Skupiny létají s Honzou

Ryanair – nákup letenky, tarify, tipy

28.1.2019 17:30

Letenky u Ryanair se dají pořídit za pár korun. Kdo by odolal tak nízkým cenám? Nenechejte se nachytat a nezaplaťte zbytečně moc za služby, které nepotřebujete. Nákup letenky u Ryanair krok po kroku. Od roku 2020 spustil Ryanair nový systém rezervací letenek

Typ letenky u Ryanair

Při výběru letenky si do vyhledávače na hlavní stránce Ryanair zvolíme letiště odletu a příletu. Zobrazí se nám pouze letiště, mezi kterými Ryanair provozuje přímé spojení, nebo spojení s garantovaným přestupem. Po výběru data odletu a příletu a zvolení věkové skladby cestujících (informace o cestování s dětmi naleznete zde) už zjistíte samotné ceny letenek s rozpětím +-2 dny. Okolní dny si můžeme libovolně proklikávat a hledat lepší cenu.

Letenku na zvolený let vybereme kliknutím na žlutý rámeček s cenou. Objeví se nám na výběr tři až čtyři tarify, ve kterých můžeme letenku koupit: Value, Regular, Plus a FlexiPlus. Jak dokončit nákup letenky se dozvíte na konci článku.

Value tarif od Ryanair zaručuje nejnižší cenu, za kterou můžete letenku získat. Zahrnuje vlastně jen samotnou službu přemístění z bodu A do bodu B a malé příruční zavazadlo o rozměrech 40x25x20 cm (více o zavazadlech u Ryanair zde). Všechny další služby jsou za dodatečný příplatek (není nutností si tyto služby přikupovat!). Odbavení letenek (zadání údajů do systému pro získání palubních vstupenek) je zdarma při provedení online, a to nejdříve 48 hodin před odletem (nenechte se zmást místními časy, např. při odletu z Londýna v pátek v 18:00 místního času se půjde kvůli časovému posunu odbavit ve středu až v 19:00 středoevropského času, což je stále 48 hodin předem).

Hned poté se nás systém zeptá na jméno cestujícího. Zadat jméno je nutné, případná změna jména je pak za vysoký poplatek.

Při pokračování v nákupu nám systém okamžitě nabídne možnosti výběr sedadel. Nejnižší cena za sedadlo je 120 Kč, může se ale vyšplhat i přes 500 Kč. Výběr sedadla vám zajistí, že budete sedět jako skupina pohromadě na sedadlech, na kterých chcete a navíc je vám umožněno odbavit si vaše letenky už 60 dní před odletem. Pokud za sedadlo připlácet nechceme, zůstává nám standardní čas na odbavení nejdříve 48 hodin před odletem každého letu (zpáteční let opět 48 hodin předem) s tím, že nám bude sedadlo zdarma přiděleno na některé ze zbylých míst (skupina ale bude sedět odděleně, Ryanair cestující bez přikoupeného sedadla rozděluje).

Po výběru sedadel se nás systém zeptá na příplatková zavazadla. Pokud žádné další zavazadlo nechceme, klikneme na „Pouze 1 malé zavazadlo“. Z levnějších příplatkových zavazadel můžeme zvolit „Přednostní nástup do letadla a 2 palubní zavazadla“, kdy si můžeme vzít s sebou na palubu ještě druhé příruční zavazadlo o rozměrech 55x40x20 cm a do letadla budeme nastupovat jako první. Dražší jsou pak odbavená zavazadla 10 kg a 20 kg, která poputují do zavazadlového prostoru letadla (nemusíme tak brát ohledy na spoustu zakázaných předmětů v příručním zavazadle).

Dále si k rezervaci můžeme přikoupit Fast track u bezpečnostní kontroly, což je speciální kontrolní stanoviště bez front s prioritní kontrolou (vyplatí se hlavně, pokud máte málo času na přestup nebo víte, že dorazíte na letiště jen chvíli před odletem), občerstvení (dá se koupit i na palubě), cestovní pojištění, parkování (poslední dvě položky se většinou nevyplatí, výhodněji vyjde zařídit si pojištění přímo u vaší pojišťovny a parkování přímo na stránkách parkovišť). Nejlevněji vyjdou tyto příplatkové služby při nákupu hned při rezervaci, při pozdějším dokoupení jsou za vyšší cenu.

Tarif Regular a Plus

Zdánlivě výhodné tarify Regular a Plus v ceně zahrnují více služeb. Regular zahrnuje kromě malého příručního zavazadla také druhé větší příruční zavazadlo a přednostní nástup do letadla (lze zakoupit ke standardnímu tarifu od cca 150 Kč) a výběr standardního sedadla zdarma (v ceně 120 – 270 Kč). Tarif Plus zahrnuje oproti Regular ještě odbavené zavazadlo do 20 Kg (v ceně 650 Kč) a check in na letišti zdarma, neobsahuje zase dvě příruční zavazadla a přednostní nástup.

Tarif Regular se prakticky nevyplatí. Pokud zvolíme tarif Value a k němu si ručně navolíme sedadlo a přednostní nástup do letadla, dostaneme se na nižší cenu, než kdybychom si koupili tarif, který tyto služby „zahrnuje v ceně“.

Výhodnost tarifu Plus je také sporná. Pokud si opět navolíme k tarifu Value sedadlo a odbavené zavazadlo zvlášť, dostaneme se na nižší cenu. Služba odbavení letenek na letišti je prakticky zbytečná, odbavení můžeme provést online zdarma 48 hodin před odletem (30 dní před odletem při zakoupení sedadla). Pokud ale odbavení na letišti vyžadujeme, je toto nejlevnější možnost, jak toho dosáhnout (jinak je odbavení na letišti za vysoký poplatek).

Tarif FlexiPlus

Nejdražší prodávané letenky u Ryanair jsou letenky FlexiPlus. Ty jsou výhodné snad jen pro cestující, kteří potřebují flexibilitu v datu a čase letu. Zahrnuje dvě příruční zavazadla, přednostní nástup do letadla, výběr jakéhokoliv sedadla, Fast Track u bezpečnostních kontrol, odbavení letenek na letišti zdarma (jinak je odbavení na letišti za poplatek 55 EUR) a flexibilní letenky včetně změny destinace zdarma, pokud změnu učiníte v den odletu. Pokud změnu provedete dříve, nebude Vám sice účtován poplatek za změnu letu, budete ale muset doplatit rozdíl v ceně původní a nové letenky. Tarif FlexiPlus je specifický a jeho výhodnost nelze přímo určit, jelikož změnu letu lze udělat za poplatek 35 EUR + rozdíl v ceně letenky (ta může být velice různá). FlexiPlus je tak jediným tarifem, u kterého je toto možné „zdarma“.

Dokončení nákupu letenek u Ryanair

Ať už jste koupili letenku v jakémkoliv tarifu, dokončení nákupu platbou je vždy stejné. Pokud jste to ještě neprovedli, je nutné se přihlásit k účtu Ryanair (případně se nově registrovat). Kliknete v pravém horním rohu na cenu rezervace a zvolíte „Dokončení nákupu“. Systém nám nabídne ještě několik doplňkových služeb, které jsme ještě nekoupili a pak už jen zadáme údaje k platební kartě nebo PayPalu, odešleme rezervaci a je hotovo.

Udělal jsem při rezervaci chybu

Co dělat, když při rezervaci letenek u Ryanair udělám chybu? Pokud se jedná o překlep ve jméně, ten je možné zdarma opravit přes online chat Ryanairu nebo jeho telefonické centrum. Změna celého jména je za výše zmíněný poplatek 115 EUR za jeden směr. První se ale raději podívejte, jestli za lepší cenu nevyjde koupit letenku úplně novou.

Pokud jsme udělali chybu při výběru data letu, času odletu nebo celkově v destinaci, kam chceme letět, je potřeba jednat rychle. Při takovýchto chybách dovoluje Ryanair opravu data, času i destinace zdarma. Jedině ale pokud k nápravě dojde do 48 hodin od provedení rezervace, poté už jen za vysoký poplatek (až 65 EUR za jednu letenku, opět je lepší se první podívat, jestli nevyjde levněji letenka nová). Změnu provedeme po kliknutí ve zvolené rezervaci na Správa rezervací. Změna do 48 hodin je bez poplatku, pouze za doplatek rozdílu ceny letenky. Při přerezervaci na levnější letenku se přeplatek nevrací.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Andy napsal(a):

    Dobry den,
    Mela jsem zakoupené dve letenky u Ryianair (kazda zvlast) Pha -Bergamo, Bergamo-Barcelona, vsak let z Prahy mel pres 2 hod zpozdeni a druhy let jsem jiz nestihla( dalsi byl az druhy den), takze musela jsem koupit hotel a dalsi letenku( bylo mi receno, ze prebookovat musim sama). Mam narok na nejake odškodnění? Dekuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel ne, Ryanair přestupní letenky neprodává.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Milan napsal(a):

    Dobrý den, zakoupil jsem ze svého účtu u Ryanair dvě letenky pro sebe a pro manželku, za cca týden jsem ze stejného účtu zakoupil totožnou letenku pro svého syna na stejné jméno i stejnou cestu (při rezervaci to nechtělo datum narození) . Rezervace, platba i potvrzení proběhlo bez problému. V systému vidím obě letenky na stejné jméno které jsou rozlišené pouze číslem rezervace.
    Může být problém u odbavení např. s duplicitou, pokud ano jak postupovat. Děkuji Milan

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, pokud to není na jedné rezervaci tak není problém.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Terezie Chlumska napsal(a):

    Dobrý den, v pase mám Novotná, ale na letence Novotna. Je to problém?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne diakritika nehraje roli.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Martin napsal(a):

    Dobrý den, Ryanar za poplatek nabízí možnost výběru sedadla a sezení spolucestujících osob vedle sebe. Pro toho kdo nezná jak jak které místo vypadá je někde panoramatický pohled (okno, křídlo, přední zadní část), prostě nějaké doporučení jak místo vybrat? Jasné je jen dle schématického nákresu sedadlo. Prosím o nějaké rady doporučení s výběrem sedadla.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, vyhnout se 11A, tohle sedadlo je bez okna, a pokud nechcete být nad křídlem tak ideálně kolem 28. řady.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Jan Reinberg napsal(a):

    Dobrý den, Ryanair my zrušil let. Zjistil jsem při náhodné kontrole rezervace. Je možné požádat o vrácení peněz. Děkuji předem za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano můžete požádat o refund, stejně tak ale i rebooknout v rámci 14 dnů na jakoukoliv jinou linku, což bývá často výhodné. Případně na stejnou destinaci by to mělo jít v rámci 90 dní.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Lucie napsal(a):

      Pěkný den,

      mohla bych poprosit o informaci, co přesně znamená např. 5 left @ this fare pod cenou letenky u Ryanairu? Potřebuji koupit 12 letenek najednou, ale pokud zadám více jak 5ks, cena letenky je vyšší. Mám koupit rozděleně aby byla cena nižší? Bojím se, že pokud rozdělím už se do jednoho letadla nevejdeme. Znamená to, že je v letadle pouze 5 míst?


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, dejte si 25 letenek, pokud je tam 25 letenek volných, tak se o místa bát nemusíte, potom můžete rozdělit rezervaci po jednotlivých volných místech.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Katka napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    máme u Ryanair koupené letenky na Rhodos z Vídně tam i zpět. Našla jsem zpáteční letenku s odletem do Prahy (večerní odlet) ve stejný den, což by pro nás bylo zajímavější. Nemůže se stát, že když zakoupím novou zpáteční letenku a původní nezruším, že mi zruší oba zpáteční lety?
    Moc díky za reakci
    Katka

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ona ani zrušit nejde, takže klidně můžete koupit z Prahy další a využít jen zpáteční let. U Ryanairu to problém není. Problém je tu klasických společností, kde se musí proletět segmenty přesně za sebou jinak následující propadají.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • David napsal(a):

    Dobrý den,

    jak je to s dostupností letenek do destinací? Je tam nějaké postupné zobrazování? Např. letenky do Pise jsou ke koupi do konce března, ale další měsíce už nejsou k dispozici. Je tam nějaký systém, nebo tu destinaci zrušili na tato období? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, z Vídně se do Pisy zřejmě v létě létat nebude, z Prahy jsou letenky v prodeji.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Michal napsal(a):

    Dobrý den, zakoupili jsme letenky pro 6 osob přes Ryanair tam i zpět, ale 1 z nás letět nakonec nemůže a změna jména je příliš drahá. Bude tedy nějaký problém pokud nepoletí? Nebo to není žádný problém když je to zaplacené?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, žádný problém nebude, během odbavení ho jednoduše vynecháte a jeho letenka propadne, ostatní zůstanou platné.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Eva napsal(a):

      zdravím, vse jsem vyplnila dle vašich pokynů až do konce kde bylo zaplatit, a teď nastal.problem že nemám něco v pořádku,tak roluji zpět na horu a vidím ze presto že jsem zakřouzkovala že nechci pojištění, je tam v liště na hoře že nějaké pojištění si vybrat musim.tak.myslim že nemusím nebo ?děkuji za odpověď


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne nemusíte, vždy lze odmítnout.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Anna Lávičková napsal(a):

    Dobrý den, prosím o Vaše zkušenosti. Letím v říjnu do Santiaga přes Bergamo, obojí Ryanair. Letenky musím zakoupit každou zvlášť, tedy v Bergamu znovu přes přepážku. Budu cestovat s kabinovým zavazadlem. Na přestup mám podle letového řádu 1h 25 min. Vím, že teď má společnost velmi často zpožděné lety. Je reálné přestup stihnou i v případě cca 45 min. zpoždění? Díky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží kam vás přistaví v Bergamu, skoro vždy se jde z letadla z Prahy do odbaveného prostoru, od vyjití z letadla jste tak u delší gate do 5 minut, takže pokud bude v rámci několika minut zpoždění tak se to stihnout dá, osobně si ale dávám vždy aspoň dvojnásobek.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Veronika napsal(a):

    Dobrý den, mohla bych se prosím zeptat ohledně přestupů na letištích. Koupila jsem letenky na Fuerteventuru a máme přestup v Bruselu a Madridu. Letenky jsem ale kupovala každý let zvlášť. Budu muset během přestupu v obou městech opustit letištní halu a znovu projit celou security kontrolou nebo budu moct pokračovat jen na přestup rovnou do našeho gate?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ono většinou záleží k jaké stojánce se letadlo postaví obecně se ale v Charleroi i v Madridu vystupuje do odbaveného prostoru.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Martin Kadava napsal(a):

    Dobrý den, děkuji za odpověď na můj předešlý komentář. Ještě bych měl dotaz ohledně toho kam byste zkratku Jr do jména doplnil (např. Jméno Příjmení Jr)? Předem děkuji. Zdeněk Krček.

    • Zdeněk Krček napsal(a):

      Omlouvám se za chybu ve jméně. Kamarád ma na PC zapnuté automatické doplňování. Moje jméno je Zdeněk Krček.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je to úplně jedno.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Věra napsal(a):

    Dobrý den, táta s dcerou při zakoupení letenky rezervovali místenky, že super. Když jsem to čekla, s hrůzou jsem zjistila, že na křídle bez okýnka, nechápu. Lze to nějak změnit? Odlet za 14 dnů.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, sedadla jsou měnit kdykoliv do odletu, platí se pak jen případně rozdíl v cenách…


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Martin napsal(a):

    Dobrý den, poprvé kupuji letenky na Ryanairu do Rigy a mám s otcem stejné jméno Martin Kadva. Jak tuto situaci vyřešit, protože přidáním Jr. nebo Sr. se bojím, že budu mít poté problém na letišti. Jestli víte, jak tuto situaci vyřešit můžete mi nechat příklad na jméně Martin Kadava.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, s JR nebo SR u jména není nikdy problém, na letišti jsou na to zvyklí.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Hanka napsal(a):

    Ahoj, objednala jsem pojištění plus k ůetenkám do Španělska, ale nemohu dohledat, co všechno v tom je.

    Díky

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, přímo při objednání u Ryanair jsou podmínky pojištění, takže kouknout do nich…


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Filip napsal(a):

    Dobrý den, chtěl sem se zeptat ? Provedl sem checked-in u Ryanair ale v pasu sem uvedl špatná data (vydání pasu)? Budu mít na letišti problém?děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud to není někam, kde se provádí pasová kontrola tak si toho asi nikdo nevšimne. Jinak to jde vždy opravit na online chatu.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Nikola napsal(a):

    Dobrý den,
    mám takový zapeklitý dotaz. Jedná se o svatební cestu. Trochu jsme se unáhlila a na letenky uvedla moje nové příjmení. Bohužel mi nestihli vyrobit nový pas a já mám platný starý, ale na jiné jméno. Změna jména stojí více než obě letenky dohromady… Je nějaká šance, že bych jim při odbavení předložila pas a oddací list? Jedná se Ryanair. Odlétat budeme z Vídně a oddací list mám v češtině, což by taky mohl být problém?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne na letišti už by mohl být problém, napište na online chat, nascanujte oddaci list a změní vám to zdarma.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Petr napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    mám zaplacené letenky na dovolenou na cestu tam i zpět (cca 5000Kč). Dnes jsem v mailu objevil akci „bleskový výprodej“ a letenky na ty samé lety stojí celkem o 3000Kč méně. Existuje nějaká cesta, jak lety přerezervovat na levnější variantu?
    Děkuji za odpověď Petr.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, taková možnost není.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Lucie napsal(a):

    Dobrý den, rádi bychom si koupili letenky na konec června, ale musíme dceři nechat udělat nový pas. Zadává se při nákupu letenek číslo pasu nebo až při odbavení?
    Jde mi o to, jestli můžeme letenky koupit už teď nebo musíme čekat na nový pas.
    Děkuji předem za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne pas při nákupu letenek u Ryanair nepotřebujete.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Marcela napsal(a):

    Dobrý den, jakým způsobem lze koupit letenky s různými místy odletu a příletu v ČR ? Odlet by byl z Ostravy a přílet do Brna, společnost Ryanair.. Musí se koupit zvlášt letenky pro let tam na jednu rezervaci a zvlášť zaplatit letenky pro let zpět na druhou rezervaci? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano vždy se musí pořídit zvlášť.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Barbora napsal(a):

    Dobrý den, zarezerovala jsem si letenky od Ryanair. Ale neobdržela jsem žádný e-mail a v bankovnictví je platba pouze v blokaci. Po přihlášení do účtu nevidím žádnou rezervaci. Nevíte, v čem je problém? Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel měly nějaké problémy, pokud stále nedorazil mail tak napsat na online chat a pošlou kopii.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *