Skupiny létají s Honzou

Zrušení letu a kompenzace u easyJet

22.10.2015 15:15 342 komentářů

Prolétáno už mám spoustu letů, ale zatím se mi nikdy nestalo, že by mi aerolinka zdržela let více jak o 3 hodiny nebo úplně zrušila. U letu, který jsem zařizoval mojí sestře to tak byla premiéra.
 

Zrušení letu

Let naplánovaný na nedělní odpoledne aerolinka zrušila s informací v SMS okolo půlnoci ze soboty na neděli, ve které byla informace o nutnosti kontaktovat zákaznický servis. Problém byl v tom, že zákaznický servis je v provozu až od 8 hodin UK času. Po 45 minutách na lince jsme se konečne ráno dovolali k operátorovi, který sdělil provozní důvody a nabídl rebooking na další den, což bylo prezentováno jako vřelý krok easyJetu, je to ale samozřejmě jeho povinností. Za zkrácení dovolené se tak naskytla možnost žádat o kompenzace.

Žádost o kompenzaci

O kompenzaci můžete žádat pomocí některé z agentur, které si vezmou asi 25% z částky, kterou získáte, nebo se vrhnout do boje s aerolinkou sami. V diskuzích najdete spoustu informací o tom, jak se aerolinky kompenzacím záměrně vyhýbají, případně kličkují, moje zkušenost s easyJet byla ale opačná.
Z prvního kontaktu přes email vyplynulo, že nárok na kompenzaci zřejmě je. Pro získání kompenzace bylo potřeba zaslat vyplněný EU formulář s podpisem. Tato první odpověď trvala asi týden.
Následovalo tedy zaslání tohoto dokumentu a dalších 14 dní, kdy se easyJet ozval, že kompenzaci schvaluje a žádá o informaci, na kterou kreditní kartu má kompenzaci zaslat.

Výplata kompenzace

Po dalších cirka 10 dnech od zaslání inforamcí o kartě dorazila informace, že kompenzace bude provedena a že celý proces zabere cirka 20 pracovních dní. Nakonec opravdu v termínu platba dorazila a celkem 3 cestující easyJet odškodnil částkou 3 x 250 €, tedy asi 20 000 Kč.
Rada na závěr je tak jasná – pokud už Vám aerolinka zdrží nebo zruší let a „může za to vlastní vinou“, určitě o kompenzaci požádejte, třeba budete mít celý výlet zadarmo :).

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Lukas napsal(a):

    Zdravím, ahoj,
    EasyJet nám posunul čas letu MALPENSA-CAGLIARI o nějakých 5 hodin dříve a tudíž nám to již nenavazuje na předešlý spoj PRAHA-MALPENSA. Nabídli mi refundaci celé rezervace a všech 4 letenek v plné výši. Nicméně ubytko na sardini již zaplaceno, auto a pojištění také. Dá se s tím něco dělat? Navrhoval jsem aby nám zařídili/proplatili nocování v Miláně (letenka z Prahy by se přebukovala o den dřív) – to prý nemůžou. Pak mě napadlo proplacení letenky od jiné společnosti? Jak to vidíte….Díky za jakoukoliv radu.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, nárok není ani na nocleh, ani na letenku od jiné společnosti, vzal bych to o den dřív a nocleh si zaplatil, případně pak kouknout na proplacení jen letenky do Milána a booknout s někým jiným. easyJet prodává na jedné rezervaci ale jednosměrné lety.

  • Jan napsal(a):

    Dobrý den! Chtěl jsem se dotázat, zda v následujícím případě bych měl šanci na odškodnění za zpožděný let. Dne 18. 3. 2018 jsem odlétal s Easyjetem z Gatwicku do Prahy. 15 minut před plánovaným odletem jsme nastoupili do letadla, posádka připravila letadlo na odlet. Posléze jsme čekali 4 hodiny v uzavřeném letadle na odlednění letadla. Posádka zdůvodnila 4hodinové zpoždění omezenou kapacitou letiště na odledňování letadel. Děkuji předem za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, obecně se to vztahuje na počasí, prakticky to ale bude jiný důvod… Takže jedině jít do sporu s easyJet.

  • Irena napsal(a):

    Dobrý den, máme stejný problém jako Veronika a Leoš před námi. 2.3. nám byl EasyJetem 3 hodiny před odletem zrušen let z Vídně do Londýna ( Luton), vrácená platba za letenky již proběhla, bohužel storno hotelu a pronájmu auta pro 5 osob, které propadly, zatím řešíme podáním formuláře o proplacení nákladů … Vídeň ani Luton neměl 2.3 žádné problémy s provozem .. obě letiště fungovaly bez problémů (určitě v dopoledních hodinách, kdy měl náš let proběhnout) a i přímo u našeho zrušeného letu nebylo zdůvodnění snow ale due to a crew welfare issue. Je tedy na místě požádat i o kompenzaci 250 Eur na osobu za zrušený let? Předem díky za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano pokud je jen malá šance že za tím nebylo počasí, určitě podat a jít tvrdě do easyJetu… budou se určitě cukat.

  • Leoš Čepický napsal(a):

    Dobrý den, kvůli počasí nám byl zrušen sobotní let Easyjet (3.3.2018) Prg Bristol a následující pondělí (5.3.2018 ) zpáteční let do Prahy kvůli počasí. Zatím to vypadá, že nám vrátí peníze za letenky. Chci se zeptat, máme nárok krom vrácení peněz za letenky také na kompenzaci za zrušení letů? O zrušení letů jsme se dozvěděli den předem , v pátek po 22.hod. Díky za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pouze na peníze za letenku, nárok je na jídlo a ubytování, případně náhradní let, ale těžko se to vymáhá zpětně.

  • Veronika napsal(a):

    Dobrý den,
    dnes mi u společnosti easyjet zrušili let z důvodu nepříznivého počasí.( 1 den před odletem) Letenku jsem řešila přes cestovní agenturu, tudíž nebyla možné dostat se do systému easyjet a let přehodit na následující den. Ze strachu, že se do ČR nedostanu do konce týdne, jsem se rozhodla koupit novou letenku na následující den, bohužel už nebylo místo v letadle, (takže i kdybych se snažila přehodit let v jejich systému, v pátek bych letět nemohla) tudíž jsem si musela koupit letenku až na neděli. Ráda bych se zeptala jak danou situaci mohu vyřešit? Určitě bych ráda požádala o kompenzaci letu, ale na easyjet stránkách jsem četla, že se kompenzace nevztahuje, pokud je let zrušen pro nepříznivé počasí. Nejde ani tak o peníze, ale o čas. Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, za původní letenku obdržíte peníze zpět.

  • Martin napsal(a):

    dobrý den,
    chci se prosím zeptat zaplatil jsem si u easyjet cca před 2h letenky do Milána na pátek 2.2 jen že jsem omylem nezadal údaje na odbavení online a zamáčkl okno peníze se strhly s karty ale letenky na emailu nemám nevím si rady 🙁

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, zkuste se přihlásit podle údajů co máte, pokud ne tak na infolinku easyjetu – zřejmě jste zadal špatný email nebo spadl do spamu, údaje na odbavení už se do zemí Schengenu nevyplňují.

  • Martin napsal(a):

    Dobrý den, řeším ten stejný let jako pan Jan pod mým dotazem. Paní u přepážky Easyjet nám oznámila,že další jejich let je 17.12. (Za 6 dní) A pokud chceme využít jinou společnost máme si to zařídit sami. Na můj dotaz ohledně následného proplacení letenky od jiné společnosti odpověděla, že ano pokud poletíme třídou ekonomy. Na druhý den zakoupené letenky ČSA nás staly 10500,- za jednu. Mám tedy nyní nárok na úhradu? Děkuji za odpověď

    • Lucia napsal(a):

      Dobrý deň, nám stalo sa nám presne to samé. Let zrušený v nedeľu z Amsterdamu do Prahy. Nefunkčná stránka, aplikácia a nedalo sa tam vôbec dovolať. Kedže nám ponúkli najbližší možný let až 14.12. a ubytovanie nemohli ponúknuť žiadne, ( po troch hodinách čakania vo fronte takáto krásna odpoveď) pán nám doporučil si nájsť vlasntné ubytovanie do 250 eur na osobu na noc a letenky u inej spoločnosti – economy class. Kúpili sme dve letenky za 8900 kč u CSA na ďalší deň, ubytko na jednu noc cca 2500 kč. Všetko sme to poslali hneď v pondelok cez ich webové stránky aby nám vrátili peniaze. Pán nám tvrdil, že to musia preplatiť pretože neboli schopný nám zabezpečiť vôbec nič do 48 hodín. Veľmi tomu neverím na ich stránkach je napísané, že v prípade zlého počasia nárok na kompenzáciu zaniká. Tak uvidíme, na odpoveď majú 15 dní.

    • Honza napsal(a):

      Ano, nárok na kompenzaci není, ale na proplacení nákladu je.

    • Lucia napsal(a):

      Tak dnes dorazila odpoveď z easyJetu. Uznali nám preplatenie všetkých nákladov v plnej výške.

    • Honza napsal(a):

      Tak fajn 🙂

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano podle mého máte, na easyJet je ale potřeba tlačit a nenechat se odpálkovat.

  • Jan napsal(a):

    Dobrý den
    Navazuji na paní Michaelu. Dnes byl 3h před odletem zrušen i let z AMS do PRG 18:45 z meteorologických důvodů. Některé linky létají některé jsou zpožděny a zbytek zrušen. Jelikož jich bylo více, předpokládám, že rebooking nebude dnes či zítra. Současná fronta na desku Easyjetu na Schipholu je cca 500m. Než se dostaneme na řadu bude kdoví kdy. Bude třeba se někde ubytovat. Za ubytování je také povinná refundace nebo jen za cenu letenky? Díky za info

    • Honza napsal(a):

      Ano, i za ubytování.

  • Michaela napsal(a):

    Dobrý den, dnes odpoledne mi byl zrušen zítřejší odlet s EasyJet z Amsterdamu do Prahy v 11hodin, důvodem je nepříznivost počasí. Byla mi nabídnuta možnost přebookování letenky, ale první volný let je možný až v pondělí v 18.45, tedy o téměř 32 hodin později. Cestuji s malým dítětem. Ráda bych věděla, jak postupovat, nemohu se nikam dovolat, ani tady v Holandsku (linky jsou přetížené a po 35 minutách poslechu hudby a omluv jsem vždy odpojena), v Čechách linka funguje pouze ve všední dny. Pokud zůstanu ve stávajícím hotelu, bude mi ubytování zpětně proplaceno, nebo musím ráno odjet na letiště, apelovat na EasyJet, aby nás ubytoval, a modlit se, abychom nestrávili den a půl na letišti??? Mnohokrát děkuji za pomoc..

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel jsem se dostal k odpovědi až teď, na přesun mají z meterologických důvodů právo. Proplatí vám zpětně náklady, pokud ale je volné místo u KLM musí Vám booknout letenku u nich… Nechtějí ale musí se na ně zatlačit.

  • Alice napsal(a):

    Dobrý den , chtěla bych se zeptat , zda mám nárok na nějakou kompenzaci. Let s easy jet z Prahy do Bristolu -po odbavení mě slečna informuje,že let bude mít zpoždění o 2.5 hod za dalších 20 min. SMS , že let je zcela zrušen.Důvod neuveden.Chtěla jsem letět následující den ,bohužel nereagovala jsem tak pružně a poslední volná místa na následující den byla do 15 min. vyprodána. Tak odlétám až za 3 dny.Na letišti v Praze mě bylo řečeno , když jsem žádala o potvrzení o zrušení letu , že mají zákaz přímo leteckou společností ho vydávat .Jako doklad mě slouží foto zrušeného letu a kartička ,kterou slečna rozdávala. a platí v případě velkého zpoždění nebo úplného zrušení letu.Jelikož je ale v angličtině musím počkat než dojedu do Anglie.Jen podotýkám všechny letadla v té době odstartovala i do Anglie. Na odbavovacích přepážkách neuváděli , že by šlo o nějaké technické problémy…spíše nevěděli….

    • Lada napsal(a):

      Ahoj Alice,
      Podle toho co pises jsme meli letet stejnym letadlem. Ja letam nekolikrat za rok a tohle byla prvni zkusenost se zrusenim letu. Na kompenzaci narok v kazdem pripade mas. Ja jsem vcera poslal email na customer service a cekam jak se k tomu vyjadri.
      Ja jsem zruseni letu vyresil koupenim letenky (misto Bristolu) nasledujici den na Heathrow, protoze do Bristolu byl nejblizsi dnes v nedeli. Nastesti jich bylo jeste nekolik malo v prodeji. I kdyz za cenu letenky bych radeji letel do Japonska). Zadat budu pouze cenu letenky do Londyna ,nic jineho, protoze znam easyjet). Oni jsou easy ,kdyz vse je easy). Kdyz potom nekdo chce od nich nejakou standardni pomoc ,tak MOZNA muze doufat jen v takovou tu lowcost). Takze uvidime a drzim palce at se ti podari dostat pozadovanou nahradu.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, vždy je potřeba se obrátit přímo na easyJet a jednat s ním, pokud to byli problémy v rámci aerolinky nedělají obvykle problémy…

  • Kamila napsal(a):

    Dobry den, resim s EasyJetem zruseny let z Londyna Gatwick do Prahy (EZY8997) ze dne 10/9, planovany odlet v 18.25. Ma zadost na kompenzaci byla zamitnuta s tim, ze slo o Air Traffic Control a tedy o tzv. mimoradnou udalost, na kterou se kompenzace nevztahuje. Hned jsem obratem zadala o potvrzeni, ze to tak opravdu bylo, jelikoz jsem se docetla, ze i mimoradnou udalost musi byt letecka spolecnost schopna dolozit. Znovu jsem se dockala zopakovani prvni odpovedi, v plnem zneni: ‚your flight was cancelled due to earlier Air Traffic Control which caused crew to being out of hours‘. Tri otazky: 1/ Vite, jak lze tzv. mimoradnou skutecnost dolozit – kdo jiny nez EasyJet mi muze potvrdit, ze to tak opravdu bylo? 2/ Kterou agenturu byste doporucil, ktera je schopna pripad prevzit a vymahat z nich odskodneni dal? 3/ Chapu dobre, ze i pres ‚mimoradnou udalost‘ mam stale narok na uhradu vzniklych nakladu? (v mem pripade transport mezi letisti a novy let do Prahy). Moc dekuji predem za odpovedi.

    • Honza napsal(a):

      1) potvrdit ji musi primo letiste, 2) rozdíly tam vcelku nejsou 3) máte pouze nárok na vrácení prostředků za zrušenou letenku.

  • Lukáš napsal(a):

    Dobrý den,
    11.8.2017 jsme letěli EasyJetem z Milána Malpensy do Prahy, místo příletu ve 13:00 jsme přistáli v 16:22 hodin. Máme nárok na nějakou kompenzaci?
    U nich na webu jsem našel tohle vyjádření:
    Jsme opravdu líto pro další zpoždění letu. Posádka na dřívější let dosáhly jejich maximální zákonné pracovní doby v důsledku dřívějšího zneužívání. Existují přísná celé odvětví pravidla týkající se počtu hodin, posádky jsou oprávněni k výkonu práce. K ochraně bezpečnosti našich zákazníků a posádky těchto nemůže být překročena. V důsledku toho jsme museli vyhlásit nové členy posádky z úsporného režimu. Čím dříve let byl zpožděn odlet, aby doba posádka se dostat na letiště. Pracujeme, aby se minimalizovalo zpoždění, kde je to možné.
    Je nám líto, že váš let zpožděn. Vaše letadlo je v současné době opožděné na starší let z důvodu přesměrování do Turína kvůli bouřce přes Milán. Usilovně pracujeme na minimalizaci tohoto zpoždění, pokud je to možné.
    Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v tomto případě ja nárok na kompenzaci. Postup viz výše.

    • Lukáš napsal(a):

      Myslíte, že by mohlo stačit vyplnění jejich formuláře na webu? 🙂
      https://www.easyjet.com/en/claim/eu261

    • Honza napsal(a):

      Ano, na něj se mi ozvali

    • Lukáš napsal(a):

      Tak jsem to odeslal… Vzhledem ke komentářům na facebooku, to moc nevypadá, že se ozvou 🙁 kompenzace prý jen tak neplatí.

    • Honza napsal(a):

      Chce to do nich bušit furt dokola, já teď to samé řeším s TravelService a zase dělají že nic…

    • Lukáš napsal(a):

      Asi předpokládají, že to vzdáme 🙂 očividně to bude ale dlouhý boj….

  • Ester napsal(a):

    Dne 29. 6. 2017 mi byl zrušen hodinu před odletem let Praha-Londýn/Gatwick.
    Dcera naštěstí zabukovala nové jízdenky, za týden, dříve nic nebylo, nic navíc jsme neplatili. Nicméně museli jsme přebukovat a zaplatit i ubytování, které jsme měli přes rbnb a já jsem si v noci musela platit taxi zpět domů. Bydlím v Praze, ale na druhém konci.
    Bohužel nám aerolinky řekli, že nemám nárok ani na proplacení taxi ani ubytování. ????
    Další let do Londýna byl zpožděn o cca 1,5 hod, cesta do Prahy pak o 2 hodiny, s tím, že čas neustále měnili a na rovinu nám řekli, že se máme modlit, at ho nezruší úplně. S těmito aerolinkami již nikdy více !!!!!

  • Anna napsal(a):

    Dobrý den chtěla bych se zeptat kde a na jaké adrese máme žádat o kompenzaci za opožděny let o téměř 4h. z Prahy do Londýna. Neumím anglicky mužu i česky. Děkuji

  • Anna napsal(a):

    Dobry den ,chtěla bych se zeptat, měli jsme zpožděný let o teměř 4h. od EASYJET kde mohu žádat o kompenzaci na jaké adrese nemužu to najít mužete mi poradit anglicky neumím mužu to napsat česky. děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, musíte přímo na stránkách easyJetu, klidně na podporu, tam už Vám napíšou co a jak…

  • Irena Brůžková napsal(a):

    dobrý den Honzo
    děkuji za tyto informace, my máme zatím špatné zkušenosti, před měsícem nám zrušili let do Paříže, a to způsobem, že jsem nedostala ani mail, ani sms…a 30 min před plánovaným letem jsem se to dozvěděla na informacích….kam jsem sama zašla, co se děje..
    vyplnila jsem formulář na internetu a do teď se nikdo neozval..
    museli jsme si koupit uplně nové letenky přes CSA ale letělo se Aif France, které nás stály dvojnásobek než od Easy jetu.
    Je nás 6 lidí, letenky od Easyjetu nás stály 15000 Kč, a nové cca 24000, takže teď jsme v tom za pěkných 39000 Kč a čekáme…
    Na informacích nám řekli, že to bylo zrušeno prý kvůli stávce na letišti ve Francii, ale oficiální informace, potvrzení…nemáme
    Takže máte nějakou radu co dál? Pořád čekat ? Rádi bychom dostali jak těch 15000 Kč tak i tu refundaci 250 euro na osobu…Co si o tom myslíte ?
    Děkuji
    Irena

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud šlo o zrušení z důvodu stávky tak vám bohužel žádné kompenzace nenáleží… teoreticky jen z důvodu že jste nedostali relevantní info, s tím bych asi ale osobně tipnul že moc neuspějete…

    • Kamila napsal(a):

      Dobrý den,

      informaci o zrušení letu kvůli stávce bych si určitě ověřila, je to pro ně nejznažší způsob, jak Vás od nárokování odškodnění odradit. Můžete to zkusit přes Evropského spotřebitele, ti by mohly ověřit, jestli to byl pravý důvod zrušení letu. Nám taky na letišti řekli, že to bylo kvůli stávce v Itálii, ale napsala jsem soukromou zprávu EasyJetu na Twitteru a tam mi slečna napsala, že důvid pro zrušení letu nebyl mimořádný, takže tam byl nárok na odškodnění (a nemusela jsem ani jít přes Evropského spotřebitele).

    • Kamila napsal(a):

      *mohli

  • Míša napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    mohu se zeptat, na jakou e-mailovou adresu jste zasílal Vaši žádost o kompenzaci? V sobotu jsme se vrátili z Amsterdamu, náš let tam byl opožděn o 8 hodin bez jediné informace z jakého důvodu nám na letišti po půl hodinách hlásili, že další informace obdržíme v tolik a tolik, nakonec se nám z předpokládaného odletu ve 12:55 vyklubal odlet v 19:35. Nikdo se s námi nebavil, a tak bych celou záležitost ráda vyřešila, museli jsme zaplatit také pokutu za pozdní check-in na hotelu, zkrátka samé nepříjemnosti.

    Děkuji za radu.

    Míša

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, napsal jsem jim z kontaktního formuláře, odkud mi přišel email, na který jsem pak už komunikoval (je to email na tickety, takže pokud byste na něj napsali rovnou tak Vám asi neodpoví), nicméně aktuálně už mají přímo na stránkách form na řešení kompenzací…
      https://www.easyjet.com/EN/Reclaim.mvc/Index

    • Míša napsal(a):

      Děkuji moc, dala jsem dohromady nějaký můj oficiální dopis, naskenuju si k tomu i všechny ty přílohy a vyplním form na jejich stránkách! Snad se zadaří.

      Hezký den!
      M.

  • petra napsal(a):

    Tak ja mam tedy opacnou zkusenost a stale to s nimi resim. V lednu 2015 jsme kupovali letenky do Rima na cervenec ,zacatkem kvetna 2015 na letisti v Rime horelo a do emailu prislo pouze upozorneni, ze je mozne ze let bude presmerovan na druhe letiste. Odlet nam cca tyden pred odletem zrusili, to jsem presla a prebookovala letenky na predchozi den. Ten probehl az na zpozdeni v pohode. Pri kontrole emailu jiz v Rime jsem zjistila ze nam zrusili odlet zpet do Prahy na druhy den a bez nahrady. Dalsi let byl az za 4 dny. Duvod byl uveden pozar v kvetnu 2015. Takze jsme byli nuceni koupit si letenky za plnou cenu na let, ktery nastesti letel nekolik hodin predtim zrusenym. Kompenzaci jsem zadala a odpoved? Pry mimoradna udalost! Vic jak 2 mesice po pozaru? Delaji si z lidi srandu…

  • Jakub napsal(a):

    Prosím o informaci, zda-li zmíněná kompenzace obsahuje i cenu zaplacených letenek a za kolik tyto byly – nebo jste si jen přišel na své ? Zohledňovaly se nějak ostatní marné výdaje, které jste musel prokázat ? Spoje které nebylo možno již více stihnout (byť na přestup byl dostatečný čas třeba i 12 hodin a kdyby se let uskutečnil i se zpožděním, návazný spoj byste stihl), vůbec si nedovedu představit, zda-li by tato kompenzace byla dostatečná v třeba v případě následného mezikontinenálního letu, a co cena následné zpáteční letenky ? O zaplaceném ubytování v destinaci se 100% stornopoplatkem ani nepíši. Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Kompenzace se vždy vztahují jen na daný let bez ohledu na cenu letenky, rozhodující je délka letu – šlo o let 1,5 hodiny, proto kompenzace 250 € za cestujícího.
      Co se týká návazných letů, tak pokud je máte ve stejné rezervaci, aerolinka Vás musí přebooknout na všechny lety a výše kompenzace je samozřejmě vyšší. Pokud je máte koupené zvlášť, obdržíte pouze kompenzaci za zpožděný let, další kompenzace spojené se zpožděním daným nařízením EU upraveny nejsou…

  • Jaroslav napsal(a):

    Dobrý den, chci se zeptat, zda existuje podobný formulář EU v případě nedodaného zavazadla. 17 dní jsem byl na Aljašce a za celou dobu mi nebylo zavazadlo dopraveno. K vyzvednutí bylo připraveno až po návratu v místě odletu – na letišti ve Frankfurtu. Je možné žádat kompenzaci? Společnost CONDOR po celou dobu naprosto nekomunikovala.

    • Nikol napsal(a):

      Ahoj Jardo muzete se mi ozvat na mail nikolzt@seznam.cz ohledne info k Aljasce? dekuji Nikol

    • Honza napsal(a):

      více info zde: http://bit.ly/1KqL3KG

    • Simona napsal(a):

      Asi záleží, kdy se to stalo. Na uplatnění škody bude určitě nějaká lhůta.. Známé se toto stalo při letu z Bruselu do Montrealu. Taky jí nedorazilo zavazadlo. Byla odskodnovana hned na místě v Montrealu, za každý den asi 100€ na nákup oblečení. Po 4 dnech se zavazadlo objevilo

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *