Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ahoj Honzo, chtěla bych se zeptat, zda je nějaká možnost, jak se dostat na jemensky ostrov Socotra? Jde to pouze přes zprostředkovatele (cestovku), nebo lze i jiným způsobem? Resp. lze se tam dostat na vlastní pěst a vše si zařídit sám? Moc děkuji, Jana
Ahoj, do Jemenu se aktualne vubec nedoporucuje cestovat, takze bych to hodne zvazil. Jediné možné letecké spojení je pak přes Seiyun.
Dobrý den Honzo,
mohu Tě poprosit o napsání onoho bezplatného telefonního kontaktu na wizzair.Měla jsem za to,že zpoplatnují všechny hovory,co jsem četla,že pokud se s nimi spojím a budu se ptát na info,co je dostupné na netu,tak si účtují peníze.
Moc děkuji za tvé veškeré rady.Pěkný den.
225 850 035
Děkuji za odpověď, ještě doplňující otázka: pokud jsem si u Wizz při koupi nevybral žádné pojištění a oni mi náš let zruší z nějakého důvodu z jejich strany musí mi automaticky nabídnout jiný termín popřípadě refundaci. Nebo je to právě vázané na nějaké pojištění? Děkuji za odpověď Marian
Dobrý den, pokud je tam jakýkoliv důvod a musí se rušit, tak je vždy musí refundovat nebo nabídnout rebook.
Ahoj, myslíš, že Ryanair ještě doplnil levnejší letenky na Rhodos z Prahy? Díky
Ahoj, myslím že na letní termíny tam tohu už moc levného nebude.
Dobrý den Honzíku, mám dotaz, protože jsem nikde nenašla informaci ani odkaz za jakých podmínek je povolen vstup na ostrov Guadeloupe v rámci francouzské Polynésie, prosím nevíš, zda můžem vstoupit bez omezení? Děkuji Taťána
Dobrý den, info je vždy dostupné zde:
https://www.gouvernement.fr/en/coronavirus-covid-19
Zdravím. V pátek 28.8. máme letět z Vídně do Porta. Snažila jsem se najít nějaké potřebné formuláře, ale ze stránek Ryanair mi pro české občany nebylo nic nabídnuto. Znamená to, že do Portugalska žádný formulář nepotřebujeme? Nebo ho dostaneme až na letišti? Nevíte, kde bych případně našla formulář v češtině? Děkuji za odpověď.
Ahoj, jsou dostupné zde.
Dobrý den,Ryanair nám 29.7.2020 zrušil let Praha-Rhodos a zpět,s odletem 20.9.2020 a návratem 27,9,2020. V možnostech jsme
označili vrácení peněz,ne náhradní let.Včera (24.8.2020) nám přišel mail s odpočtem dní do odletu s datumem 18.9.2020,což
jsme v žádném případě nechtěli.Když zadám na stránkách Ryanairu ve formuláři znovu vrácení peněz,už je web nepřijme s tím,
že již bylo podáno.Co s tím?Díky,Petr
Dobrý den, oni to automaticky přehodí na nejbližší dostupný let, žádost o refund ale ještě nebyla asi zpracována, určitě bych si to ale ověřil na online chatu.
Ahoj Honzo, moc prosím o radu. 1 září máme odletě na 3 týdny do Kanady, ale je to nereálné, strávili bychom 2 týdny v karanténě a taky jsem četla, že pro non-essential travels jsou hranice uzavřené přitom nám nikdo let nezrušil. Rezervováno máme s MyTrip, několikrát jsem s nimi mluvila a řekli, že to není možné, že to zjistí a dají mi vědět – nikdy nic a nebo, že pro zrušení letu potřebují potvrzení z Air Canady. V Air Canada nám potvrzení přes e-mail nechtějí poslat, protože prý booking byl vytvořen v Rusku (To je absurdní, bookovala jsem z Česka, ale kdo ví jak to MyTrip má) a to nepodléhá nějaký evropský směrnicím, takže nemáme na to nárok. Opravdu nevím co teď. Je ještě nějaká možnost získat peníze zpět? Nebo aspoň přebookovat let? Air Canada to nabízí bohužel pouze těm, kdo u nich bookovali přímo. Už nevíme co dál…nemáš prosím nějakou radu?
Ahoj, Air Canada to nabízí i přes zprostředkovatele, takže musí být vůle u MyTrip vám to zařídit, v tom bych asi viděl ten hlavní problém. To že je to prodejce z Ruska na to nemůže mít žádný vliv…
Dobrý den, máme koupené letenky od Wizz na příští rok do Larnaky, a při rezervaci jsem nezadal možnost pojištění a teď už mi to tuto možnost nenabízí. Nikde na jejich stránkách jsem se nedočetl zda to možné je nebo ne. Bojím se že pokud mi náhodou let zruší tak přijdeme o všechny peníze. Děkuji za odpověď. Marian
Dobrý den, pokud máte na mysli službu Wizz Flex, tak tu už k rezervaci nepřidáte. Pokud vyloženě pojištění storna, tak to si můžete sjednat u jakékoliv české pojišťovny…
Dobrý den, mám stejný dotaz jako Katka z 21.4. 2020. Měli jsme letět se společností Wizzair z Prahy do Kutaisy a zpět 18.4.-28.4 2020, z důvodu korony byl let zrušen. Letenky jsme kupovali přímo u Wizzairu. Měsíc před odletem přišel email, že z důvodu zrušeného letu máme nárok na vrácení 100% částky na účet nebo 120% jako kredit na další lety. Zvolili jsme si vrácení peněz, s tím, že do 2 měsíců nám peníze vrátí.. Po tel. dotazu na jejich callcentru nám řekli, že peníze vrátí do konce června . Opakovaně jsme se dotazovali přes webové stránky a nic. Je konec srpna, tj. 4 měsíce od zrušení letu a peníze nikde. Poradíte, jaký máme zvolit další postup? Nemá někdo stejnou zkušenost?
Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, tam nebude ještě někde požádáno o vyplacení, buď chybí nějaký form nebo se to seklo někde jinde, protože Wizz vyplácel asi ze všech nejlíp. Takže ideálně zavolat na call centrum, volal jsem včera na neplacenou linku a za 3 minuty jsem byl na operátorovi.
Honzi, zarezervovala a zaplatila jsem letenky s wizz air do Řecka z Vídně a než jsem se dostala k cestě zpět už byly mnohonásobně dražší. Toto je běžná praxe? Nemám zkušenost. A Ještě v poplatcích na jejich stránkách jsem četla další příplatky zapříruční zavazadla do 10 kg na osobu a další poplatky. Takže: na letišti bych ještě něco připlácela nadrámec zaplacené letenky?
Děkuju za odpověď.
Marie
Ahoj, v ceně je malé zavazadlo 40x30x20 cm, jakákoliv zavazadla nad limit se připlácí. Letenky je ideální právě kvůli tomuto kupovat jako zpáteční, pokud je to termín někdy od půlky září tak bych si tipl, že pokud to teď vyskočilo, může to ještě spadnout.
Ahoj,
rád bych se zeptal: Koupili jsme letenky ČSA přes Gotogate. Měli jsme v květnu letět do Španělska.
Z důvodu koronaviru byl let zrušen.
Nenašel jsem způsob, jak Gotogate kontaktovat. Na stránkách mají napsáno, že je kontaktovat nemáme. Prý se ozvou sami. Jenže to jsou už skoro 4 měsíce a nic!
Nejlepší je, že je ani kontaktovat nejde. Nemají e-mail, ani kontaktní formuláře.
Nevíš jak na Gotogate?
Děkuji.
Petr
Ahoj, tady se dá proklikat na kontaktní formulář, nic moc jiného asi fungovat nebude…
https://www.gotogate.com/contact
Ahoj, 🙂
můžu se zeptat, jak to, že nesedí cena a měna místenek u Ryanair ? Praha – Bari v CZK a pak Bari – Praha v EUR (přednastavené) = což je samozřejmě v kurzu o dost levnější ! Jde to nějak přepnout u prvního letu? Přijde mi to automatické. Případně nějaké tipy na kupování/přidělování místenek?
Díky, díky
Ahoj, přepnout to jde, ale je to pak kurzem Wizzu, takže se to obecně nevyplatí..
Ahoj Honzo , mám letět na konci října s maminkou a tetou do Londýna jsou to přebukované a doplacené letenky z května .Proto bychom řady už odletěli . Na stránkách velvyslanectví mají informace staré už asi dva měsíce přibližně . Mě by zajímalo jestli nám stačí ten jejich list co se musí vyplnit na letišti a to je vše. Nebo jestli nás čekají další restrikce .Děkuji
Ahoj, mají online formulář, ten aktuálně stačí, jak to bude ale na konci října se teď úplně moc neví…
Ahoj Honzo, 30.08. přiletíme z Lisabonu do Vídně kolem 23:00. Autobus do Česka nám ale jede až kolem 6hod ranní. Bude to problém, při tom rychlém transferu do čr? Nebo jim nevadí, že tam budeme někde 6 hodin čekat?
Moc děkuju
Ahoj, jinou možnost nemáte, takže se to dá považovat za okamžitý transfer do ČR…
Dobrý den, Honzo,
je známo, kdy by se mohlo začít opět lítat z Schengenu do USA?
Dobrý den, ono se létá, ale pokud nespadáte do výjimky tak nemáte povolen vstup do US. Změna je zatím v nedohlednu.
Dobrý den, chtěla bych si zakoupit letenky z Vídně na Mallorcu a zpět. Je nějaký problém s cestou z ČR na vídeňské letiště a naopak?? Musím mít zařízené testy nebo jsou jiné nutnosti? 🙂 předem děkuji za odpověď
Dobrý den, pro cestu tam nepotřebujete nic. Rakousko ale zařadilo už i Baleáry na rizikové, takže pro cestu zpět budete muset prohlásit, že okamžite transferujete do ČR a tady ap k podstoupit test.
Dobrý den, cestujeme teď o víkendu do Španělska a letíme z Vídně. Elektronické formuláře i s kódy do Španělska máme, ale zajímalo by mě, jestli musíme mít něco takového i při vstupu do Rakouska, když přijedeme pouze na letiště a odtud hned letíme do Španělska? Děkuji za případnou odpověď.
Ahoj Honzo, kupovali jsme letenky zacatkem srpna na odlet 1.zari Praha – Mallorka.jake mam moznosti vzhledem k situaci?bohuzel cilovou destinaci na aplikaci zmenit nemuzu j kdyz vschni tvrdi ze je to mozne.dekuji.
Ahoj, pokud to nejde, mělo by to jít přes online chat, lety na září jdou změnit při nákupu od vyhlášení, bylo to někdy v červenci, tak jestli jste to nekoupili náhodou před..
Dobrý den, pro cestu tam nic do Rakouska nepotřebujete, pro cestu zpět pak formulář o tranzitu, v ČR pak zavolat hygieně a podstoupit test (pokud neletíte z Kanárů).
Dobrý den, 31. 3. – 7. 4. 2020 jsme měli letět se společností Wizzair z Prahy do Kutaisy a zpět, skrz koronu byl let zrušen. Přišel nám mail, že z důvodu zrušeného letu máme nárok na vrácení 100% částky na účet nebo 120% jako kredit na další lety- Zvolili jsme si vrácení peněz, s tím, že do 2 měsíců nám měly být zaslány peníze. je konec srpna, tj. 4 měsíce od zrušení letu a peníze nikde. Psali jsme jim email, kde nám napsali, že “ nám oznamují, že celá částka za letenky byla vyplacena na účet dne 22. 5. 2020″. Na účet nám ovšem nic nepřislo. Nevíte, jaký máme zvolit další postup? Nemá někdo stejnou zkušenost?
Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, nemáte to přes nějakého prodejce? Wizz Air to celkem vyplácí, tak jestli se to nezaseklo u něj..
Dobrý den,
mám takový dotaz. Máme koupené letenky od 11.-23.9. na Madeiru se společností TAP air Porrtugal přes portal GOTOGATE. V rámci COVID situace se nám stále mění času odletu, což by nám nevadilo, ale včera mi přišla informace, že nám zpáteční let posunuli z 23.9. na 25.9., což se nám bohužel nehodí, z pohledu dovolené a výdajů navíc. Proto jsem se chtěla zeptat jaké máme možnosti, popřípadě jestli jde v takové situaci žádat vrácení peněz. Mockrát vám děkuji za pomoc. Bára
Dobrý den, TAP by tam těch letů měl mít dost, případně by měla být možnost návratu i třeba do Vídně – problém bude v letech do Prahy… Nárok je samozřejmě na případné vyplacení peněz, ale TAP je jedna z mála aerolinek, kde se mi zatím nepodařilo z nich dostat peníze, proto bych se to snažil spíš nějakým způsobem na něco rozumného přebooknout.