Skupiny létají s Honzou

Wizz Air – nákup letenky, tarify, tipy

29.3.2019 12:22

U Wizz Air můžeme pořídit letenky za zlomek ceny klasických aerolinek. V tomto článku si projdeme, jak letenku u Wizz Air koupíme a na co si dát pozor.

Nákup letenky u Wizz Air

Nákup letenky je nejbezpečnější provést přímo z oficiální stránky Wizz Air. Lety vyhledáme zadáním trasy do vyhledávače na levé straně stránky. Vyhledávač nám nabídne pouze města, mezi kterými je provozován přímý let. Pokud nemáme představu o tom, kam chceme letět, Wizz Air nabízí vyhledávač letenek, který nám ukáže nejlevnější termíny ze zadaného odletového letiště do všech destinací. Stačí vybrat místo odletu a poté kliknout do pole místa příletu, kde vybereme „Kdekoliv“. Vyhledávač ale není natolik propracovaný, jako má třeba Ryanair. V případě, že si jsme jistí destinací, ale hledáme výhodný termín, stačí kliknout na „Flexibilní data“ pod oknem, kde zadáváme trasu. Ukáží se nám ceny ve všech termínech a vybírat tak můžeme takto.

Po zvolení termínu se nám ukáže okno se všemi lety mezi zvolenými místy. V liště nad zobrazenými lety si pak můžeme proklikávat okolní data pro hledání lepší ceny. Automaticky vidíme nejnižší cenu v +-3 dnech od zvoleného data. Systém nám nabídne cenu s nebo bez Wizz Air Discount klubu (informace o klubu a jeho výhodách naleznete zde ) a tři různé tarify.

Základní tarif

Tarif s nejnižší cenou zahrnuje pouze hrubý základ služeb. Kromě přemístění z bodu A do bodu B je v jeho ceně také malé příruční zavazadlo o rozměrech 40x30x20 cm a online odbavení (zadání údajů o cestujících do systému pro získání palubních vstupenek) zdarma 48 hodin před odletem každého z letů (nenechte se zmást místními časy, např. při odletu z Londýna v pátek v 18:00 místního času se půjde kvůli časovému posunu odbavit ve středu v 19:00 středoevropského času – je to stále 48 hodin předem). Sedadlo nám bude přiděleno při odbavení zdarma. Wizz Air cestující rozsazuje, při zvolení sedadel zdarma tak nebude skupina sedět pohromadě.

Všechny další služby jsou za příplatek. Ceny příplatkových služeb se liší let od letu, na některých letech můžou být za pakatel, jindy za ně utratíme mnohem více. Každopádně nikdy není nutné si tyto služby přikupovat (ani sedadlo), přestože na nás bude rezervační systém neustále tlačit a nabízet nám je. Pro nejnižší cenu je potřeba odolat nátlaku a všechny nabídky odmítat.

Tarif Wizz Go

V dražším tarifu Wizz Go máme zahrnuto spoustu služeb navíc. V ceně dražšího tarifu je malé příruční zavazadlo 40x30x20 cm, velké příruční zavazadlo 55x40x23 cm, odbavené zavazadlo do 20 kg, přednostní nástup do letadla, výběr sedadla (kterékoliv kromě předních řad a sedadel s větším prostorem pro nohy), online odbavení 30 dní před odletem a přednostní odbavení na letišti. Obecně se dá říct, že se Wizz Go vyplatí více, než kdybychom si jednotlivé služby navolili sami do základního tarifu. Pokud ale všechny služby nepotřebujeme (byť jen jednu z nich), vyzkoušíme zkusmo navolit příplatkové služby do základního tarifu a konečnou cenu porovnat s tarifem Wizz Go, až poté zvolit výhodnější variantu.

Tarif Wizz Plus

Nejdražší tarif Wizz Plus zahrnuje všechny služby, které si při koupi letenky můžete zvolit. Oproti Wizz Go je o cca 400-500 Kč dražší a se liší tím, že hmotnost odbaveného zavazadla je navýšena na 32 kg, můžeme si vybrat kterékoliv sedadlo (včetně těch s větším prostorem pro nohy), změnu letu a v případě, že nebudeme moci letět, nám Wizz Air vrátí peníze ve formě kreditu na další nákupy (bohužel ne na bankovní účet, platnost kreditů je omezena na 90 dní). Služba flexibility lze přikoupit také k základnímu nebo Go tarifu za 265 Kč. Opět platí, že pokud víme, že všechny služby nepotřebujeme, zkusíme si první naklikat naše požadavky do základního tarifu, až poté porovnáme cenu a koupíme levnější variantu.

Potřebuji více času na rozmyšlenou

Velkou výhodou, kterou Wizz Air nabízí, je uzamčení ceny. Využít se dá, např. pokud jsme našli opravdu výhodnou cenu a nechceme o ni přijít, protože třeba potřebujeme čas a chceme poradit s ostatními spolucestovateli. Cena je 80 Kč za osobu a let, přičemž se nám cena zablokuje na 48 hodin a rezervaci můžeme během toho času buď dokončit, nebo zrušit (nedokončit). Cena zůstane po celou dobu stejná. V případě nedokončení rezervace se poplatek za uzamčení ceny nevrací.

Dokončení nákupu letenek u Wizz Air

Po navolení všech služeb, které potřebujeme, budeme muset zadat do systému jména cestovatelů. Jména musíme zadat přesně, pozdější změny jsou jen za poplatek 45 EUR (cca 1 200 Kč) za jeden let, kromě drobných překlepů, které jsou opravovány zdarma. Poplatek je poměrně vysoký, proto si před změnou jména první ověřme, jestli nevyjde levněji koupit novou letenku.

Když si navolíme všechny služby, které potřebujeme, přejdeme k platbě. Stále budeme bombardováni nabídkami příplatkových služeb, které jsme do rezervace nepřidali. Pokud je nepotřebujeme, vždy najdeme tlačítko, kterým nabízenou službu odmítneme. Následně stačí zadat platební údaje a zda chceme platit převodem nebo kartou.

POZOR! Při platbě vždy zvolte původní měnu, ve které se Vám cena letenky zobrazuje. Pro lety z ČR v korunách, odlety např. z Vídně se nám budou zobrazovat v eurech apod. Wizz Air nám nabídne samozřejmě zaplatit letenky v jaké měně chceme, jeho přepočtový kurz je ale daleko nevýhodnější, než když zaplatíte v měně ukazované v ceně letenky. Banka, která platbu aerolince odešle, má zpravidla lepší kurz, než aerolinka.

Příklad: Kupoval jsem letenku z Prahy do Bari za 1 129 Kč, mohl jsem ji zaplatit takto v korunách, nebo ji zaplatit např. v eurech za 47,31 EUR. Aktuální kurz banky byl 26,3 Kč za euro. Po převedení na eura wizzovským kurzem by mi tak banka strhla 1 244 Kč, tedy o 115 Kč více, než při platbě v korunách. Stejně to funguje i obráceně při nákupu letenky s odletem např. z Vídně v eurech. U letenky se zobrazila cena 17,49 EUR, v aktuálním kurzu banky asi 460 Kč. Pokud bych chtěl platit v korunách přes Wizz Airem přepočtený kurz, zaplatil bych 491,33 Kč.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Petr Chlumský napsal(a):

    Wizzair mi zrušil let a nabídl refundaci na účet u Wizzairu. Pokud bych chtěl koupit letenku třeba za měsíc, jak mohu zaplatit z toho účtu u Wizzair? Peníze mi tam asi budou držet a už nevratí, že? Moc děkuji, pěkný den

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, o vyplacení peněž z kreditu lze požádat, do cca 14 dní vám pak přijdou na účet.

    • Dária napsal(a):

      zdravím, koupila jsem letenky do londyna pro sebe a sveho 6ti leteho syna. Kdyz se chci odbavit musim si zvolit sedacky bud sama nebo vzit sedacky doporucovane spolecnosti, vsechny kolem 400kc/sedacka//1 smer!!! Neni tam zadna moznost nevybrat si sedacku a mit to zdarma. Je to proto ze mam s sebou 6ti lete dite ?? Jde to nejak obejit ??

      Moc dekuji, Dária

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, přiřazení sedadel zdarma lze při checkinu nejdříve 24h před odletem.

  • Marcela napsal(a):

    Dobrý den, koupila jsem letenky do Neapole, letíme až v říjnu, platila jsem bankovním převodem (č.účtu:2058670102/2600), nejprve se mi v aplikaci potvrzená rezervace objevila, po kontrole asi za měsíc od nákupu se mi v aplikaci žádná letenka/rezervace neobjevuje. Z banky částka za letenky odešla. Potvrzení z banky mám. Marně v aplikaci hledám kam mám napsat. Netuším v čem je problém. Musím si o vrácení peněz zažádat nebo mi je pošlou automaticky sami?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je potřeba založit ve správě ticket pod „stížnosti a komplimenty“ a nechat si vrátit peníze. Pokud rezervace zmizela tak se bohužel platba nespárovala a letenky nemáte zarezervované.

  • Vilemína Kracíková napsal(a):

    Měla bych jeden dotaz, možná spíše na zkušenosti, než na pravidla. Jedná se mi o příruční zavazadlo – rozměry jsou dány 40 x 30 x 20.
    Mé zavazadlo je 45 x 30 x 20 – je to problém? Jaká je v tomto případě výše příplatku?
    A druhý dotaz – mám letenku, kterou mi bookovali přátelé v destinaci. Nyní se chci odbavit, a je požadováno zvolit sedadlo. Každé je za příplatek. Je v každém případě povinnost uhradit si i sedadlo? Bez toho mi check-in nejde odpokračovat :/
    Moc díky !

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud to bude batoh a půjde zmáčknout, tak to obvykle problém není. Pokuta je vysoká cca 50-70 €.
      Checkin musíte provést nejdříve 24h před odletem, pak vám přiřadí sedadlo zdarma.

    • Klára napsal(a):

      stalo se nam ted naprosto to same, musi se pres stiznosti. Letenky si kupte znova co nejdrive a zaplatte je pres googlepay

  • Martina napsal(a):

    Dobrý den, měla bych dotaz ohledně rezervace u Wizz Air, dne 21.2.2024 jsme provedla bankovní převod, z důvodu, že mi nešlo uhradit z karty. V emailu je uvedeno, že do 5 pracovních dní dostanu potvrzovací email. U rezervace je stav: „Pozastavit“, to mě trochu zneklidnilo. Nicméně peníze z účtu odešly a ze strany banky je vše v pořádku. Nemáte prosím s touto situací zkušenost? Odlet je 18.3.2024.

    Díky za odpověď a přeji vám hezký den.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý dne, bohužel pokud to nebude po cca týdnu spárované, rezervace propadne a zmizí z účtu, pak je potřeba zažádat u Wizz Air o vrácení peněz.

  • Barbora Šimlová napsal(a):

    Zdravím, marně se snažím zjistit, zda pro děti starší než dva roky (5 a 7 let) můžu zdarma přepravit autosedačku jak tomu bývá u jiných leteckých společností…?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, mají to v těch podmínkách napsané dost zmateně, ale ze zkušenosti to vždy šlo bez problémů.

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den, měl bych dotaz ještě k Wizzair a výběru sedadla s dítetem. Kupuji letenky – 2 dospělý a jedno dítě, samozřejmě automat nabízí připlacení výběru sedadla i pro dítě, které je ale přiřazeno již k dospělému rodiči zdarma. Je to tak? Čili by stačilo zaplatit jen dva dospělí vedle sebe (což chceme)? Moc děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ono vám to asi jen ty dva dospělé vybrat nepovolí, nevybíral bych tak žádné a buď vás hodí všechny k sobě nebo jednoho dospělého s dítětem a druhého pak přisadí.

    • Štěpán napsal(a):

      Dobrý den, mám prosbu.
      Rezervoval jsem si na wizz zpáteční letenky do Catanie bohužel jsem dal platbu převodem, ale do mailu mi nic nepřišlo.
      Na mém wizz účtu mám letenky blokované mam i kód něco jako V.S. pro banku Jak mám tedy postupovat.
      Moc díky Štěpán

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, obvykle to přijde po nějaké době, zadat bankovní převod je potřeba podle instrukcí v rezervaci. Doporučoval bych se ale převodu vyhnout, platba kartou je jistější.

  • Tomas napsal(a):

    Letíme s Wizzair jako rodina 2 dospělí a 2 děti do 11 let, nechci si připlácet za výběr sedadla pro každého zvlášt, jde mi jen o to, aby děli seděli vydle dospělého. Je nutné si někde v aplikaci zakliknout výběr místa vedle sebe, nebo pokud si nevybereme sedadlo dá Wizz Air automaticky děti k rodičům?

    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nic nemusíte vybírat, odbavíte se nejdříve 24h před odletem a vždy vám posadí dítě k dospělému, obvykle 1 a 1.

    • Markéta napsal(a):

      Dobrý den, dnes jsem chtěla zaplatit 4 letenky (3+1) do Benátek. Nešlo to. Při novém vyplnění mi naskočil servisní poplatek 2120,- . Stalo se Vám to někdy také? Kartu mi to prostě nechce vzít žádnou. Objednávala jsem přes aplikaci v mobilu. Moje angličtina je 00nic, tak by mě zajímalo, zda mohu objednat letenky přes web(v češtine) a letenkyse mi pak ukáží i v aplikaci ??
      A ještě jeden dotaz – když zakoupim Club, bude to i na letenky, které zrovna kupuji?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je to poplatek, který tam Wizzu skáče, pokud si myslí, že jste robot. Ideálně provést rezervaci po nějaké době nebo třeba přes počítač.

  • Pavlína Vráblíková napsal(a):

    Dobrý den, chtěla jsem kupovat letenky přes Wizz na Kypr pro dvě osoby ( já z ČR , druhy cestující z SK ) v podmínkách však je napsáno, ze se zavazuji k tomu, ze oba cestující jsou z české republiky, mám tomu rozumet tak, ze není možná kupovat letenky pro cestujícího ze slovenské republiky ? Díky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nic takového v podmínkách určitě nebude, národnost vyplňujete až při checkinu.

  • Matej napsal(a):

    Dobrý den, kupuji sobě a manželce let praha – Řím v lednu. Za oba to vyšlo cca 2400,- stále jsem ale nevybral žádná místa, při výběru nyní to je dalších 1800,- je možné si nechat mista rozhodit kdekoli po letadle společností a neplatit? Letenky kupuje vzdy manzelka tak nejsem moc sběhlý. Diky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, místa nemusíte vybírat, odbavíte se pak 24h před odletem a přiřadí vám náhodné místo zdarma.

  • Jiří napsal(a):

    Dobrý den,
    máte reálnou zkušenost jak je to s kontrolami letenek na gate o zaplacených zavazadlech? Když místo místo základního „batůžku“ vezmu kabinové zavazadlo?

    Díky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud budete mít na první pohled velké zavazadlo tak skoro jistě si vás na kontrolu vyberou, poplatek je pak dost vysoký, takže se to moc nevyplatí riskovat.

    • Gabča napsal(a):

      Dobrý den,
      přes wizz jsme si koupili zpáteční letenky z Vídně do Nice, ale nehodí se nám Datum a potřebovali by jsme změnit let. Společnost si účtuje cca 40 euro za změnu letu. Chci se zeptat, jestli je poplatek za změnu letu za celou letenku nebo to má být poplatek za každý let (jeden tam a druhý zpět). Jelikož se jedná o zpáteční letenku. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, poplatek je to většinou za segment, můžete si zkusit letenku změnit a uvidíte, jaká bude finální cena, určitě se ještě platí navíc rozdíl v cenách vaší a nově zvolené letenky.

  • Blanka napsal(a):

    Dobrý den,

    rezervovala jsem letenky přes aplikaci Wizzair, zaplatila jsem převodem. Peníze odešly, ale rezervace mi byla zrušena. Jak mám teď postupovat? Nemám ani letenky a ni peníze.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je potřeba založit reklamaci a tam požádat o vrácení zaslaných peněz.

  • Michaela Ronge napsal(a):

    Dobrý den, letíme v prosínci s WIZZ z Katowic na Fuerte s dětmi 8 a 10 let. Můj dotaz je zda stále platí, že dají děti alespon k jednomu rodiči i bez uhrazení sedadel. Děkuji mnohokrát za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, dají.

    • Michaela Ronge napsal(a):

      Moc děkuji za odpověď

    • David napsal(a):

      Zdravím, mám u Wizz Air přeplatek a nejde mi udelat on-line check in.
      Na telefoní číslo se nedá dovolat a ten jejich chat bot je taky k ničemu. Nějaká rada jak dál postupovat? Díky.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud vám nejde online check-in zkuste to přes mobilní aplikaci. Co se týče přeplatku tak je potřeba požádat o jeho vrácení po přihlášení v kategorii „Stížnosti a komplimenty“, kde založíte ticket.

  • Markéta napsal(a):

    Dobrý den, kupovala jsem letenky přes WizzAir, bankovním převodem, účet i potvrzovací kod do poznamky u platby byl zadán správně. Stále mi nepřišlo potvrzeni ani po pěti dnech o platbě, na lince mě stale odkazuji někam jinam, jak v tomhle případě postupovat? Máte zkušenost? V aplikaci mi to stále píše “waiting for payment”… Mám ještě vyčkat, nebo začít panikařit? 😀 Děkuji moc za odpověď 🙂

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, někdy jim to i ten týden trvá no, ale tady bohužel může být velká pravděpodobnost, že tu platbu špatně spárovali. Počkal bych ty dva dny a pak už počítal s tím, že bude potřeba požádat o vrácení platby a letenky rezervovat znovu.

  • Libor napsal(a):

    Dobrý den,
    letíme dva bez platby za sedadla, předpokládám tedy rozhození míst v letadle.
    Nemáte zkušenost, zda má vliv na přidělení míst (jejich vzdálenost od sebe) odbavení všech najednou, nebo naopak postupné odbavení každého zvlášť?
    Děkuji a děkuji i za plno užitečných informací na těchto stránkách.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, je to dost náhodné, každopádně to klidně zkuste odbavit po sobě, jednou se mi to takhle také podařilo sesadit k sobě.

    • Libor napsal(a):

      Tak aktuální zkušenost s náhodným přidělováním míst v letadle, let Praha – Řím a zpět.
      Tam odbavení každý zvlášť, časový rozestup mezi odbavením 30 minut, jedno místo vpředu uprostřed, druhé vzadu u okna.
      Let zpět, odbavení oba najednou, přiděleny vzadu dvě místa vedle sebe!
      Rezervace sedadel vedle sebe je nutná vždy pro oba (všechny spolucestující).
      Nelze sedět vedle sebe s tím, že první si nechá přidělit místo náhodně, a druhý si místo zaplatí a vybere si místo vedle prvního. Wizz Air to má ošetřeno tím, že je v rezervačním systému letadlo rozděleno zhruba na čtyři zóny, kdy jedna vpředu a jedna vzadu je pro náhodně přidělovaná místa, další dvě zóny pro výběr placeného místa. Náhodná a placená místa mají od sebe odděleny.

    • Honza napsal(a):

      Poslední dobou jsou ta náhodná místa přiřazována vedle sebe víc a víc.

  • Veronika napsal(a):

    Dobrý den,
    dnes jsem rezervovala letenky u Wizz Air s platbou převodem. Do mailu mi přišlo potvrzení, ale žádné údaje k platbě tam prostě nejsou, to pole je prázdné.
    Tak jsem se přihlásila na svůj účet u WA a tam jsou platební údaje takto:

    Vaše rezervace čeká na platbu
    Jste téměř u konce – přečtěte si pokyny níže (nebo v e-mailu, který vám byl zaslán) jak dokončit váš bankovní převod. Platbu proveďte podle pokynů a budete připraveni na cestu!

    Celková částka k převodu:
    ‎3 774 Kč
    Informace o účtu:
    Citibank Europe Plc. (Kód SWIFT: CITICZPX)
    Číslo účtu pouze pro mezinárodní bankovní převody:
    CZ6326000000002058670102
    Příjemce: Wizz Air Hungary Ltd.
    Booking code/Remark: RG1PNP

    Číslo účtu pouze pro domácí bankovní převody:
    Bank code: 2600
    2058670102
    Příjemce: Wizz Air Hungary Ltd.
    Booking code/Remark: RG1PNP

    Nevím, na který účet částku převést, popřípadě zda není přímo účet pro převody v korunách.
    Předem děkuji za radu.

    Veronika

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, platbu provede na číslo účtu 2058670102/2600, do poznámky rezervační kód.

    • Pepiny napsal(a):

      Dobrý den, přesně to mi před pár dny přišlo a já to zaplatila na tu domácí platbu..Jsou 2 dny a zatím potvrzení, že platba přišla není..Tak doufám,že to bude ok…Jak jste to nakonec zaplatila? Ještě mě čeká další platba přes SEPU.. Což neznám…Tak to dnes zkusím.. prý to nejde z telefonu..A doufám, že zaplatím a odletim..

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, obvykle je to zpracováno tak 3,4 dnes. SEPA je europřevod, ten je ideální zadat co nedjříve.

  • Honza K. napsal(a):

    Dobry den, chceme letet ve dvou a staci nam jedno 32kg zavazadlo, chceme tedy jednu letenku basic a jednu Wizz plus, ale tuto moznost mi to nenabizi, musim tedy udelat rezervace zvlast?
    Druhy dotaz, jaka je sance, ze s basic udelame online check-in 24 hodin pred odletem a ihned pote si vybereme s Wizz plus misto vedle? Je to realna myslenka? Dekuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, vyberte obě v basic a následně přidejte v průběhu rezervace zavazadlo, případně sedadla. Pokud to chcete rezervovat v rámci balíčků, tak nějakým způsobem to sesadit vždy půjde.

  • Tereza Coufalová napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, zdali je u Wizzair zpoplatněné sedadlo? Jsem u online odbavení a neustále mi účtují cenu za sedadlo. Poradíte mi, jak bych to mohla obejít?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, odbavit se bez nutnosti platit zavazadlo lze nejdčíve 24h před odletem.

  • Votr napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda u Wizz Air jsou běžná sedadla snesitelná i pro vysoké cestující – 190 cm (délka letu 3,5 hodiny). Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, mám 190 cm, pokud je to starší verze, tak je to tak nějak tak tak, pokud novější, kde mají nové sedačky reacaro, tak tam je to úplně bez problémů.

  • Tomáš Mohyla napsal(a):

    Dobrý den
    Rezervoval jsem letenky i se sedadly za které jsem zaplatil. A při checkinu mě to opět donutilo zaplatit za jiná místa. Nechápu..

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, koukněte do původní rezervace, pokud tam máte sedadla uvedena, tak pak jedině reklamovat přímo u Wizzu.

    • Pavla napsal(a):

      Dobrý den, syn s manželem jsou jmenovci. Při koupi letenek mi po vyplnění jmen píše aplikace, že dva cestující nemohou mít shodné jméno. Nevíte prosím, co s tím? Napadlo mne dopsat za synovo jméno “junior”, nevím ale, zda to pak nezpůsobí nějaké komplikace.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, za křestní napište JR, na letišti jsou na to zvyklí.

  • Veronika napsal(a):

    Dobry den, chtěla bych se zeptat jestli nevíme s jakým časovým předstihem pouští WizzAir letenky na web? Chtěla bych koupit na květen, ale bohužel mi to ukazuje možnost zakoupení pouze v případě, ze jsem členem klubu. Děkuji moc za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, řekl bych že tam mají spíše nějakou chybu nebo něco upravují, tyto letenky byly už v nabídce i bez klubu.

    • Tereza napsal(a):

      dobrý den, koupili jsme letenky u wizzair a 3 lidé nemohou letět (2 dospělý a 1 dítě) nemám udělaný ještě check in, je možné zdarma přepsat jména ? nebo se i tak plati poplatek? popřípadě kdybychom neletěli, neudělali ani check in, platí se nějaké zrušení, když zjistí že jsme neudělali ten check in a nenastoupili?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jména přepsat jdou, ale je tam poplatek asi 120 € na osobu. Pokud nepoletí, tak je jednoduše neodbavíte a letenky propadnou, nic se neplatí.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *