Skupiny létají s Honzou

Pronájem auta – CENTAURO

14.8.2023 13:14 54 komentářů

Jedna z mých nejoblíbenějších autopůjčoven nabízí pronájmy osobních vozidel v Itálii, Španělsku, Portugalsku nebo Řecku.


Pokud se chystáte do jižních států, mohu vřele doporučit pronájem auta od půjčovny Centauro. Zkušenosti s půjčením vozidla od této autopůjčovny mám z Ibizy, Mallorcy, Barcelony, Bergama, Alicante, Bergama, Rhodosu nebo Korfu.

Rezervace

Rezervaci proveďte pod odkazem níže, získáte tak 15% slevu na tarif, který obsahuje všechny potřebné parametry – přebrání a vrácení vozidla full-full, kompletní pojištění vozidla nebo express checkin. Jí volím vždy zrušitelnou variantu s platbou na místě (+ 5-10 €). Aerolinka vám totiž může kdykoliv do 14 dní před odletem změnit nebo zrušit let bez udání důvodu. Stejně pak můžete i vy zrušit nebo změnit rezervaci.

Rezervace zde

Check-in a přebrání vozidla

Při rezervaci si vytvoříte na stránkách autopůjčovny účet, ten můžete použít také pro vyplnění osobních údajů hlavně z cestovního dokladu a řidičáku. Pobočku mívá Centauro buď na letišti (třeba v Alicante), nebo vás shuttlem dovezou do kanceláře (někdy od vás už u busu budou chtít potvrzení rezervace – proto si ho vytiskněte – rovnou vás dají do pořadníku a v kanceláři už o vás ví, že jste na cestě na pobočku) – obvykle jezdí každých 5-10 minut a stejně trvá i cesta do kanceláře. Při rezervaci jste museli rovněž vyplnit platební kartu, vždy ji berte s sebou, předání vozu je pak rychlejší. Pokud se dostavíte na přepážku s předvyplněnou rezervací a správnou platební kartou, do 5 minut máte vyřešené předání vozu. Zaplatíte za rezervaci (pokud jste neplatili předem) a zálohu za plnou nádrž (klidně až 200 €), případně zálohu na mýtný systém. Vždy pokud je to možné používejte kartu s účtem v eurech. Peníze za palivo vám totiž vrátí, ale pokud použijete český účet, okradete se o kurzové rozdíly.

Vrácení vozidla

Vozidlo vracíte ve stejné kanceláři, kde jste ho přebrali, u těch menších (třeba Faro nebo Korfu) zajdete do kanceláře a s pracovníkem vozidlo fyzicky zkontrolujete nebo u těch větších (Mallorca) je připraven pracovník přímo u vrácení vozidel a vše s vámi vyřeší za 2 minuty. Pokud jste si zvolili plné pojištění, nic se neřeší – žádné škrábance, oděrky atd., takže pojištění doporučuji za každého případu brát v plné výši. V jižních státech nikdo neřeší, jestli vás odře nebo ne, pokud nemáte pojištění, tak účet za opravy bývá dost vysoký. Pokud vrátíte vozidlo s plnou, do dvou dnů se vám vrátí záloha za nádrž zpět na kartu. Pokud je potřeba, tak vás shuttle dopraví zpět na letiště.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Lukáš Piecyk napsal(a):

    Dobrý den, mohl bych se také zeptat ohledně půjčení v Centauro? Máme zaplacené auto v Pise od 26.-31.7. s balíčkem Premium , ale teď když mi přišly podmínky, tak mne tam překvapila informace o záloze ve výši 1400 eur, kterou si zablokují na kreditní kartě. Já ale kreditní kartu nemám a myslel jsem, že právě s pojištěním Premium nebudou po mne zálohu chtít, maximálně tu za benzín, jak jste tu již psal. Níže je překlad z mailu

    A co se stane, když si vůz vyzvednu?

    Společnost CENTAURO vás požádá o zanechání zálohy ve výši 1400,00 €.

    Ve skutečnosti si žádné peníze nevezmou – pouze zablokují zálohu z vaší kreditní karty pro případ, že by došlo k nějaké škodě.

    A když vrátíte vůz ve stejném stavu, v jakém byl vyzvednut, bude částka zálohy odblokována.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud máte Premium, nic než zálohu za benzín platit nebudete. Mají to v tom emailu i podmínkách uvedené obecně, pro ty, co pojištění Premium nemají. Dokonce jsem zažil i případ, že pracovník předemnou ty, co si Premium pojištění nezaplatili přemlouval, aby si ho připlatili, takže jde v nejhorším zaplatit i přímo při předání auta.

    • Lukáš Piecyk napsal(a):

      Moc děkuji za odpověď. přeji fajn den

  • Hana napsal(a):

    Dobrý den, při použití odkazu na rezervaci u Centauro se ukazuje sleva 20 %, ale stránky vypadají trochu jinak než na oficiálním Centauru.

    Je to opravdu v pořádku. Děkuji za informaci.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je to ofiko link, přímo na centauro.net, zkuste si zadat i přímo http://www.centauro.net, někdy se objeví i o něco výhodnější akce při zadání přímo webu.

  • Vlaďka Zemanová napsal(a):

    Dobrý den,

    chtěla jsem si rezervovat auto na Sicílii (dle recenzí a po špatných italských praktikách ) u této společnosti. Vše vypadá v pohodě, ale když jsem si rozklikla všeobecné podmínky – zarazily mě ty poplatky (deposity):
    3. Mandatory insurance
    CENTAURO has insurance coverage from major recognized insurance
    companies, covering civil liability of the driver(s), for personal and
    material damages to third parties due to the use of the vehicle.
    Said insurance also covers up to a limited amount for personal injuries
    (death, total and partial disability and health care expenses) to the
    authorized driver(s). (Valid only for Spain, Portugal and Greece).
    The cover limits are, at least, those mandatory from time to time under
    current applicable law.
    For more information, see the Terms and Conditions of the contract.
    A deposit of 1.100€ – 2.300€ is required (depending on the type of car)
    to cover the amount of the excess.

    A dále tam pak zmiňují nějaké krytí Smart
    4. The Smart cover includes
    For a minimum charge, our Smart cover allows you to travel worry free
    and not having to pay anything in case of an accident.
    It is not necessary to pay any deposit or worry about any excess if you
    add our Smart cover.
    If you do not buy the Smart cover, we will block 900€ – 2.300€
    (depending on the car group and office) from your credit or debit card
    as a guarantee to cover the excess and any potential damage. This
    block on your card will be refunded at the end of the rental within a
    period of approximately 10 days.
    It is forbidden to smoke inside of the vehicle

    • Honza napsal(a):

      Abyste nemusela platit zálohy, tak je potřeba mít nejvýšší pojištění, to se zobrazuje u prakticky všech nabídek, které si na webu najdete, lze ale případně odstranit, pak je potřeba platit ty zálohy.

  • Milan Brouček napsal(a):

    Dobrý den, rád bych se zeptal zda při použití služby Fast Key (nebo popř. Smart Key) lze vyzvednout auto v půjčovně Centauro v Alicante i mimo pracovní dobu půjčovny. Dle popisu služby se nemusí na přepážku, ale po vyzvednutí klíče ve schránce, si lze následně převzít auto na určeném parkovacím místě (předpokladem je samozřejmě uzavření smlouvy předem přes web a rovněž uhrazení všech potřebných poplatků). Princip služby chápu jako bezkontaktní, jen nevím zda schránky Fast Key a vozidlo jež je předmětem smlouvy je po pracovní době půjčovny v uzavřeném areálu půjčovny nebo jsou volně k dispozici tak, aby bylo možno ho vyzvednout prostřednictvím této služby třeba o půlnoci.
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, lze to kdykoliv, auta mají zaparkovaná v parkovacím domě naproti terminálu.

  • Petra Klapková napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to s ridicskym průkazem…..staci nás běžný řidičák nebo je třeba mít mezinárodní? Budeme si půjčovat auto v Catanii.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, určitě stačí náš klasický řidičák.

  • Michal napsal(a):

    Dobrý den,
    uvažuji o Centaurio (Faro Portugalsko), půjčení je se službou Premium, jak uvádí mj. Full cover without excess, You do not need to leave a deposit. platba je možná i debetní kartou.
    Podle podmínek bych řekl, že jde spíše o formu „CDW pojištění“, nikoliv o SCDW pojištění. Máte s tím prosím nějakou zkušenost? Mohu se spolehnout, že po mě na místě nebudou chtít i kreditní kartu, když nyní zaplatím debetní?
    Moc děkuji za info.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ty podmínky mají psané spíše na dřívejší dobu, kdy se právě to Super CDW přikupovalo, dneska ho mají už v té základní nabídce, takže bych se toho nebál, vždy bookuju full cover a nikdy není problém.

  • Hannah napsal(a):

    dobrý den, nevíte prosím, jestli tato autopůjčovna umožňuje přistavit vozidlo do jiného města – při převzetí….A je skutečně pravda, že autopjčovně stačí debetní platební karta ?
    Díky za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u Centaura je potřeba převzít auto na pobočce, určitě stačí jen debetka.

  • David napsal(a):

    Ahoj. Letíme do Valencie, a pak se přesouváme do Gandia. Vzhledem k tomu, že taxi na tuto vzdálenost /a zpět/ vyjde podobně draho jako půjčení auta na 10 dnů, také zvažujeme centauro. Co bych se chtěl ovšem zeptat je počet zavazadel. Jak je myšleno, když například VW T-Roc má tuším možnost naložit 4 nebo 5 osob, ale u ikony zavazadla má číslo 1? Je to myšleno tak, že každá osoba může mít 1 zavazadlo? Doufám, že ne 1 dohromady 😀. Jde mi o to, abychom na pobočku nepřišli se čtyřmi kufry a auto nám díky tomu nepůjčí. Děkuji, David

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, je to jen odhad kolik kufrů se vejde do kufru auta, oni ty auta stejnak ve výsledku typově moc nesedí, většinou dávají o třídu vyšší, limit zavazadel na osobu to určitě není.

  • Renata Seidlerová napsal(a):

    V září jedu do Portugalska. Chci se zeptat, zda má Centauro pobočku přímo na letišti v Lisabonu?
    děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, centauro má vždy pobočku poblíže letiště, kam vás dopraví shuttle, který z letiště odjíždí. Jediná pobočka přímo na letišti, o které vím, je v Alicante.

  • Adam napsal(a):

    Ahoj,
    Za měsíc letíme do Barci a také si plánuji půjčit auto od společnosti Centauro.
    Chci se zeptat, jak je to s mýtným? Vím, že tam mají mýtné brány, ale předpokládal bych, že tohle je již zahrnuto v PREMIUM balíčku a že žádné dodatečné poplatky za využití dálnic platit nebudu muset. Ještě se chci zeptat, zda máš zkušenosti s pokutami za špatné parkování. Co dělat, když přijdu k autu a nedej bože najdu za stěračem papírek. 😀

    Díky,
    Adam

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, mýtné se dnes platí ve Španělsku už jen na pár dálnicích, kolem Barcelony jen na C-32 a to přímo v okénku na mýtné bráně.

  • Lucia Kucharič Chovancová napsal(a):

    Dobrý den,objednala som si auto vo Faro,balíček PREMIUM,ale v rezervačnom e-maile je ešte toto.Neviem,ako to mám chápat.Chcela som auto s plným plnením,bez depozitu a kreditnej karty,dakujem moc za odpoved
    Guaranteed car group.
    If the model you have requested is not available, we promise to deliver you another one which is in the same category or higher.

    Deposit on your credit/debit card.
    For the chosen service of Basic & Comfort you are required to leave a deposit on your credit/debit card of between 900 – 2.100€ (depending on the car group chosen) to cover any possible damage to guarantee the excess amount. This amount will not be held on your card if you add the Smart cover to your reservation either online or at the office on pick up.

    This deposit will be returned at the end of the rental and after checking the vehicle for any new damage.

    For rentals at offices located in Portugal(Mainland) a 100€ deposit will be applicable to cover any charges for the Via Verde service. The balance of the deposit will be refunded 10 days after the rental end date.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud máte Premium, tak deposit neplatíte, to je jen obecná informace. Pak se vás zeptají, zdali budete jezdit po dálnici, platí se tam mýtné online, takže pokud ano, strhnou si zálohu na mýtné, pokud ne, tak to řešit nebudou.

  • Daniela napsal(a):

    Dobrý den,
    jde si auto půjčit i na Sicílii a na Maltě?
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v Katánii má Centauro pobočku, na Maltě bohužel ne.

  • Ondřej Vaněk napsal(a):

    Dobrý den,
    rezervoval jsem si auto přes Centauro, v ceně byl premium balíček. Když rozkliknu rezervaci, vidím plné pojištění bez spoluúčasti, ale nikde není napsáno, že nemusím platit zálohu (přitom si myslím, že když jsem auto rezervoval, tak to bylo napsané v rámci premium balíčku). Chtěl bych se zeptat, zda máte zkušenosti, jestli se v tomto případě opravdu záloha platit nemusí.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, pokud máte premium, nikdy nic neplatíte. Pouze zálohu za benzín.

  • Jan Doležal napsal(a):

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jak probíhá předávání automobilu na ostrově Rhodos. Půjčuji si auto poprvé a jsem z toho trošku ve stresu, tak bych rád věděl co mě bude čekat. A také bych se chtěl zeptat jestli se platí nějaký poplatek za nižší věk (20)
    Díky moc

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, na letišti tě vyzvedne žlutá dodávka a doveze do pobočky Centaura, je to tak skoro na všech letištích, kde má Centauro pobočku.

  • Petr napsal(a):

    Ahoj, chci se zeptat, mám v plánu si poprvé půjčit koncem května auto v Lisabonu od Centauro.

    Auto má parametry:
    Full cover without excess
    You do not need to leave a deposit
    Full-Full
    With express check-in
    Additional driver

    Jaký je rozdíl ve full cover a smart cover? Co mě stačí za krytí, aby jsem nemusel řešit škrábance a případně totální škodu či odcizení atd.?

    V podmínkách mají toto:
    2. Our prices do not include
    • Petrol
    • Optional Smart Cover
    • Optional Extras: charged for the whole rental period

    Předem děkuji za odpověd.
    P.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, určitě brát full cover, to je absolutně bez starostí a určitě se to vyplatí. Za jeden škrábanec si pak klidně můžou naúčtovat 200 €.

  • Irena Zářecká napsal(a):

    Nejde mi ve formuláři zadat rezervaci

    • Honza napsal(a):

      Vždy je potřeba si vytvořit účet pro provedení rezervace.

  • Irena Zářecká napsal(a):

    Chtěla bych se zeptat, jestli je potřeba při rezervaci kreditní karta? Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Ne, pokud zvolíte platbu na místě, nemusíte zadávat platební kartu.

  • Domča Černá napsal(a):

    Zdravím, ráda bych si půjčila auto na letišti v Bologni. Jak to prosím funguje? Ráda bych si ho vyzvedla přímo na letišti a tam ho zase vrátila. Mám se na letišti dostavit k přepážce půjčovny, kde se vyřídí formality, nebo si pro nás dojede ten shuttle bus a někdo si nás na letišti vyzvedne? Bude nás 5. A jak je to prosím s depozitem? Debetku prý akceptují :). Děkuji všem 🙂 Domča 

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, rezervujte s plným pojištěním a není potřeba platit deposit. Z letiště vás do půjčovny i z pět přepraví každých 10-15 minut shuttle bus.

  • Bára napsal(a):

    Dobrý den, jak se prosím dostaneme z letiště Orio (Bergamo) ve večerních hodinách do půjčovny? Podle mapy je mimo letiště. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, po celou otevírací dobu půjčovny jezdí shuttlebusy.

  • Ivana napsal(a):

    Naprosto souhlasím, u Centauro jsem půjčování několikrát a vždy v pohodě a bez problémů. ceny jsou opravdu solidní.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *