Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ahoj Honzo, posunuli mi odlet do Hurghady se společností Air Cairo téměř o 12 hodin, takže nastává problém s testem, na který jsem byla objednána s dostatečnou časovou rezervou, která tím posunutím mizí přílet do Hrg mám přesně o půlnoci, kdy končí platnost testu. Taková je bohužel realita odběrových míst a PCR testů, bylo mi řečeno, že když půjdu na test později, už nebudu mít zaručené dodání výsledku včas…Napadá tě jak tuto situaci řešit, letět chci, takže stornovat let nebudu, vezmu si s sebou doklad o změně letu, kdyby něco, ale jinak mne nic lepšího nenapadá. Na test v ČR jdu proto, abych věděla, jestli mohu vůbec odletět a ne abych se to dozvěděla až v Hurghadě. Kdybych kupovala let až po testu, tak už bych taky žádnou letenku sehnat nemusela, takže proto už letenku mám. Děkuji za jakýkoliv nápad
Ahoj, no nejhorší co se může stát je, že tě budou chtít v Egyptě testovat znova za 30 USD, takže bych to asi risknul.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Honzo ahoj. Dnes jsem dostala informaci o zrušení letu (jednoho) z objednávky, kde jsou lety dva a to mezi Thajskem a Kambodžou v prosinci 2020. Kupovala jsem to přes 3.stranu – agenta, která mě odkázala na aerolinky a a aerolinky mě zase odkázali zpátky na agenta a moji žádost o refund tudiž není možné nikde podat…..Agentem je GoToGate – máš s nimi nějaké zkušenosti?
Nemají formulář, nemají chat, na webu kecají, že mají „odkaz“ , nic tam není, prolezla jsem to dneska snad stokrát. Co mají – mají telefonní linku, kde mi řekli, že žádost oni nepřijímají a „pomohli“ mi dostat se na chat AirAsia, kde mi sdělili, že tohle musí vyřídit právě GoToGate….To je v dnešní době jak zlý sen. Chápu, že to všechno trvá vyřídit, ale nechápu, že není kde podat žádost….
Refund žádám na celou objednávku, když byla objednaná a placená jako jedna platba? Zrušili jeden let. Ten druhý mi je ale na nic v tom případě. Moc děkuji za tvůj čas.
Ahoj, tam je halvní otázka, jestli to je vyloženě na jedné rezrevace nebo jestli ty rezervace uměle spojil Gotogate… Pokud GTG tak je to pak podle jejich podmínek, ale tipl bych si že budou mít v podmínkách, že nabízí dva samostatné lety… Obecně aerolinka bude jednat jen s tím, kdo má přístup k té rezervaci, pokud je to GTG tak to musí řešit oni i když budou tvrdit že ne.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo! 🙂
měla bych letět 21.11 – 12-12 z Vídně do Tanzáníe s přestupem v amsterdamu. Za prvé: Myslela jsem, že od tohoto nového vládního nařízení se není možné dostat na letište do Vidně a ted se dozvídám z vašim komentářu že ano. Ptám se tedy jeste jednou pro jistotu – pokud me tam někdo doveze autem (tedy nesmím jet např. flixbusem) a budu mít vyplněný tranzitní dokument, tak mě pustí bez problému? A toho kdo mě tam poveze zase pustí v klidu zpět do ČR? + až přiletím, mohu odjet do čr autobusem, nebo pro me musí zase nekdo dojet? A druhá věc, když přestupuji v Amsterdamu, je nutné mít test, když jen přestupuji? Nebo jak je to konkrétně s letištěm v Amsterdamu, když se přestupuje, musíme ven? Nikde to nemohu najít.
Mockrát děkuji!
Klára
Ahoj, ano podle aktuálních nařízení vás pustí, stejně tak může zpět odjet ten, kdo vás házel na letiště, radši i ten by měl mít u sebe ten transferující dokument. Pokud máte přestupní letenku od jedné aerolinky tak se zpravidla z transitního prostoru nevychází a přestup v AMS tak bude také bez problémů.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den. Prosím o radu nebo o pomoc 🙂 .. V srpnu jsme měli odlétat na Mallorcu. Letenky jsme měli koupené přímo přes Ryanair, ale náš let byl zrušen. E-mail od nich ohledně zrušení došel v červnu. Vyplnila jsem formulář na vrácení peněz a pak přišel voucher, který nechceme.. Zkoušela jsem postupovat podle Vašeho návodu na vrácení peněz a zrušení voucheru a nic.. Když vyplním údaje na vrácení peněz, tak se mi tam objeví akorát, že požadavek nejde odeslat, že odeslaný už byl. Prosím jak postupovat dal?? Děkuji
Dobrý den, ideálně vyplňte formulář na odkazu výše, kouknem na to, sem je potřeba to pošťouchnout několikrát…
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj,
příští víkend odlétám a mám v Istanbulu čekat na další let 12 hodin. Má smysl si zaplatit salonek: https://www.igapass.com/tr/iga-lounge-p-6000 ? Dá se opustit letiště a pak se tam opět vrátit? Oba lety jsou s Turkish airlines. Jarda
Ahoj, opustit letiště by neměl být problém, spíše si pak pohlídat aby cílová destinace neměla například omezení při letu z Turecka apod.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo,
v utery mam letet do UK si vyzvednout par veci, na patek mam letenku s Ryanair do Osla… vzhledem k tomu, ze maji lockdown od ctvrtka, a ja se nebudu vracet rovnou do country of residence, myslis, ze budou mit nejaky problem, ze neletim primo domu?
Nikde jsem to nemohla najit, ale myslim, ze domu te pustit musi vzdycky, ne?
Diky moc,
Dominika
Ahoj, ano do země bydliště by tě neměli odmítnout nikdy.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj,
Jak je to s cestou na letiště do Vídně,kdyz zaparkujeme autem na parkovišti a pojedeme vlakem na letiště nebo popřípadě parkoviště s odvozen. Musime mit negativní test?
Děkuji za odpověď. Radek
Ahoj, přímo specifikováno to nikde není, ale považoval bych to za nezbytnou cestu…
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo,
Mám letenku do Bogoty z Air France, Vídeň – Paříž – Bogotá. Při cestě tam budu potřebovat test PCR, na testovacím středisku mi řekli, že na výsledku testu nebude uvedeno číslo pasu. Trochu mně to zneklidnilo. Je to správně? Přijme Kolumbie výsledek kde bude pouze jméno a datum narození? Také se mi nedaří zjistit, jak nazpátek. Kolumbie pro odlet ze země nvyžaduje testy ale není mi jasné, jestli ho bude vyžadovat přestupní země, což nazpátek bude Holandsko a přílet je opět do Vídně. Rakušáci prý test nechtějí, když z letiště ihned odjedeš do České republiky. Moc děkuji za odpověď.
Soňa
Ahoj, je to na každé zemi, jaký doklad přijme, obecně ale všichni ty doklady posílají většinou mailem a v nich pak jde upravit cokoliv, takže vypovídající hodnota je stejně nulová… Jinak cestou zpět pokud je to standardní transit na AMS tak problém nebude, stejně tak ve Vídni.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Mám na 1.11. Ryanair letenky Praha-Manchester a Manchester -Marrakech. Zpáteční let 8.11. Marrakech – Stanstead a Stanstead-Praha.
Jak moc je podle Vás pravděpodobné, že Ryanair nějaký z těchto letů ještě zruší, když už je otevřen check-in?
Při obou přestupech v UK se musí opustit odbavený prostor, ale z Manchesteru letiště mi napsali, že to je ok a do karantény nemusím. Viděla jsem, že to tu řeší další cestovatelé, tak zprávu přikládám i pro ně: „Good Morning Tereza, As you are transiting through Manchester Airport, you will not be required to self isolate on arrival. That being said, if you’re staying in the UK for a day (or more) before your second departure, you will be required to quarantine for the duration of your stay in the country.“
Ahoj, ano i ze Stanstedu mám podobné info, že je to za ně ok. Jinak pokud by to Ryanair rušil, tak už musí platit kompenzace, celkem bych tak počítal s tím, že se to rušit nebude.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo, pokud příští týden s rodinou poletime do Dominikánské republiky s přestupem v USA, budeme kromě ESTA potřebovat i negativní test na covid? V DOM.rep. vyžadován totiž není. Děkuji Iveta
Ahoj, přestup v USA by mohl být problém, je potřeba to zjisti u aerolinky, protože by vás vůbec nemuseli do letadla směřujícího do US pustit… ESTU si teď asi ani neuděláte.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den,
mohu se zeptat, poletíme na Fuerteventuru s přestupem (2h) v Barceloně. Nevíte náhodou, zda nebude problém z důvodu zákazu cestování ve Španělsku? (Nouzový stav)
Pokud se jedná jen o přestup a neopustíme letiště. Letíme z Vídně Ryanair a z Barcelony Vueling.
Velice Vám děkuji za odpověď.
Iva
Dobrý den, problém nebude.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo, mám letenku do Málagy s odletem teď v pátek 30.10. Vím, že tento týden vyhlásilo Španělsko nouzový stav a zákaz vycházení ve večerních hodinách. Večer se courat nechci, ale nevím, jak je to s cestováním po Andalusii. Chci si půjčit auto a procestovat pobřeží a zajet na dva tři dny do hor. Ubytování mám zajištěné přes booking s možností zrušení rezervace a zatím mi nikdo nedal vědět, že je zákaz ubytování. Třeba tady v Čechách už zákaz ubytování platí, výjimky jsou služební cesty. Máme tady i zákaz cestování, výjimkou jsou cesty do práce a cesty nutné. Tak jestli někdo má nějaké aktuální informace co se týče cestování a ubytování v Andalusii. Děkuji. Jana
Ahoj, mění se to prakticky denně, takže těžko to nějak odhadovat, info by mělo být vždy zde::
https://boe.es/
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den ,myslíte te si ze příští rok bude obnovené linka Praha Neapol od eysiget?nebo se bude rušit?zatím nabízí lety od února děkuji Jana
Dobrý den, to si netroufnu tipovat. Aktuálně aerolinky rozhodují o spuštění nebo dalším posunutím linky asi měsíc před, takže to zatím asi netuší ani v easyjetu.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den Honzo, při letu z USA do Prahy s přestupem v Paříži – může nastat nějaký problém ohledně vyžadování testu na covid, popř. nastoupení karantény, resp. umožnění nastoupit let bez nich? V Paříži měníme leteckou společnost a během 3,5hodinového přestupu musíme znovu absolvovat odbavení zavazadel. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, tam by problém být mohl, komplet info by mělo být zde:
https://www.parisaeroport.fr/en/passengers/flights/coronavirus-information-passengers-traveling-to-from-paris
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den Honzo,
nemáte prosím nějaký přehled i o nákladových letech? Potřebovali bychom odeslat nějaké věci a zvířata na Kanáry, ale společnosti, kterým jsem psala, se mi neozývají.
Děkuji,
Ivona
Dobrý den, obecně bych to viděl na nějakou přepravní společnosti DHL apod. Problém by to být neměl…
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den, chtěla bych se zeptat k informaci, jak se dostat z Vídeňského letiště na hlavní nádraží ve Vídni:
„Pokud pojedete alespoň dva, dostanete se u příměstského vlaku na cenu 2,50 EUR za osobu.“
Našla jsem, že jízdenku je možné koupit přes internet na https://tickets.oebb.at/en/ticket/tariffs/.
Je nutné jízdenku tisknout nebo stačí jen ukázat jízdenku v mobilu? Někde psali, že jízdenku je nutno označit…
Lze jízdenku za 5 euro pro dva koupit někde na letišti? Jedná se mi o spoj z Vídeňského letiště na nádraží ve Vídni.
Děkuji a díky za vaše praktické informace na těchto stránkách. Moc mi to pomohlo.
Dobrý den, pouze vytisknout, problém by být neměl. Taky jsem to měl jen vytištěné ale ani kontrola nepřišla… Jinak vždy to jde koupit i přímo v automatu na letišti nebo nádraží.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo. Mam cestu na Kanarske ostrovy s prestupem v Milan-Bergamo. informace o transitu bez nutnosti testu na Covid se lisi. Nevis, prosim, je treba nebo neni mit s sebou test? lze transitovat bez? prestup v italii je 3hod.
Ahoj, je tam přímo uvedeno, že je povolen transit bez nutnosti opustit Terminál, což je ve výsledku fajn, protože není specifikováno, jestli je tím myšleno odbavený prostor nebo ne, v Bergamu obvykle letadlo z Prahy stejně jede k výstupu, který směřuje do odbaveného prostoru. Problém by tak snad být neměl.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo. Chtěla bych se zeptat, jak mám postupovat, při zrušeném letu. V červenci jsem měla letět 26.7.-28.7. do Portugalska a mělo se letět h Vídně. Bohužel let zrušili. Přišlo mi to v emailu, kde jsem měla několik možností, a přála jsem si vrátit peníze. Byl zde odkaz, kde jsem vše vyplnila a poslala. Týden na to mi Ryanair poslal další email, kde mi vnucovali voucher. Ten jsem odmítla.
Od té doby od nich nemám žádné i formace. Jsou to 3. měsíce a začínám být nervózní. Proto jsem se chtěla zeptat, zda je možnost někam napsat a nebo zjistit, jak se co má. Přeci jen jsem student a nebyla to malá částka, abych to nechala být. Děkuju 😊
Ahoj, napiš přímo do našeho formu. Kolega Kuba na to koukne, obvykle se mu podaří je donutit vyplatit to do týdne.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Ahoj Honzo nutně potřebuji let do Punta Cana od 31.10-3.11.odlet , návrat 16.11,17.11,18.11. Nejlépe z Vídně jsme čtyři dospěli. Klidně i přestupy dekuji za pomoc
Ahoj, bohužel aktuálně je těch možností strašně málo a tomu odpovídají i ceny. Asi nic lepšího než je nabídka KLM/Air France kolem 15 000 Kč teď nebude.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
Dobrý den,
jsem z Brna a ráda bych letěla příští týden z Vídně do Stockholmu a zpět. Pokud to chápu správně, tak by to mělo být naprosto bez problému co se týká cesty z Brna do Vídně? A kompletně by tento výlet měl být bez testů, že ano?
Předem děkuji za odpověď! 🙂
Dobrý den, ano tam je to bez omezení na všech třech stranách.
Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646