Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Na termín 25. 9. – 1. 10. 2020 máme letenky z Prahy přes Lisabon na Madeiru od TAP Portugal zakoupené přes Pelikána. Stále nám chodí e-maily s se změnami letů, původní čísla letů jsou zrušena a nahrazena jinými lety. Časy odletů se stále mění, někdy o pár minut, někdy o několik hodin . Máme i v tomto případě, kdy je let zrušen a vzápětí nahrazen jiným nárok na změnu termínu , voucher nebo vrácení peněz? Máme riskovat cestu s TAP Portugal , když lety neustále mění ?
Časy dnes mění denně prakticky všechny aerolinky, jelikož optimalizují letové řády podle aktuálních nařízení států a poptávky, takže v tom bych nic extra neviděl, pokud vám časy vyhovují tak není potřeba nic řešit, pokud ne a byl posun o více než 3h na příletu tak je nárok na refund.
Dobrý den,
mohl bych se zeptat, 21.9. máme letět s kamarádkou na Zakynthos z Vídně, měl by zde být nějáký problém??
Děkuji za Váš čas
Dobrý den, jediné co je potřeba tak správně a včas vyplnit registrace zde: https://travel.gov.gr/
Dobry den, meli jsme zaplacene letenky do Recka, bohuzel jsme neodleteli z duvodu rizika. Smartwings napsalo, ze budto letenky zrusime a vyplati nam taxy a nebo muzeme vyuzit do unora, jelikoz jsme je kupovali v unoru, ale zaroven pres zimu vubec nenabizi lety. Je mozne nejak kalkulovat s tim ze nejsou v dobe pro vycerpani nabizene lety? Napriklad prodlouzeni platnosti? Dekuji
Dobrý den, SmartWings létá jen cca květen-září na řecké ostrovy, přes zimu by měly létat třeba Kanáry, ale kdo ví jak to letos všechno bude.. Obecně pokud máte platnost voucheru do února tak můžete rezervovat na lety v létě, které by v té době už měly být dostupné.
Dobrý den, Honzo,
i já bych Vás chtěla poprosit o radu.
V únoru jsem koupila letenky přes MyTrip s leteckou společností TAP Portugal na Azory. Let byl zrušen a došel nám voucher (až asi před měsícem). Ceny a podmínky jsou teď tak šílený, že už nechci nikam letět a chtěla bych vrátit peníze. Zkoušeli jsme na MyTrip psát i volat, ale infolinka někde z Indie je fakt peklo a nevíme nic. Voucher měl být nejdřív platný jen do 31-08-2020, ale nakonec je až do 23-02-2021. Máte prosím nějaký zkušený fígl jak získat zpátky peníze?
Mockrát děkuji.
Dobrý den, bohužel to musí jít přes Mytrip tam jiná možnost není, navíc problém je i u TAP kteří prakticky nic jiného než vouchery nedávají.
Dobrý den, je možné si vzít do příručního zavazadla stan? (vleze se do batohu – jde mi spíš o kovové tyče a kolíky), odlétáme z Vídně, díky moc Radim…
Dobrý den, většinou neprodjou, každé letiště má trochu jiná pravidla co pustí, ale kolíky jsou moc dlouhé na to aby prošly..
Potřeboval bych prosím poradit, jak přesně požádat o vrácení peněz ze zrušeného letu Wizzair, kdy Wizzair dává možnost jen náhradu 120% do kreditu Wizzair. Nevím, kde a jak přesně potom požádat o vyplacení peněz. Předem moc děkuji
Ahoj, nechá se to vyplatit do kreditu a pak z kreditu zpět na kartu. Nejrychlejší mi přijde telefon, spojí to do 5 minut 225 850 035
Ahoj, jak se mám proklikat na operátora v chatu u Ryanair? Měli jsme letět už v březnu do Barcelony a stále nemám zpátky peníze ani voucher. Viděl jsem že u několika lidí tady pomohl až přímý chat. Díky
Ahoj, napsat „talk to agent“ a vyskočí formulář s podrobnostmi o rezervaci, následně budete čekat na připojení, ideálně brzo ráno.
|Dobrý den, měli jsme zakoupení letenky v červnu na Sardínii přes MyTrip (let s Czech Airlines a Smart Wings). Lety byly zrušeny a máme si je přebookovat s nejpozdějším návratem 31.3. Máme jediný termín, kdy můžeme letět a to je teď v září. Nedaří se mi je kontaktovat telefonem a přes kontaktní formulář nikdo nereaguje, jen chodí automatické odpovědi nezodpovídající mé dotazy. Máme zároveň koupenou službu flexi letenky. Máte tip, telefon, jak je zkontaktovat (telefon kam volám je +420 296 180 467), kdy je šance se tam vůbec dovolat? Předpokládám, že přebookování je pak otázka chvilky. Jsem z toho dost nervózní, protože chceme letět 10.9. Nevím, v čem je problém, když dostupné letenky v tento termín jsou. Děkuji!
Dobrý den, asi ideálně zkoušet hnedka ráno, ale třeba poradí někdo kdo s nima má více zkušeností…
Ahoj, pro přebukování volejte na odlety a přílety na infolince, zvedl mi to tam operátor a nabídl mi změnu letenky. Online na webu to nejde a jinde mi nevzali telefon.
Ahoj Honzo !
Máme koupené letenky z Vídně na Maltu na 28.9., ale jak známo Malta zavedla od pátku 28.8. od 24.00h musí mít všichni cestující z
CR test PCR na Covid-19 ne starší než 72 hodin .
Když budeme cestovat z Vídně platí to také ? A pokud ne, potvrzuji něco někomu na Maltě podpisem – např, že jsem nebyl v ČR nějakou dobu apod… ?
Moc děkuji
Milan
Ahoj, no je to zase takové na hraně, mám info, že při cestě z Vídně po nikom test nechěli, obecně je to ale na národnosti/trvalém pobytu takže potřeba je.
Doplnění mého kometáře z 11.8.2020 – refund Ryanair za let z května PRG-NYO (Skavsta)-PRG:
po live chat
mail 10.8. slíbil RA vrátit peníze během pár dní.
10.8. byly peníze na účtě(!!!)
Pro všechny, kdo čekají na refund RA: Bušit, bušit přes live chat – ono to půjde. Vím o dalších případech, kdy po druhém, třetím live chatu peníze přišly do týdne.
Dobrý den, v sobotu 5.9. se vracím autem do ČR z Chorvatska a v neděli 6.9. mám koupenou letenku z Vídně do Lisabonu. 6.9. z ČR do Vídně na letiště mám v plánu vyrazit autem, budu potřebovat vyplnit nějaké dokumenty nebo budu muset podstoupit test? 13.9. přiletím z Lisabonu do Vídně a dále mám v plánu vyrazit autem zpět do ČR, budu muset podstoupit test? Děkuji za radu Jakub
Dobrý den, za posledních 14 dní jste byl v pro Rakousko rizikové zemi, obecně ale jen transferujete cestou z ČR na letiště takže vlastně okamžitě opustíte Rakousko, to samé při cestě zpět.
Ahoj Honzo,
máme letět přes Ryanair na víkend 26-27.9.2020 do Londýna. Vzhledem k novému opatření od soboty 29.8.2020 a nutnosti 14-ti denní karantény to ale ztrácí smysl. Letenky ještě nejsou odbaveny. Je šance ze strany RA na voucher nebo dokonce refund, když let patrně nebude zrušen, ale cesta nemá za nových podmínek význam? Nebo jen posunout termín a doufat … Díky předem za odpověď, asi nebudeme sami.
Ahoj, refund určitě nedají, zkusit to samozřejmě můžete na online chatu, ale jinak pokud jste rezervovali v průběhu srpna tak je tam možnost změny, kterou bych teda asi využil..
Dobrý den, snažíme se 2 azb3 rodiny najit idealni t ydenninm dovolenou s detma 1-5 let. Mate.nejaky typ prosím?
Dobrý den, aktuálně jsou slušné cena na letech z Prahy do Varny, koukněte přímo na http://www.wizzair.com
Dobrý den,
na svém účtu u Ryanairu mám dvě rezervace na stejný let, jednu pro sebe a druhou pro kamaráda. Povedlo se mi udělat check in se svými údaji k rezervaci kamaráda. Jde to nějak změnit nebo zrušit?
Děkuji,
Petr
Dobrý den, jedině přes online chat, obvykle vám pak nastaví checkin na letišti, kde se to opraví…
Dobrý den, mám problém se společností Vueling. V listopadu 2019 jsem zakupovala letenky z Florencie do Prahy. V červenci mi Vueling zaslal mail ohledně změny letu. Máme letět z Florencie do Barcelony a z Barcelony do Prahy. Bohužel se ale nemůžu žádným způsobem dostat k letenkám…Když zadám rezervační kód letenek, tak mi vyskočí okénko, že mám kontaktovat zákaznický servis. Ten je mi ale k ničemu, všude jsou jen automatické odpovědi a neřeší to můj problém.
Můžete mi prosím poradit, jak se mám k letenkám této společnosti dostat, jsou již zaplacené, mám rezervační kódy,..
Tím automatem se jde proklikat přímo na operátora, viděl bych to, že došlo ke změně i na té změněné trase, protože jinak by to mělo standardně pod rezervačním kódem najít.
Dobrý den,
chceme jet na Korfu v termínu 04/09 – 13/09. Cena letenek se od minulého týdne zvedla cca o 400 Kč na osobu. Dá se předpokládat, že ceny zase klesnou?
Děkuji
Dobrý den, už bych moc pokles nečekal, asi to bude nějak oscilovat nahoru dolů, ale obecně bych řekl že už to jen poroste.
Ahoj, letíme na Bari 31.8 a mám už trochu bordel co se týče k vyplnění formulářů.. Stačí vyplnit online formulář viz zde https://limesurvey.istsvc.regione.puglia.it/index.php/119341?lang=en ? Nebo musím vyplnit ještě čestné prohlášení co najdu na stránkách mzv? Viz zde https://www.mzv.cz/public/10/d1/…m_18_8.pdf
Moc díky za rady.
Ahoj, i to prohlášení by mělo být potřeba.
Honzo víš nějaké telefonní číslo na Ryanair v Česku-na stránkách jsem nic nenašel.
Díky,Petr
Ahoj, telefon nemají (pouze pro řešení třeba special assistance atd), takže jedině online chat, tam odpovídají vcelku dobře.
Ahoj,
měla jsem koupené letenky s British Airways přes Letušku z Vancouveru do Prahy, který měl být v březnu. Let se zrušil. Letušku jsem žádala o refund, ale po 5 mesících stále nic. Když chci nějaké bližší informace, tak mi píšou, že vše závísí na B.A., že musím čekat. Nevíš, co bych mohla v tomto případě ještě udělat nebo mi nezbývá nic jiného než čekat?
děkuji
Ahoj, můžeš Letušku požádat o přístupy do rezervace a řešit to sama, ale u BA funguje jedině tam zavolat…
Zdravim,
mam dotaz. 6.9. mam odlet z Vidne na Sardinii. Je potreba vyplnit nejaky formular pred odletem?
Dekuji.
Ahoj, všechny formy jsou dostupné zde.