Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Profilový obrázek
    Tereza napsal(a):

    Dobrý den, máme koupené letenky 2 dospělé osoby + 2 děti (2 a 5 let) u Ryanair přes Kiwi (já.už.vím). Při rezervaci letenek jsme zaplatili poplatek za povinné sezení vedle dětí, neotevřela se ale možnost si vybrat konkrétní místa. To je možné až po uzavření rezervace, kdy je to ale jako „služba navíc“ zpoplatněno (pro nás čtyři na zpáteční cestu téměř 5 tis.). Mám ale jinou možnost? Kiwi negarantuje, že nám místa vedle dětí jinak skutečně vygeneruje.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, rezervace u Ryanair neumožňuje posadit děti mimo alespoň 1 dospělého, takže sami určitě sedět nemůžou, je to jen další způsob jak Kiwi tahá peníze z lidí…

  • Profilový obrázek
    David napsal(a):

    Zdravím Honzo.Prosím o info-odlet do Turecka z Německa s Corendon nebo SunExpress -jsem očkováný a dvě děti7,10 let.Je nutný tam i zpět antigen pro mě či děti?Díkyyyy:-)!

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, cestou tam by měli být testy i pro děti (Turecko má limit 6 let), zpět ne (Německo má limit 11 let).

  • Profilový obrázek
    Veronika napsal(a):

    Dobry den , mohu poprosit o info 2.9. letime z Bari do Prahy s prestupem v Milane , musi byt test do letadla a nebo staci , kdyz si ho udelame po navratu do CR , letime s Ryanair , moc dekuji za odpoved Veronika

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nemáte očkování tak už do letadla, od 1.9.2021 jsou testy na přelety po IT nutné.

  • Profilový obrázek
    michaela napsal(a):

    Zdravím, potřebuji se dostat v neděli 5.9. z Vídně Hauptbahnhof na letiště. Je Vás článek z 2.9. „jak se dostat z letiště Vídeň“ https://honzovyletenky.cz/letiste/jak-se-dostat-na-letiste-viden/ stále aktuální? a můžu čerpat něj? a není frekvence vlaků v neděli nižší než v pracovní dny v týdnu? děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, vlaky jezdí, koukněte na https://www.oebb.at/ na jízdní řády.

  • Profilový obrázek
    Stella Polivkova napsal(a):

    2 září letíme na Sicílii a Potřebovali bychom vědět co vše potřebujeme jsme 2 dospělé osoby dvakrát očkované a jedno tříleté dítě Máme certifikát o očkování a vyplněné vstupní a výstupní formuláře z do IT. Stačí to.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano stačí, zpátky by to něměl být výstupní form z IT ale vstupní form do Čr.

  • Profilový obrázek
    Katt napsal(a):

    Ahoj,
    1.9. Letím Praha – Kodaň – Barcelona, Ryanair – Vueling. Jsem plně očkovaná a pro jistotu si v pondělí dojdu na PCR. Ale bohužel jsem asi natvrdlá a úplně se neorientuju v podmínkách. Jestli jsem to správně pochopila, tak ke vstupu do Dánska jako očkovaná a občan ČR nepotřebuju nic než potvrzení o očkování. Do Španělska je potřeba jen vstupní formulář a protože žiju v Praze, tak potvrzení o očkování. Je to tak nebo mi něco uteklo? Nazpátek do ČR jen vstupní formulář a potvrzení o očkování?
    Díky moc

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, aktuálně není Praha na rizikovém seznamu takže do Španělska je to ok i bez potvrzení, vstupní formuláře tak jak píšeš, zpět jen vstupní form do ČR a potvrzení o očku.

  • Profilový obrázek
    Jitka napsal(a):

    Dobrý den. Stačí při cestě do Osla vytištěné potvrzení o očkování a Tečka? Na Vašich stránkách jsem četla, že Ryanair někdy požaduje negativní test? Letíme z Katowic. Děkuji. Jitka

    • Profilový obrázek
      Jitka napsal(a):

      Dobrý den. Ještě jsem na stránkách ministerstva četla,že je nutné vyplnit vstupní formulář při vstupu do Norska. Děkuji za odpověď. Jitka

    • Profilový obrázek
      Jitka napsal(a):

      A ještě jsem zjistila, že doporučují PCR test pro jistotu. Už jsem z toho zmatená. Podle čeho se mám orientovat?

    • Profilový obrázek
      David napsal(a):

      Zdravím!
      Letěli jsme 24.8. z Gdansku do Trondheimu s Wizzairem.Poláky žádný covid pas nezajimal.
      V Trondheimu ovšem Nory ano a chtěli ho výhradně v elektronické formě.Dva z naší skupiny měli potvrzení o očkování z května(tedy ne EU covid pas) a museli si stahovat tečku a covid pas EU. Testy nikdo po nás nechtěl, očkování turisté nemusí vyplňovat žádný formulář.Jinak bez komplikací.
      Na rousky si hrají pouze na letišti, jinde je nosí lide sporadicky.
      Mimochodem,už týden super počasí🌞

    • Profilový obrázek
      Jitka napsal(a):

      Děkuji za sdílení zkušeností. Jen to počasí se má trochu zhoršit. 😉Jitka

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, potvrzení o očkování by mělo stačit.

  • Profilový obrázek
    daniela napsal(a):

    krásný den Honzo, chci si koupit letenku do Itálie s volotea nebo Ryanair na červenec 2022, mám ji koupit už ted nebo se vyplatí počkat zda volotea nebo Ryanair udělají nějakou akci a letenka bude levnější..? dekuji za odpověď a zdravím vás, daniela

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, určitě počkat, ceny určitě půjdou dolů, navíc se do té doby ještě několikrát změní letový řád.

  • Profilový obrázek
    Jana napsal(a):

    Dobrý den, chceme letět do Solune přes Viden. 1 dospělý neockovanym 2 deti 6 plus 8. Stačí mi projezdovy formuláře a antigenni test a deti nic?děkuji jana

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano pro dospělé 12+ je potřeba AG test, mladší nic. Všichni pak registraci.

  • Profilový obrázek
    Bětka napsal(a):

    Dobrý den, rezervovali jsme si letenky přes Pelikan.cz, letíme Wizzair. Mailem přišel rezervační kód, ale při online check-inu chce stránka příjmení cestujících, ale naše nebere. Nemáte někdo zkušenost prosím?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, zkuste to bez diakritiky a nebo jakéhokoliv cestujícího ze skupiny. Pokud to neprojde, je chyba u Pelikána.

  • Profilový obrázek
    Tomáš napsal(a):

    Dobrý den, loni jsme měli letět s ryanairem na jaře a pak na podzim, bohužel to nedopadlo, dali nám voucher do května 2021, bohužel jsme s ohledem na přírůstek do rodiny nemohli využít, lze ten voucher prolongovat, nebo s tím už nejde nic dělat a propadl?

    • Profilový obrázek
      Tomáš napsal(a):

      Případně prosím o kontakt na ryanair, kde to s nimi lze řešit.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, prodloužit nelze, ale jde ho vyplatit, stačí napsat na online chat, případně to můžete poslat zde.

  • Profilový obrázek
    Dana a Milan napsal(a):

    Přátelé a Honzo, letíme v neděli 29.8. z Vídně do Burgasu přes Kiwi, zatím nám odbavené letenky neposlali, ale mají na to až do 28.8., tedy do zítra. Spoléháme na to, že to pošlou, my je vytiskneme v barvách Ryanair a měli by je tedy akceptovat. Řešíme jiný problém. Nejsme si jisti, jestli TAXI UBER jezdí ve Vídni. Víme, že tam probíhal soudní spor, že je chtěli zakázat. Nevíš náhodou Honzo anebo kdokoliv tady, jestli UBER tam funguje ? Potřebujeme se přesunout na letiště ve Vídni z jednoho místa poblíž letiště, kde necháváme auto. Díky moc.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ano, Uber by měl ve Vídni jezdit.

  • Profilový obrázek
    Pavel napsal(a):

    Zdravím Vás. 12. Října letíme do Trapani na Sicílii. Letíme s Ryanair. Jsme plně naockovaní s covid pasem. Slyšel jsem, že Itálie vyžaduje před odletem test i u očkovaných. Musíme mít tedy s sebou při nástupu na palubu test, nebo nám stačí covid pas?
    Děkuji moc za odpověď.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne není to pravda, do Itálie stačí kompletní očkování a vstupní formulář.

  • Profilový obrázek
    Markéta napsal(a):

    Dobrý den, koupila jsem si přes Kiwi letenky, let zrušen a zažádala jsem o vrácení částky. I po měsících se nic neděje. Nemůžu najít nikde ani kontakt. Na zákaznické podpoře nikdo nereaguje 🤷 Nemáte tip jak na ně? Diiky

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, neustále otravoavat, další cesty jsou pak už jen přes ČOI, atd.

  • Profilový obrázek
    Petra Zmeskalova napsal(a):

    Dobry den, muzete mi prosim poradit: letim s Ryanair z UK (Londyn) to CR 3.zari. Mam obe ockovani pred vice jak 14ti dny. Bude mi na ceste do CR stacit pouze vyplneny formular a potvrzeni o vakcinaci? Dekuji moc, s pozdravem Petra Z.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano bude to stačit.

  • Profilový obrázek
    Tomas napsal(a):

    Prosím, heslo při registraci si si mohu vymyslet?
    Nemám chytrý telefon. Nahradí ho tablet bez SIM karty?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Jakou registraci máte na mysli?

    • Profilový obrázek
      Tomas napsal(a):

      Omlouvám se PLF do Recka. Tomas

  • Profilový obrázek
    Tereza napsal(a):

    Dobrý den, každý rok jsme kupovali letenky z Berlína s předstihem na Kanáry. Letos jsme to nechali naopak na poslední chvíli a zvažujeme změnu s odletem s Vídně. Hledám pro a proti. Nevíte, jak je to s těmi ekologickými zónami ? Zda se to týká i oblasti letiště? Případně kde si to mohu ověřit ?Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, popravdě netuším, jaké ekologické zóny máte teď namylsli :).

  • Profilový obrázek
    Libuše napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    v květnu jsem kupovala letenky na Maltu přes Air Malta s odletem na polovinu září 2021. V polovině července se změnily podmínky vstupu na Maltu, kam teď pustí už jen očkované, což nesplňuji a nevypadá to, že by se v září něco změnilo. Je možný rebooking letu, voucher nebo je letenka zkrátka už na vyhození? Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží čistě jen podle tarifu, ve kterém byly letenky zakoupeny. Obecně nárok na refund není.

  • Profilový obrázek
    Karel napsal(a):

    Dobrý den, chci se zeptat.
    Přes kiwi.com jsem zakoupil letenku do Barcelony se společností EasyJet (spolu pak s dalšími přelety jinam, ale to poletíme zase s někým jiným). U letu do Barcelony s EasyJet mi píší, že se musím odbavit přímo u let. společnosti buď na letišti nebo online. Mám pouze jedno rezervační číslo pro všechny lety a když se snažím odbavit, tak mi to rezervační číslo prostě EasyJet vzít nechce. Netušíte kde může být chyba? Na kiwi už jsem psala, ale nikdo mi neodpověděl. Letíme za 14 dnů, takže odbavení online by už mělo být otevřené.
    Moc děkuji za odpověď.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, v části checkin vyplnit PNR + příjmení jednoho z cestujících, pak byste se na easyjet.com měla přímo odbavit, pokud to ani tak nejde tak bude někde chyba a je potřeba kontaktovat Kiwi, pozor, pokud nemáte přikoupené další služby od Kiwi tak vám na emaily reagovat nebudou.

  • Profilový obrázek
    Karolína napsal(a):

    Dobrý den, mám rezervovaný let společnosti Ryanair přes vyhledávač kiwi.com. Ve zprávách se objevilo, že Ryanair neodbavuje pasažéry s takovou letenkou. Po kontaktování Ryanair my potvrdili správný PNR, ale emailová adresa nebyla správná. Kontaktovat kiwi je těžké kvůli velkému počtu telefonátů na jejich straně. Co byste radil/i udělat? Kiwi na své stránce píše, že se jedná jen o letenky přes mobilní aplikaci, když si však vytisknu odbavený palubní lístek, který mi zašlou den před odletem, neměly by nastat žádné problémy. Prosím o radu co mám v tuto chvíli udělat či na koho se obrátit.
    Potřebuju odledět v konkrétní datum a čas.
    Předem děkuji.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, s tím palubním lístkem, který bude přímo od Ryanair a zašle vám ho Kiwi problém nebude. Nikdo na gate nemá šanci zjisti přes koho jste si letenku kupovala.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *