Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobrý den Honzo , už několik dní řeším problém rezervace u společnosti Opodo, kdy rezervační mail byl poslán se správným datem letu , avšak následný rezervační email od letecké společnosti Flydubai byl se špatným datem (o tři dny později )Letenku máme tzv osekanou bez možnosti spravování rezervace , změny atd ….se společností Opodo je nekonečně neúspěšné se spojit , stále komunikace s robotem , dočkali jsme se pouze , že řeší bližší lety , ať to zkusíme později (asi až letenky nebudou nebo budou dražší :-(,Flydubai nás odkazuje stále ,ať technickou chybu vyřešíme s Opodo , i přez screenshoty, kde je jasně uvedeno , že pod kódem rezervace je rozdílné datum odletu …poradíte mi prosím , jak tohle vyřešit ?Díky moc Michaela
Dobrý den, bohužel jediná rada je přístě se vyhnout Opodo, tady opravdu jiná cesta než to z nich vymlátit není, protože pokud vám nedají přístup do rezervace tak se s vám dopravce bavit nebude…
Jak to myslíte s tím přístupem prosím ?
Pokud vám dá prodejce přístup přímo do rezervace u aerolinky, tak pak můžete řešit vše přímo s aerolinkou.
Dobrý den, poletíme poprvé s Ryanair do Irska. Kdy je nejlepší udělat online check in a musíme si dopředu vytisknout palubní lístky? Děkuji
Dobrý den, pokud máte sedadla můžete klidně měsíc dopředu, pokud ne tak vás to pustí až 24h před odletem, buď vytisknout nebo mít uložené v aplikaci Ryanair.
Dobrý den, jen bych se chtěla zeptat, zda netušíte, jestli Ryanair bude dodávat lety z Vídně do Fara od listopadu dále… zatím to vypadá, že poslední lety jsou v říjnu 🙂
Dobrý den, asi to moc nevypadá, je to spíše letní linka a ty se létají vždy do konce října a od konce března.
Dobrý den,
popíši trochu naší zkušenost, třeba Vám to někomu pomůže.
dnes v noci jsme se vrátili z dovolené ve Francii. Tam i zpět Austrian , Vídeň-Nice a Nice -Vídeň. Na cestu tam, jsme se odbavili doma, takže na letiště jsme přijeli s boarding passem, kufry jsme si odbavili u samoobslužného automatu – a pak už obvyklé procedury – POUZE s boarding passem. Nikdo po nás nic jiného nechtěl, ani pas, ani Covid pass, ani příjezdový formulář do Francie. Asi jsme měli štěstí, ale tak si říkám, na co byly všechny ty nervy a shánění informací….Zpáteční cesta to samé, jen při příletu do Vídně chtěli vidět pas, ale jen jsem řekla „tranzit“ a mávli rukou směrem k východu. Takže jsme šťastně doma a všem vám přeji také tak jednoduché cestování a krásnou dovolenou. Také děkuji Honzovi za jeho pomoc nám bezradným.
Doufám ze to budu mít stejne v pondělí. Španělsko Vídeň. Taky spoléham na slovo tranzit
Držíme palce:-))
Ahoj, díky za info! 🙂
Ahoj Honzo, letíme za týden na Sicílii poprvé s Ryanairem, tak jsem si chtěla ušetřit čas a dnes nachystala i odbavení. Bohužel až následně jsem se dočetla, že „Elektronický formulář pro vstup do Itálie je potřeba vyplnit před odbavením na let!“ co s tím. Jak postupovat, když jsem to zvrtala ? Info PLF jsem zatím nevyplnila, protože nemám zařízené ubytování. Díky za info
Ahoj, to je úplně jedno, to nikdo neví, kdy jste se odbavila, oni to myslí tak, že je to potřeba udělat před tím, než dojedete na letiště, takže se nic neděje.
Dobry vecer. Jedu do Litvy a budu tam 12 hod. Po navratu do Ceska musim do karantiny nebo staci Test? Dekuji.
Dobrý den, ne pokud to je jen do 12h tak nemusíte řešit nic.
Dobrý den,
vždy, když jsem kupoval letenky primo na ryanairu, vyplňoval jsem společně se jménem i číslo občanského průkazu. Teď jsem kupoval letenky Praha-Porto (s přestupem v Milane) a vyplňoval jsem pouze své jméno. Je to nějaká změna, nebo chyba? Bojím se, aby mě identifikovali a pustili do letadla. Díky!
Dobrý den, při rezervaci se vždy vyplňuje jen jméno, u mladistvých max věk. Všechny údaje z OP se pak vyplňují až při online checkinu.
Dobrý den, zítra odlítáme s přítelem do Palmy z Vídně, oba jsme plně očkování. Stačí nám jenom očkování a příjezdový formulář i pro cestu zpět? A ve Vídni nám stačí jenom očkování? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano stačí příjezdové do ESP a CZ, ve Vídni asi asni nic nebudou chtít vidět.
Ahoj Honzo, v pondělí letim s wizzair z alicante do Vídně. V aplikaci je napsáno ze mám Palubní lístky vytisknout ze v mobilu nejsou akceptovány. Nevíš jak to opravdu je ? Jestli mám shánět tiskárnu ? A za druhé bude mi stačit covid pas? Pak z Vídně tranzit do CZ. Díky
Ahoj, ano covid pass stačí, jinak u Wizzu se to sem tam stává, v Alicante se ale běžně palubní vstupenky v mobilu akceptují, takže tam moc netuším, kde by mohl být problém.
11.července jsem měla letět na základě zakoupených letenek přes Kiwi
com s Swiss Airlines na trase Ženeva Praha. Několik dní před
plánovaným letem mi byl let zrušen a změněn, ale v této návaznosti
nikdy nové letenky s přestupem v Curychu nebyly potvrzeny a
vystaveny, i když mi bylo zasláno potvrzení od Kiwi. S leteckou společností nikdy
potvrzení ze strany Kiwi neproběhlo. V den odletu plánovaného
11.července jsem se dostavila na letiště, kde jsem musela strávit 15
hodin bez sebemenší náhrady ze strany Kiwi, jakékoli finanční
kompenzace nebo pomoci. Vše jsem si musela vykomunikovat s
leteckou společností Swiss sama, abych alespoň nějak odletěla. Po návratu do
Prahy jsem kontaktovala obě společnosti, abych zjistila kde se stal
problém. Swiss mi sdělil, že z jejich strany k pochybnosti nedošlo, žádný náhradní let za zrušený Ženeva Praha nedošlo a že alternativní lety nebyly vyžádány ani refundace cen. Kiwi mi naopak sdělilo, že došlo nejspíše z jejich strany k chybě a let mi nebyl potvrzen, že si mám pomocí kontaktního formuláře zažádat o
kompenzaci, což jsem tak učinila, ale k odpovědi nebo kontaktování o
náhradě ani po 2 měsících nedošlo. Nikdo se od nich neozval, ani po
upomenutích, dalších několika reklamacích, připomínek a kontaktování.
Telefonicky se s nimi nedá spojit, emailem neodepisují, ani přes sociální
služby. Podala jsem podnět na ČOI, kontaktovala Swiss kontaktním formulářem i Kiwi com ale žádného úspěchu jsem se nedomohla. Nějaký nápad, jak dojít ke spravedlnosti a kompenzaci za neuskutečněné lety?
Dobrý den, bohužel podobné příbehy s Kiwi jsou prakticky denní rutinou. Jelikož je to prodejce letenek a na něj se nevztahuje žádá regulace, není jiná cesta než přes ČOI, případně spotřebitelské organizace…
Dobrý večer, mám dotaz ohledně letenek s TAP Portugal do Punta Cana. Je možné po provedení rezervace letenky změnit cestujícího?
Dobrý dne, změna jména je vždy za poplatek.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to teď s cestováním přes Velkou Británii. Letíme 19. září na Madeiru, přičemž první let je Vídeň-Londýn (Ryanair) a druhý Londýn-Funchal (Jet2). Všichni jsme očkování. Musíme podstoupit atg/pcr, i když máme v Londýně pouze přestup? Na Madeiru by nám měl stačit jenom certifikát o očkovaní a vyplnění příjezdového formuláře, ale u toho Londýna jsem z toho zmatená. Děkuji za ujasnění. Krásný den!
Dobrý den, ano i očkovaní potřebují na každý let směr UK, takže tam i zpět alespoň AG test, rovněž je potřeba vyplnit příjezdový formulář na přestup.
Zdravím Honzo, máte nějaké zkušenosti s: onlinetestovani.cz ? Funguje to, zejm. pro návrat do ČR?
No, CZ úřady tvrdí, že to není vpořádku, proto dali do nařízení podmínku, že se musí člověk testovat v zahraničí, tu ale cca 3 dny zpět soud zrušil s platností od zítra, MZV i MZd mlčí, takže uvidíme, řekl bych že dnes přispěchají s náhradním opatřením.
Druhá věc je, že kontrola na odletové bráně je jen o tom, jestli test máte nebo ne, do podrobna tam nemá nikdo čas to zkoumat.
Dobrý den, potřebuji poradit. Mám letět s Vueling z Prahy do Paříže a zpět (13.10-17.10), plánován přímý let. Letecká společnost mi však v 1.mailu změnila místo odletu a příletu z Charlese de Gaulla na Orly, to by ještě šlo – změnu jsem potvrdila, za pár dní v dalším mailu ale změnila okolnosti a čas odletu z Prahy, konkrétně z času 20:45 (přílet od Orly v 22:30) na čas 21:25, což by nebyl ještě tak velký problém, ale let je do Barcelony (přílet 0:05) a do Paříže se odlétá následující den, tj. 14.10 v 9:30 ( v Paříži je tam v 11:20). Mohu let zrušit tam i zpět a spolehnout se na to, že mi společnost vrátí platbu za letenky v původní výši (částka byla skoro 5 tisícová, proto o ní nechci přijít) ? A nebo lze zrušit jen let tam? Raději bych koupila let tam i zpět přes Air France ve stejném termínu a lepších časech, což teď jde a za lepší cenu (kolem 3 tisíc) , než byla ta od Vueling. Děkuji předem za odpověď!
Dobrý den, mělo by jít oboje – plný refund, i jen jeden směr, jen u Vuelingu je trochu složitější komunikace…
Dobrý den,
Máme koupené letenky na dnešní datum v 8:45 z Palmy do Vídně, ale Kiwi.cz ná stále neposkytlo palubní lístky. Na stránkách u mé registrace stále píšou, že se vše vyřizuje. Když se chci odbavit sama, nelze mi to před stránky Ryanairu a háže mi to špatnou mailovou adresu. Jak postupovat v takovém případě?
Děkuji
Dobrý den, při nejhorším se jde za poplatek odbavit vždy na letišti, reklamovat pak u Kiwi.
Dobrý den,
můžete mi prosím dát vědět, jak Vám to proběhlo ?
děkuji za odpověď
Dobrý den, ráda bych věděla jak vám to dopadlo. Koupila jsem letenky přes Kiwi na základě dobré zkušenosti před 2 lety a teď mám obavu zda nebude problém. Odlétám 22. září do Benátek.
díky za sdílení zkušeností
Pavlína
Zdravím,
potřebovala bych radu ohledně fit-to-fly testu a k čemu přesně slouží?
Jedu do Londýna od 17.9-20.9., jsem plně očkovaná a vím, ze musím mít test na 2. den, ale stačí mi výsledek z tohoto testu na odlet nebo potřebuji ještě fit-to-fly? Test na 2.den budu absolvovat na klinice, nejde o žádný ten domácí test.
Díky moc
Dobrý den, ten Day2 test je jen pro UK, pro cestu zpět žádný test už nepotřebujete, když máte očkování.
Dobrý den, vracím se ze Španělska přes Londýn – Stansted. Vím, že musím mít test, i když jsem očkovaná. Ale není mi jasné, zda stačí antigenní, nebo ze Španělska pouze uznají PCR. Děkuji za odpověď
Dobrý den, měl by stačit AG na jakýkoliv přestup.
Ahojky. Uz jsem to videla nekdy v clanku par let zpet, ale bojim se, aby to bylo aktualni.
Koupila jsem u Ryan Air zpatecni letenku Praha-Benatky-Praha. Jenze ted si mi naskytlo jet do Benatek autem o tri dny drive, ale let zpet potrebuji vyuzit. Kdyz nenastoupim na let tam, bude mi let zpet platit? Vubec se jim neda dovolat a dopsat, aby mi to potvrdili primo oni.
Jeste me napadla varianta: zkusit prodat let tam nekomu jinemu a na cestu zpet zmenit jmeno…to take lze?
Dekuji moc
Ahoj, nic se nestane, jednoduše propadne.
Dobrý den.Mám na Vás dotaz na lety s Ryanair. Stačí k letu do Říma certifikát o očkování nebo potřebuji i tes ? Díky za odpověď.
Dobrý den, stačí certifikát o očkování tam i zpět, nezapomenout na vyplněný vstupních formulářů.
Ahoj, je možnost u společnosti Ryanair zažádat o vypsání faktury na firmu? Mám možnost mít od zaměstnavatele proplacená určitá procenta, ale nemohu nikde najít nějaký formulář (IČO, DIČ, atd.)
Děkuji za odpověď
Ahoj, Ryanair faktury nevystavuje, jako doklad slouží itinerář. V případě zájmu to můžem protáhnout přes cestovku, tam je to pak na standardní fakturu, kdyžtak napiště na info@honzovyletenky.cz