Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Simona napsal(a):

    Dobrý den,
    mám na Vás dotaz, začínám být trošku zoufalá. Omylem jsem v dubnu koupila letenky pro tři dospělé osoby na eSky.. Objednávala jsem poprvé a nevšimla si, že to nejsou oficiální stránky Ryanair, ale že se jedná o překupníky. Během té doby se k nám přidali další tři cestující a těm jsem objednala lístky přímo na stránkách Ryanair, boarding passy pro ně už mám. Zkusila jsem dnes zadat číslo letenky z eSky do Ryanair a ten mi píše, že taková rezervace neexistuje. Zároveň stále nemám boarding passy i po vložení údajů pro check-in, ani místa jsem nemohla vybrat. Prosím, co teď? Nechtěla bych stát na letišti a zjistit, že naše rezervace neexistuje. Mám sto chutí koupit letenky znovu přímo u Ryanair, ale zároveň mě zajímá, jak dostat peníze zpět od eSky? Jedná se o let z Vídně na Tenerife a zpět v termínu 8.-15.9. 2022. Celkem částka, kterou jsem poslala do eSky je 18 tisíc. Za jakoukoliv radu moc děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, předpokládám že eSky nedává přístup do rezervace u Ryanair – museli by poskytnout 6-ti místný rezervační kód a email, na který letenky rezervovali. Pokud jste nepřikupovala místa, tak odbavení dříve jak 24h před odletem nepůjde, pak bych předpokládal, že pokud nedají přístup tak vás odbaví z eSky a palubní vstupenky vám zašlou.

  • Helena napsal(a):

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, chystáme se skupina 8 lidí letět 24.9. z Prahy do Říma a zpět 27.9., nejspíše se společností WIZZ Air, nejvíce se obáváme zrušení nebo velkého časového posunu letu, případně že nebudeme moci ze strany letecké společnosti odlétnout všichni najednou. Jaké jsou prosím současné zkušenosti s touto společností na této trase. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, z Prahy do Říma sem tam nějaký let Wizz Air na přelomu června a července zrušil, poslední dobou už to ale létá bez problémů, se zpožděními se toto léto musí počítat u všech aerolinek. Jinak že byste neletěli všichni protože by nebylo místo se nestává.

  • Veronika napsal(a):

    Dobry den, rada bych se zeptala, zda mate zkusenosti s nakupem letenek u Finnair na urcity termin a nasledne prebookovani terminu z osobnich duvodu. Vim, ze Finnair nabizi typ letenek Economic Flex a Economic Classic, kde toto umoznene teoreticky je, ale nevim, jak to funguje v praxi (zda je nejake casove rozmezi, pouze v ramci ktereho muzu letenky prebookovat ci jina omezeni). Moc dekuji predem za odpoved 🙂 V.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jde to celkem bez problémů většinou do checkinu, vždy se platí rozdíl v cenách.

    • Veronika napsal(a):

      Dekuji za odpoved obratem 🙂

  • Jirka napsal(a):

    Zdravím Honzo,
    mám dotaz ohledně letenky do Turecka (Istanbul) na začátek října.
    Cena zpáteční přímo u Pegausu mi z Prahy nyní vychází cca. na 5 tis. Kč s batohem na třítýdenní cestu. Zdá se ti to hodně, nebo je to podle tebe dobrá cenovka? Mohou se ještě objevit někaké akce na tento termín? Do úvahy by ještě připadalo letět z Wroclawi, Dráždan, případně Lipska, ale z těchto letišť jsem nenašel nic „kloudného“.
    Díky za odpověď.
    Jirka

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, no záleží na flexibilitě. V akci nabízí Pegasus letenky pod 2 000 Kč, pokud se ještě akce objeví, jako že by tam ještě nějaký říjnový termín být mohl tak budou letenky ještě asi levnějí, pokud je termín ale pevný tak plošně už letenky jen tak nezlevní.

  • vera napsal(a):

    Dobrý den,
    už po několikáté se mi stalo, že u Ryanairu nejde zobrazit datum-odlet, přílet………počítač nareaguje. Přihlásím se, zatrhnu podmínky a nic. Kde dělám chybu, prosím.
    Děkuji za vysvětlení

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, napadá mě pročistit cookies a pak případně aktualizovat prohlížeč, poslední dobou jsem žádný výpadek u Ryanair nezaznamenal.

  • Marika napsal(a):

    Ahoj Honzo, ráda bych koupila letenky pro celou rodinu (6lidí) na Srí Lanku – na únor 2023. Poradíš mi ideální proces? Moc děkuju, Marika

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, v případě zájmu prosím o email na info@honzovyletenky.cz a koukneme na to.

  • Pavla napsal(a):

    Dobrý den,Honzo,prosím o radu. Včera jsme letěli z Vídně Ryanair,odlet 20.55,po 21h se ukázalo na tabuli,že budeme mít zpoždění na 21.45. Ve skutečnosti jsme se dostali do letadla až 22.30 a začali popojíždět na runway ve 22.52,pilot ohlásil,že jdeme na vzlet ve 23.08. Máme nárok na kompenzace nebo popojíždění a čekání na runway je bráno už jako odlet? Děkuji moc. Pavla

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ono jde hlavně o přílet, kde to asi 3h nebudou…

    • Pavla napsal(a):

      Díky moc za info.

    • Honza napsal(a):

      není zač 🙂

  • Zdenka napsal(a):

    Dobý den,
    prosím o radu kde koupit levnější zpáteční letenky pro 3 osoby do Porta/Portugalsko 18.8.-28.8.2022
    Děkuji za Vaší radu 🙂
    Zdena

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nejlevnější bývají Ryanair z Vídně a Norimberku, bohužel na srpen je aktuálně drahé už prakticky vše.

  • Jan Doskočil napsal(a):

    Dobrý den,
    Máte nějaké zkušenosti s go2trip.com? Na Skyscanner jsme našli letenky výrazně levnější. Zaplatily jsme letenky a jen se objevila zpráva: Omlouváme se, došlo k problému s uzavřením požadovaného letu. Měli byste pokračovat jiným letem. Tím veškeré informa ukončili. Peníze jsou blokované na úctě a žádný mail o potvrzení. Letenky měli přijít za týden. Ale netuším jak se zachovat. Obrátit se na chargeback. Nebo čekat.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud jsou jen blokované tak by se měly samy do měsíce odblokovat, pokud se strhnou tak chargeback, jinak se jim vyhnout, to je jen jejich trik – nabídnout letenku výrazně levněji…

  • Mel napsal(a):

    Dobrý den, řeším problém se společností Wizz Air – v květnu jsem zakoupila a a zaplatila 4x letenky do Gruzie odlet 5.8.2022 – neměla jsem však žádné info na mém Wizz účtu, jtk jsme volali na placenou linku, kde nám pracovním potvrdil, že platbu vidí a letenky máme rezervované. Nyní jsme se dozvěděli, že letenky vůbec nemáme, peníze také ne. Nevíme co dělat, s leteckou společností je obtížná komunikace a nové letenky jsou cca o 9 tisíc na osobu dražší v našem termínu. Teď kontroluji platbu – platba byla v KČ na bankovní účet CITI BANK – zaslala jsem tedy klasický bankovní převod, ne zahraniční platbou, to je jediné co mě napadlo. Platební údaje mám správné. Je možné žádat leteckou společnost o doplacení nových letenek? Moc děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, určitě kontaktovat a domluvit, tohle není standardní postup, tam musel někde vzniknout problém…

  • Lucie napsal(a):

    Ahoj Honzo, myslíš, že máme letos očekávat ještě nějakou akci na letenky na Nový Zéland nebo raději koupit co nejdřív? Chtěli bychom letět prosinec/leden. Děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, akce asi nějaká snad už bude, čekám, že do cca měsíce se toho začne objevovat více na termíny na podzim a v zimě. Obecně ale akce nebývají na termíny od cca poloviny prosince do poloviny ledna.

  • Petra napsal(a):

    Rezervovali jsme letenky u Go2Trip. Potvrzeni rezervace na email nejprve nepřišlo. Nejdříve nám obestavili platbu za letenky, ale dnes po 7mi dnech nám ji vrátili. V bance peníze máme na účtu zpět, ale platba je autorizovaná, i když ne už zablokovaná a společnost si prý platbu může strhnout. Nemáte podobnou zkušenost? Číslo rezervace nemame, platba v podstatě neodešla, ale nevíme, jestli máme čekat a mít strach, že si platbu strhnou.

    • Honza napsal(a):

      To bych čekal, že už neproběhne, blokace může viset i měsíc, pokud nepřišlo potvrzení tak rezervace neproběhla.

  • Robert napsal(a):

    Ahoj Honzo,v prosinci bych rád letěl na týden na ostrov Samos,myslíš,že ceny letenek ještě půjdou dolů nebo je dobré je koupit již ted? díky Robert

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, no ona asi žádná přímá linka v provozu nebude, takže to bude muset být přes Řecko a tím pádem asi rozdělit na letenky do Atén a pak s místními aerolinkami koupit přískok. Jediná šance je, že budou mít zrovna nějakou akci, ale na to bych zrovna moc nevsázel.

  • Roman napsal(a):

    Ahoj, poletime s rodinou a kamarády s Ryanair na Korfu. Všechny letenky mam na sebe. Jak to funguje v Praze a pak na Korfu? Tady si je vytisknu ale tam? Jak je to prosím se zavazadly, když máme koupeno 10 kg. Můžeme mít dva v jednom kufru 20 kg? Dodržují se rozměry? Dekuji

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, letenky musí být vždy vystaveny na jméno cestujícího, takže předpokládám, že na sebe myslíš, že jsou pod tvým účtem. Počet zavazadel je potřeba dodržet a s vytisknutým boardingem se jde na checkin kde se zavazadlo odevzdá.

    • Roman napsal(a):

      Děkuji. Zjišťuji rozměry zavazadel nebo jen kg?

    • Honza napsal(a):

      Pokud máte 10 kg jako kabinové tak jsou nejdůležitější rozměry, pokud máte 10 kg jako odbavené tak se řeší většinou jen váha.

    • Roman napsal(a):

      Děkuji

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den, Honzo. Můj syn má poruchu autistického spektra, Ryanair mi vždy na live chat dá 2 sedadla vedle sebe pro mne a syna. Funguje něco obdobného i u Wizzair? Děkuji.

    Petr

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel se nedá Wizz Air kontaktovat jinak než že založíte ticket ve správě rezervace nebo pak telefonicky, automaticky vám to asi jen tak nepřiřadí…

  • Jirka napsal(a):

    Dobrý den, prosím o radu. Chci se odbavit, v aplikaci my Ryanair jsem zadal všechny údaje o mě a spolucestujicich. Když se chci odbavit, tak mi to na konci napíše, ze došlo k neočekávané chybě a at to zkusím znovu. Zkoušel jsem to už hodnekrat, nicméně to stále nejde.
    Ani mi to nenapíše, v čem ze je ta chyba. Předem děkuji za radu

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, odbavuju Ryanair několikrát denně a nic podobného se mi aktuálně nestalo, takže zkusit ideálně třeba na webu.

  • Erika napsal(a):

    Dobry den, dokupoval jsem letenky pro syna 17 a jeho kamaráda 15 let a nejde kamarádovi udělat checkin, rayner. Můžete mi prosím poradit? Je to asi tím, že rezervace je na nedospělé osoby. Letí s babičkou, která letenky má pod jinou rezervaci.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano je potřeba napsat na online chat aby vám opravili kategorii cestujícího.

  • Ivana napsal(a):

    Dobrý den, chceme letět do Itálie Brindisi 22.8. Se společností rayiner. Chci se zeptat zda je nutno dokupovat kufr na odbavení, nebo nám projde klasický přiruční kufr 55x35x20 tuším.
    Nikdy sem s tím neměla problém, ale u této společnosti si nejsem jistá.
    Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v ceně nejlevnější letenky je jen batoh 40x25x20 cm, aby vám kufr prošel je potřeba přikoupit k letence službu Priority.

  • Tom napsal(a):

    Ahojte všichni, omlouvám se, asi se ptám na kraviny, ale právě se odbavuji v aplikaci Ryanairu a jelikož je všechno anglicky, tak v tom dost tápu. Asi jsem se teda odbavil, ale furt mě to tu píše, že to chce nějaké Covidové dokumenty. Letíme z Vídně do Barcelony, pokud vím, nikde by nic neměli požadovat, tak na to nemám reagovat? Nebo co to po mě chce?. A ještě jeden dotaz. Chci si vytisknout letenku, ale nic co by mě letenku připomínalo jsem nenašel. Našel jsem stránku s QR kódem? To si můžu vytisknout? Ten QR kód je jako letenka???? Díky za rady Tom.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, nic za dokumenty potřeba není, mají to tam jenom jako pojistku kdyby se něco změnilo aby tam měli info. Jinak z aplikace vytisknout boarding pass nejde, ale pokud se přihlásíš na webu, tak tam je boarding pass normálně v PDF.

  • Kačka napsal(a):

    Ahoj, vítě někdo, jak funguje členství v Megavolotea? Musí být člověk členem v době letu nebo stačí jenom při koupi? Konkrétně, můžu si koupit levnější letenky s Trial verzí členství a pak ho zrušit? Nikde jsem nenašla explicitně napsáno, že by to nešlo, ale přijde mi to trochu podezřelé.:-)
    Díky za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ano, jde to, je to popsané třeba zde.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *