Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
dobrý den,měli bychom zájem o podzimní odlety,ale do Hurghady? máte i tyto odlety?
Dobrý den, jediná levnější linka je tato z Vídně do Sharm El Shekihu, případně pak z Prahy létá do Hughady a Marsa Alam Eurowing, ceny jsou ale kolem 4-5 000 Kč.
Pošlete si to rovnou do Bruselu na letecky úřad.Do 14 dní vyřízeno.
Můžete poslat odkaz ? Díky
Na Wizz velký pozor. Včera jsme se vrátili z Nice do Vídně a na cestu zpět jsme museli koupit nové letenky.
Stalo se nám letos už dvakrát že na zpáteční cestu nešel udělat check-in on-line . Z Barcelony do Vídně nás očekovali na letisti bez problému, ale včera v Nice jsme museli koupit nové. Bylo nám řečeno, že je to chyba Wizz a že ve Vídni na pobočce nám peníze vrátí. Samozřejmě nám nevratili nic, že to máme řešit s reklamačním oddělením on-line. Takových lidí po příletu bylo víc. Screenshot z mobilu máme, tak uvidíme.
Také máme s Wizz špatnou zkušenost. Rezervovali jsme letenky do Říma, zaplatili, ale platba se jim nespárovala s rezervací. Nepřišel nám žádný email o zaplacení, nic. Od května s nimi řešíme reklamaci. Nekomunikují, neodepisují, 5 tisíc pryč.
Urgovat a případně pak podat podnět k českému leteckému úřadu, obvykle pak najednou záhadně dorazí platba.
Taktéž jsem to zažil prakticky nedávno. Můj blízký byl v Benátkách a cestou zpět jim nefungovaly on-line check-iny. Tak jsem musel z ČR jim to bookovat on-line přes klasický PC web. Fungovalo to na PC ale ne na mobilním webu / v jejich aplikaci. Buď si na to tedy dát nějak pozor a v případě, že to fakt nefunguje zkusit někoho z čr aby to udělal přes PC, nebo najít nějakou internet kavárnu.
Ahoj a nebyl to spíše poplatek za checkin na přepážce?