Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Lukas p napsal(a):

    Zdravim vas,
    Nemate nekdo aktualni zkusenost s odbavovanim v Bratislave? Stihaji, nebo mam mit obavy?

    Dekuju,
    L

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, tam by to takový problém být neměl.

  • Pavel napsal(a):

    Jordánsko do konce roku
    Ahoj Honzo, chtěl bych se zeptat, zda existuje nějaká možnost do konce roku levnějších letů do Jordánska. Jelikož jsme v prosinci neodletěli kvůli chybějícm testům a měli jsme zakoupené Jordan passy, tak bychom tam potřebovali do začátku prosince letět. Ale ty možnosti jsou nyní hodně omezené.

    Díky,

    Pavel

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, z Prahy se bude létat od konce října s Ryanair do Ammánu, z Vídně pak Aquaba i Ammán, nejlvnější letenky se objeví tak na konci léta.

  • Zdeněk napsal(a):

    Ahoj Honzo,

    plánujeme v srpnu leťet do španělska na fuerte,gran canarii nebo tenerife myslíš, že se ještě vyplatí čekat na levnější letenky nebo už to víc dolů nepůjde?

    Díky.
    Zdeněk.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, už bych moc akce nečekal, nejlevnější bývá obvykle Wizz Air nebo Ryanair z Vídně.

  • Michal napsal(a):

    Dobrý den, prosím o radu – koupil jsem letenky přes společnost GO TO GATE na počátek 07/2022 Praha – Tokyo a po 3 týdnech zpět., letecké společnosti Japan Air a Finnair. Následně jsem našel velmi negativní recenze na GO TO GATE a na stránkách leteckých společností se mi nedaří pomocí kódu od GO TO GATE přihlásit ke svým letům. Nevíte prosím, zda je to pravděpodobně podvodný nákup nebo GO TO GATE standardně funguje? Děkuji moc

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud to je 6-ti místný kód z rezervace, obvykle to jde, jedině pokud by to byl vyloženě kód od GTG tak s tím se nepřihlásíte. Jinak GTG podvod není, jen to je typický zahraniční vyhledávač, který láká na nízkou cenu, ale zkásne si vás na poplatcích. Pokud nebudete nic dokupovat nebo měnit tak normálně odletíte bez problémů.

  • Eva napsal(a):

    Ahoj Honzo 🙂
    chtěli jsme cestovat autovlakem z Vídně do Livorna, ale pozdě jsme se vzpamatovali a termín 2/9 už je plný. Na dovolené máme být u přátel ve Vadě. Cestovat máme 2 dospělí a 2 děti, jsme z Kroměříže. Návrat 10-11/9.
    Jsem bezradná…

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, z Vídně i Prahy se dá letět okolo termínu do Pisy za cca 2-3 000 Kč, pokud máte zájem o letenky napište mi na info@honzovyletenky.cz a koukneme na to.

  • Roman Novák napsal(a):

    Lze letet viden-split, 1.10 zpet. 9.10?Dekuji

    • Honza napsal(a):

      Létá se pouze do konce září.

  • Svatava Holubová napsal(a):

    Dobrý den,prosím o radu.
    Potřebují se dostat na letiště v Krakowě…přijedu vlakem do Krakowa,pak mohu osobním vlakem nebo autobusem? Je pak zastávka Krakow-Balice hned u letiště? Děkuji za odpověđ.
    Sváťa

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideálně je vlak, jezdí z hlavního nádraží a jede přímo k terminálu na letišti.

  • Eva napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    bohužel jsem nečetla recenze a zakoupila letenku přes kiwi.com z Prahy do Madridu 25.6. aerolinky Ryanair.
    Zakoupila jsem si sedadlo, vyplnila v aplikaci kiwi údaje, ale check in stále ještě neproběhl. Chtěla bych se zeptat, jak mám postupovat na letišti v případě, že nestihnu letenky vytisknout. Mám to zkusit „projít“ jen s digitální verzí, nebo jít raději na osobní check in?
    Předem děkuji za odpovéď!

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud budeš mít v mobilu palubní vstupenku tak je to ok, problém nebude.

    • Tereza napsal(a):

      Dobry den,mám podobný problém,mohla byste prosím potom napsat,jak vse dopadlo?Letim v cervenci s rodinou a desim se uz nyní.Dekuji.Tereza

    • Lucie napsal(a):

      Také letím 25.6. s Ryanair do Zadaru a letenky mám přes kiwi.com. Příbuzný, který už s nimi letěl, mi potvrdil, že je dostavá na email až den před odletem a pro cestu zpět si uloží palubní vstupenku v mobilu. Za vytištění palubního lístku u check-in přepážky si Ryanair účtuje 20Eur na osobu. Seznam letišť, která nepřijímají palubní vstupenky v telefonu je zde: https://help.ryanair.com/hc/cs/articles/360017824718

    • Lucie napsal(a):

      Ahoj všem Kiwi zákazníkům. Palubní vstupenky na let s Ryanair koupené na KIWI.COM na let do Zadaru 25.6. v 10:05 se v KIWI účtu zobrazily dnes 24.6 v 10:30.

    • Lexi napsal(a):

      Dobry den, letime do Rima 8 cervence a taktez jsme se dozvedely s pritelkyni o povesti Kiwi az po zakoupeni. Mame hrozne obavy, ze nas nepusti do letadla s aerolinkou Ryanair, jelikoz jsme se docetly o sporech, ktere mezi sebou tyhle spolecnosti maji. Jsme studentky a opravdu si nemuzeme dovolit o ty letenky prijit😅 tak chci poprosit o nejaky update z vasi strany, jestli byl s letenkami problem nebo bylo vsechno v poradku. Moc se nam totiz nedari spojit se s Kiwi ani s Ryanairem. Tak by se mi hodila nejaka zkusenost 😄 predem dekuji.

    • Honza napsal(a):

      Nebojte, bude to ok.

    • Tereza napsal(a):

      Dobry den,diky všem za info,budu moc ráda,pokud sem pak nekdo napise,zda nebyl s palubnimi listky od kiwi problem u odbaveni.Ráda se také podělím o zkušenost,ale letím až 12.7.diky.

    • Eva napsal(a):

      @ Honza: dekuji za odpoved!
      @Tereza: palubni listek mi prisel 24 hodin pred odletem, takze jsem byla schopna jej jeste vytisknout. Jinak jsem ale videla hodne lidi pouze s digitalni letenkou a nikdo jim u gatu nic nerekl, takze to uz pro ryanair asi neni problem…

    • Tereza napsal(a):

      Evo,děkuji,už jsem o něco klidnější:-)

    • Leona napsal(a):

      Dobrý, prosím moc necestuji letadlem, koupili jsme taky letenky přes kiwi.com z Vídně do Burgasu a čekáme na online odbaveni, mám dotaz, když mi dojdou do aplikace mobilní palubní letenky, jdu s ní rovnou na kontrolu a následně na gate nebo musím čekat tu nekonečnou frontu na odbaveni? Děkuji moc za odpoved, loni nám díky té frontě uletelo letadlo,I když jsme byli na letišti 2hodiny předem,tak už raději zjišťuji všechno polopate. předem.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nemáte zavazadla k odbavené tak jdete rovnou na bezpečnostní kontrolu a do gate.

    • Tereza napsal(a):

      Pro všechny “kiwi cestovatele” hlásím,že let Praha- Corfu uskutečněný tento týden proběhl absolutně bez problémů.Palubní vstupenky přišly den předem do aplikace kiwi.Nebylo nutné nic tisknout.

  • Kateřina Stejskalová napsal(a):

    Dobrý den,
    ve středu 29.6.2022 odlétáme s Easy Jet z Prahy do Amsterdamu. Mám dotaz ohledně čekací doby na letišti, resp. jak dlouho před odletem je potřeba na letišti být, když máme již provedeno on-line odbavení? Prý se v současné době tvoří na letišti fronty na několik hodin.
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v Praze bude stačit 2h, v Amsterdamu bych tam byl asi ještě radši o něco dřív.

  • Veronika napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    ráda bych Vás poprosila o radu.
    V sobotu jsme měli zakoupené letenky na cca 6:30 Řím – Praha, se společností Wizzair, zhruba ve tři ráno, přišla informace, že let byl zrušen. Než jsme se rozkoukali, tak veškeré dostupné lety s jinými aerolinkami byli na sobotu vyprodané. Bohužel jsme si nemohli dovolit v Římě zůstat déle, proto jsme se nakonec rozhodli přesunout se vlakem do Milána a letět do Prahy z Milána (opět se společností Wizzair). Bohužel v aplikaci šlo za zrušený let vyměnit pouze letenky stejným směrem, proto jsme letenky opětovně zakoupili. Rádi bychom získali kompenzace za náklady na cestu, které jsme museli vynaložit (vlak do Milána, nové letenky..). Bohužel ale nevíme, jak přesně postupovat, jelikož jsme na společnost Wizzair nedohledali žádný mail. Pouze virtuálního asistenta, možnost napsat stížnost a placenou telefonní linku. Proto bych Vás ráda požádala o pomoc, kam se obrátit.

    Předem velice děkuji za odpověd‘.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, přímo ve správě účtu je možnost založit požadavek, takže tam to vypsat, nárok na refundace je vždy, nárok na kompenzace pouze v případě, že zrušení letu bylo vinou aerolinky.

  • Eva napsal(a):

    Dobrý den!

    Chtěla bych se zeptat, zda mám mít obavi koupit levné letenky přes společnost eSky nebo Kiwi com
    Moc díky za odpověd

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, podvod to není, jen je potřeba počítat s tím, že sice se teď tváří letenky levněji, ale za jakoukoliv změnu nebo službu navíc se platí mnohem více než u aerolinky nebo standardních prodejců.

  • Sara napsal(a):

    Dobrý den, jak mám postupovat, pokud mám v letence zakoupenou službu „nabídku jídla“ za 245 Kč. Jídlo si budu vybírat až během check – in nebo jak se objednává? Děkuji mockrát za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u jaké je to aerolinky?

    • Sara napsal(a):

      Dobrý den, jedná se o Ryanair.
      Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Bude to asi předplacený kredit, za tu částku si pak vyberete přímo na palubě.

  • Markéta napsal(a):

    Dobrý den,
    máme koupené letenky přes Esky od společnosti Ryanair v termínu 25.6. – 2.7. ale doslechli jsme se, že zaměstnanci Ryanair chystají stávku v tomto termínu. Chtěli jsme se zeptat, jak se v tomto případě postupuje a pokud by se zrušil let, zda to dají nějak dopředu vědět?
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, většinou se to ví několik dní dopředu.

  • PetraK napsal(a):

    Dobrý den, při odbavení letenek do Edinburghu to chce po nás v aplikaci nahrát certifikát očkování Covid.Ja ho mám,ale syn 16 let očkovaný není,Skotsko nevyžaduje certifikát ani test, proč ho letecká společnost chce při odbavení? Jak máme postupovat,když syn není očkovaný?! Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, normálně to přeskočte, nic vyplňovat nemusíte, je to jen dobrovolné úložiště.

  • Alice napsal(a):

    Ahoj,
    je alespoň teoretická šance na zvýhodněnou cenu přímého letu Vídeň-Maledivy v březnu v business třídě? Vždy jsme létali pouze economy. S první vytouženou exotikou jsme chtěli vyzkoušet i pohodlnější let ovšem ta cena!!! Nečekala jsem takový rozdíl. Má někdo zkušenost?
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud se objeví nějaká akce tak to skoro nikdy není na přímé lety a hlavně z té business ceny jsou ty slevy tak 10-20%.

  • Jan napsal(a):

    Zdravím, v neděli letíme z Bratislavy na Sicílii, kde již od 1.6. nemají vyžadovat žádné dokumenty ohledně covidu, ale při check in mě to vyžaduje vložit tyto dokumenty a to včetně pro 3 letého syna( pro děti myslím do 6 to nemělo být ani když to vyžadovali), díky za radu

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nemusíte vkládat nic, stačí dát vložit později, je to jen úložiště a nikdo to neřeší…

  • Dany napsal(a):

    Dobrý den, moc prosím o radu, jestli má cenu čekat na levnější letenky z Prahy na Madeiru na první půli září (aktuálně za cca 8.800 Kč)? Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u přímého letu se SmartWings bych akci moc nečekal, jedině by se mohly objevit přestupní letenky s TAP.

  • Olga napsal(a):

    Zdravím, mám na Wizzair účet, kde mi vrátili kredity za vrácené letenky. Při koupi nových letenek nemohu nalézt jak tyto kredity uplatnit. Nabízí mi to pouze platbu za rezervaci kartou nebo bankovním převodem. Máte s tímto nějakou zkušenost, jak postupovat?

    Díky

    • Olga napsal(a):

      Tak už jsem to zjistila, kredity lze použít až v příštím roce, to jsou ale lumpové:-(

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je potřeba mít v rezrevaci stejné jméno, na které jsou vystavené kredity, jinak uplatnit nejdou.

    • Olga napsal(a):

      Nakonec jsem dala žádost o převedení kreditů na peníze a zaslání zpět na účet, psali, že do 30 dnů to vrátí. Byla jsem skeptická…Světe div se….. .Wizzair mi po 7 dnech vrátil peníze zpět na účet:-)

    • Honza napsal(a):

      Díky za info! 🙂

  • Lucie napsal(a):

    Dobrý den,
    hledám letenky do střední Ameriky a jsou většinou s přestupem v USA. Koukala jsem konkrétně let s Lufthansou do Houstonu a tam po 3,5 hod. s United do Guatemaly. Ráda bych to koupila u trip2go, u opoda nebo gotogate, protože je to levnější. Nevím ale, jestli bych v tom případě měla garantovaný přestup? děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, lepší je se těmto prodejcům vyhnout, pokud to máte třeba od Pelikán nebo Královny, tak přestup garantovaný bude.

  • Bogdan M napsal(a):

    Ahoj jak to je se vstupem do Kanady pro turisty? Píšou na MZV ČR, že musíte mít oprávnění pro vstup??? O co se jedná?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, to je spíše nějaká historická informace, pokud máte schválenou eTA a očkování, tak není problém.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *