Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Jana napsal(a):

    Ahoj Honzo, chtěla bych se zeptat, zda je nějaká možnost, jak se dostat na jemensky ostrov Socotra? Jde to pouze přes zprostředkovatele (cestovku), nebo lze i jiným způsobem? Resp. lze se tam dostat na vlastní pěst a vše si zařídit sám? Moc děkuji, Jana

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, do Jemenu se aktualne vubec nedoporucuje cestovat, takze bych to hodne zvazil. Jediné možné letecké spojení je pak přes Seiyun.

  • AM napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    mohu Tě poprosit o napsání onoho bezplatného telefonního kontaktu na wizzair.Měla jsem za to,že zpoplatnují všechny hovory,co jsem četla,že pokud se s nimi spojím a budu se ptát na info,co je dostupné na netu,tak si účtují peníze.
    Moc děkuji za tvé veškeré rady.Pěkný den.

    • Honza napsal(a):

      225 850 035

  • Marian napsal(a):

    Děkuji za odpověď, ještě doplňující otázka: pokud jsem si u Wizz při koupi nevybral žádné pojištění a oni mi náš let zruší z nějakého důvodu z jejich strany musí mi automaticky nabídnout jiný termín popřípadě refundaci. Nebo je to právě vázané na nějaké pojištění? Děkuji za odpověď Marian

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud je tam jakýkoliv důvod a musí se rušit, tak je vždy musí refundovat nebo nabídnout rebook.

  • Dan napsal(a):

    Ahoj, myslíš, že Ryanair ještě doplnil levnejší letenky na Rhodos z Prahy? Díky

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, myslím že na letní termíny tam tohu už moc levného nebude.

  • Taťána napsal(a):

    Dobrý den Honzíku, mám dotaz, protože jsem nikde nenašla informaci ani odkaz za jakých podmínek je povolen vstup na ostrov Guadeloupe v rámci francouzské Polynésie, prosím nevíš, zda můžem vstoupit bez omezení? Děkuji Taťána

  • Denisa napsal(a):

    Zdravím. V pátek 28.8. máme letět z Vídně do Porta. Snažila jsem se najít nějaké potřebné formuláře, ale ze stránek Ryanair mi pro české občany nebylo nic nabídnuto. Znamená to, že do Portugalska žádný formulář nepotřebujeme? Nebo ho dostaneme až na letišti? Nevíte, kde bych případně našla formulář v češtině? Děkuji za odpověď.

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den,Ryanair nám 29.7.2020 zrušil let Praha-Rhodos a zpět,s odletem 20.9.2020 a návratem 27,9,2020. V možnostech jsme
    označili vrácení peněz,ne náhradní let.Včera (24.8.2020) nám přišel mail s odpočtem dní do odletu s datumem 18.9.2020,což
    jsme v žádném případě nechtěli.Když zadám na stránkách Ryanairu ve formuláři znovu vrácení peněz,už je web nepřijme s tím,
    že již bylo podáno.Co s tím?Díky,Petr

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, oni to automaticky přehodí na nejbližší dostupný let, žádost o refund ale ještě nebyla asi zpracována, určitě bych si to ale ověřil na online chatu.

  • Bára napsal(a):

    Ahoj Honzo, moc prosím o radu. 1 září máme odletě na 3 týdny do Kanady, ale je to nereálné, strávili bychom 2 týdny v karanténě a taky jsem četla, že pro non-essential travels jsou hranice uzavřené přitom nám nikdo let nezrušil. Rezervováno máme s MyTrip, několikrát jsem s nimi mluvila a řekli, že to není možné, že to zjistí a dají mi vědět – nikdy nic a nebo, že pro zrušení letu potřebují potvrzení z Air Canady. V Air Canada nám potvrzení přes e-mail nechtějí poslat, protože prý booking byl vytvořen v Rusku (To je absurdní, bookovala jsem z Česka, ale kdo ví jak to MyTrip má) a to nepodléhá nějaký evropský směrnicím, takže nemáme na to nárok. Opravdu nevím co teď. Je ještě nějaká možnost získat peníze zpět? Nebo aspoň přebookovat let? Air Canada to nabízí bohužel pouze těm, kdo u nich bookovali přímo. Už nevíme co dál…nemáš prosím nějakou radu?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, Air Canada to nabízí i přes zprostředkovatele, takže musí být vůle u MyTrip vám to zařídit, v tom bych asi viděl ten hlavní problém. To že je to prodejce z Ruska na to nemůže mít žádný vliv…

  • Marian napsal(a):

    Dobrý den, máme koupené letenky od Wizz na příští rok do Larnaky, a při rezervaci jsem nezadal možnost pojištění a teď už mi to tuto možnost nenabízí. Nikde na jejich stránkách jsem se nedočetl zda to možné je nebo ne. Bojím se že pokud mi náhodou let zruší tak přijdeme o všechny peníze. Děkuji za odpověď. Marian

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud máte na mysli službu Wizz Flex, tak tu už k rezervaci nepřidáte. Pokud vyloženě pojištění storna, tak to si můžete sjednat u jakékoliv české pojišťovny…

  • Miloslav Novák napsal(a):

    Dobrý den, mám stejný dotaz jako Katka z 21.4. 2020. Měli jsme letět se společností Wizzair z Prahy do Kutaisy a zpět 18.4.-28.4 2020, z důvodu korony byl let zrušen. Letenky jsme kupovali přímo u Wizzairu. Měsíc před odletem přišel email, že z důvodu zrušeného letu máme nárok na vrácení 100% částky na účet nebo 120% jako kredit na další lety. Zvolili jsme si vrácení peněz, s tím, že do 2 měsíců nám peníze vrátí.. Po tel. dotazu na jejich callcentru nám řekli, že peníze vrátí do konce června . Opakovaně jsme se dotazovali přes webové stránky a nic. Je konec srpna, tj. 4 měsíce od zrušení letu a peníze nikde. Poradíte, jaký máme zvolit další postup? Nemá někdo stejnou zkušenost?
    Moc děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, tam nebude ještě někde požádáno o vyplacení, buď chybí nějaký form nebo se to seklo někde jinde, protože Wizz vyplácel asi ze všech nejlíp. Takže ideálně zavolat na call centrum, volal jsem včera na neplacenou linku a za 3 minuty jsem byl na operátorovi.

  • Marie napsal(a):

    Honzi, zarezervovala a zaplatila jsem letenky s wizz air do Řecka z Vídně a než jsem se dostala k cestě zpět už byly mnohonásobně dražší. Toto je běžná praxe? Nemám zkušenost. A Ještě v poplatcích na jejich stránkách jsem četla další příplatky zapříruční zavazadla do 10 kg na osobu a další poplatky. Takže: na letišti bych ještě něco připlácela nadrámec zaplacené letenky?
    Děkuju za odpověď.
    Marie

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, v ceně je malé zavazadlo 40x30x20 cm, jakákoliv zavazadla nad limit se připlácí. Letenky je ideální právě kvůli tomuto kupovat jako zpáteční, pokud je to termín někdy od půlky září tak bych si tipl, že pokud to teď vyskočilo, může to ještě spadnout.

  • Petr Dolenský napsal(a):

    Ahoj,
    rád bych se zeptal: Koupili jsme letenky ČSA přes Gotogate. Měli jsme v květnu letět do Španělska.
    Z důvodu koronaviru byl let zrušen.
    Nenašel jsem způsob, jak Gotogate kontaktovat. Na stránkách mají napsáno, že je kontaktovat nemáme. Prý se ozvou sami. Jenže to jsou už skoro 4 měsíce a nic!
    Nejlepší je, že je ani kontaktovat nejde. Nemají e-mail, ani kontaktní formuláře.
    Nevíš jak na Gotogate?
    Děkuji.
    Petr

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, tady se dá proklikat na kontaktní formulář, nic moc jiného asi fungovat nebude…
      https://www.gotogate.com/contact

  • MM napsal(a):

    Ahoj, 🙂
    můžu se zeptat, jak to, že nesedí cena a měna místenek u Ryanair ? Praha – Bari v CZK a pak Bari – Praha v EUR (přednastavené) = což je samozřejmě v kurzu o dost levnější ! Jde to nějak přepnout u prvního letu? Přijde mi to automatické. Případně nějaké tipy na kupování/přidělování místenek?
    Díky, díky

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, přepnout to jde, ale je to pak kurzem Wizzu, takže se to obecně nevyplatí..

  • Tereza Kolářová napsal(a):

    Ahoj Honzo , mám letět na konci října s maminkou a tetou do Londýna jsou to přebukované a doplacené letenky z května .Proto bychom řady už odletěli . Na stránkách velvyslanectví mají informace staré už asi dva měsíce přibližně . Mě by zajímalo jestli nám stačí ten jejich list co se musí vyplnit na letišti a to je vše. Nebo jestli nás čekají další restrikce .Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, mají online formulář, ten aktuálně stačí, jak to bude ale na konci října se teď úplně moc neví…

  • Kristýna Filipová napsal(a):

    Ahoj Honzo, 30.08. přiletíme z Lisabonu do Vídně kolem 23:00. Autobus do Česka nám ale jede až kolem 6hod ranní. Bude to problém, při tom rychlém transferu do čr? Nebo jim nevadí, že tam budeme někde 6 hodin čekat?
    Moc děkuju

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, jinou možnost nemáte, takže se to dá považovat za okamžitý transfer do ČR…

  • Vojtěch napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,

    je známo, kdy by se mohlo začít opět lítat z Schengenu do USA?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ono se létá, ale pokud nespadáte do výjimky tak nemáte povolen vstup do US. Změna je zatím v nedohlednu.

  • Viktorie Macháčková napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych si zakoupit letenky z Vídně na Mallorcu a zpět. Je nějaký problém s cestou z ČR na vídeňské letiště a naopak?? Musím mít zařízené testy nebo jsou jiné nutnosti? 🙂 předem děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pro cestu tam nepotřebujete nic. Rakousko ale zařadilo už i Baleáry na rizikové, takže pro cestu zpět budete muset prohlásit, že okamžite transferujete do ČR a tady ap k podstoupit test.

  • Katka napsal(a):

    Dobrý den, cestujeme teď o víkendu do Španělska a letíme z Vídně. Elektronické formuláře i s kódy do Španělska máme, ale zajímalo by mě, jestli musíme mít něco takového i při vstupu do Rakouska, když přijedeme pouze na letiště a odtud hned letíme do Španělska? Děkuji za případnou odpověď.

    • Tanja napsal(a):

      Ahoj Honzo, kupovali jsme letenky zacatkem srpna na odlet 1.zari Praha – Mallorka.jake mam moznosti vzhledem k situaci?bohuzel cilovou destinaci na aplikaci zmenit nemuzu j kdyz vschni tvrdi ze je to mozne.dekuji.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud to nejde, mělo by to jít přes online chat, lety na září jdou změnit při nákupu od vyhlášení, bylo to někdy v červenci, tak jestli jste to nekoupili náhodou před..

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pro cestu tam nic do Rakouska nepotřebujete, pro cestu zpět pak formulář o tranzitu, v ČR pak zavolat hygieně a podstoupit test (pokud neletíte z Kanárů).

  • Katka napsal(a):

    Dobrý den, 31. 3. – 7. 4. 2020 jsme měli letět se společností Wizzair z Prahy do Kutaisy a zpět, skrz koronu byl let zrušen. Přišel nám mail, že z důvodu zrušeného letu máme nárok na vrácení 100% částky na účet nebo 120% jako kredit na další lety- Zvolili jsme si vrácení peněz, s tím, že do 2 měsíců nám měly být zaslány peníze. je konec srpna, tj. 4 měsíce od zrušení letu a peníze nikde. Psali jsme jim email, kde nám napsali, že “ nám oznamují, že celá částka za letenky byla vyplacena na účet dne 22. 5. 2020″. Na účet nám ovšem nic nepřislo. Nevíte, jaký máme zvolit další postup? Nemá někdo stejnou zkušenost?
    Moc děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nemáte to přes nějakého prodejce? Wizz Air to celkem vyplácí, tak jestli se to nezaseklo u něj..

  • Barbora napsal(a):

    Dobrý den,
    mám takový dotaz. Máme koupené letenky od 11.-23.9. na Madeiru se společností TAP air Porrtugal přes portal GOTOGATE. V rámci COVID situace se nám stále mění času odletu, což by nám nevadilo, ale včera mi přišla informace, že nám zpáteční let posunuli z 23.9. na 25.9., což se nám bohužel nehodí, z pohledu dovolené a výdajů navíc. Proto jsem se chtěla zeptat jaké máme možnosti, popřípadě jestli jde v takové situaci žádat vrácení peněz. Mockrát vám děkuji za pomoc. Bára

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, TAP by tam těch letů měl mít dost, případně by měla být možnost návratu i třeba do Vídně – problém bude v letech do Prahy… Nárok je samozřejmě na případné vyplacení peněz, ale TAP je jedna z mála aerolinek, kde se mi zatím nepodařilo z nich dostat peníze, proto bych se to snažil spíš nějakým způsobem na něco rozumného přebooknout.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *