Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobrý den, poradíte mi prosím, letiště v Palermu neakceptuje -letenky- v telefonu a je nutné je mít na papíře. Dá se to řešit přímo na letišti?
Děkuji za radu a odpověď.
Dobrý den, obvykle v takovém případě lze nechat po ukázání palubky v mobilu nechat vytisknout papírovou, ale třeba poradí někdo kdo teď letěl.
Dobrý den, zakoupila jsem letenky do palerma stále mi nepřišlo potvrzení nakonec na zákaznické lince mi bylo řečeno že to je zrušeno platila jsem bankovním převodem ale v účtu zákazníkem nic nemám. Přitom letenky stale jdou ještě koupit a teď když zkouším koupit další termín a platím kartou tak mi vyskočí už při konci zaplacení error nevíte co s tím? Kupují vždycky a nikdy žádný problém děkuji R.
Dobrý den, bohužel jsem nic podobného u Wizz Air v poslední době nezaznamenal.
Co delat na letišti když dorazim v 1:00 ráno? Kam se jít případně vyspat a jak se tam dostat? Máte nějaké tipy? Mám dvě malé děti takže spát na letišti nechceme.
Jinak než si vzít taxi to asi vyřešit nepůjde.
Dobrý den, rád bych se zeptal jak se v případě koupi letenek řeší kočárek. Zadám ho jako velké zavazadlo nebo? Máte někdo zkušenosti? Děkuji moc za odpověď
Pokud letíte s dítětem, kočárek je zdarma.
Zdravím, mohu se zeptat na aktuální podmínky výjezdu do Itálie + podmínky vstupu do restaurací či hotelu? Jsem 2x očkovaná, bohužel už mi bude končit platnost. Stačí neg PCR test?
https://www.mzv.cz/rome/cz/viza_a_konzularni_informace/konzularni_informace_pro_italii/informace_k_cestovani_ceska_republika.html
Dobrý den, byli jsme teď v Itálii a všude chtěli tři dávky očkování pro sezení uvnitř.
Dobrý den, ano aktuálně by mělo být vše možné i jen s testem.
Od 1.5. se rusi green pass. Take muzete cestovat bez problemu. Ziju v Palermu a nikdy me nikdo nekotroloval. Sicilove to tak nejak neprozivaji