Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Profilový obrázek
    Eva napsal(a):

    Dobrý den, už jsem zjistila, jak se věci mají. V české verzi ´´toto není palubní vstupenka´´ chyběl v překladu z angličtiny konec sdělení, že palubní lístek člověk dostane na přepážce na letišti. V anglické verzi to je uvedeno. Eva

  • Profilový obrázek
    Eva napsal(a):

    Dobrý den, zítra odlétám se společností Wizz air na Kypr, ale v rámci on-line odbavení se mi nedaří vytisknout palubní lístek.
    Podařilo se mi stáhnout pouze dokument na kterém je napsáno, toto není palubní vstupenka. Nevím zda to bude na letišti stačit, ale předpokládám, že nebude. Nevíte co s tím? Díky za radu. Eva

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, u některých letů požaduje Wizz Air, abyste se dostavili na check-in přepážku, to bude asi i tento případ.

  • Profilový obrázek
    MARTIN PROVAZNIK napsal(a):

    Dnes sme leteli z Italie, oba neockovany a na letisti se zase kontrolovalo ockovani/test takze super..pritom italie je oranzova zeme (test muze byt az po priletu v CR do 5dni) a ryanair se ma ridit cilovou destinaci…ale pry zase naky zprisneny asi od italsky strany od 1.9…nevim nechapu

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Bohuzel jsou kolem toho neustále zmatky…

    • Profilový obrázek
      Milan napsal(a):

      Dobrý den, Martine, můžu se zeptat, jak jste to nakonec vyřešili? Nechali jste se dodatečně na letišti otestovat, nebo vás pustili do letadla bez testu?

  • Profilový obrázek
    Honza napsal(a):

    Dobrý den,
    rád bych poprosil o radu. Před časem jsme koupili letenky do Portugalska přes Opodo s Iberia airlines. Trasa Praha – Barcelona, Barcelona – Porto a stejný scénář zpět. Poté došlo ze strany aerolinky ke změně letu TAM a to tak, že Barcelona – Porto posunuli na brzy ráno a Praha – Barcelona na úplně v noci (ten samý den). Dovolat se někam – nemožné… Nicméně jsem se nakonec dovolal. Iberia mi sdělila, že musíme jednat s agenturou. Zažádal jsem tedy o refundaci u Opodo, ale bylo mi řečeno, že refundace je možná pouze pro let TAM, jelikož máme u Ibera rozdílná referenční čísla. Já jsem ale vše objednával v jedné objednávce u Opoda. Let TAM již vrátili a let ZPĚT by měl být 11.9.

    Neměl by někdo nějakou radu? Máme nárok na refundaci i ZPĚT?
    Děkuji Honza

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel je to standardní problém těchto agentur jako je opodo, kiwi apod. Oni vám udělali 2 rezervace, v podmínkách jste souhlasil s tím, že jsou to dvě rezervace a nemáte nárok na refund při změně jedné, to že to oni prezentují jako zpáteční let je věc druhá, obávám se, že s tím nic jiného než se podobným prodejcům příště vyhnout udělat nepůjde.

  • Profilový obrázek
    Klára napsal(a):

    Dobrý den Honzo,

    prosím nemáte zkušenost s testováním 2. den v UK? Zda byste nám případně nemohl doporučit nějakou laboratoř či nevíte, jak to tam chodí?

    Mockrát děkujeme

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, nejlevnější testy jsou přímo na odběrových místech, ideálně je pohledat přes google day 2 test a booknout se.

  • Profilový obrázek
    Petr napsal(a):

    Dobrý den
    letím koncem září přes Paříž do Indie budu muset být očkovaný abych mohl odletět a přestoupit v Paříži?
    V Indii očkování nepotřebuji.
    Předem děkuji za odpovědi

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne kvůli přestupu se očkování nevyžaduje.

  • Profilový obrázek
    Lucie napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    hledám spojení do Santanderu (ES) a našla jsem let z Prahy přes Stansted, kde je skoro 3,5 hodiny na přestup. Myslíte, že to bude stačit? A je zde potřeba nějaké vízum, nebo stačí pas? Test na Covid budu mít z Prahy, bude to OK?
    Předem moc děkuji za odpověď!

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, stačí pas, test musí být pro každý let směr UK a to i vyplněný vstupní form na přestup.

  • Profilový obrázek
    Karolína napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,

    plánujeme s přítelem a 7 měsíčním mimčem v říjnu do Barcelony. Potřebovala bych poradit ohledně zavazadel u Easy Jet. Koupila jsem tarif Flexi. V podmínkách mají následující:

    „pokud máte kartu easyJet Plus nebo letenku s tarifem FLEXI, můžete si vzít na palubu jedno velké příruční zavazadlo (max. 56 × 45 × 25 cm). Chcete-li tuto výhodu využít, musíte si zvolit sedadlo Up Front nebo Extra Legroom; pokud tak neučiníte, bude možnost přibrání velkého příručního zavazadla podmíněna dostatkem volného palubního prostoru“

    Sedadla jsem nevybírala. Jak mám chápat tu poslední větu? Že si můžu vzít velké příruční zavazadlo, ale je možné, že mi ho nevezmou na palubu?

    Moc děkuji předem za odpověď

    Karolína

    • Profilový obrázek
      Karolína napsal(a):

      Už není potřeba odpovídat, zaplatili jsme pro jistotu zavazadla 🙂

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud by byl plný let, je možné že vám u gate zdarma zavazadlo odbaví do podpalubí.

  • Profilový obrázek
    Luc napsal(a):

    dobrý večer – plánuji odlet do stockholmu 13.-17.9., mám platný covid pas, takže se testovat nemusím? myslíte, že je pravděpodobná nějaká velká změna v následujících 2 týdnech, co se povolení k příletu z česka týká? děkuji🙏🏼

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne pokud máte plné očkování, cesta je volná tam i zpět.

    • Profilový obrázek
      Luc napsal(a):

      covid pas mám kvůli prodělané nemoci, vztahuje se to na to také? měla jsem být konkrétnější…děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ano, i prodělání nemoci se akceptuje.

  • Profilový obrázek
    Martin napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    musím mít, jako neočkovaný, test před nástupem do letadla v Pise? Jedná se o přímý let do Prahy s Ryanair. Důvodem mého dotazu je úprava podmínek v Itálii, platná od 1.9.2021, u které si nejsem jistý, zda se týká jen vnitrostátních letů v Itálii nebo i letů mezinárodních.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den u mezinárodních letů by to mělo být stále podle cílové země, takže do ČR by to mělo jít stále bez testu.

    • Profilový obrázek
      MARTIN PROVAZNIK napsal(a):

      Dnes sme leteli z Bologni a testy/ockovani vyzadovalj a striktne na to dohlizeli..zase zmatky akorat

  • Profilový obrázek
    Jolana napsal(a):

    Zdravím, pokud bych letěla z Řecka do Vídně za současných podmínek a z Vídně autem do ČR, musím nastoupit karanténu?

    Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, aktuálně je Řecko červené, takže 5-denní karanténě se bez očkování nebo prodělání nevyhnete.

  • Profilový obrázek
    Katka napsal(a):

    Dobrý den
    Letíme do Říma bude potřebovat náš syn 10 let test na covid?
    Děkuji za odpověď.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, výjimka platí do 5 let.

  • Profilový obrázek
    Michala napsal(a):

    Dobrý den opět, mám dotaz. Budu teď v září cestovat na Kostariku s airfrance. Garantují flexibilní letenky. Zpáteční letenku mám o 3 měsíce v prosinci. Chci se jen zeptat, jestli nemáte zkušenosti s posunutím odletu. Chtěla bych si odsud zajet i do ameriky na pár měsíců a zpáteční letenku teda přebookovat z kostariky z prosince na únor 22. Jelikož mi toto z jejich podmínek není jasné. Moc děkuji za Vaše cenné rady 😊.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží na zakoupeném tarifu a pak ještě v jaké době byly letenky zakoupeny a jaká platila zrovna pravidla, ideálně dotaz přímo na Air France…

  • Profilový obrázek
    DARRA napsal(a):

    DOBRÝ DEN, HONZO, WIZZ MI ZMĚNIL LET, TUDÍŽ NENAVAZOVAL. PROVEDLA JSEM REFUND NA KREDIT A TEĎ SE NEMŮŽU DOSTAT DÁL, ABYCH PENÍZE NECHALA ZASLAT NA ÚČET. POCHOPILA JSEM, ŽE MUSÍM VOLAT, ALE UVEDENÉ LINKY JSOU PLACENÉ A TAKÉ ŽÁDNÁ V ČEŠTINĚ. NEMÁTE NĚJAKÝ EMAIL NEBO CHAT, KDE SE DÁ ZADARMO ZADAT PŘEVOD Z KREDITU A ZASLÁNÍ PENĚZ ZPĚT NA ÚČET? DĚKUJI MOC

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, bezplatné číslo na Wizz je 225850035

    • Profilový obrázek
      darra napsal(a):

      Děkuji

  • Profilový obrázek
    Ondra napsal(a):

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, sháníme letenky do Dubaje na termín 23.10-30.10. nyní jsou za cca 8,4 tis. bez zavazadel – Air Arabia, Smartwings. Hledáme pro 2 dospělé a 2 děti – 9 a 12 let.

    Jaká je zkušenost? Půjdou ještě dolů na termíny od druhé poloviny října nebo ne? Díky moc za odpovědi.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ty na konec října už byly u SmartWings v akci, asi se ještě něco objeví ale těžko říct, jinak Air Arabia létá Sardžá, takže tam pak zvážit jestli není jednodušší letět třeba s Wizz Air z katowic, odkud budou nově létat přímo do Dubaje.

  • Profilový obrázek
    Tatjana napsal(a):

    Dobry vecer. Chtela bych jet do Litvy. Budu tam jenom 12 hod. Vim ze na cestu tam potrebuji test. Staci jeden test na cestu tam a spatki? Dekuji.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud vám to vyjde od oběru do příjezdu do ČR tak stačí, jinak podmínka vyjetí z ČR bez testu na 24h platí jen pro okolní státy, pro ostatní je to 12h.

  • Profilový obrázek
    Karel M napsal(a):

    zdravím,
    chci se jen ujistit – TAP : Praha – Lisabon (noc) – Tenerife – mám ukončené očkování tj. žádných testů nikde netřeba ?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano jen se vstupními formuláři.

  • Profilový obrázek
    Monika B. H. napsal(a):

    Dobrý den,
    v neděli odlétáme z Vídně do Kostariky s přestupem v Paříži, oba jsme plně očkovaní. Při cestě zpět máme přestup v Mexiku a Paříži. Nevíte, zda je potřeba pro tranzit v Mexiku vyplnit online formulář Questionnaire for Identification of Risk Factors in Travellers? Je totiž dost nepřehledný a špatně se načítá. Taktéž nevím, zda bude pro přílet do Francie stačit čestné prohlášení, které je potřeba vyplnit nebo zda jsou potřebné nějaké další dokumenty nebo testy. Neradi bychom cokoli podcenili, jde o naše líbánky a nechceme, aby nás někde otočili zpátky.

  • Profilový obrázek
    Pavla napsal(a):

    Dobrý den, psal jste, že u Ryanair je možné změnit let. U mé rezervace nabízí jen změnu času letu a nikoli možnost trasy, jak uvádí v informačním článku
    https://help.ryanair.com/hc/cs/articles/360017825378-Změna-letu
    Kde se mohu dostat na změnu i trasy letu? Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, sem tam je v tom chybka, zkuste třeba přes aplikaci nebo spíše mobilní webovou verzi.

  • Profilový obrázek
    Dana napsal(a):

    Dobrý den. Nevíte někdo kolik stojí PCR test v Mexiku? Konkrétně Cancún.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideálně dotaz přímo přes váš hotel…

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *