Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Andrea napsal(a):

    Dobrý den, kde si mohu na Ryanair překontrolovat detailně všechny mnou zadané udaje všech cestujicích?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud máte na mysli údaje z online odbavení, tak měnit je nelze. Uvidíte jen náhledy zadaných informací do systému v náhledu online checkinu.

  • Miluše Vodáková napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    zítra letíme do Athén přes společnost Aegean a včera jsme udělali online chech in. Přišlo nám potvrzení do emailu, máme přidělená sedadla, ale nemáme letenky. V mailu píšou, že jsou k vyzvednutí na letišti. Poradíš Prosím? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud nedorazily boarding passy tak je potřeba zajít na checkin a vytisknou vám je tam. Stává se to třeba při overbookingu.

  • Aneta napsal(a):

    Ahoj 🙂
    chtěla bych se zeptat, jak je to s příletem na letiště Stansted po půlnoci? Normálně projdeme pasovkou (i když se všude píše, že je letiště zavřené?)
    Nebo budeme čekat někde v příletové hale na to, než zase otevřou letiště a pak až nás pustí na pasovku a spoj do Londýna?
    díky

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ano, vždy mají otevřeno až do té doby, dokud poslední cestující neprojde z letiště ven.

  • Candrova napsal(a):

    Zdravim. Mam platne vizum do 15.12 23. Vloni jsem navstivila New York. Ted jedu 2.11 23 znova do Ameriky. Chci se ujistit zda mi staci to vizum platne do 15.12 23 nebo si mam udelat nove. Dekuji za odpoved. Candrova

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží jaké máte vízum, pokud je to ESTA tak můžete cestovat do US bez problému v rámci platnosti.

    • Lumír Kulda napsal(a):

      Dobrý den, prosím o radu kdy jsou platné letové řády pro říjen 2024.
      Plánuji nákup 10 letenek do Barcelony a nevím jestli se mohu nyní spolehnout na nabízené termíny.

      Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, letové řády jsou již z větší části zveřejněné, při nákupu letenek rok dopředu je ale potřeba počítat s tím, že je velká pravděpodobnost změny časů letů, někdy i data.

  • Anna napsal(a):

    Dobrý den, nevíte jestli Ryanair umožní zdarma změnu letenky do jiné destinace namísto do Tel Avivu?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, zatím pouze u zrušených letů, zkuste napsat na online chat, ale i tak se předpokládá, že se budou lety rušit i dál.

  • Kačka napsal(a):

    Dobrý den,
    koukám se na letenky na léto 2024 do NY, přímé lety stojí 30 tis. Kč, přijde mi to samozřejmě hodně, kdy se tyto lety vyplatí koupit a klesne to?

    Děkuji 🙂

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, letenky standardně stojí kolem 15 000 Kč a to i na letní termíny, takže bych počkal, čekal bych že na přelomu roku budou ceny klesat. Nejvýhodnější letenky na jaro a podzim jsou obvykle kolem 12 000 Kč.

  • Natálie napsal(a):

    Kiwi a ověřování identity u Ryanair ✈️ O tom, že mají mezi sebou spor a budu ověřovat identitu, jsem věděla předem. Ale kvůli až směšné ceně letenky jsem se to rozhodla risknout. To jen na upřesněnou 🙂 Můj dotaz ale zní: Přišla mi výzva k ověření, je lepší ověřit u Kiwi nebo přímo u Ryanair? Jaká je vaše zkušenost? Nezmění se cena při ověření u letecké společnosti? Čas na ověření mám, let je až za měsíc a půl.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideálně si to ověřit přímo u Ryanairu. Stačí vám k tomu rezervační kód a online ověření je hotové za 5 minut. Stojí to asi 15 Kč.

  • Lukáš napsal(a):

    Dobrý den, Honzo, chci se zeptat, kdy zhruba Ryanair zveřejňuje letenky na příští léto. Řeším Vídeň – Corfu v červnu. Děkuji Lukáš

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, aktuálně je do systému nahrává – například Praha-Bergamo nebo Stansted už jsou dostupné i na léto, další budou následovat.

  • Jarmil Okurka napsal(a):

    Přátelé, mám na Váš dotaz. Letím z Prahy do Glasgow s přestupem v Londýně (Luton). Na přestup mám 1h 20min. Mám šanci to stihnout? V rámci EU by to nebyl problém, ale tady se trochu bojím. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Je to dost na hraně, je vždy potřeba vyjít z odbaveného prostoru ven a zase se vrátit, někdy se to stihne za 20 minut, jindy tam jsou fronty, takže případně počítat s přikoupením fast tracku.

  • Myrna napsal(a):

    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala zda se dají najít výhodné lety z Prahy na únor (konkrétně by to bylo TOP od 2.2. do 4.2.2024) do Ženevy a zpět.
    Děkuji za informaci a přeji hezký den 😊.
    M.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, letenka vyjde kolem 2 000 Kč, v případě zájmu o letenku mi napište na email info@honzovyletenky.cz

  • Martina napsal(a):

    Dobrý den , mám otázku , měla jsem 2 příjmení , jedno jsem odevzdala , ale letenky mám na ty 2 , již dříve zakoupené, bohužel jsem musela odevzdat starý ikdyž platný pas , a tam mám jen nový doklad na jen 1 příjmení .
    Letenky mám zakoupené u 2 společnosti a ty vůbec nereagují . Za 2 týdny odlet , nové letenky doopravdy stojí 5 krát více než jsem zakoupila já .Máte s tím prosím zkušenost ?
    Děkuji M.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideální je kontaktovat aerolinku, obvykle nemají problém jména změnit, s kým to máte?

    • Martina napsal(a):

      Eurowings a Vueling , kontaktovala jsem již vícekrát
      , ale jméno mi ještě nepřepsali a ani se k tomu nevyjádřili .
      Každopádně děkuji za odpověď .

    • Honza napsal(a):

      Zrovna oboum není problém se dovolat. U Vuelingu je potřeba se proklikat přes automat, ale vždy na konci operátor je.

  • Kristián napsal(a):

    Dobrý den,

    měli jsme letět do Izraele 25.10., ale vzhledem k situaci jsme chtěli let zrušit. Letecká společnost Al El Israel prý nabízí nahradní Vouchery na cestu, ale prý známí dostali zpátky peníze, že prý pokud začně válka v zemi, je nárok na plnou kompenzaci. Společnost bohužel s námi nekomunikuje,

    Nevíte jak to je?
    Děkuji
    🙂

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, takovýto automatický nárok bohužel není, je to vždy pouze na tom, co vám sama nabídne aerolinka…

  • J. napsal(a):

    Prosím o radu, jak a kde trávit čas na vídeňském letišti. Budeme tam před půlnocí, odlet až ráno. Nikdy jsem tam nebyl. Letíme s WizzAir. Kdy třeba můžeme přejít přes kontrolu? Díky za rady, třeba i ostatní zkušenější cestovatele.

    • Honza napsal(a):

      Většina obchodů se na noc uzavírá, veřejné části letiště jsou ale standardně otevřeny. Ideální je projít bezpečnostní kontrolou co nejdříve (obvykle cca od 3h) a najít si třeba ještě místo na dospání u gate.

    • daniel napsal(a):

      měli by vás pustit v pohodě i před půlnocí – nás pustili i 12 hodin předem – šli jsme do salonku a nebralo nám to na security letenku ale vedle je obsluha (byl to slovák) a ten nás v pohodě pustil…

  • Martin G napsal(a):

    Ahoj, omlouvám se za typicky dotaz, ale stale neuspesne hledam Vietnam na cca mesic v obdobi leden-unor.
    Sleduji odlety z Prahy/Vidne/Polska (Franfurkt opravdu ne) a zacinam mit pocit, ze jakmile se objevi jakykoliv rozumny let pod 20 000, tak uz neni cas a je potreba to koupit. Dokazal bys poradit? Dekuji Martin

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, poslední zajímavá nabídka byla s Turkish kolem 16 000 Kč z Prahy i se zavazadlem, čekal bych že by se tenhle tarif mohl ještě na termíny v zimě objevit, takže bych sledoval hlavně i Turky, pokud ještě bude něco jiného tak hodím na web tip.

  • Petra napsal(a):

    Dobrý den Honzo, máme letenky přes Turkish airlines Praha – Istanbul – Bangkok, změnili nám o 5 min. let z Istanbulu do Bangkoku. Nepřišel nám e-mail s upozorněním, že let změnili. Zjistili jsme to tak, že jsme se podívali do rezervace a tam vyběhlo, že došlo ke změně. Chtějí potvrdit změnu letu, ale měli jsme navíc zaplacená sedadla, teď nám to ukazuje, když potvrdíme změnu, že všechny služby navíc budou zrušeny. Nevíte jak řešit tuto situaci? Vrátí nám peníze automaticky nebo musíme podat reklamaci? Musíme si znovu zaplatit nově vybraná sedadla? Předem děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, řekl bych že se vám tam znovu propíší, případně to stačí zmínit na checkinu a určitě vám vyberou místa vedle sebe.

  • Gabriela napsal(a):

    Dobrý den, prosím letíme ve dvou lidech do Pisy s Ryanair, každý velké a malé kabinové zavazadlo. Koupili jsme jako dárek příbuzným dva balíčky, z nichž každý obsahuje šest krabiček sirek a jeden zapalovač (a pivní tácky). Vše s motivy Prahy, máme i účtenku. Až po nákupu jsem si uvědomila, že by mohl být problém s převozem. Našla jsem, že může být jedna krabička a jeden zapalovač, tedy je jasné, že to neprojde? Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jasné to není, asi bych to risknul, maximálně vám některé zabaví, pokaždé je ta bezpečnostní kontrola jinak důkladná.

  • Tereza napsal(a):

    Dobrý den, koupili jsme si letenky přes Kiwi do Lisabonu s přestupem v Paříži. Kiwi nás však nestihlo odbavit, i přesto, že jsem provedla odbavení zdarma na stránkách Ryanairu několik dní předem. Do poslední chvíle jsme čekali, potvrzovací email nepřišel. Kiwi nestihlo odbavit přestup v Paříži, i přesto, že ujišťovali, že dávají přednost těm, co jsou na řadě. Museli jsme proto každý zaplatit 55 euro za odbavení na přepážce. Nyní jsem požádala o vrácení 55 euro/osoba a byla jsem Kiwi odmítnuta:

    We’re reaching out about your refund request, and we regret to inform you that the airport check-in fees imposed on certain passengers determined by Ryanair are not eligible for refund by Kiwi because these fees are outside our control.

    Ryanair is now requiring that certain passengers verify their identity in order to check-in online, failing which airport check-in and the associated fees will be demanded by Ryanair. We informed you of the possibility of having to do this before you booked and paid for your trip and emailed you again once we received confirmation that Ryanair required verification for your booking. In this instance, it appears that you either failed to complete Ryanair’s verification process in time or Ryanair did not validate it.

    We understand this is frustrating and we apologize for the inconvenience. We want to assure you that we will continue to defend all consumers‘ right to equal treatment by Ryanair and for their right to select their chosen travel provider.

    Jak postupovat? Děkuji.

    • Libor Šolc napsal(a):

      Dobrý den Honzo, obracím se na Vás s prosbou o pomoc či radu. Mám u Vás zakoupeny zpáteční letenky z Prahy do Milána na termín 28.10-30.10.2023.
      Dnes jsme se však dozvěděli, že manželka v tomto trmínu nebude moct odcestovat. Existuje prosím nějaká cesta k přebukování termínu.
      Mnohokrát předem děkuji za Vaši odpověď a pomoc.
      Libor Šolc

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, viz telefonát.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, tady je jediná možnost naléhat na Kiwi, prodejci nemají žádný zákon, který by jim určoval pravidla, takže je to vyloženě jenom o případném sporu s kiwi.

  • Petra napsal(a):

    Dobrý den, bohužel jsem zakoupila letenky u Kiwi (reakce dcery – Good luck), letíme s Vueling, naštěstí bez přestupů Praha – Barcelona a zpět. Můžu si rezervaci nějak ověřit u Vueling? Případně – vytisknout si letenky dříve než se Kiwi rozhoupe? Nemáme seeting. Pokud ano, jak dlouho před odletem? Zavazadlo pouze příruční? Četla jsem, že Kiwi čachruje s prodejem kabinových zavazadel.
    Moc děkuji za odpověď. Podle vyhledávače tady ta otázka už zazněla, ale nejde vyhledat.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud máte rezrvační kód, ta s ním se přihlaste na vueling.com nebo si stáhněte aplikaci do mobilu – rezervaci standardně uvidíte a můžete se odbavit už 7 dní před odletem.

  • Michaela napsal(a):

    Ahoj, ryanair mi zrusil let a nema zadny jiny, ktery by mi vyhovoval, nemate prosim nekdo zkusenost s tim, ze by ryanair doplatil rozdil mezi cenou letenek u jine spolecnosti?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je to více jak 14 dní do doletu, tak si může rušit lety, jak se mu zlíbí. Výhodou u Ryanair je ale fakt, že to jde rebooknout na jakoukoliv jinou destinaci, třeba i 10x dražší, takže bych se snažil využít to…

  • Mirek napsal(a):

    Honzo ahoj,
    našel by jsi p r o s í m levnou možnost přepravy 22 osob dne 11. 3. 2024 ze Singapuru do Prahy? Díky moc, Scoot via Berlin nemá..

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, v případě zájmu o letenky prosím o email na info@honzovyletenky.cz a koukneme na to.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *