Skupiny létají s Honzou

Wizz Air

25.1.2019 9:59

Wizz Air je největší aerolinkou, která se zaměřuje především na východní a jihovýchodní Evropu. Počet linek z prahy se neustále mění, aktuálně se s Wizz Air dostaneme do Bari, Kutaisi, Bukurešti, Kišiněva a Londýna (končí v květnu 2020). Wizz Air je nízkonákladová aerolinka, podle toho musíme brát také služby poskytované na palubě. Zavazadla jsou skromná, podmínky striktní. Možná právě proto dokáže nabídnout velice často jednu z nejnižších cen, kterou můžeme najít. Svým zákazníkům nabízí členství ve slevovém klubu WDC, se kterým cestující získá ještě nižší cenu letenky a služeb.

Wizz Air Privilege Pass
16.1.2020 15:25 9 komentářů

Aerolinka Wizz Air nabízí svým zákazníkům koupit si tzv. Privilege Pass, který jim přinese určité výhody. Vyplatí se ale si Privilege Pass kupovat? Co je Privilege Pass? Privilege Pass je doplňková služba pro cestující, kteří létají s Wizz Air častěji. Jeho pořízení přinese jisté výhody. Při každé rezervaci letenky si můžeme vybrat jakékoliv sedadlo a… číst více

Wizz Air – nákup letenky, tarify, tipy
29.3.2019 12:22 162 komentářů

U Wizz Air můžeme pořídit letenky za zlomek ceny klasických aerolinek. V tomto článku si projdeme, jak letenku u Wizz Air koupíme a na co si dát pozor. Nákup letenky u Wizz Air Nákup letenky je nejbezpečnější provést přímo z oficiální stránky Wizz Air. Lety vyhledáme zadáním trasy do vyhledávače na levé straně stránky. Vyhledávač… číst více

Wizz Air zavazadla od 1.11.2018
10.10.2018 10:18 65 komentářů

Netrvalo to dlouho a Wizz Air opět zkopíroval Ryanair v zavazadlové politice. Zavazadla u Wizz Air opět zhubla. Politika zavazadel jednotlivých, především nízkonákladových aerolinií, se mění tak často, že už se v ní vyznat začíná být poměrně složité. Wizz Air dnes oznámil, že stejně jako konkurenční Ryanair bude na svých letech od 1.11.2018 povolovat pouze… číst více

Wizz Air zavazadla 2018
25.8.2018 8:38 136 komentářů

Jen den trval Wizz Airu aby zavedl podobnou politiku zavazadel jako Ryanair. Pozor: Nové podmínky u Wizz Air od 1.11.2018! Nově se tak na paluby maďarského dopravce nedostaneme se standardním větším příručním zavazadlem. Změna je ale odlišná od politiky Ryanair. Každý cestující má v ceně letenky 1x příruční zavazadlo o rozměrech 55x40x23 cm (do 10… číst více

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Barbora Pekařová Kubáčková napsal(a):

    Zdravím. Poprosím o odpověď nebo osobní zkušenost nejlépe. Na prosinec jsme si koupili letenky na Tenerife. Pha-Milan (wizzair) druhý let Milán – Tenerife (easy jet) Odstup cca 4 hodiny abychom měli v klidu čas, kdyby bylo zpoždění atd. Teď nám , vůbec nechápu proč, změnil wizzair let tak, že nám samozřejmě let z Milána na Tenerife uletí. S Wizzair jsme ještě nikdy neletěli, ale naopak jsme nikdy za cca 7 let neměli s tímto žádný problém. Proto se chci zeptat, zda prostě počkat, jestli ten let ještě neposunou na ten čas, který jsme kupovali, nebo koupit rovnou novou letenku a předpokládám, že peníze nám nikdo nevrátí? Nemáme s tímhle vůbec zkušenost a vůbec nechápu, že si koupím letenku na dany čas, před cca dvěma měsíci a půl roku před odletem to změní. Děkuji popřípadě za Vaše reakce, protože v tomhle případě nevím moc co dělat. A spojení s operátorem v angličtině se svou angličtinou bohužel nedám . Děkuji a hezký večer 

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, Wizz Air ani easyjet přestupní letenky neprodávají, koupila jste si tak dvě jednosměrné letenky. Každá aerolinka mění letové řády bez ohledu na to jestli je to low-cost nebo ne a mění se klidně až do 14 dní před odletem, takže pokud jdete do risku podobného přestupu na vlastní riziko, tak se to stát může. Pokud byl posun o více než 3h, je možné žádat vrácení peněz – do Milána by se asi dala najít jiná aletrantiva, samozřejmě zase to nebude s garancí toho přestupu.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Barbora Pekařová Kubáčková napsal(a):

      děkuji


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Barbora Pekařová Kubáčková napsal(a):

      ještě prosím zeptám, pokud tomu dobře rozumím. máme tedy možnost let přesunout a nebo si nechat připsat kredity a teď právě nevím, jestli to chápu správně. necháme si připsat kredity a ty pak následně,, směnit “ za peníze které oni nám vrátí na bankovní účet? děkuji za odpověď


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
    • Honza napsal(a):

      Ano, je to přesně tak.


      Deprecated: preg_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/1203178.cloudwaysapps.com/ajrjrahmuz/public_html/wp-content/themes/honzovyletenky/functions.php on line 646
  • Dita Svobodová napsal(a):

    V životě ne s touto leteckou společností, více informací jsem dala na Orbion. Nespolehlivost, check-in nelze provést, vše zaplatíte na letišti za velký peníz. Nikam se nedovoláte, pomoc žádná. Jestli si chcete ušetřit nervy a peníze, tak s nimi nikam.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *