Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Martina Samardžić napsal(a):

    Ahoj Honzo, do kdy se musím vyjádřit k odmítnutí nebo příjmu změn na letence.? Konkrétně je to Wizz … zkrátili zpáteční cestu z Říma o 2 dny – dnes je přesně 14 dní do odletu(nečekaně). Skřípu zuby, ale vzhledem k tomu, že další 2 lety jinam zrušili úplně, brala bych i tu kratší verzi výletu. Zároveň bych chtěla potvrdit změny co nejpozději, kdyby náhodou kvůli COVID chtěli třeba zavírat hranice – máme letět z Polska, tak bych nemusela nechat letenky propadnout.

    A ještě z jiného soudku … nezkoušel jsi vymyslet rozumný vstup do komentářů i pro nás? Kolikrát bych se podělila o info, ale nelze vstoupit do žádného vlákna. Možná kdyby se dalo i vyhledávat dle topiců, nepsali by Ti lidé stále ty samé dotazy.
    Děkuji moc a velkou pusu za trpělivost! 🙂 Martina

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, stačí kdykoliv do checkinu, takže klidně můžete počkat podle situace.
      Spoustu věcí by potřebovalo upravit, snad se k tomu časem dokopu 🙂

  • Niki napsal(a):

    dobry den, Honzo, nevite, prosim, kdo ma narok na vyplaceni penez za zruseny zajezd ze strany c.k. a nemusi ze zakona prijmout voucher? Jde pouze o nezamestnane a seniory, nebo i ostatni, pobirajici jakykkoliv jiny typ duchodu? Dekuji pekne za pripadnou informaci. Niki

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud je to termín do konce srpna 2020 tak jen nezaměstnaní, senioři nebo matky starající se o nezaopatřené dítě. Od zářijových termínů je pak nárok na vyplacení u všech.

  • Andrea napsal(a):

    Ahoj Honzo, prosím o radu, chatám se za týden z Vídně Do Santanderu, musím se prokázat ve Vídni i ve Španělsku negativním Covid testem nebo mi ho tam udělají? A při cestě zpátky? Jak se řeší pak případně cesta vlakem do Prahy z Vídně? Pustí mě vůbec nebo rovnou karanténa, musí pro mě někdo přijet? Díky moc! Andrea

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, cestou tam není potřeba nic, cestou zpět na letišti ve Vídni prohlásíš, že okamžitě transferuješ do ČR a v ČR se pak nahlásíš hygieně a podstoupíš test.

  • Rose napsal(a):

    Srdečně zdravím, ráda bych se zeptala jak je to s změnou rezervace u Raynairu. Rádi bychom kvůli zhoršující se situaci změnili datum letu. Ryanair deklaroval zmněnu bez poplatků, nicméně mi vždy za změnu naskočí částka kolem 200 eur. Někde mezitím text, že po potvrzení změny nebudou polatky účtovány. Jsem z toho jelen. Bojím se to odkliknout, aby platba neodešla.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pro změnu v září je potřeba splnit 2 podmínky – rezervace proběhla v srpnu a déle a měníte let s odletem za déle než 7 dní, změna pak musí být na termín do konce roku.

  • Denisa napsal(a):

    Dobrý deň 🙂 11.9 sme mali letieť na Azorske ostrovy s TapPortugal… let nam posunuli o 2 dni v maili stalo ze môžme termín letu zmenit alebk požiadať o refund. Cez internetovú stránku som teda manuálne letenky zrušila ale tyzden sa nikto neozval okrem potvrdenia zrušenia. Mam obavy voucher pošlú dodatočne alebo som niečo urobila zle?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u TAPu to trvá opravdu dlouho, takže bych ještě počkal..

  • Nikola napsal(a):

    Dobrý den Honzo, loni touto dobou jsem kupovala letenky do Londýna na červen 2020 přes Easyjet stránky přímo. Let byl kvůli covidu zrušen, dostala jsem voucher na letenky platný rok a ještě nějaký Holidays voucher na dovolenou přímo jako kompenzaci zrušeného letu. Ráda bych ale peníze zpátky. Je nějaká možnost to z nich dostat? Psala jsem na email customer.support@easyjet.com ale bez reakce, online chat mají zrušený, volat na zahraniční čísla se mi nevyplatí. Moc děkuju

  • Kateřina Doležalová napsal(a):

    Dobrý den, v sobotu máme letět do Bulharska. Letenky máme, ale s ubytováním a pojištěním čekáme do poslední chvíle. V posledních dnech začly hodně stoupat čísla nakažených a začali jsme mít obavy, aby se nezavřely hranice..testu se nebojíme. Máte prosím nějaké zvěsti od okolních států, nebo myslíte, že by k zavření hranic mohlo dojít? Neradi bychom někde zůstali, ale jinak bychom rádi odjeli. Mockrát děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, Bulharsko nikdy neomezovalo vstup a mají mnohem nižší číslo než ČR, takže tady bych se omezení nebál.

  • KICULISOVÁ, ANDREA napsal(a):

    Ahoj, prosím o radu jak postupovat. Kvůli covidu nám zrušili zařijové letenky u společnosti Wizz Air do Gruzie, požádali jsme o refund, ale peníze doteď nepřišly. Nenašla jsem na stránkách žádný kontakt, kromě placených čísel. Máte nějaké tipy jak se s nimi spojit a dozvědět se alespoň, jestli náš požadavek zpracovávají?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, neplacený tel: 225 850 035

  • Hana napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    měla jsem na Vás dotaz ohledně vyplnění formuláře při cestě na Kypr. Někde se píše ne dříve než 24 hodin, někde do 24 hodin před odletem. Zároveň jsem dotaz zaslala i na ambasádu do Nikosie. Vy radíte nejpozději do 24 hodin před odletem, pan velvyslanec poslal toto:

    Dobrý den,
    Flight Pass se vyplňuje nejdříve 24 hod před odletem, viz instrukce přímo ve formuláři https://cyprusflightpass.gov.cy/en/home.
    S pozdravem

    David Hrdoušek

    Velvyslanectví České republiky
    18 Kyriakou Matsi Ave.
    Ayioi Omologites
    1082 Nikósie
    Tak jsem zase tam, kde jsem byla:)

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano moje chyba, napsal jsem to blbě, dříve než 24h před odletem vás to nepustí registraci udělat.

  • Pavla napsal(a):

    Dobrý den, navazuju na dotaz níže – 10.9. jsme meli odletat do Londyna s Ryanair na 4 dny. Bohuzel kvuli 14 denni karantene pro cestující z Čech pochopitelně nepoletime. Tak mam možná trochu hloupý dotaz. Máme koupena sedadla – existuje možnost vracení peněz aspon za ně? Diky.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, ale je tam možnost vrátit alespoň taxy, napište tak na online chat.

  • Vlaďka napsal(a):

    dobrý den, zajímá mě, jak to funguje se zrušením letu ze strany aerolinek. Chystáme se v březnu na Zanzibar s Qatar air.,a jde mi o to,že např. teď se tam léta 3x týdně, ale dost často bývá jeden z těchto letů zrušen. Můžu si vybrat náhradní termín já (samozřejmě bych chtěla co nejbližší tomu zrušenému), nebo mi aerolinka přidělí sama jiný? Obávám se,že v tom březnu nebude situace o moc lepší. Určitě s koupí letenky pořídím i pojištění storna….Dekuji moc za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, budete mít na výběr – buď nabídnou novou variantu nebo vás nechají vybrat, případně pokud bude posun zásadní tak i refund. Kupujte ale přímo přes aerolinku.

  • Pavel napsal(a):

    Ahoj, když jsem u easyjet zaplatil v lednu 2500 Kč za letenky, které jsem v březnu zdarma přebookoval na letenky v hodnotě 1900 Kč a tento let mi nyní easyjet zrušil, tak mám nárok na vrácení peněz v hodnotě původní ceny 2500 Kč, kterou jsem zaplatil nebo 1900 Kč?

    Pavel

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, je to podle podmínek aerolinky, s největší pravděpodobností 1900 Kč.

  • Marian napsal(a):

    Ahoj, Honzo máme v plánu letět z Wroclawi na Krétu a zpět do Vídně a do ČR. Budou po nás chtít někde testy na Covid? Děkuji za odpověď. Marian

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ne zatím u žádného státu test vyžadován není.

  • Monika Kadlecová napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,

    pokusím se být co nejstručnější – 3 letenky do Řecka (let Smartwings) koupené odděleně přes GoToGate a MyTrip. Následně zrušené lety, informaci o zrušení letů jsem dostala od prodejců mailem, oba maily s nejasným pokynem, abych kvůli řešení kontaktovala prodejce telefonicky. Překvapivě mají oba prodejci shodný kontaktní telefon, což je jediný kontakt, jaký lze na jejich stránkách nalézt. Žádný email, žádné kontaktní okno, jen telefon a zároveň sdělení, že zákazníci nemají volat, ani psát, jelikož jsou přetížení. Oba prodejci mají stejně neprostupný web. Na společném telefonním čísle se pak ozve nahraná zpráva v angličtině, která odkazuje zpět na jejich weby a doporučuje dohledání potřebných odpovědí tam. Jinými slovy nemám ani jednoho z prodejců jak kontaktovat. Máte pro mě prosím radu jak v tomto případě postupovat? Existuje nějaká lhůta, po které by můj požadavek mohl být promlčen? Velice děkuji za pomoc.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud prokážete, že jste se prodejce snažila kontaktovat tak promlčeno nemůže být nic, bohužel třeba napíše někdo komu se podařilo spojit…

  • Vít Kolář napsal(a):

    Dobry den, jsem ve stejne situaci jako pani Vendula Pasulyová. Netusite prosim jak to resit? Dekuji.

    • Honza napsal(a):

      Není to chyba na straně aerolinky, takže nárok na refund není. Buď tak doplatit test nebo změnit rezervaci.

  • Vendula Pasulyová napsal(a):

    Dobrý den.
    Máme s kamarádkami koupené letenky z Pardubic do Alicante na 28.9. s příletem 5.10. Nyní je Španělsko bohužel v červených číslech a nechceme být ani v karanténě ani platit za test na Covid. Ryanair psal, že nebude uplatňovat platby za změnu letu. Ale zatím je vše stále za vysoké poplatky. Je nějaká šance letenky přebookovat na jiné datum nebo se máme modlit, aby let zrušili? Je to dost bezvýchodná situace 🙁 Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nevím jak bude brát Ryanair ten zpáteční let, protože možnost změny platí pro lety pouze v září, takže možná v tom bude ten problém…

  • Kamila napsal(a):

    Hezký den, měli jsme koupené letenky na 3.9 do Palerma, ale onemocněli jsme ( salmonela) a tudíž nemohli odjet. Nevíte, zda to jde řešit s potvrzením i zpětně? kupovali jsme u Ryanair. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nemáte pojištění tak vám maximálně vyplatí taxy.

  • Viktorie napsal(a):

    Dobrý den,

    máme koupené letenky pro 6 osob uhrazené jednou částkou . Z důvodu posunutí letů o více než 5 hodin máme nárok na refundaci. Někteří ze spolucestujících však chtějí let uskutečnit. . Je možné žádat o refundaci jen za některé spolucestujcí ?

    Děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, online takový požadavek u žádné aerolinky nevyřešíte, jedině tak přes rezervační oddělení.

  • Irena napsal(a):

    Děkuji za radu, jak postupovat při zrusenem letu , když byly letenky zakoupené přes Mytrip.Penize už mám zpět na účtu

    • Honza napsal(a):

      Super 🙂

  • Petr napsal(a):

    Ahoj Honzo.
    Mám opět velkou prosbu. 11.3 mi byl zrušen let do Pisy z Krakówa, požádal jsem o refundaci, tu potvrdili, v květnu jsem psal znovu, opět potvrdili, že během 20 dnů mne vyplatí, ale do dnešního dne se nic neděje. Přes chat a žádost o live agenta po vyplnění všech povinných polí se po zaškrtnutí, že jde o cancelled flight a refund zobrazí úvodní okno s chat botem

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, je potřeba to znova zaurgovat na tom online chatu, ono to vypada ze se to vratilo na to puvodni okno ale ceka to na prideleni agenta, nejlepší je to zkusit hned ráno.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *