mnohokrát děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, od poloviny dubna by podle vyjádření Vuelingu měla být dostupná možnost tyto vouchery online refundovat na peníze, takže nezbývá než čekat.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Markéta napsal(a):

    Dobrý den
    Letim společně s manželem do Barcelony 10.5. se společností Vueling. Mám vyčkat na e-mail ohledně zrušení letu a následně až řešit vracení peněz

    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano do té doby, dokud nebude let oficiálně zrušen se zatím nedá nic moc co dělat…


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Sarka napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat. Přes Wizzair jsme měli letenky, let byl zrušen a mají nám vrátit peníze buď na účet nebo na kredit 120%.
    Za letenky jsme zaplatili 143 Euro a nyni nám napsali, že nám pošlou 64,-Euro. Vycházi to na tuhle částku v případě, že odečtu částku za zavazadlo a administrativní poplatek. Nerozumím tomu, proč by nám nevrátili celkovou sumu. Ani nevím kam napsat, můžu se na jejich stránkách jen přihlásit, email není nikde uveden.
    Děkuji za odpověď
    Šárka

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, měly by vrátit určitě celou částku, nikdy jsem neviděl, že by vrátili jen část, takže počkat jak to celé dopadne a pak případně reklamovat.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Iveta napsal(a):

    Dobrý den,
    na 6.5. máme koupené letenky Praha – Edinburgh se společností Ryanair, zpět potom na 10.5. s návratem do Vídně (Laudamotion). Je nějaká šance, že alespoň peníze za letenku tam dostaneme zpět? Případně mám počkat na email o zrušení letu nebo to řešit už teď sama?
    Děkuji
    Iveta

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano počkat až přijde email a rovnou ve formuláři požádat, do 28 dnů by pak mělo být vyřešeno, zatím mi u všech rezervací Ryanair/Lauda peníze vyplatil.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Ferda Mravenec napsal(a):

    KIWI.com opravdu již nikdy nevyužiju. Tohle je fakt na hromadnou žalobu. Chápu, že díky koronaviru je to pro ně špatné, ale to pro všechny.

    Pokud prodávají letenky, musí s něčím takovým počítat.

    Letecká společnost (ČSA) mi oznámila, že se semnou nebude vůbec bavit, protože to musím řešit s prodejcem.
    Prodejce – kiwi.com – mi oznámil, že musím zaplatit 20 Eur za to, že to za mne s leteckou společností vyřídí.

    Jak jako za mne? Vždyť já tedy nemám možnost to sám řešit. Kde je něco jako záruka za zakoupený produkt?

    Je nádhera vyhledat si články o kiwi.com…honosné titulky jako „Nejúspěšnější český startup!!!“ ….jak je vidět, solidní firma se pozná až ve špatných časech. A zde je vidět, že kiwi.com rozhodně solidní firma není.

    Kde má napsanou informaci, když si letenku kupujete, že pokud nepoletíte, budou chtít výpalné 20Eur, za které vám ale ještě vůbec nic negarantují…..jenom že to „za vás budou řešit“.

    Asi se kiwi.com těch 20 Eur vyplatí….co na tom, že pošramocenou pověst už nikdy neočistí….hlavní jsou prachy, co jsou doma.

    Radši si příště připlatím a koupím letenky přímo u letecké společnosti….
    Ferda

    • Honza napsal(a):

      Na Kiwi jsem nikdy nekupoval, vždycky jsem je měl jako takové ty těsně na hraně. Ok u Pelikána, Královny nebo Letušky, za hranou mytrip, skyscanner, opodo, apod. tímto tam spadlo kiwi taky..


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Nikča napsal(a):

    Ahoj! 🙂
    tak bohužel došlo i na nás … Máme letět s Air France Praha-Paříž-Tokio přes Letušku a došel nám email přímo od Air France, že nám byl zrušen let Praha-Paříž. Všechny lety jsou zaplaceny v rámci jedné rezervace pro obě osoby. Dostali jsme radu, ať zkusíme vyplnit formulář na Air France ohledně vrácení peněz. Nicméně se nám tam ukazují i další lety v rámci toho jednoho rezervačního kódu. A teď otázka, bude stačit, když jsme zažádali o vrácení peněz pouze na tom oficiálně zrušeném jednom letu a když jsou všechny lety za obě osoby v rámci jedné rezervace, budou nám automatiky zrušeny a vyplaceny i ty ostatní lety?

    Díky 🙂

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, vyčlenit ten jeden let jako takový nejde, takže by to mělo být za všechny lety/osoby, ale jak k tomu přistoupí aerolinka je u každé trochu jinak.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • lucie filipi napsal(a):

    Dobrý den chci se zeptat qatar nám změnil o den odlet na Bali i datum odletu zpět a doby přestupu ,který v tuto dobu nebude možný uskutečnit. Zatím není let zrušený,ale chceme vrátit celé peníze za letenky je ta možnost? nechceme je na voucher.

    • Honza napsal(a):

      Automaticky to obvykle chodí do voucheru, takže pokud chcete peníze zpět tak se obrátit přímo na Qatar.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Nina napsal(a):

    Dobrý den, prosím o informaci ohledně vrácení peněz za lety Praha-Antananarivo a zpet 16.4.-6.5. Let na Madagaskar je již zruseny. O změnu datumu letu ani voucher nemáme zájem. Je nějaká šance by plný společnost KLM vrátila peníze? Jak postupovat? Moc děkuji, Nina

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, KLM zatím nemá s výplatou moc problém, takže kontaktovat přímo společnost a domluvit se.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Nikola napsal(a):

    Dobrý den Honzo, Easyjet mi zrušil zpáteční let do UK a jako kompenzaci mi poslali voucher. Já ale voucher nechci, chtěla bych vrátit peníze. V emailu, který jsem obdržela ještě před voucherem stojí: Vaše vrácení peněz se zpracovává a bude provedeno na platební kartu použitou k provedení původní rezervace. Počkejte prosím až 7 dní, než bude zpracována.
    Znamená to, že své peníze dostanu cca do 7 dnů? Vůbec nevím, zda má smysl to řešit a nebo se prostě smířit s tím, že buď uplatním voucher a nebo mi peníze propadnou?
    Děkuji předem za odpověď a přeji hezký den.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, většina aerolinek dnes dává voucher, na peníze se pak dostanete jedině že je následně kontaktujete s žádostí o vyplacení voucheru na peníze..


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Michaela napsal(a):

    Hezký den,

    má prosím někdo zkušenosti s Wizzair, zda kvůli současné situaci vraceli peníze za letenky? Máme letět 6. května z Vídně na Kypr. Přebookování letu je dražší, než letenka. Tak co myslíte? Má někdo podobný problém?
    Děkuji a pevné zdraví všem!

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, vracejí do kreditu, pokud kredit nechceš, tak je potřeba je pak kontaktovat ať to vrátí na kartu.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Lucie napsal(a):

    Dobrý den, Honzo, mohla bych se prosím zeptat. Vím, že je to zatím docela dopředu, ale máme koupené 2x zpáteční letenky přes Ryanair 1.6.-6.6.2020 z Vídně do Lisabonu, cena letenek byla 9.000,-. Zatím žádný email ohledně zrušení nedošel. Myslíte, že je nějaká reálná šance, že bychom dostali peníze za let zpátky? Děkuji mockrát za odpověď. Lucie Z.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud budou lety zrušeny tak ano, jaká bude situace za 2 měsíce ale aktuálně nikdo netuší, takže nemá cenu to zatím řešit.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Honza napsal(a):

    Honza zdraví Honzu !
    Prosím o radu. Zakoupili jsme zpáteční letenky přes Mytrip z Prahy do Amsterodamu a zpět ( odlet 24.4., přílet 27.4.). 27.3. jsme obdrželi email od ČSA o zrušení letů a email od Mytrip s obecnými informacemi ( rušení letů v souvislosti s Corona, pracují na řešení žádostí zákazníků ale jsou zahlceni, nekontaktovat dříve než 6 dní před plánovaným odletem, sledovat stránky aerolinek). Dále jsem na stránkách Mytrip objevil informaci, že vyřídí žádost o vrácení peněz za předem splatný poplatek 30 EUR za každou rezervaci.
    Jaký je správný postup, jak se domoci vrácení peněz? A je reálná šance na úspěch ?
    Nebo se domluvit přímo s ČSA a akceptovat změnu letu? (Avšak podmínka uskutečnění letu do konce roku 2020 je dost nevyhovující ).
    Děkuji !

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud máte přístup do rezervace tak se můžete domluvit přímo s ČSA, nevím jak to mytrip oficiálně dělá. Jinak vrácení penež půjde jedině přes mytrip protože peníze přijdou zpět na kartu/účet ze které byly letenky placeny.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Markéta napsal(a):

    Hezký den, podařilo se prosím již někomu přes refundclaims u Rynair dokončit formulář? Přišla mi i sms, abych provedla a vždy mi to hodí chybovou hlášku. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Formulář, který posílají v emailu funguje bez problémů, tam mi prošlo vše.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • BarboraJ napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat mám koupené letenky přes skyscanner do Barcelony se společností Ryanair termín je 16-19.5 vzhledem k situaci jaká je teďka u nás v CR a ve španělsku je mi jasné že odcestovat nebude možné kdy případně a jak se mám obrátit na vráceni peněz?

    Dekuji moc

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, kontaktovat prodejce, pokud dal přístup do Ryanair tak třeba i přímo Ryanair, případně počkat na email. Určitě ale pozor na to, abyste si nevyjednala vrácení peněz a ty pak nepřišly jen skyscanneru.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Lucie napsal(a):

    Dobrý den, kupovala jsem letenky přes Letušku do Portugalska (Tap Portugal). Let byl na konci dubna a už je zrušený. Z Letušky mi nyní napsali, ze si mám vybrat z možnosti letecké společnosti ( voucher platný rok, změna termínu atd). Vzhledem k nejisté situaci do budoucna bych ale chtěla vrátit peníze? Mám na vracení peněz nárok nebo si opravdu smím vybrat jen z těch nabízených možností? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, oficiálně nárok máte, ale záleží jak se k tomu postaví aerolinka. Poslední dobou i z jednotlivých vlád přicházejí informace o budoucí nutnosti vouchery využívat.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Petr napsal(a):

    Zdravim, uvízli jsme s manželkou na Bali, měli jsme dnes letět zpět se Singapore Airlines, ale ty nám to v pondělí kompletně zrušili. Letenky jsme kupovali přes mytrip.com, psal jsem jim už už 2x a žádné info neposlali. Nevíte jak to bude s refundaci, když sem nás přivezli a zpáteční už nevyšla? Máme možnost letět buď s qatarem a nebo si zařídit let přes ambasádu, aby se pak ale neozvali když už budeme doma, ze pro nás mají náhradní let.

    • Honza napsal(a):

      Pokud vám ho zrušili tak vás do náhradního letu tlačit nemohou, buď voucher nebo peníze zpět.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Hana Kuňakova napsal(a):

    Dobrý večer kde se mám obrátit na vrácení peněz za letenku od společnosti Rayner? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jakmile přijde email tak vyplnit formulář v odkazu, je to nejrychlejší.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Veronika napsal(a):

    Ahoj,

    včera 26. 3. přišel mail s informací o zrušených letech s ČSA na Madeiru tam 10. 4. a zpátky 17. 4. Zakoupeno přes Cestujlevně (Student Agency). Student Agency mi včera poslalo email s možností přebookovat let nebo voucher. Dožadovala jsem se vrácení peněz na základě Nařízení 261/2004, které to upravuje + jejich přepravních podmínek. Dostala jsem odpověď viz níže. Takže dávají od toho ruce pryč a odkazují mě na ČSA. Pokud voucher nebudu akceptovat do doby plánovaného odletu, tedy 10. 4., může se stát, že nakonec nedostanu ani peníze, ani voucher? Doporučujete ještě počkat, nebo to zkoušet napřímo s ČSA? Nebo případně stížnost na Úřad pro civilní letectví? Díky.

    Dobrý den,

    je pravdou, že podle aktuálně platné evropské legislativy má cestující v případě zrušení letu právo na některou z těchto variant:

    „nárok na náhradu pořizovací ceny letenky do 7 dní, nárok na zpáteční let do původního místa odletu při nejbližší příležitosti, přesměrování za srovnatelných podmínek při nejbližší příležitosti na cílové místo určení; pokud se jedná o let z EU, Švýcarska, Norska, Islandu, Velké Británie nebo o let ze třetí země na území EU, Švýcarska, Norska, Islandu, Velké Británie (ve druhém případě navíc dopravce je dopravcem některé z těchto zemí).“

    Dopravci však nyní – s odůvodněním překonání obtížné situace a v zájmu zachování budoucího fungování – poskytují místo finanční náhrady možnost odložení cesty na neurčito (obvykle 1 rok). Za tímto účelem je cestujícímu poskytnut „voucher“ na budoucí let na jméno cestujícího v hodnotě nevyužité letenky. Cestující takto o vynaložené prostředky nepřijde, využije je v době, kdy to bude možné. Dnešní situace ve světě je mimořádná.

    Evropští dopravci nyní usilují o úpravu legislativy v tom smyslu, aby poskytnutí voucheru bylo platnou náhradou za zrušený let z důvodu COVID-19.

    Pokud cestující s poskytnutím voucheru nesouhlasí, je v současné době možné řešit formou reklamace směrem k danému dopravci.
    (Lhůta u těchto reklamací není přesně definována).

    My jako zprostředkovatel nemáme možnost rozhodnutí dopravce ovlivnit.

    Pokud se rozhodnete pro voucher, prosím potvrďte mi to do emailu.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ve své podstatě mají pravdu a ten voucher už je ve spoustě zemí také zavaden, aktuálně probíhají jednání a řekl bych že bude zavaden i v ČR takže se buď rychle domluvit nebo se smířit s voucherem.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *