Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Katerina Birkova napsal(a):

    Dobrý den, našla jsem levné letenky u letecké společnosti SCOOT. Je to spolehlivá společnost? Mám si dát na něco pozor? Děkuji. K.Birková

  • Dana Crková napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na letenky do Barcelony 25. 6. pro 2 osoby tam a zpátky 28. 6. , ideálně 29. 6. nebo 30. 6. co nejdříve dopoledne.
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nejvýhodnější letenky na konec června startují kolem 4 000 Kč za osobu. Že by šla cena ještě dolů bych pro tento termín moc nečekal.

  • Gabriela napsal(a):

    Dobrý den, chtěli bychom v létě letět na Madeiru se zakrslým králíkem (váha 1. 7 kg). Můžete nám prosím doporučit leteckou společnost se kterou můžeme letět? ČSA přepravují pouze psy a kočky. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, polovina aerolinek nepřepravuje zvířata vůbec, ze zbylých tak 90% jen psi a kočky. U Lufthansy by to mělo jít.

  • Pavel napsal(a):

    Dobrý den. Letime do Palerma a chceme si půjčit auto. Bohužel nemáme kreditní kartu , ale zaujala nás nabídka od Centauro . Nemáte někdo zkušenosti zdali jim stačí jen debetni? Neradi bysme zaplatili pronájem auta on-line , a pak přišly o peníze … komunikace s nimi žádná . A uz jsme h toho zoufalý… moc děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, stačí rezervace přímo na webu Centaura s plným pojištěním, není potřeba ani kreditka, ani záloha.

  • Alča napsal(a):

    Hezký den, máme letenky na Bali se SingaporeAir z Prahy, první let je kooperovaný Lufthansou. Check in tedy provedeme v Praze od Lufthansy a bude to i na lety se Singapore nebo musíme v Německu udělat check in zvlášť? Letíme s economy a tedy nemůžeme vybrat místa, myslíte že je možnost aby nás posadili na všechny lety spolu, ikdyž si nepřiplatíme? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud je to na jedné rezervaci, tak vás checknou v Praze na všechny následující lety. Zpravidla vás posadí vedle sebe.

  • Misa napsal(a):

    dobry den, koupili jsme si letenky u ryanair, nyni jsou o pulku levnejsi. Lze vyuzit nejake moznosti, abychom meli letenku za momentalni cenu? dekuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, letenky u Ryanair rušit nelze.

  • Lucie napsal(a):

    Dobrý den, poletím z Vídně do Porta Ryanairem s příručním zavazadlem. (Chceme jít svatojakubskou pout). Je možné si s sebou do toho příručního zavazadla na palubu vzít jídlo typu jerky? děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, bez problémů, jakékoliv jídlo, které není tekuté nebo pasta.

  • Víťa napsal(a):

    Ahoj, prosím vás o radu. Mám plán v půli ČVC odlet (Bratislava-Skopje) a přílet v půli SRP (Korfu-Praha). Kdy je podle vás nejvhodnější doba na nákup letenek? Velice děkuji!

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, asi bych nijak s nákupem neváhal a rovnou letenky kupoval, budou spíše už jen zdražovat.

  • Jindra napsal(a):

    Zdravím Honzo,
    v srpnu se vracíme ze Švédska přes Londýn (Stansted) do ČR. Bez zavazadel. Je možné po přistání v Londýně projít do tranzitu, abychom nemuseli absolvovat bezpečnostní kontrolu. Na přestup cca 3 hodiny. Díky za odpověď. J.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, Stansted bohužel transfery nenabízí, takže přes pasovku ven a znovu na bezpečnostní.

  • raduz napsal(a):

    Dobrý den,
    Zajímalo by mně dle vašeho přehledu, zda-li je možné na letošní podzimní termíny očekávat obdobnou akci letenek do Japonska, jak byla v dubnu prostřednictvím Pelikana resp. čínské airolinky?
    Děkuji předem,

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, asi bych spíš čekal, že se na podzim něco ještě objevit může.

  • Petra Klapka napsal(a):

    WIZZ AIR – problém s registrací
    Zdravím! Zakoupili jsme letenky od Wizz Air na tuto středu – Londýn / Gatwick, při pokusu o online check-in mi jejich web nedovolí se zaregistrovat. Přestože potvrdím mail, při přihlašování mi to stále píše, že mail nebyl potvrzen. Pokouším se o online check-in celý den a stále je to to samé. Aplikaci jsem zkoušela nainstalovat, ale nikdy se neotevře. Přes kód, který jsem dostala od Pelikána, se do systému dostanu, ale vždycky to ztroskotá na nemožnosti se registrovat. Mezi tím se samozřejmě zdražila cena příručních zavazadel. Máte s tím někdo zkušenosti? To nám fakt zbývá udělat check-in až na letišti za drahý poplatek? Pls help

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pro check in u Wizzu není potřeba se nikam registrovat. Klikněte na Check-in a tam zadáte číslo rezervace a příjmení, vyjede vám rezervace a v ní se odbavíte.

    • Petra napsal(a):

      Díky, problém je, že potřebujeme dokoupit dva menší kufry a tím pádem se musíme registrovat 🙁

    • Honza napsal(a):

      Ještě to zkuste přes appku, tam si myslím, že to jde.

  • Pavlína napsal(a):

    Dobrý den, mám zakoupené na jednu rezervaci 5 letenek z Vídně do Thesaloniki.Zakoupili jsme s letenkami rovnou i 2x 10kg odbavené zavazadlo (na 2 dospělé). Protože si myslím, že dvě 10kg zavazadla stačit nebudou, lze přikoupit ještě jedno 10kg odbavené zavazadlo (na dite,) a mít fakticky dvě zavazadla? Jedno váze 10kg a druhé 20kg?Děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, podle pravidel Ryanairu lze váhu zavazadel sčítat, jak moc o tom ale ví i agenti na letištích je věc druhá…

  • Daniela napsal(a):

    Dobrý den Honzo, mam prosbu kdy nejlépe koupit 2 letenky do Málagy už teď nebo ještě čekat zda cena spadne? Termín odletu od 20.9., návrat polovina října. Odlet z Prahy a přímý let. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nejvýhodnější letenky bývají tak 2-3 měsíce před odletem, pokud ale máte pevně daný termín a nemůžete s ním hnout, je lepší koupit letenky co nejvíce dopředu.

  • Eliška V. napsal(a):

    Dobrý den, vytiskla jsem si palubní lístek na let Praha Londýn od Ryanairu a zjistila jsem, že dole na palubním lístku mám napsané jen jedno odbavené zavazadlo a druhé, které jsme objednávali, na palubních lístcích chybí. Když se ale přihlásím do svého účtu u Ryanairu, tak tam to druhé zavazadlo mám. Myslíte, že je problém, když přímo není napsané na tom palubním lístku? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, je to vpořádku, Ryanair zpravidla 20kg zavazadla na palubní vstupenky nepíše.

  • Katerina Birkova napsal(a):

    Dobrý den,
    ráda bych Vás požádala o radu. V srpnu letíme s dětmi (15,13,12) do Palerma Economy light + 1 zavazadlo na 10dní. Jaké doporučíte ubytování a pohyb po Sicílii, tak aby to bylo co nejlevnější. Děkuji a hezký den. K.Birková

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, odzkoušenou půjčovnu mám Centauro, ubytování vždy záleží na termínu a požadavcích, ta nabídka je hodně široká…

    • Pavel napsal(a):

      Jak je to s pujcenim? Dá se bez kreditky?

  • Radka napsal(a):

    Dobrý den, zakoupila jsem po vaší nabídce letenky u WizzAir na let Praha/Londyn Luton 8.6. č.letu: W92601 se zpáteční cestou 11.6. č.letu:W92604. Platbu jsem provedla dne 18.4.2024 přesně podle pokynů, viz. níže, od této doby však nemám od WizzAir žádnou reakci-potvrzení platby,letenky, atd.Jelikož je jejich tel.linka v Aj,kterou na komunikativní úrovni neovládám,zaslala jsem písemnou reklamaci,na jejíž zpracování však mají 30 dnů. Prosím,mohli byste mi v tomto pomoci? Děkuji

    Wizzair

    Vážený pane/Vážená paní,

    Podrobnosti bankovního převodu:

    Platba musí být provedena do 24 hodin od provedení rezervace, v opačném případě bude zrušena.

    Částka k úhradě: 5952.40 CZK

    Pole komentáře:
    JM7D2K
    Radka Bystra

    V případě bankovního převodu jsou k dispozici následující bankovní účty:
    Kód SWIFT: CITICZPX
    Bank code: 2600
    Domácí číslo účtu: 2058670102
    Podrobnosti o účtu: Wizz Air Hungary Ltd.
    Mezinárodní číslo účtu: CZ6326000000002058670102
    Podrobnosti o účtu: Wizz Air Hungary Ltd.

    Číslo potvrzení: JM7D2K

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, určitě reklamovat v kartě Stížnosti po přihlášení na web, reagují do několika dnů, pokud ne tak opakovat, dokud nezareagují.

  • Andrea napsal(a):

    Hezký den, koupila jsem letenku u Eurowings, ale bohužel jsem zvolila špatný tarif (místo Basic a pouhého dokoupení 8 kg zavazadla jsem koupila Smart, který naplno nevyužiji). Bude mi z tohoto důvodu jinak příruční 8 kg zavazadlo automaticky odbaveno nebo si ho budu moci ponechat u sebe na palubě? Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v ceně máte jak velké příruční zavazadlo, tak odbavené zavazadlo, je tak je na vás, jestli so ho vezmete s sebou na palubu nebo ho odbavíte, klidně můžete mít obě dvě.

  • Tomáš napsal(a):

    Dobrý den,

    mám jen obecný dotaz, letenky Praha-Faro nebo Vídeň – Faro na konci září, je vhodné kupovat teď nebo lze očekávat ještě pokles ceny?

    Děkuji pěkný den, Tomáš

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud jste flexibilní v termínu, tak bych si počkal na léto, kdy se budou objevovat nejvýhodnější ceny. Z Prahy ale jedině s přestupem.

  • Eva napsal(a):

    Dobrý den, prosím do kdy vrací Ryanair peníze pokud vám přesunou let o 5 a více hodin, nabídli nám vrácení peněz za letenky, pry peníze vrátí do 24 hodin, formulář jsme vyplnili a naše rezervace když se dívám je už zrušená, ale peníze zatím neposlali, je to už 6 dní, komunikovat se s nimi nedá, email na který jsem psala se mi vrátil zpět.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, klidně napište na online chat a řeknou vám, v jaké je to fázi, nevyplatili vám je do kreditu v Mywallet?

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den Honzo, 14.8. bych potřeboval letenku z Madridu do Prahy, u Ryanairu teď vychází na cca 100€, má cenu počkat a doufat, že cena by mohla klesnout a nebo ji raději už koupit? Co jsem koukal minulý týden, tak byla jen za 90€ a to jsem propásl… Díky Petr

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud potřebujete přesný termín, je lepší ji koupit, ta cena bude asi trochu oscilovat, ale klidně může z ničeho nic zdražit na dvojnásobek.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *