Skupiny létají s Honzou

Refund letenek

9.10.2020 9:18 20 komentářů

Za posledního půlrok jsem řešil refund u více než stovky rezervací, u těch největších aerolinek jako je Ryanair, Wizz Air nebo easyJet stačí pár kroků, jak se k výplatě peněz dostat. Pokud si tak nevíte rady s vaší rezervaci, pošlete mi zprávu a podíváme se, co je potřeba u vaší rezervace udělat tak, aby došlo k výplatě.
Největší pravděpodobnost výplaty je paradoxně u low-costů, u klasických aerolinek jsou také postupy, jak peníze dostat, je jich ale dost, které rovnou nekomunikují. Kapitola sama o sobě jsou pak různé prodejní portály, ale i ty jdou u některých aerolinek obejít.
Na vaši zprávu se vám ozvu já nebo můj kolega Kuba, který má za poslední dobu výplaty v malíku.

Jak to funguje?

1. Pošlete základní info o rezervaci ve formuláři níže – kdy proběhla rezervace, kdy měl být let, co se stalo (zrušeno/změněno/atd.), s jakou aerolinkou a na jaké lince je rezervace, případně jaké kroky už jste podnikli
2. Pokud bude na výplatu nárok, pošlu vám další informace, které je potřeba doplnit, abychom mohli požádat správnou cestou o refund
3. Na email vám přijdou informace o případném vyplacení od aerolinky
4. Pokud to uznáte za vhodné, můžete po výplatě peněz od aerolinky podpořit provoz Honzových letenek libovolnou částkou

Kontaktní formulář

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Profilový obrázek
    Jarka napsal(a):

    I já se přidávám s velkým poděkováním. Peníze už mám zpět. 🙂

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Supr! 🙂

  • Profilový obrázek
    Tomáš napsal(a):

    Dobrý den, jak dlouho bych měl počkat, než řešit nějaké vymáhání peněz jinou cestou?
    Konkrétně se jedná o zrušený let s Brussel airlines, poslali email, že můj požadavek byl zprocesován.

    • Profilový obrázek
      Tomáš napsal(a):

      Tak Brussel airlines musím pochválit, peníze přišly za 4 dny:)

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Tak super 🙂

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, obvykle je u každé aerolinky potřeba projít celým procesem, pokud do 14 dní nebude žádná odezva je potřeba to řešit dál.

  • Profilový obrázek
    Stanislava Švarcová napsal(a):

    Dobrý den, umíte i letenku zakoupenou v USA u Americane Airlines a British Airways? děkuji Stáňa

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, napište nám prosím o rezervaci více informací do formuláře a podíváme se na to, díky.

  • Profilový obrázek
    Petr P napsal(a):

    Umite poradit i aerolinkama InterJet Mexico

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Určitě to zkusíme, ale ve srovnání třeba s evropskými nebo světovýámi aerolinkami máme méně zkušeností..

  • Profilový obrázek
    Michal Bárta napsal(a):

    Dobrý den, mám dotaz na ČSA, letenky byli koupeny přes Kiwi.com na květen 2020, let pochopitelně zrušen. Dlouhé čekání a nakonec v listopadu vouchery. Nicméně teď reálně nepoužitelné a ČSA krůček před krachem. Platnost voucherů je pouze do června 2021, tedy těžko uplatnitelné.
    Předpokládám, ze je to tak akorát papír do krbu 😃, ale přesto se dovolím optat jestli se s tím dá něco dělat. Předem děkuji za odpověď. Michal.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Pošlem info mailem.

    • Profilový obrázek
      Alžběta napsal(a):

      Zdravím, mám stejný problém, můžu taky prosit o info? Předem děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ideálně poslat do formu výše, spadne to přímo Kubovi, který se na to podívá.

    • Profilový obrázek
      Kateřina napsal(a):

      Dobrý den, mám stejný problém, můžete prosím přeposlat info i mě? 🙂

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Také prosím do formu popis, aby se nám to zařadilo do fronty na vyřízení, díky.

  • Profilový obrázek
    Nikola Vodvárková napsal(a):

    Lze získat refund, pokud jsme od EasyJet dostali na danou částku voucher? Díky za odpověď. 😊

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ano, u easyJet se to standardně dělá nejdřív do voucheru a pak vyplatit na účet.

  • Profilový obrázek
    Andrea Klečkova napsal(a):

    Moc děkuji za pomoc. Diky vam se mi penize vratili rychle a bez problemu.

    Dekuji 🙏

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Super, díky za info! 🙂

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *