Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Denisa napsal(a):

    Dobrý deň 🙂 11.9 sme mali letieť na Azorske ostrovy s TapPortugal… let nam posunuli o 2 dni v maili stalo ze môžme termín letu zmenit alebk požiadať o refund. Cez internetovú stránku som teda manuálne letenky zrušila ale tyzden sa nikto neozval okrem potvrdenia zrušenia. Mam obavy voucher pošlú dodatočne alebo som niečo urobila zle?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u TAPu to trvá opravdu dlouho, takže bych ještě počkal..

  • Nikola napsal(a):

    Dobrý den Honzo, loni touto dobou jsem kupovala letenky do Londýna na červen 2020 přes Easyjet stránky přímo. Let byl kvůli covidu zrušen, dostala jsem voucher na letenky platný rok a ještě nějaký Holidays voucher na dovolenou přímo jako kompenzaci zrušeného letu. Ráda bych ale peníze zpátky. Je nějaká možnost to z nich dostat? Psala jsem na email customer.support@easyjet.com ale bez reakce, online chat mají zrušený, volat na zahraniční čísla se mi nevyplatí. Moc děkuju

  • Kateřina Doležalová napsal(a):

    Dobrý den, v sobotu máme letět do Bulharska. Letenky máme, ale s ubytováním a pojištěním čekáme do poslední chvíle. V posledních dnech začly hodně stoupat čísla nakažených a začali jsme mít obavy, aby se nezavřely hranice..testu se nebojíme. Máte prosím nějaké zvěsti od okolních států, nebo myslíte, že by k zavření hranic mohlo dojít? Neradi bychom někde zůstali, ale jinak bychom rádi odjeli. Mockrát děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, Bulharsko nikdy neomezovalo vstup a mají mnohem nižší číslo než ČR, takže tady bych se omezení nebál.

  • KICULISOVÁ, ANDREA napsal(a):

    Ahoj, prosím o radu jak postupovat. Kvůli covidu nám zrušili zařijové letenky u společnosti Wizz Air do Gruzie, požádali jsme o refund, ale peníze doteď nepřišly. Nenašla jsem na stránkách žádný kontakt, kromě placených čísel. Máte nějaké tipy jak se s nimi spojit a dozvědět se alespoň, jestli náš požadavek zpracovávají?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, neplacený tel: 225 850 035

  • Hana napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    měla jsem na Vás dotaz ohledně vyplnění formuláře při cestě na Kypr. Někde se píše ne dříve než 24 hodin, někde do 24 hodin před odletem. Zároveň jsem dotaz zaslala i na ambasádu do Nikosie. Vy radíte nejpozději do 24 hodin před odletem, pan velvyslanec poslal toto:

    Dobrý den,
    Flight Pass se vyplňuje nejdříve 24 hod před odletem, viz instrukce přímo ve formuláři https://cyprusflightpass.gov.cy/en/home.
    S pozdravem

    David Hrdoušek

    Velvyslanectví České republiky
    18 Kyriakou Matsi Ave.
    Ayioi Omologites
    1082 Nikósie
    Tak jsem zase tam, kde jsem byla:)

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano moje chyba, napsal jsem to blbě, dříve než 24h před odletem vás to nepustí registraci udělat.

  • Pavla napsal(a):

    Dobrý den, navazuju na dotaz níže – 10.9. jsme meli odletat do Londyna s Ryanair na 4 dny. Bohuzel kvuli 14 denni karantene pro cestující z Čech pochopitelně nepoletime. Tak mam možná trochu hloupý dotaz. Máme koupena sedadla – existuje možnost vracení peněz aspon za ně? Diky.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, ale je tam možnost vrátit alespoň taxy, napište tak na online chat.

  • Vlaďka napsal(a):

    dobrý den, zajímá mě, jak to funguje se zrušením letu ze strany aerolinek. Chystáme se v březnu na Zanzibar s Qatar air.,a jde mi o to,že např. teď se tam léta 3x týdně, ale dost často bývá jeden z těchto letů zrušen. Můžu si vybrat náhradní termín já (samozřejmě bych chtěla co nejbližší tomu zrušenému), nebo mi aerolinka přidělí sama jiný? Obávám se,že v tom březnu nebude situace o moc lepší. Určitě s koupí letenky pořídím i pojištění storna….Dekuji moc za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, budete mít na výběr – buď nabídnou novou variantu nebo vás nechají vybrat, případně pokud bude posun zásadní tak i refund. Kupujte ale přímo přes aerolinku.

  • Pavel napsal(a):

    Ahoj, když jsem u easyjet zaplatil v lednu 2500 Kč za letenky, které jsem v březnu zdarma přebookoval na letenky v hodnotě 1900 Kč a tento let mi nyní easyjet zrušil, tak mám nárok na vrácení peněz v hodnotě původní ceny 2500 Kč, kterou jsem zaplatil nebo 1900 Kč?

    Pavel

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, je to podle podmínek aerolinky, s největší pravděpodobností 1900 Kč.

  • Marian napsal(a):

    Ahoj, Honzo máme v plánu letět z Wroclawi na Krétu a zpět do Vídně a do ČR. Budou po nás chtít někde testy na Covid? Děkuji za odpověď. Marian

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ne zatím u žádného státu test vyžadován není.

  • Monika Kadlecová napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,

    pokusím se být co nejstručnější – 3 letenky do Řecka (let Smartwings) koupené odděleně přes GoToGate a MyTrip. Následně zrušené lety, informaci o zrušení letů jsem dostala od prodejců mailem, oba maily s nejasným pokynem, abych kvůli řešení kontaktovala prodejce telefonicky. Překvapivě mají oba prodejci shodný kontaktní telefon, což je jediný kontakt, jaký lze na jejich stránkách nalézt. Žádný email, žádné kontaktní okno, jen telefon a zároveň sdělení, že zákazníci nemají volat, ani psát, jelikož jsou přetížení. Oba prodejci mají stejně neprostupný web. Na společném telefonním čísle se pak ozve nahraná zpráva v angličtině, která odkazuje zpět na jejich weby a doporučuje dohledání potřebných odpovědí tam. Jinými slovy nemám ani jednoho z prodejců jak kontaktovat. Máte pro mě prosím radu jak v tomto případě postupovat? Existuje nějaká lhůta, po které by můj požadavek mohl být promlčen? Velice děkuji za pomoc.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud prokážete, že jste se prodejce snažila kontaktovat tak promlčeno nemůže být nic, bohužel třeba napíše někdo komu se podařilo spojit…

  • Vít Kolář napsal(a):

    Dobry den, jsem ve stejne situaci jako pani Vendula Pasulyová. Netusite prosim jak to resit? Dekuji.

    • Honza napsal(a):

      Není to chyba na straně aerolinky, takže nárok na refund není. Buď tak doplatit test nebo změnit rezervaci.

  • Vendula Pasulyová napsal(a):

    Dobrý den.
    Máme s kamarádkami koupené letenky z Pardubic do Alicante na 28.9. s příletem 5.10. Nyní je Španělsko bohužel v červených číslech a nechceme být ani v karanténě ani platit za test na Covid. Ryanair psal, že nebude uplatňovat platby za změnu letu. Ale zatím je vše stále za vysoké poplatky. Je nějaká šance letenky přebookovat na jiné datum nebo se máme modlit, aby let zrušili? Je to dost bezvýchodná situace 🙁 Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nevím jak bude brát Ryanair ten zpáteční let, protože možnost změny platí pro lety pouze v září, takže možná v tom bude ten problém…

  • Kamila napsal(a):

    Hezký den, měli jsme koupené letenky na 3.9 do Palerma, ale onemocněli jsme ( salmonela) a tudíž nemohli odjet. Nevíte, zda to jde řešit s potvrzením i zpětně? kupovali jsme u Ryanair. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nemáte pojištění tak vám maximálně vyplatí taxy.

  • Viktorie napsal(a):

    Dobrý den,

    máme koupené letenky pro 6 osob uhrazené jednou částkou . Z důvodu posunutí letů o více než 5 hodin máme nárok na refundaci. Někteří ze spolucestujících však chtějí let uskutečnit. . Je možné žádat o refundaci jen za některé spolucestujcí ?

    Děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, online takový požadavek u žádné aerolinky nevyřešíte, jedině tak přes rezervační oddělení.

  • Irena napsal(a):

    Děkuji za radu, jak postupovat při zrusenem letu , když byly letenky zakoupené přes Mytrip.Penize už mám zpět na účtu

    • Honza napsal(a):

      Super 🙂

  • Petr napsal(a):

    Ahoj Honzo.
    Mám opět velkou prosbu. 11.3 mi byl zrušen let do Pisy z Krakówa, požádal jsem o refundaci, tu potvrdili, v květnu jsem psal znovu, opět potvrdili, že během 20 dnů mne vyplatí, ale do dnešního dne se nic neděje. Přes chat a žádost o live agenta po vyplnění všech povinných polí se po zaškrtnutí, že jde o cancelled flight a refund zobrazí úvodní okno s chat botem

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, je potřeba to znova zaurgovat na tom online chatu, ono to vypada ze se to vratilo na to puvodni okno ale ceka to na prideleni agenta, nejlepší je to zkusit hned ráno.

  • Vojta napsal(a):

    Zdravím Honzo, potřeboval bych vědět, kam do Řecka se plánuje v roce 2021 létat z ČR (myslím hlavně Ryan, Wizz,..). Jelikož ještě nejsou letové řády, nevíte kde bych našel třeba původní „předCovidový“ přehled linek těchto nízkonákladovek na rok 2020? Alespoň aby měl člověk představu, kdo ví, jak to bude, že :).

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, zatím je v plánu Rhodos, Soluň a Korfu, ale může se to ještě klidně 5x změnit…

  • Hana napsal(a):

    Dobry den, mame letenky na Kypr. Ze je nutne vyplnit formular na webu vim. Ale informace se rozchazeji. Nekde pisi nejdrive 24 hodin pred odletem, jinde nejpozdeji 24 hodin pred odletem. Jak to tedy je? Neradi bychom narazili.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, vyplnit do 24h před odletem.

  • Tonda napsal(a):

    Dobrý den , 10-11.9. letíme z Vídně do Lisabonu. Je v Portugalsku nutná karanténa ? Na stránkách ministerstva zahraničí je to takové neurcitè (Osobám přijíždějícím do země může být portugalskými orgány nařízena profylaktická domácí izolace po dobu 14 dní.) A za jak dlouho po příletu musíme opustit Rakousko? Přílet máme v 23:30 a první spoj do ČR jede až v 4:45 ráno .. Děkuji poradu

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v Portugalsku obecná karanténa není, při cestě zpět nikdo neřeší za jak dlouho vám to jede…

  • David Bui napsal(a):

    Dobrý den.
    Jsem z Brna a mám koupenou letenku z Vídně do Atény (Řecko) na dovolenou.Nevíte,jestli bude nějaký problém s Covid-19 odlet a přílet z Vídně do Řecka a zpátky ?
    Je potřeba udělat testy na Covid?

    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, testy zatím třeba nejsou, jedině je potřeba formulář pro vstup do Řecka zde:
      travel.gov.gr

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *