Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobrý den, mám dotaz ohledně výměny letenky, která mi byla zrušena v době karantény (měla jsem letět v dubnu 2020). Nevím moc, na koho se s dotazem obrátit. Letenky jsem zakoupila přes Travelgenio a měla jsem letět s ČSA. ČSA mi napsali, abych si zažádala o voucher u Travelgenio. Ti mi řekli, že si za vystavení voucheru účtují poplatek 30 euro… Mají na to právo? Podle podmínek ČSA by výměna letenky měla být bez poplatku. Navíc, pokud jsem jejich email správně pochopila, tak budou chtít těch 30 euro, ať už chci voucher nebo později proplatit propadlou letenku. Děkuji.
Dobrý den, je to bohužel problém těchto pochybných webů. Pokud to mají v podmínkách tak na to teoretickou asi nárok mají, že je to prasečina je zase věc druhá…
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo, máme koupené letenky u Ryan Airu na 8.10.2020 do Edinburghu. Měli jsme letět na svatbu synovi, vzhledem k povinné karanténě vyhlášené britskou vládou, však letět nemůžeme. Jak dostat z Ryanairu peníze zpět ? Díky za odpověď Tomáš Z.
Ahoj, pokud to nebylo koupeno cca od poloviny září tak tam není možnost rebooku zdarma. Není to chyba Ryanairu, tím pádem tam pak není ani nárok na refund.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den,Ryanair mi posunul let na Malorku ,nabídl voucher nebo refund,zvolil jsem refund,komunikace se zatím zdá bezproblémová.
Nabízená částka vracených peněz je však ponížena o poplatky za odbavené zavazadlo.Je to tak v pořádku,případně co s tim?
Omlouvám se,jestli to tu již proběhlo,nenašel jsem to.
Dobrý den, cena za zavazadlo musí být v určitě v ceně celkové letenky, není to třeba nižší o jeden směr něbo třeba jednu osobu?
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den , rád bych navštívil Ukrajinu .
Cestovat lze pouze na základě některé z výjimek… Turismus ne.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Letenka je přes wizzair, děkuji.
Ahoj Honzo,
mám koupenou letenku na sobotu 3.10.20 z Vídně na Mykonos. Bohužel je potřeba negativní test 🙁 mohu letenku stornovat..přesunout termín? Děkuji za zprávu.
Ahoj, podle nařízení je potřeba test pro lety z ČR, z Vídně by to tak mělo být stále bez testu, ideálně bych zkusil dotaz třeba na velvyslanectví.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Pěkný den, Honzo, chtěl bych se zeptat: měl jsem na červen 2020 objednané zpáteční letenky do Glasgow s přestupem v Londýně. Praha – Londýn byla s Ryanairem, Londýn – Glasgow pak s Easyjetem. Obě společnosti už mi za zrušené lety vrátily peníze, ale velmi zvláštně. Levnější let z každé té dvojice (tam a zpět) proplatily celý, ale ten dražší let proplatily jen částečně. Stále mi tak dluží nemalé peníze za 3 osoby. Existuje, prosím, cesta, jak tyto peníze ještě dodatečně vymoci zpět? Díky moc.
Dobrý den, zaškrtnul jste při žádosti, že žádáte o peníze za všechny cestující? Pokud ne tak je to potřeba udělat znova za jednotlivé cestující.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den, jsem z Prahy 30.9.mám odlétat z Vídně do Lisabonu a přílet je také do Vídně. Musím mít kvůli tomu Covid test ? Nebo jak, to tedy je od 28.9. s odlety a přílety na vídeňské letiště pro Pražáky ? Děkuji za odp.
Dobrý den, pokud pojedete na letiště a zpět bez zastavení, tak je transfer bez testu.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den Honzo,
mám dotaz jestli je problém přiletět že Švédska do Rakouska a z Vídně odjet autem které pro mně přijede z ČR.
Díky za odpověď, Tomáš
Dobrý den ne není. Švédsko je navíc od včer pro Rakušáky také bezpečné.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo,
máme koupené letenky Praha-Miami s přestupem v Lisabonu a odletem 26.10 od TAP Portugal, zatím nám let nebyl zrušen.
Chci se zeptat, jak se postupuje v případě, že do USA se z EU nelítá, ale letadlo do Lisabonu z Prahy nejspíše poletí.. Bude nám zrušena celá letenka, nebo jen část Lisabon-Miami? Popř. rada jak postupovat?
Díky
Ahoj, pokud to máte koupené na jedné rezervaci tak máte nárok na zrušení a proplacení celé rezervace, bohužel komunikace s TAP je příšerná…
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den Honzo, včera, tj. 24.9. mi poslal Ryanair informaci o změně letu na den 31.10., posunuli nám zpáteční let z Pisy z původních 16.00 na 10:10, což mi zrovna moc nevyhovuje, chci se zeptat jaké mám možnosti?? Refund, změna termínu, případně nějaká kompenzace? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, obecně je nárok na refund, jak moc povolí případný rebook aerolinka je víceméně na ni. Kompenzace jen kdyby bylo méně než 14 dní do odletu.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
A ještě jeden dotaz. Pokud mě dnes letecká společnost informovala o změnách časů odletů a meziodletů našeho loupežného letu, který je v prosinci a je to hodně absurdní, let se tím celý protáhne o min 9 hodin, mohu s tím něco vlastně dělat? Letenky jsem kupovala v lednu.
Ahoj, Ryanair je potřeba bombardovat přes online chat, jinak to zamrzne… Jinak jakýkoliv posun o 3h znamená nárok na rebook nebo refund.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Honzo, zdravím vás. Měl by jste pro mě radu, kde mohu ověřit, že Ryanair vyřizuje moji žádost o plnou refundaci za letenky? Udělala jsem tu žádost podle vzoru a postupu z vaší poradny na začátku června (letenky byly červencové) a zatím nic.
Zdravím, chtěla jsem se optat, zda měl někdo stejnou zkušenost a nebo radu od EASYJET. Měli jsme zakoupené letenky do Amsterdamu a měsíc před odletem, nám změnili čas odletu, samozřejmě nevyhovující, tak nám ponukli voucher, ale s tím že si máme zavolat na číslo. Voláme každý den, a samozřejmě automat, po dvou písničkách nás to hodí zas na úplný na začátek. Voucher musíme zařídit do 30.9., nebo už nám nebude vystaven… nevěděli byste poradit jak se jinak s nimi spojit? Na mail neodpovídají…
Ahoj, přímo v rezervaci to jde proklikat na refund, voucher není potřeba akceptovat, easyjet vyplácí celkem rychle.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den, dne 28.8. jsme koupili letenky do Manchesteru s Ryanairem na 25. – 28.9., ale od 29.8. tam zavedli 14 denní karanténu, trochu jsme doufali, že to omezí aspoň na test, ale nestalo se tak. Ryanairu to nevadí, zrušit to nejde a změna termínu je ještě dražší než letenky, které nebyly úplně nejlevnější. Dá se s tím něco dělat? Děkuji
Dobrý den, bohužel s tím nejde dělat nic než změnit termín nebo destinaci ale nejdéle 7 dní před odletem.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo,
prosím o radu, keby chcem letiet do Lisabonu z Prahy (cez KLM-amsterdam), je to vobec možne bez testu/karanteny? Amsterdam ako tranzit. nemožem to dohladat.
Dakujem, Sona
Ahoj, ano je možné transitovat bez testu.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo, jak je to prosím technicky s tím příjezdovým formulářem z rizikových zemí, co platí od 21.9.? Když například se budu vracet z Egypta, tak jim nebude stačit při příletu do ČR vyplněný tento formulář na papíře? Opravdu musím při příletu ukazovat QR kód, který se vygeneruje odesláním z telefonu a budu mít tento kód v telefonu? Co když třeba – nemám chytrý telefon, nedostanu se v Eg k internetu nebo nepůjde internet, nebo se mi telefon rozbije atd…já bych počítala s tím, že si zajdu na test co nejdříve po příletu. Co se tedy bude dít, když na letišti po příletu do ČR budu mít jen vyplněný papír a ne QR kód v mobilu? Děkuji moc za odpověď
Ahoj, tipl bych si že se nebude dít nic, ale je lepší tu regisraci udělat. Jako občanovi ČR vám stejně vstup nemůžou zamítnout.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj,
zabookoval jsem si u Malta Air letenku z Malty do Prahy, ale ve formuláři pro číslo mobilu mně to vnutilo formát se závorkami a nepustilo jinak ani to neumožňuje provést opravu do správného formátu, nevíte, jak se to dá vyřešit? Zkusil jsem jim napsat email, ale nevím, zda dostanu odpověď před odletem na Maltu.
Taky bych potřeboval vědět, jak se odbavím 24h před odletem z Malty, zda k tomu potřebuju mobil se správým číslem a zda si musím něco stáhnout a jak, nebo mi boarding pass pošlou na email. Dosud jsem létal jenom s Wizzair nebo Ryanair a odbavil se dlouho před letem a boarding pass jsem si vytiskl, ale tady to nejde.
Díky za radu.
Ahoj, s tím číslem bych se nijak netrápil, jinak odbavuje se to stejně jako u Wizzu nebo Ryanairu, lepší pak vytisknout.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Takže neodbavovat ten neuskutečněný páteční let tam?
Jana napsal(a):
23.9.2020 (8:40)
Dobrý den, koupila jsem si letenku u Ryanair na Mallorcu. V pátek tam a v úterý zpět. Jenže teď se stalo, že nemůžu odletět v pátek, ale až v sobotu. Když si koupím jednosměrnou letenku na Mallorcu, platí mi pak zpáteční let z původní letenky? Děkuji za odpověď
ODPOVĚDĚT
Honza
Honza napsal(a):
23.9.2020 (10:22)
Dobrý den, ano platí, odbavíte si ten let tam a z té zpáteční jen ten let zpět.
Je to celkem jedno jestli ho odbavite nebo ne.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den Honzo,
mám dotaz na poukázku od easyjet..napsali mi email:
Platba ve prospěch easyJet částky 3 545,56 Kc prostřednictvím Credit/Poukázku dne 18.9.2020
po přihášení ale k svému účtu na easyjet tam nic nevidím..kde prosím může být nebo jak poukázku uplatnit?
V příloze emailu taky nic nebylo 🙁
Děkuji
Dobrý den, měla by být v tom mailu, ještě se občas stane že to takhle přijde a cca do týdne to pak dorazí na účet, i když píšou že poukázka.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646