Poradna - Honzovy letenky
Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Profilový obrázek
    Janca napsal(a):

    Ahojte Honzo,letěli jsme s Wizzairem do Lisabonu.
    Zaplatila jsem všem nám cestujícím automaticke odbavení tam i zpět.Dle informací jsem měla dostat do emailu checkin 50 h před odletem.Protoze nic nedošlo,tak jsem nás odbavila a sama v appce Wizzu. Jak to má probíhat ??! Pochopila jsem to dobře.????Mam šanci vyrazit z Wizzu zaplacené poplatky za autom. odbavení??? Diky

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano mělo by to tak fungovat, takže reklamovat.

  • Profilový obrázek
    Hana napsal(a):

    Dobrý den, máme koupeny letenky u Raynair z Bratislavy na Maltu, ale jsme rozhodnutí, že pravděpodobně neodletime, je potřeba někde hlasit, že nepoletime a bude nas čekat nějaký storno poplatek? Našla jsem poplatek za promeskany let, ale nevím, zda se to týká toho, že nechceme letět. Děkuji.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne nic hlásit nemusíte, letenky jednoduše propadnou.

  • Profilový obrázek
    VF napsal(a):

    Zdravím,
    nevíte prosím, jaká jsou aktuálně bezpečnostní opatření v Londýně? Konkrétně letiště Stansted?
    Letím příští týden na otočku (ráno tam, večer zpět) a nerada bych zůstala celý den na letišti.

    Moc díky, VF

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, zatím nic neobvyklého, situace se ale mění všude ze dne na den.

  • Profilový obrázek
    Ivana Sutterová napsal(a):

    Dobrý den, mám dotaz ohledně letenek společnosti Reiner. Příští týden máme odlétat z Prahy do Kodaně (letenky jsme si koupili u vás). Jelikož je celosvětový „poplach“ díky koronaviru, mám dotaz ohledně letenek. Pokud by byla situace taková, že bychom nemohli vycestovat, vrací společnost Reiner peníze za letenku? Pokud ano, jak máme postupovat? Tato společnost nemá v ČR zastoupení a dovolat se do Irska se nám již několikrát nepodařilo. děkuji za odpověď

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nebude linka vyloženě zrušena tak letenka propadá, nárok na vrácení peněz v tomto případě není.

  • Profilový obrázek
    Pavlína napsal(a):

    Ahoj Honzo!
    Vzhledem ke zkušenostem se ptám:-)
    Měli jsme letět do Říma s Wizz air.
    Let byl zrušen. Přes email který poslali nabídli několik možností.
    Využila jsem refund,tedy vraceni cele castky.
    Dosposud (cca 10 dnů) neprisel žádný potvrzovaci email ani platba.
    Je to běžné?
    Nemám tak jistotu, že byl muj požadavek přijat.

    Mimichodem dnes přišel opět stejby info mail o zrušení letu.
    Připadá mi to jako vy muj první mail nikdo neakceptoval.
    Je snad potreba tam volat?
    Mate nekdo tyto zkušenosti?
    Jde komunikovat v českém jazyce?
    Diky

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, zkusit několikrát prokliknout, stejně je vše zrušeno tak i kdyby to neprošlo tak vám musí vrátit peníze.

  • Profilový obrázek
    Miruna napsal(a):

    ahojky 12/3 mame letet s rynair do rima, akorat kvuli korone jsme to vzdaly.Zadny email o zruseni letu neprisel,je mozna zmena terminu v pripade vyssi moci?? Jak mame postupovat? vyplati se zmena terminu?? letenka jedna osoba stala skoro 3.300 zpatecni.Je mi lito ze by propadla tak draha letenka.Kam se mame obratit??

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, bohužel pokud nic nepřišlo, tak se ten let poletí standardně a tam není šance na vrácení…

  • Profilový obrázek
    Petr napsal(a):

    Ahoj. Měl jsem v plánu vzít v květnu rodiče do Portugalska, ale přemýšlím, jeslti to nezrušit kvůli koronaviru. Nebojím se nákazy, ale mám strach teď kupovat letenky a ubytování, kdyby se náhodou někdo rozhodl hodit Lisabon do karantény, abych kvůli tomu pak nepřišel o nemálo peněz, které to má stát.

    Máte nějaké ověřené informace o tom, jestli mám nárok na vrácení peněz za letenky a ubytování v případě, že bude moje destinace vyhlášená za zónu postihnutou epidemií? (Jednalo by se pravděpodobně o TAP Portugal nebo Wizz Air a ubytování přes booking.com.)

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ne je to vyšší moc a nebude na to platit ani žádné storno pojištění. Dokud nezavřou hotel nebo nezruší linku tak vám nikdo nic nedá. Květen bych ale už viděl jako bezpečný, počkat tak měsíc jak se bude situace vyvíjet a případně rovnou koupit.

  • Profilový obrázek
    Marie napsal(a):

    Ahoj,mám dotaz ohledně kompenzace zpoždění letu. Přímá linka ČSA ze Soulu s návratem v 17.50 byla dne 28.2. zrušena a byli jsme přesměrováni na let Lufthansou s přestupem ve Frankfurtu a navrat byl ve 22.00. Je v tomto případě možné žádat o kompenzaci za zpoždění?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano podle mě tam nárok je, protože to bylo zrušeno ještě před pokynem linky pozastavit.

  • Profilový obrázek
    Lenka napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    mám ještě jeden dotaz k nákupu letenek do vzdálených destinací s více přestupy např. Nový Zéland, Havaj.
    Doporučil bys raději kupovat přes nějakého sprostředkovatele (Pelikán) nebo přímo přes aerolinky? Jde mi o garanci přestupů pro lety na jedné rezervaci. Děkuji Lenka

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud to bude přes Pelikána, Královnu nebo Letušku tak tam ta garance obvykle je. U aerolinek záleží vždy přímo na aerolince, podobně třeba easyJet dovolí nakoupit letenky jakoby přestupní ale je to jen souhrn jednosměre¨k.

  • Profilový obrázek
    Milan napsal(a):

    Ahoj Honzo
    Prosím tě letenky na Květen z Krakowa do Alicante s Ryanairem je možné že ještě něco sleví a mám počkat nebo už se moc toho čekat nedá
    Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, na květen by se ještě nějaké akce objevit mohly. Aktuálně Ryanair upravuje letové řády kvůli nižší poptávce tak moc ani nejsou akce, ale do 14 dní bych viděl že je zase pustí.

  • Profilový obrázek
    Kristýna napsal(a):

    Ahoj,
    v Dubnu jsme měli letět do Zadaru 16 -21. Včera mi přišel mail, že let Praha – Zadar byl zrušen a mohou nám vrátit peníze. Ovšem let Zadar – Praha zrušený není. Je to od ryanairu. Mám prostě odkliknout požádání o vrácení peněz a oni mi vrátí celkovou částku i za ty zpáteční letenky, vzhledem k tomu, že to bylo kupované jako jedna rezervace? Nebo se toto řeší individualně a lepší tam zavolat?
    Díky

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano měli by vrátit za oba lety, oni ale zrušili jen středeční rotace, takže by to mělo jít zdarma případně i přebookovat na jiný termín, pokud by se hodil.

  • Profilový obrázek
    Kristyna napsal(a):

    Ahoj Honzo,

    k Vanocum jsem jako dárek darovala letenky do Říma (17.3 – 21.3) u společnosti Ryanair, je zde nejaka šance na změnu letu z důvodu koronaviru bez poplatku? Snazila jsem se změnit termin letu, ale poplatek za zmenu byl vyssi nez cena letenek. Email o zrušení letu mi take nepřišel, je šance, ze lety ještě budou rušit?

    Moc děkuji,
    Kristýna 🙂

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, šance že by ještě mohli upravovat letový řád tam je, jinak není moc šance, jak z nich peníze dostat…

  • Profilový obrázek
    Kristýna napsal(a):

    Dobře, mám teda počkat až mi refund nabídnou nebo jak bych o něj měla zažádat? Děkuju moc

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Určitě je potřeba požádat.

  • Profilový obrázek
    Hynek napsal(a):

    Ahoj, přemýšlíme o cestě do USA, chceme letět do Denveru.. Odlet z Prahy začátkem srpna., odlet zpět z Denveru začátkem záři. Máme koupit letenky teď nebo ještě ceny klesnou? Díky, H.

  • Profilový obrázek
    Kristýna napsal(a):

    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli mám nárok na kompenzaci u Easyjetu. Vím, že lety tam zrušené nejsou a lety zpět taky ne, ale z Itálie letí lety bez cestujících, což znamená, že mě nepustí na palubu. Mám tak nárok na kompenzaci? Nepřišel mi žádný email o kompenzaci nebo přesunutí letu a ještě jsem mám zaplacené ubytování. Let byl plánovaný od 19.-21.3.
    Děkuju.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, mělo by dojít k proplacení letů tam i zpět, jelikož byla letenka koupena jako zpáteční. Kompenzace ne, jen refund.

  • Profilový obrázek
    Petra napsal(a):

    Dobrý den Honzo, Wizz se vyjádřil takto: jestli je letenka méně jak 80 euro na osobu, refundaci to nepodléhá. Je to tak? Prý Wizz lety neruší. I kdybychom ale letěli, Izrael neuvidíme. Stornovat letenku asi nemá smysl, ještě bychom zaplatili storno poplatek. Díky za odpověď.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, tam to bude těch 80 €, právě protože by se to nevyplatilo, jinak žádné limity neexistují…

  • Profilový obrázek
    tonceksp napsal(a):

    Dobrý den, s přítelkyní se chystáme v období září, říjen do Dubaje..je lepší sehnat letenky už ted nebo počkat na nějakou „letní“ akci.
    Děkuji za odpověd

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, z Prahy bych toho po tom, co přestal létát SmartWings moc nečekal… Jedině pak s Wizz Air z Katowic nebo Budapešti a tam by se na září asi něco objevit mohlo.

  • Profilový obrázek
    Lada napsal(a):

    Dobrý den,Můžete poradit ohledně dopravy do Miněralnych Vod v Rusku?Zda létá spoj a případnou cenu?Děkuji Lada.Období červen-září.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Určitě je potřeba přes Moskvu (nejlevněji S7 nebo Pobeda – ta létá z Karlových Varů nebo Bratislavy), případně pak přes Istanbul (Pegasus).

  • Profilový obrázek
    Petra napsal(a):

    Dobrý den, máme koupený letenky na 8.3. s Wizz air z Vídně do Tel Avivu a 11.3. zpět. Bohužel Izrael turisty z Rakouska nepřijímá. Lety zrušeny nejsou. Vrátí nám Wizz air peníze?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, je potřeba ptát se přímo Wizzu, popravdě nechápu moc proč zrovna na Rakousko má Izrael tu výjimku, ale je to standardní překážka v cestě, na základě které by vám měly vrátit peníze.

  • Profilový obrázek
    Ela napsal(a):

    Dobry den,máme koupené letenky do Benátek Marco Polo Easyjet na 5.3. a zpět do Prahy od Ryanair na 8.3. z Trevisa Benátky a nejen, že na oba lety prodávají dál letenky,ale na náš dotaz ohledně zrušení letu nám odpověděli, že se neruší.Také jsme to před pul hodinou zjišťovali na letišti V.Havla a prý zrušili jen lety CSA a tyto dvě společnosti prý rušení letu do Prahy neplánují! Tím pádem nemáme nárok na vrácení peněz.Myslela jsem, že přímé lety z Benátek byly zrušeny všechny,takhle nechápu jaký to má smysl Nemáte tedy nějaké lepší informace? Dík Ela

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, Ryanair lety zrušil, easyJet nějak divně vyčkává, nezbývá než čekat…

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *