Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Pavla napsal(a):

    Dobrý den, Honzo, prošvihli jsme nákup letenek z Vídně na Tenerife na srpnový let (letenky nám přišly ve srovnání s uplynulými roky dost drahé, to jsme nečekali, že cena ještě výrazně vzroste :-)). Prosím, jaký máte názor na to, jestli čekat, zda Ryanair nebo Wizz udělají nějakou akci? Moc děkuji.

    Pavla

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, na léto bych už pokles cen nečekal, oproti minulým rokům je několikanásobně větší poptávka a tak aerolinky nemají důvodu dávat letenky do akce.

  • Nikola Š. napsal(a):

    Ahoj,

    v termínu 2.7. do 9.7. letíme s manželem z Vídně do Edinburghu přes Ryanair. Španělský Ryanair hlásí stávku od 24.6. do 2.7., máme mít obavy? Může to nějak ovlivnit i nás? Vím, že situace obecně na evropských letištích není moc dobrá.. Dá se nějak předejít komplikacím, případně jaký je standardní postup, když ti zruší let?

    Díky moc za info!
    Hezký den,

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, zatím není o stávce nic rozhodnuto, uvidíme, vždy to bylo jen o zpoždění letů nebo se nakonec dohodly, zatím to tak nemá moc cenu řešit…

  • Barbora napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, koupili jsme si letenky přes esky z vidne do Barcelony. Máme letět za dva dny a ještě nám nepřišly letenky. Nevite kde je problem?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud to máte s Ryanair nebo Wizz Air tak je potřeba se odbavit online, buď sami podle pokynů nebo to za vás udělá esky. U Ryanair to jde nejdříve 24h před odletem, pokud jste nevybírali sedadla.

  • Zdeněk napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    objednali a zaplatili jsme si letenky od Wizzair, ale nepřišel nám od nich potvrzovací e-mail, že by obdrželi naši platbu na bankovní účet a let se nám ani nezobrazuje po přihlášení na jejich účet. Domníváme se, že byl náš let nejspíš zrušen (nenašli jsme ho v příletech na letišti v Benátkách), ale potvrzené to nemáme. Už několikrát jsme volali na linku Wizzair, kde nám potvrdili, že platbu obdrželi, ale nebyli nám schopni říct, jak postupovat. Stále nám nepřišly zpátky peníze a let také není po přihlášení zobrazen. Už jsme posílali i písemnou reklamaci, zatím bez odpovědi. Setkali jste se, prosím, s něčím podobným? Nevěděl byste, jak postupovat? Jde o let za necelý měsíc a bojíme se, aby jiné letenky ještě byly k mání, ale nechceme objednávat nový let, dokud se ta záležitost nevyřeší. Děkujeme za Váš čas.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud jste platili bankovním převodem tak to zpracovávají i týden, pokud to do týdne nepřijde tak to nejspíše nepřišlo včas a pak je potřeba neustále posílat reklamace na vrácení platby.

  • Ales napsal(a):

    Dobry den,

    chystame se nekdy 27.6/28.6 do Mombasy. Letenky snad sezenem v pristim tydnu do 16/17 tisic (kdybyste vedeli o levnejsich tak budu urcire rad).

    Kazdopadne zeptat sem se chtel spis jak doporucujete zaridit si vylet na Safari? Uz predem na strankach jako jsou http://www.viator.com, http://www.safaribookings.com, http://www.tripadvisor.co.uk nebo spis jinym zpusobem jako treba az na miste u nake agentury co si nas odchytne na ulici?

    Nevim jestli o tomhle vubec mate prehled a muzete poradit ale dik za kazdy tip.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, na toto období bych ani nic levnějšího nečekal. Tímto směrem jsem bohužel osobně nebyl, ale třeba poradí někdo kdo má čerstvou zkušenost.

    • Jana napsal(a):

      Na Afriku lze jednoznačně doporučit Stella Travel (www.mojeafrika.cz).

    • Aleš napsal(a):

      Díky kouknu na to. Na příští pondělí 20.6. jsou teď z Vídně i za 13 takže věřím, že pak seženem taky nějak slušně.

      Jen nevim jak nejlíp vyřešit ten výlet tam, ale snad trefíme dobře 🙂

  • Adéla napsal(a):

    Hezký den, neznáte někdo jakýkoliv způsob, jak by se dalo zkontaktovat Kiwi? E-mail, telefonní číslo? Nejde mi to přes můj účet tam a potřebuju s nimi vyřešit změnu letenek. Moc díky

    • Honza napsal(a):

      Bohužel jiná cesta než dostupná tel čísla nejsou, právě proto je lepší se Kiwi příště vyhnout…

  • Barbora napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně letu s Voloteou.
    Letíme 16. na Cagliari. Meli bychom v cene mít 10kg příruční zavazadlo + 5kg batoh. Vcera jsem udelala check in, nezakoupila jsem priority boarding. Dnes mi prisel e-mail, ze si na palubu mohu vzit pouze jeden batoh v daných rozměrech.
    To znamena, ze 10kg prirucak pujde do zavazadlového prostoru nebo si ho nesmime vzit vubec bez priority boardingu? Díky za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, Volotea měnila zavazadlové podmínky, takže záleží, kdy jste letenku kupovala:
      https://www.volotea.com/en/baggage/

    • Barbora napsal(a):

      letenku jsem kupovala někdy v dubnu asi. a mame k dispozici jen jedno zavazadlo tedy? nebo maly kufr a batoh? dekuji.

    • Honza napsal(a):

      Tam by mělo být stále to větší povinně na odbavení a menší s sebou do letadla.

  • Kačka napsal(a):

    Dobrý den, letíme v červenci o svátky do Říma s Wizz-Air a už nám 2x změnili let zpátky, bojím se, aby nám ho nezrusili a my nezůstali uvěznění v Římě, je tato varianta možná? Nebo co se děje s Wizz-Air?
    Děkuji
    K.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, není to tak ani o Wizz Air jako o přeplněnosti a velkých zpoždění, které jsou teď na všech letištích a u všech aerolinek…

  • Alexandra Magdálková napsal(a):

    Dobrý den, mohla bych se prosím zeptat, myslíte že je nějaká šance, že letenky do Entebbe (Uganda) ještě zlevní?
    Děkuju

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží na jaký termín, obecně na léto se už jen tak akce neobjeví.

  • Pepa napsal(a):

    Zdravím, jako neznalý se chci zeptat na koupi letenek u Ryanair. Mám kupovat přes Pelikána (mají tam nějaké pojištění storna letu) nebo rovnou na webu aerolinky, kde si i můžu vybrat sedadlo? Kde si sjednat pojištění proti stornu, nemoci atd.? A lze si koupit priority boarding a hlavně větší palubní zavazadlo jenom pro dospělého, když s ním poletí i dítě?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, levnější to bude určitě přímo na webu aerolinky, kdyby vám to nešlo tak napište na info@honzovyletenky.cz a koukneme na to. Jde koupit Priority jen pro jednoho a pojištění storno se dá koupit zvlášť, obvykle je cena 7% z ceny letenek.

  • Jonas napsal(a):

    Zdravím,
    Může mi někdo poradit odkud z Evropy se dá sehnat nejlevnější letenka na Madagaskar?
    Díky

    • Pavel napsal(a):

      Momentálně na září z Vídně či Německa cca 17-18 tisíc Kč do Antananariva (Air France)

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, není to vyloženě dané, že se odněkud létá levněji, akce obvykle bývají z Německa ale termín od termínu jsou ty ceny jiné.

  • Olga napsal(a):

    Dobrý den, máme letenky na červenec do Kutaisi z Vídně a zpět z Wizzairem, sleduji poslední dobou , jak se z Vídně ruší lety této společnosti ( známým zrušili let na Srí Lanku 12 hodin před odletem) , nám už 2x změnili čas odletu. Je lepší změnit místo odletu na Katowice? Je odlet z letiště Katowice jistější nebo je to všude u této společnosti stejné. Díky změny času odletu, mám možnost rezervaci změnit. Díky za radu.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je to všude stejné jak napříč letišti, tak aerolinkami.

  • Honza napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěl bych s manželkou v září do Kayseri,zatím ale jsou letenky hodně dražší než vloni,kdy jsme to museli zrušit.Myslíte,že je šance na pokles ceny??
    díky Honza

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jediná šance na levnější letenku je pokud dá Pegasus akci, to se ale moc předpovídat nedá, spíše bych ji ale stejně čekal až na podzimní a zimní termíny.

  • Valentýna napsal(a):

    Dobrý den,

    plánujeme letět v první polovině srpna z Vídně do Stockholmu s Ryanair. Můžeme s nákupem letenek ještě vyčkat (cca do 10.7.), nebo je výhodnější si je zakoupit co nejdříve?

    Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud jste již rozhodlí, tak bych kupoval spíše teď.

  • Radka napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    Mohl bys mi prosim vysvětlit-
    1. Mame letenky z Prahy do londyna stansted a zpět 2 dospeli a 3 děti do 9 let. Nekupovala jsem v letadle místa, předpokládám, ze alespoň jednoho dospělého k dětem posadi zdarma a druhy dospěly bude proste někde jinde. Nebo musím platit místo pro sebe a děti mi přiřadí zdarma a nebo úplně jinak? Letime s easyjet.
    2. Nemáme žádné extra zavazadlo, tj jen 40x20x20, můžeme mít tedy toto zavazadlo/batoh 5x? Tj včetně děti?
    3. Co je max možné množství kapalin do kabiny letadla? 100ml ale kolik lahvicek na 1 cestujícího?

    Moc děkuji,

    Radka

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, když jste letenky kupovali, tak Ryanair rovnou vyžaduje umístit děti vedle dospělých, toho druhého dospělého pak přiřadí náhodně. Ano, každé dítě od 2 let má nárok na zavazadlo 40x25x20 cm. Je to 10×100 ml.

  • Helena napsal(a):

    Dobrý den, jaká opatření se musí nyní dodržovat na palubě společnosti Ryanair? Musí mít neočkovaní test do letadla? Děkuji. Vašátková

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží na cílové destinaci, pokud ta to nevyžaduje, tak to nevyžaduje ani Ryanair, jinak potřeba jsou stále většinou respirátory.

  • vera napsal(a):

    dnes jsem se už odbavila, ale mám tam v červeném rámečku, abych si nahrála kovidovou dokumentaci, ale už máme přidělené sedadlo
    jsem nejistá

    • Honza napsal(a):

      Nic nahrávat nemusíte.

  • vera napsal(a):

    Dobrý den, zkouším check in u Ryanairu, ale můžu se odbavit až zítra-24h………a chce po mně nahrát dokument o kovidu???
    Opravdu je potřeba kovid pas???

    • Mirka napsal(a):

      Dobrý den,
      určitě to není potřeba. Slouží to jen jako úložiště

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, stačí to přeskočit, je to jen dobrovolné úložiště, třeba to není.

  • Michal napsal(a):

    Dobrý den, zakoupili jsme zpáteční letenky přes portál Kiwi.com na Mallorcu a do stahnuté aplikace Kiwi jsme vyplnili potřebné informace z pasu ohledně pasažérů a stále nepřišly palubní lístky, v jaké časovém horizontu obvykle dorazí, máte zkušenosti? Děkuji a zdravím

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, obvykle méně jak 24h před odletem, pokud nemáte zaplacená místa.

  • Lívia napsal(a):

    Dobrý den Honzo, máte prosím zkušenost jak postupovat při zrušení letenky koupené přímo u British Airwys během 24 hodin od zaplacení? Mělo by dojít k plné náhradě, ale nedaří se mi ani zjistit, jak mám vůbec při zrušení letenky postupovat. Děkuji, Lívia

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideální je zavolat na infolinku, jinak si myslím, že to ani zrušit nejde.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *