Skupiny létají s Honzou

Rušení letenek kvůli koronaviru

10.3.2020 15:39 580 komentářů
Nabídka již není aktuální

CC0 Pixabay

Na základě vyhlášení italské karantény ruší letecké společnosti svoje linky do Itálie.
 

 
Aktuálně platí úplný zákaz vycestovat do zahraničí (mimo služební cesty, neodkladné cesty za rodinou nebo na úřad). Pokud se vrátíte do 24 hodin, nemusíte do karantény, v opačném případě je potřeba počítat se 14-denní karanténou.
 
Od 14.3.2020 mají vládou občané ČR zákaz vycestovat do 13 zemí jako je: Čína, Irán, Jižní Korea, Itálie, Španělsko, Francie, UK, Dánsko, Švédsko, Nizozemsko, Norsko a další, seznam zemí se bude postupně doplňovat. Nárok na vrácení peněz za letenky není, jediný případ bude, pokud bude linka zrušena.
 
Pro informaci jsem dal dokupy přehled největších provozovatelů linek do Itálie z ČR a okolí.
 
ČSA
ČSA zrušily svoje linky už minulý týden po vyhlášení zákazu letů mezi Itálii a ČR. Za všechny lety v období do začátku dubna tak bude vracet peníze. Nově je zrušená i linka do Tel Avivu.
 
Ryanair
Ryanair nejprve zrušil lety do Bergama, Trevisa a Boloni (obousměrně) na základě nařízení vlády ČR. Vzhledem k nízké poptávce ale dochází v období až do konce dubna 2020 k rušení některých rotací také na dalších letech z ČR (Barcelona, Zadar, ..). Od 13.3.2020 ruší Ryanair všechny lety z/do Itálie včetně těch z/do ČR až do 8.4.2020, opět je tak nárok na vrácení peněz.
 
easyJet
Aerolinka zatím neupravila nijak provoz letenek do Neapole. U Milána a Benátek byla nucena na základě nařízení vlády ČR nevozit cestující při letu do ČR. V opačném směru ale stále létá i prodává letenky. Zásadní problém je tak při nákupu třeba pouze jednoho směru, kdy aerolinka peníze nevrací, protože let provozuje. Vzhledem k ostatní aerolinkám je ale asi otázkou času, kdy k rušení přistoupí.
Aktualizace: easyJet od 11.3.2020 zrušil všechny lety do Itálie až do konce zimního letového řádu (28.3.2020).
 
Wizz Air
Ruší lety do Itálie od 10.3.2020 do 3.4.2020. Rovněž ruší lety od 12.3.2020 do 23.3.2020 do Izraele (hodí se hlavně u linek do Tel Avivu a Eilatu z okolních letišť). U všech zmíněných linek je tak nárok na vrácení peněz. Rovněž letový řád Wizz Airu až do konce dubna prořídl.
 
Vueling, Alitalia
Aerolinky zatím létají a rušení letů mimo menší redukce neoznámily, k zastavení ale dojde v nejbližších dnech asi také. Otázkou je jestli u Alitalie doje poté vůbec k obnovení… :/
Aktualizace: Vueling zrušil od 13.3.2020 rovněž svoji linku do Florencie.
 
Lety do USA
Od 14.3.2020 jsou na 30 dní rovněž zakázány lety z Evropy do USA (mimo letů z Velké Británie).
 

Základní pravidla vracení letenek

Pokud je váš let v některém z výše uvedených rozmezí tak vyčkejte na email o rušení od aerolinky, nemá cenu psát předem, nic vám stejně neřeknou a navíc se s největší pravděpodobností ani nedostanete na online chat či na řadu na telefonu. Pokud máte koupenou na jedné rezervaci letenku tam i zpět, tak máte právo zrušit obě cesty, i když byla oficiálně zrušena zatím jen jedna. Pokud máte letenku na jiné lince, která zrušena nebyla, kvůli koronaviru letenku u výše uvedených společností rušit nemůžete, jednoduše propadne a nic nemusíte nikde hlásit.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Profilový obrázek
    Kristina napsal(a):

    Dobrý den, mám problém se zprostředkovatelem letenek Pelikan.cz a vzhledem k tomu, že už přemýšlím o právním řešení tohoto problému, moc prosím o radu a pohled ještě Vás. Mám přes pelikan.cz koupené letenky s leteckou společností AirCanada pro tři lidi z Frankfurtu do Anchorage a z Vancouveru do Frankfurtu na červenec. Už před několika měsíci, ještě než začala být vyhrocená situace s covidem, mi přišel email, že let z Frankfurtu do Anchorage byl zrušen. Vyjádřila jsem se tedy k situaci tak, že bych chtěla, aby mi byl poskytnut náhradní srovnatelný termín nebo jaké jsou vlastně možnosti. Odepsali mi dost neochotně, že nějaký jiný náhradní termín nabídnout mohou, ale že to bude např. s 24 hodinovým přestupem (oproti přímému letu) a že rozdíl v ceně budu muset doplácet. To mi samozřejmě přišlo jako nesmysl, oni zruší letenky a já ještě budu doplácet že poletím o dva dny déle. Celou dobu se mnou komunikují, jako kdybych já chtěla storno kvůli covidu a ne že mi letenky zrušila letecká společnost. Mám za to, že by mi měli navrhnout jiný termín bez doplatku anebo plnou refundaci dle nařízení EK i podmínek letecké společnosti AirCanada. Ačkoli jsem jim naposílala několik odkazů, kde odkazuji na svá práva, po několika týdnech domáhání se odpovědi mi tedy odepsali, že mi mohou poskytnout jakýsi voucher na 24 měsíců, kdy si letenky přebookuju na jiný termín. Já si ale stále myslím, že mám právo na plnou refundaci letenek, ráda bych, aby mi byly peníze vráceny a já si letenky koupila přímo od letecké společnosti AirCanada a s pelikan.cz už neměla nic společného. Jaký je Váš názor na můj nárok, mám právo na plnou refundaci? Moc děkuji za pomoc, Kristina

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, Pelikán je čistě zprostředkovatel, takže vám musí dát stejné podmínky jako nabídne letecká společnost, v tomto případě je určitě nárok na výplatu peněz, vzhledem k tomu že aerolinky ale dávají jen vouchery tak s tím asi Pelikán jen tak něco neudělá, rozhodně ale trvat na penězích pokud voucher nechcete, jednou vám to zaplatit musí.

  • Profilový obrázek
    Anna Kuchařová napsal(a):

    Ahoj Honzo, díky moc za Tvoje cenné rady, které v této době všichni MOC oceňujeme:). Mám dotaz ohledně zrušeného letu SQ 1415 z NY do LA, kdy je nám nabízena alternativa SQ 1255 s odletem v 9:30 z NY, což je cca 90 minut před našim příletem do NY…

    Letenky koupené přes Pelikána, kam se není možné dovolat. Máme se vyjádřit do 72 hodin.

    Je možné v tomto případě požádat o zrušení letenky a zažádat si o refundaci? Nebo se jedná jen o nějaký omyl?

    SQ 2085 V SEP23 PRGFRA HK 06:00 07:10
    SQ 26 V SEP23 FRAJFK HK 08:35 11:10
    SQ 1415 K SEP23 JFKLAX UN 19:20 22:39
    SQ 1255 K SEP23 JFKSFO TK 09:30 13:00
    SQ 1398 K SEP23 SFOLAX TK 14:00 15:36
    SQ 1752 V OCT06 LAXJFK HK 07:05 15:44
    SQ 25 V OCT06 JFKFRA HK 20:55 10:40
    SQ 2084 V OCT07 FRAPRG HK 22:10 23:10

    Vysvětlení:
    HK – potvrzené lety
    UN a HX – Let zrušen leteckou společností
    TK – alternativa navrhována leteckou společností

    Díky za radu, Anna

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, těch 72h tam má Pelikán spíše proto aby popohnal toho cestujícího, takže reagovat, nechat si poslat třeba doručenku a čekat jak to vyřeší.

  • Profilový obrázek
    Eva napsal(a):

    Ahoj,

    chtěla bych poradit. Přišel mi email od společnosti Ryanair. Letenky jsem kupovala přímo přes jejich stránky. Nabídli mi tři možnosti a jedna z nich je vrácení peněz (viz email). Chci se ujistit, mám tedy nárok na vrácení v plné výši? Chtěla bych se také zeptat, stačí, když se mi podaří odeslat formulář po kliknutí na odkazu nebo mám letenky i stornovat? Zatím se mi nedaří odeslat formulář – píše to – „Je nám líto, vyskytla se chyba.“ Nějaký tip? Nebo prostě jen zkoušet a doufat, že se to podaří?

    Níže je přeposlaný email.

    Vážený zákazníku,

    upozorňujeme Vás, že došlo ke změně času Vašeho letu/letů se společností Ryanair. Podrobnosti o novém letu jsou uvedeny na konci tohoto e-mailu. Informujte prosím o těchto změnách všechny ostatní cestující, kteří letí s Vámi.

    Důležité: Pokud jste se na let již odbavil/a, vytiskněte si prosím znovu palubní lístky, aby na Vaší letence byl aktualizovaný plánovaný čas odletu/příletu

    Na základě této změny času nabízíme zákazníkům tři možnosti: buď mohou změnu času přijmout, nebo si let zdarma přesunout, nebo si nechat vrátit peníze v plné výši.

    Upozorňujeme, že společnost Ryanair nenese odpovědnost za jakékoli předplacené výdaje související s Vaší rezervací v důsledku této změny času.

    Pokud se výše uvedený odkaz zalomil na další řádek, zkopírujte ho prosím a vložte do adresního řádku prohlížeče.

    Pokud chcete využít bezplatnou možnost přesunutí, obraťte se prosím na náš tým služeb zákazníkům (řídí se provozní dobou).

    Pokud chcete zažádat o vrácení peněz, klikněte prosím na následující odkaz a zadejte požadované podrobnosti.

    Díky za radu.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano vyplnit formulář, zaškrtnout za všechny cestující a lety a pak čekat, nejspíše přijde voucher, ale ten by měl jít v budoucnu odmítnout a proplatit.

  • Profilový obrázek
    Eva napsal(a):

    Dobrý den, měli jsme zpáteční letenky do Říma na 6.května 2020, zpět 11.května 2020, zakoupeny byly již v listopadu 2019. Lety byly kvůli koronavirové situaci zrušeny. Jak mám postupovat v žádosti o refund peněz za letenky. Kancelář Alitalia v Praze je trvale uzavřena. Na webu Alitalia jsou telefonní čísla do Itálie, kam volat…ale zkoušela jsem všechna a nedá se tam dovolat (po výběru jakékoliv tónové volby, je hovor automaticky ukončen). Email letecké kanceláře jsem nikde nenašla…. 🙁 Předem děkuji za radu.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nepřišel email o rušení s nějakým infem tak je to u Alitalie bohužel problém. Tam to půjde jedině telefonicky.

  • Profilový obrázek
    Soňa napsal(a):

    Dobrý den, máme koupené letenky na 20.6. do Gruzie, ale na gruzinských stránkách jsme našli, že cizinci mohou do země až od 1.7.
    Na stránkách Wizair ale lety stále nejsou zrušeny. Může společnost do země letět i když nepřijímá cizince? a máme nárok na vrácení peněz? Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel může a nárok na vrácení není, protože nevznikl problém na straně aerolinky. Obecně bych ale čekal že pokud to budou v Gruzii stále takhle držet tak ten start linky i Wizz Air posune.

  • Profilový obrázek
    Helena napsal(a):

    Ahoj Honzo, mám letenku na 6.6. od EasyJet, zatím mlčí, žádný email o zrušení neposlali. Let je do Neapole, mohu to nějak zrušit sama? A vrátí mi peníze nebo voucher?
    děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ne je potřeba počkat na info od easyJet, chodí to dost pozdě, tam pak zažádat o refund… Aktuálně nabízejí změnu termínu, po proklikání i žádost o refund, zatím je ale do ukončení vládních nařížení v Británii nevyřizují.

  • Profilový obrázek
    Alena napsal(a):

    Dobrý den Honzo,min.rok měla moje dcera letět do Splitu na festival a měla letenku od Air France s přestupem v hodnotě 7000 Kč. .Týden předtím onemocněla a dostala lékařskou zprávu,že nemůže odletět.Tím pádem se také nezúčastnila festivalu.Peníze za festival dostala automaticky zpět na základě lékařské zprávy.,Horší to bylo s letenkou. Po tel.rozhovoru na českém zastoupení Air France v Praze nám bylo řečeno,že bohužel lékařská zpráva je sice dobrá,ale peníze nevracejí.Nabídli nám voucher na rok a mohla si vybrat do jednoho roku letenku od společnosti Air France ,Delty nebo KLM. Toto bylo min.rok v létě. Nastal podzim,zima což pro dovolenou u moře po Evropě není zrovna ideální čas.Letenka se začala řešit kolem letošního února plánovanou letní dovolenou ve Španělsku.Do toho udeřil koronavirus.Tak se letenka zatím neobjednávala.Jenže voucher teď v červenci skončí svojí platnost.Bylo nám tel.řečeno,že si dcera může než skončí platnost voucheru zakoupit letenku i na červen ,červenec roku 2021,že budou mít během měsíce nabídky na další rok.Zdá se mi to šílený objednávat si letenku za každou cenu, tlačena ukončením platnosti voucheru,když člověk neví,jak to vůbec vše bude.Nevíme na co tedy máme nárok.Letecké společnosti většinou peníze vracet nechtějí.Mám vlastní velice dobrou zkušenost se stránkou Vaše nároky,kde opravdu lidem letecké společnosti i když za nějakou dobu nakonec vracejí peníze zpět.Děkuji Alena

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, tady bych obecně viděl už jako štěstí že vám v prvním případě daly ten voucher, takže bych ho asi využil, sice je to trochu risk, ale to už od teď bude při nákupu letenek asi vždy.

  • Profilový obrázek
    Veronika Anna napsal(a):

    Dobrý den,

    v době mezi 12.-18.3. mi byly zrušeny 3 letenky ze 4 od Swiss air (4.byla u Edelwise) z Prahy do Curychu a z Curychu do Mahé (Seychely). Kupovala jsem to přes Pelikána..od začátku jsem s nimi komunikovala a vyplnila i odeslala žádost o refundaci v daném termínu..Od té doby se mi nikdo neozval..dle podmínek refundace se má počkat 8 týdnů, což už uběhlo..zajímalo by mě jaká může být zhruba maximálně doba refundace..abych třeba nečekala i xy let..?V podmínkách tu dobu nikde určenou nemají..

    Děkuji V.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, aktuálně to je v měsících, moc nemá smysl to vyplňovat znova, protože by se to zpozdilo, takže max zavolat na Pelikána jak to vypadá, ale nezbyde asi nic jiného než čekat.

  • Profilový obrázek
    Daniel napsal(a):

    Dobrý den, v Září 2020 měla proběhnout naše dovolená na Sardinii (vše po vlastní ose – ubytování, auto a letenky) .. Majitel domu nám již přes Booking rezervaci zrušil z pochopitelného důvodu v Itálii a nabídl nám voucher do konce Září 2021. Nicméně aktuální informace v rámci letenek zakoupených od ČSA je taková, že v Září se pravděpodobně létat bude moct a nabízí nám roční odklad letu od data pořízení letenky – néé od data uskutečnění letu. Tj. letenky koupené v Březnu 2020 mohu prodloužit do Března 2021.
    Existuje nějaká šance jak se ČSA domluvit na prodloužení možnosti letu k Září 2021.? Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, mělo by to být, že ten voucher platí do března 2021 ale jde za něj koupit i letenky na následující termín. Zatím nemají po 3/21 hotový letový řád, takže tam možná je právě to omezení.

  • Profilový obrázek
    Petra Havlíková napsal(a):

    Prosím o pomoc. Kvůli Covid byly zrušeny letenky z Lisabonu u easyjet..čekala jsem na zrušení a pak zvolala vrácení peněz (voucher jsem nechtěla z důvodu nejistoty, kdy se bude moci zase cestovat). Dnes mi ale přišel email, že je žádost zamítnuta. Let byl prý zrušen z mimořádných okolností ne z viny easyjet..další možnost na voucher např tam není.. jen omluva a zamítnutí žádosti.. co dál dělat? Lze to nějak řešit prosím?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, jediné co mě napadá je, že jste vyplnila formulář EU 261, tedy kompenzace za zrušený let, které jsou takto po právem zamítnuty, nejedná se ale o vrácení peněz za letenky.

  • Profilový obrázek
    Vladislav napsal(a):

    Zdravím, měl jsem zpáteční letenky (ČSA pres eSky) do Milána na 10.5. koupené v lednu. ČSA let zrušila někdy 15.4. a nabízí jiné datum nebo voucher. Nic z toho není pro mne relevantní, protože akce padla. Existuje jiná možnost vrácení peněz, než chargeback?
    Děkuji,
    Vlada

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Zatím variantu výplaty nenabízí, akceptovat nemusíte ani jedno, asi to nemá cenu nijak zásadně teď řešit, dokud nebude jasnější jaký bude další osud aerolinek. Chargeback zkusit můžete ale v tomhle případě to moc reálně nevidim.

  • Profilový obrázek
    Alex napsal(a):

    Ahoj, z tyhle situace a jednání kiwi je mi hodně do breku, Máme zakoupené letenky z Prahy do Kodaně, z Kodaně na Faery, z Faerských ostrovů do Kodaně a odtud zase zpět do Prahy. Letenky jsou cez 4 letecké společnosti: Ryanair, Sas, Csa, atlantic airways. Na oficiálnych stránkach Sas, Csa, atlantic airways píše, že je možnost vzít jsi voucher nebo prebookovat zdarma – kiwi mě k tomu ale vůbec nepustí. Ryanair nám už zrušil let, kiwi mi posíla emaily, že to můžu zrušiť (ALE POZOR, veškeré lety, celková částka 20 tis. a že od nich dostanu kredity 2 700Kč – smiešne). Ja nechci rušit všechny lety pokud mám šanci si vzít za ně voucher, co je to za blbost???? Vůbec mi nedáva možnost vzít jsi vouchery od ostatných. Na zákaznícku linku mě nepřipojí, prý nejsem urgent, ale urgent maily mi posílají. Víte mi někdo pomoct? 🙁

  • Profilový obrázek
    Tereza napsal(a):

    Dobrý den, máte někdo zkušenost se změnou platební karty pro vyplacení refundace u Ryanair? Zrušené lety byly v prosinci zaplaceny kartou z účtu, který jsem mezitím v únoru zrušila, čili banka platbu odmítne a vrátí. Ve formuláři pro refundaci nic o kartě není, nikde nemůžu ani dohledat informace. Děkuji.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, tuším, že karta by měla pro refundy i tak fungovat, ale bude to asi podle banky, takže dotaz spíše na banku. Jinak pak po online chatu jde případně změnit způsob platby.

  • Profilový obrázek
    Honza napsal(a):

    Ahoj,

    asi klasická otázka. Zrušili mi let zakoupený přes Kiwi (let společnosti Laudamotion). Kiwi mi nabízí jejich službu ohledně vrácení peněz nebo voucheru mám se na ně spolehnout? Jaká je jejich úspěšnost a vrací spíš vouchery nebo peníze? Nebo to mám raději zkusit sám?

    Díky za odpověď,

    Honza

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, voucher musí dát každému takže pokud to kiwi zařídí tak asi není problém, pokud to zařídíš sám (jde prakticky jen o vyplnění formuláře), tak ten email s voucherem stejně dorazí kiwi a oni ho musí pak přeposlat takže je to asi jedno.

  • Profilový obrázek
    Varačka napsal(a):

    Žel text nejde upravovat. Letenka do Kanady byla koupena na 14.6.2020.

  • Profilový obrázek
    Varačka napsal(a):

    Jaký význam má to, že jsem si u firmy Pelikan při koupi letenky připlatila STORNO pojištění? Lze to aplikovat na současnou situaci? Děkuji za odpovědi

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ne, bohužel mají prakticky všechny pojišťovny pandemii ve výluce.

  • Profilový obrázek
    Varačka napsal(a):

    Dobrý den, firma Pelikan mi v pátek sdělila, že let do Kanady na 14.05.2020 je zrušen, dále mi sdělila, že byl přeložen na 15.6.2020. Já měla koupenou nepřestupní letenku, oni mi dali přestupní. Psala jsem na velvyslanectví do Ottawy, kde mi sdělili, že do 30.6.2020 je zakázaný vstup cizincům (vyjma výjimek). V pátek mi ráno z firmy Pelikan poslali sms, večer tutéž, dále mi zaslali ráno a večer identický e-mail s tím, že v SMS jsem měla 48 hodiny na reakci a v e-mailu 72, jednak se hodiny rozcházely a jednak jsem to vnímala, jako nátlak. Zarazilo mne, že se jednalo o pátek, tudíž logicky následoval víkend, kdy firma Pelikan nepracuje.. Neodpověděli mi na e-mailové dotazy, jak se dostat do Kanady v době, kdy je tam zákaz vstupu cizincům, zda-li je pro případný vstup nutný test na COVID – 19… Je možné, že nyní let zruší na toho 14.6.2020 a následně nečekaně tento identický let obnoví?Mohou mi bez mého souhlasu vyměnit nepřestupní let za přestupní? Doufám, že potřebují můj souhlas na termín přesunu letu a ne že mi poručí, že je možné využít pouze určitý, jimi navrhovaný, let.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, nemohou, stejně tak je nesmyslný čas na reakci, dokud změnu nepotvrdíte tak není akceptovaná, poslat tak že nesouhlasíte a čekat na jejich odpověď.

  • Profilový obrázek
    Kateřina M. napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    chystáme se 2.7. – 10.7. do Norska. Letenky jsme koupili přes Gotogate a operují let Norwegiani. Nemáme je pojištěné. Norsko má Corona stop do 15.6. Rádi bychom přebookovali.
    nikde nemůžu najít formulář, můžeš mi prosím pomoci? existuje jen na storno .. A nebo počkat jestli termín kdy se do Norska nebude moc prodlouží a požádat o Cash point přímo u letecké společnosti ?
    Moc děkuji za odpověď

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, na červenec asi letenky ještě zrušené nebudou a je možné že se už poletí, aktuálně tak nezbývá než čekat, jak se to vyvine, kdybyste rušili teď tak bych si tipl že vám to gotogate zruší celé bez nároků na jakýkoliv refund.

  • Profilový obrázek
    Jitka Kahounová napsal(a):

    Dobrý den. V dubnu mi přišel tento mejl. Myslíte, že mohu doufat v refundaci? Myslím,že jsem let nepojišťovala, Mám něco podnikat? Od tédoby se neozvali. Děkuji Jitka K. Due to the COVID-19 pandemic, the airline has cancelled your flight. We have started the refund process in the airline on your behalf.

    eSky order number C59CVZ (Needed when contacting eSky)

    Details of your flight

    FR8561 from Liverpool to Prague on 24Apr20

    What is refundable?

    The refund for an unused ticket includes the cost of the ticket and airport charges. Other products and, or services purchased with the ticket may not be refundable, in accordance with the Booking Conditions (including cancellation and refund policy), Terms and Conditions accepted during the purchase.

    What does the refund process look like?

    We provide you with information about your flight cancellation and inform you about the commencement of the refund process.

    We contact the airline, to gather the information about refund possibilities.

    We provide you with information on the airlines’ refund possibilities.

    Attention! If your booking is composed of more than one ticket, we will present you with information on refund possibilities in separate emails.

    Due to the current situation, the waiting time depends on the airline response and could be longer than usual due to the increased volume of inquiries and is not dependant on us. Please be patient, and thank you for understanding.
    Thank you for your understanding and stay safe.

    The eSky Team

    • Honza
      Honza napsal(a):

      eSky by vám měl vystavit voucher, respektive přeposlat voucher od Ryanairu, který mu na základě toho letu Ryanair vystavil.

  • Profilový obrázek
    Julia napsal(a):

    Zdravím Honzo,
    let na Zéland, ktorý sa mal konať v mesiaci február nám samozrejme zrušili s tým, že máme nárok na plnú refundáciu. Letenky sme mali cez pelikána. Už je to vyše 10 týždňov a peniaze nikde. Na infolinku sa im nedá dovolať a na mail neodpovedajú. Chcela by som sa opýtať, či nemáš nejakú informáciu o tom, že sa niekomu vrátili peniaze priemo od pelikána. Verím, že majú teraz kopec starostí ale čo si budeme hovoriť, letenky na Zéland neboli úplne lacné.
    Ďakujem za odpoveď.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano do některých rezervací vidím a refundy od Pelikána tam byly, takže nezbývá než čekat, je toho opravdu spousta.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *