Skupiny létají s Honzou

Ryanair – nákup letenky, tarify, tipy

28.1.2019 17:30

Letenky u Ryanair se dají pořídit za pár korun. Kdo by odolal tak nízkým cenám? Nenechejte se nachytat a nezaplaťte zbytečně moc za služby, které nepotřebujete. Nákup letenky u Ryanair krok po kroku. Od roku 2020 spustil Ryanair nový systém rezervací letenek

Typ letenky u Ryanair

Při výběru letenky si do vyhledávače na hlavní stránce Ryanair zvolíme letiště odletu a příletu. Zobrazí se nám pouze letiště, mezi kterými Ryanair provozuje přímé spojení, nebo spojení s garantovaným přestupem. Po výběru data odletu a příletu a zvolení věkové skladby cestujících (informace o cestování s dětmi naleznete zde) už zjistíte samotné ceny letenek s rozpětím +-2 dny. Okolní dny si můžeme libovolně proklikávat a hledat lepší cenu.

Letenku na zvolený let vybereme kliknutím na žlutý rámeček s cenou. Objeví se nám na výběr tři až čtyři tarify, ve kterých můžeme letenku koupit: Value, Regular, Plus a FlexiPlus. Jak dokončit nákup letenky se dozvíte na konci článku.

Value tarif od Ryanair zaručuje nejnižší cenu, za kterou můžete letenku získat. Zahrnuje vlastně jen samotnou službu přemístění z bodu A do bodu B a malé příruční zavazadlo o rozměrech 40x25x20 cm (více o zavazadlech u Ryanair zde). Všechny další služby jsou za dodatečný příplatek (není nutností si tyto služby přikupovat!). Odbavení letenek (zadání údajů do systému pro získání palubních vstupenek) je zdarma při provedení online, a to nejdříve 48 hodin před odletem (nenechte se zmást místními časy, např. při odletu z Londýna v pátek v 18:00 místního času se půjde kvůli časovému posunu odbavit ve středu až v 19:00 středoevropského času, což je stále 48 hodin předem).

Hned poté se nás systém zeptá na jméno cestujícího. Zadat jméno je nutné, případná změna jména je pak za vysoký poplatek.

Při pokračování v nákupu nám systém okamžitě nabídne možnosti výběr sedadel. Nejnižší cena za sedadlo je 120 Kč, může se ale vyšplhat i přes 500 Kč. Výběr sedadla vám zajistí, že budete sedět jako skupina pohromadě na sedadlech, na kterých chcete a navíc je vám umožněno odbavit si vaše letenky už 60 dní před odletem. Pokud za sedadlo připlácet nechceme, zůstává nám standardní čas na odbavení nejdříve 48 hodin před odletem každého letu (zpáteční let opět 48 hodin předem) s tím, že nám bude sedadlo zdarma přiděleno na některé ze zbylých míst (skupina ale bude sedět odděleně, Ryanair cestující bez přikoupeného sedadla rozděluje).

Po výběru sedadel se nás systém zeptá na příplatková zavazadla. Pokud žádné další zavazadlo nechceme, klikneme na „Pouze 1 malé zavazadlo“. Z levnějších příplatkových zavazadel můžeme zvolit „Přednostní nástup do letadla a 2 palubní zavazadla“, kdy si můžeme vzít s sebou na palubu ještě druhé příruční zavazadlo o rozměrech 55x40x20 cm a do letadla budeme nastupovat jako první. Dražší jsou pak odbavená zavazadla 10 kg a 20 kg, která poputují do zavazadlového prostoru letadla (nemusíme tak brát ohledy na spoustu zakázaných předmětů v příručním zavazadle).

Dále si k rezervaci můžeme přikoupit Fast track u bezpečnostní kontroly, což je speciální kontrolní stanoviště bez front s prioritní kontrolou (vyplatí se hlavně, pokud máte málo času na přestup nebo víte, že dorazíte na letiště jen chvíli před odletem), občerstvení (dá se koupit i na palubě), cestovní pojištění, parkování (poslední dvě položky se většinou nevyplatí, výhodněji vyjde zařídit si pojištění přímo u vaší pojišťovny a parkování přímo na stránkách parkovišť). Nejlevněji vyjdou tyto příplatkové služby při nákupu hned při rezervaci, při pozdějším dokoupení jsou za vyšší cenu.

Tarif Regular a Plus

Zdánlivě výhodné tarify Regular a Plus v ceně zahrnují více služeb. Regular zahrnuje kromě malého příručního zavazadla také druhé větší příruční zavazadlo a přednostní nástup do letadla (lze zakoupit ke standardnímu tarifu od cca 150 Kč) a výběr standardního sedadla zdarma (v ceně 120 – 270 Kč). Tarif Plus zahrnuje oproti Regular ještě odbavené zavazadlo do 20 Kg (v ceně 650 Kč) a check in na letišti zdarma, neobsahuje zase dvě příruční zavazadla a přednostní nástup.

Tarif Regular se prakticky nevyplatí. Pokud zvolíme tarif Value a k němu si ručně navolíme sedadlo a přednostní nástup do letadla, dostaneme se na nižší cenu, než kdybychom si koupili tarif, který tyto služby „zahrnuje v ceně“.

Výhodnost tarifu Plus je také sporná. Pokud si opět navolíme k tarifu Value sedadlo a odbavené zavazadlo zvlášť, dostaneme se na nižší cenu. Služba odbavení letenek na letišti je prakticky zbytečná, odbavení můžeme provést online zdarma 48 hodin před odletem (30 dní před odletem při zakoupení sedadla). Pokud ale odbavení na letišti vyžadujeme, je toto nejlevnější možnost, jak toho dosáhnout (jinak je odbavení na letišti za vysoký poplatek).

Tarif FlexiPlus

Nejdražší prodávané letenky u Ryanair jsou letenky FlexiPlus. Ty jsou výhodné snad jen pro cestující, kteří potřebují flexibilitu v datu a čase letu. Zahrnuje dvě příruční zavazadla, přednostní nástup do letadla, výběr jakéhokoliv sedadla, Fast Track u bezpečnostních kontrol, odbavení letenek na letišti zdarma (jinak je odbavení na letišti za poplatek 55 EUR) a flexibilní letenky včetně změny destinace zdarma, pokud změnu učiníte v den odletu. Pokud změnu provedete dříve, nebude Vám sice účtován poplatek za změnu letu, budete ale muset doplatit rozdíl v ceně původní a nové letenky. Tarif FlexiPlus je specifický a jeho výhodnost nelze přímo určit, jelikož změnu letu lze udělat za poplatek 35 EUR + rozdíl v ceně letenky (ta může být velice různá). FlexiPlus je tak jediným tarifem, u kterého je toto možné „zdarma“.

Dokončení nákupu letenek u Ryanair

Ať už jste koupili letenku v jakémkoliv tarifu, dokončení nákupu platbou je vždy stejné. Pokud jste to ještě neprovedli, je nutné se přihlásit k účtu Ryanair (případně se nově registrovat). Kliknete v pravém horním rohu na cenu rezervace a zvolíte „Dokončení nákupu“. Systém nám nabídne ještě několik doplňkových služeb, které jsme ještě nekoupili a pak už jen zadáme údaje k platební kartě nebo PayPalu, odešleme rezervaci a je hotovo.

Udělal jsem při rezervaci chybu

Co dělat, když při rezervaci letenek u Ryanair udělám chybu? Pokud se jedná o překlep ve jméně, ten je možné zdarma opravit přes online chat Ryanairu nebo jeho telefonické centrum. Změna celého jména je za výše zmíněný poplatek 115 EUR za jeden směr. První se ale raději podívejte, jestli za lepší cenu nevyjde koupit letenku úplně novou.

Pokud jsme udělali chybu při výběru data letu, času odletu nebo celkově v destinaci, kam chceme letět, je potřeba jednat rychle. Při takovýchto chybách dovoluje Ryanair opravu data, času i destinace zdarma. Jedině ale pokud k nápravě dojde do 48 hodin od provedení rezervace, poté už jen za vysoký poplatek (až 65 EUR za jednu letenku, opět je lepší se první podívat, jestli nevyjde levněji letenka nová). Změnu provedeme po kliknutí ve zvolené rezervaci na Správa rezervací. Změna do 48 hodin je bez poplatku, pouze za doplatek rozdílu ceny letenky. Při přerezervaci na levnější letenku se přeplatek nevrací.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Veronika napsal(a):

    Dobrý den, mám problém s objednáním letenek. Přítel a syn se jmenují úplně stejně a nechce mě to pustit dál. Neporadíte mi prosím co s tím? Předem děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ke křestnímu jménu syna připojte JR, je to standardní postup.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Milan napsal(a):

    Mám zakoupené a zaplacené letenky,nemohu v daný den odletět,odletový den je 16.6.2024 jek je to se změnou pasažéra (můj náhradník) Je možná změna zdarma pokud je to s takovým předstihem ? Týká se společností Ryanair .
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý dne, ne, změna je vždy za 120 €. Takže buď změna osoby nebo termínu za poplatek nebo se nechají letenky jednoduše propadnout.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Pavla napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla bych Vás poprosit o radu… v létě letím ze Santiaga do Prahy přes Madrid. Letenku Madrid Praha u Ryanairu už koupenou mám a nyní si potřebuji dokupit tu ze Santiaga do Madridu. Zde jsem ovšem narazila na problém. Při vyplňování jména mi formulář nabízí tři kolonky: Jméno, Křesťní jméno a Druhé příjmení. Druhé příjmení není povinné, další dvě ano a pokud je nevyplníte, objeví se u obou červeně výzva: Vyplňte křestní jméno. Vůbec si tedy nevím rady, kam zadat křestní jméno a kam přijmení, a bojím se aby s tím později nebyl problém.
    Moc děkuji za jakoukoliv odpověď. Pavla

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, zkuste si přepnout do angličtiny, první by mělo být jméno, druhé příjmení, akorát do češtiny to mají asi špatně přeložené.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Jaroslava Klofáčová napsal(a):

    Dobrý den, je prosím možné u Ryanair vyměnit dva lety za jeden?
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, změnit lze vždy jen jeden let za druhý.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Michaela napsal(a):

    Dobrý den, mám koupené letenky do Itálie na kterých je uvedeno, neplatíte státní daně. Dle sazebníku Ryanair je vládní daň do Itálie cca 7eur/osoba. Kde a kdy daň zaplatím? Na stránkách Ryanairu jsem informaci o extra úhradě nenašla. Děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, to je pouze informativní. Cena letenky je vždy konečná, nic doplácet nemusíte.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Simona napsal(a):

    Dobrý den,
    s letenkou Ryanair jsem přikoupila službu Fast track na Stansted London. Je nutná rezervace na letišti v Londýně, nebo jdu automaticky s palubním lístkem na kontrolu Fast track?
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, předpokládám, že by vám měl přijít minimálně QR kód na průchod turniketem.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Michal Brázda napsal(a):

    ahoj Honzo, prosimtě vyplatí se pojištění od ryanairu, o pojištění skrz úraz mi nejde ale že tam mají pojištění kdyby se něco zrušilo do 500€, vyplatí se to? Nebo už je nějaké pojištění automaticky u Ryanairu.
    Máme letenky z Vídně do Trevisa.
    moc děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud se letenky zruší, tak máte vždy nárok na vyplacení plné částky, případně pokud je to méně než 14 dní do odletu a je to vina aerolinka tak je nárok i na kompenzace. Takže to pojištění mi přijde víceméně zbytečné. Že by pojišťovna nabídla nějaké zajímavé částky plnění v případě zrušení letu si nemyslím.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Lucia napsal(a):

    Dobrý deň, prosím Vás chcem sa spýtať či má ryanair spoplatnenú aj službu zmenu typu pasažiera? letíme do Londýna a svojho 2 ročného syna som bookla ako dospeláka. On je totiž v čase letu tam ešte infant a až sa vraciame už bude child preto som si myslela, že najlepšie spravím keď kúpim letenku ako adult avšak teraz mi nejde na neho spraviť ani check in, vzhľadom k tomu že nesedí vek pasažiera. viem túto zmenu vykonať aj online?ďakujem

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je potřeba napsat na online chat, obvykle ten typ upraví bez poplatku.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Eva napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat je možnost dokoupit letenku pro dceru 14 let? My už koupené letenky máme . Děkuji Eva

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, je potřeba ji koupit jako dospělou a do 24h napsat na online chat, kde vám rezervaci spárují s tou vaší a upraví. Je obvykle potřeba mít připravený scan občanky/pasu.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Natálie napsal(a):

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, když mi ryarnair nabízí pro jedno zpáteční za cenu 53€, ale když zadám dvě letenky tak už 71€ za jednu, tak jestli je lepší to rozdělit a koupit jednu za 53€ a čekat co to udělá s tou další? Popřípadě by to do 24h mělo byt mozne pozměnit ne? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, znamená to, že je tam za tuto cenu už jen jedno místo, takže nejlevněji koupit jednu za 53 a druhou za 71.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Markéta Drtinová napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    koupila jsem letenky u Ryanair i s pojištěním XCover Komplexní cestovní ochrana. Teď v článku čtu, že se nevyplatí. Je možné letenky a nechat a udělat storno tohoto pojištění? Ještě tedy nerozumím jistě tomu, zda je to pojištění i za zrušení letu leteckou společností. V tom případě je asi lepší nechat? Protože naše pojišťovna za zrušení let. společností neručí. Nebo to nějak nakombinovat? Je Xcover spolehlivá?
    Moc díky za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud ho už máte, tak bych ho nechal. Oni to berou od více pojišťoven, tak je ideální projít pojistné podmínky, co vše se hradí, ale zrušení aerolinkou většinou nehradí žádné pojišťovny a ve své podstatě to není ani potřeba.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • VlastíkR59 napsal(a):

    Dobrý den, máte prosím zkušenosti jak je to trekovými holemi – délka ve složeném stavu 100 cm. Chtěl bych letět na lehko. Hole potřebuji k chůzi, bez nich bych to nedal.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, důležité jsou hroty, do cca 8-10 cm by měly projít, ale každá bezpečnostní kontrola si to vykládá trochu jinak. Pokud je potřebujete pro vlastní pohyb tak by vám je měly přepravit zdarma, lepší je ale si v tomto případě přidat k letence speciální asistenci a tam popsat, že je potřebujete pro vlastní pohyb.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Ivana napsal(a):

    Dobrý den, prosím o informaci, pokud kupuji více letenek najednou pro kamarádky, nebo i zvlášť a platím to já, jaká fakturační adresa se do letenky zadává? Pouze moje adresa?To je jen adresa k tomu, kdo to platí? Nějak jsem se s tímto nesetkala. Děkuji moc za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, ten kdo platí a je pak důležitá jen pro případnou verifikaci, kdybyste chtěla cokoliv měnit, jiný význam nemá.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Dominika Vítková napsal(a):

    Dobrý den,
    lze prosím u Ryanair dokupovat dodatečně i letenky pro děti? Jako , že bych koupila dospělé nebo dle ceny a postupně dokupovala. Koupili jsme levné do Burgasu za 22eur a zpět byli za 60eur, zaváhali jsme a teď jsou kolem 100-120 letenka když zadám 5, když zadám 1 osobu dá se i za 70, že bych to dokoupila průběžně jednotlivě nebo doporučíte jinou cestu? Prostě při počtu 5 je to nejdražší. Nejmladší dceři je 3.5 r. Už je to 3 týdny co to sleduju, odlet 5.9 a přílet 13.9, a pořád cena neklesá, tak si říkám jak z toho ven nejlépe. Moc děkuji a také za to co pro nás všechno děláte.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý denm, ideálně je si to rozdělit a koupit to zvlášť pro dospělého, pokud máte jen jednoho a samé děti, tak to jde taky, ale musí to být provedeno do 24h od první rezervace, aby vám tu rezervaci zdarma spárovali, pak už je to za poplatek.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Marcel napsal(a):

    Dobrý den, prosím v září máme letět do Chorvatska asi v 7 lidech ,letenky máme koupené už několik měsíců, ale teď jsme zjistili , ze potřebujme změnit datum o 14 dnů později, bude u Ryanair problém? Nebo půjde to vůbec? Dekuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano půjde to, za poplatek + rozdíl v ceně vaší letenky a aktuální ceny letenek za 14 dní, zkuste si to v účtu změnit, tak zjistíte přesnou cenu.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Dana napsal(a):

    Dobrý den, máme zakoupení pojištění u Ryanair Xcover – Komplexní cestovní ochrana Plus .
    Jeden ze 3 cestující nejspíš kvůli zdravotnímu stavu nebude moci odcestovat. Nevíte, jestli jde zrušit a nárokovat peníze za letenku pouze za toho jednoho, nebo jestli se automaticky zruší všechny 3 letenky?
    Případně jestli musíme udělat check in u všech 3 a jeden neodletí, nebo check in udělat pouze i těch, co opravdu odcestují?
    Nevím, jak přesně postupovat, nikde se neumím dočíst, co přesně dělat.

    Děkuji za radu
    DV.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nárokuje se to přímo u pojišťovny, určitě to bude jen na jednoho cestujícího, zkuste napsat na Ryanair online chat a oni už vás nasměřují.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Tom napsal(a):

    Dobrý den, pokud chci koupit letenky u Ryanair pro dvě osoby a pro každou z nich koupit jiný typ letenky, nejde mi objednat dohromady – musím tedy pro každou osobu letenku objednat zvlášť – tam a zpět tedy 4 letenky zvlášť? Děkuji, Tom

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, pokud ale chcete pro někoho třeba zavazadlo nebo místo, je lepší koupit základní tarif pro oba a pak si jednotlivé služby v dalším kroku do rezervace přidat.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Iva napsal(a):

    Dobrý den, s dovolením mám další dotaz. Jak řešit situaci, kdy tatínek a syn mají stejné jméno a příjmené. Aplikace tuto situaci neřeší a osobu se stejným jménem a příjmením nepřidá. Děkuji pěkně!

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ke jménu dítěte se musí napsat JR nebo pak ke jménu otce SR, není s tím problém.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Iva napsal(a):

    Dobrý den, řešíme možnost letu s Ryanair, letíme s dětmi. V informacích se píše, že máme nárok na přepravu dětského kočárku zdarma, ale pokud zadáváme data do objednávky letenek, tak je dětské vybavení zpoplatněné 15eury. Netušíte proč? Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, na každé dítě jsou 2 zavazadla zdarma automaticky. Ta zavazadla která se přikupují už jsou jako další nad tyto dvě zavazadla a nebo pro případ, že někdo cestuje bez dítěte.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Klára napsal(a):

    Dobrý den, ráda bych se zeptala. Zakoupila jsem dvě zpáteční letenky na jeden termín a teď na mě vyskočilo, že o týden později stojí o polovinu méně. Je možné, abych změnila letenky na ty levnější a Ryanair mi vrátil peníze (přebytek z té dražší). Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dorbý den, ne, bohužel to možné není.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *