Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ahoj,
mám koupene letenky u Easy Jet z Prahy do Porta a na zpátek Lisabon – Praha. Když jsem vyplnovala jméno a příjmení psala jsem to bez háčku a čárek. Na jejich web stránkách píše: Zadejte prosím jméno (jména) a příjmení přesně tak, jak jsou uvedeny v cestovním pase cestujícího nebo průkazu totožnosti s fotografií.
U jiných aerolinek jsem vyplnovala jmeno a příjmeni bez háčku a čárek a bylo to vždy OK.
Budu muset opravdu opravit příjmeni aby tám byla čárka a háček?
Malé překlepy lze opravit zdarma. Níže můžete zdarma změnit až 3 písmena na cestujícího. Tak že změnu u 2 písmenek bych měla zadarmo.
Diky
Ahoj, je to úplně jedno s háčky nebo bez, do systémů na letišti se jim to stejně propisuje bez interpunkce.
Dobrý den, chtěla jsem koupit letenky do Amsterdamu od společnosti EasyJet, ale na konci si mám vybrat pojištění. Nejlevnější ale stojí 1500. Když si pojištění nezaplatím a pak by byl například můj let zrušen, nebudu mít nárok na žádnou náhradu? Nebo si ho zaplatit nemusím? Děkuji moc.
Dobrý den, pojištění platit nemusíte, pokud dojde ke zrušení ze strany aerolinky, je vždy nárok na refund plné částky.
Zdravím Honzo,
potřebovala bych se s Vámi poradit. Příští měsíc letím z Prahy do Lisabonu se společností Easyjet a chci jet pouze s malým batohem, který je v ceně letenky (tzn.rozměry 45×36×20). Chci si však vzít batoh, který je rozměrově větší (má 53x36x28). .Je to měkký batoh,tak jsem si říkala,že ho v kleci případně smáčknu a bude to ok, nicméně opravdu si nejsem jistá, že to takto při případné kontrole projde…co myslíte, mohu to risknout či raději nikoliv? Nerada bych samozřejmě zbytečně připlácela. Předem moc děkuji za odpověď a za radu!
Dobrý den, u easyJet je to jak kdy, někdy to vůbec neřeší, jindy se měří docela důkladně. 8 cm už je docela na hraně, to projde jedině pokud ten batoh bude vyloženě poloprázdný.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli máte zkušenost s touto situací. Manželovi zrušili, ve středu 11.10.2023 , páteční let (13.10. 2023) společnost – Basilej – Praha a aniž by si manžel přebukoval letenku, tak mu byla přebukována na let Basilej – Vídeň – Praha. Když volal na infolinku easy jetu tak mu bylo poprvé řečeno, že to udělalo letiště a po druhém a třetím telefonátu, že prý si to přebukoval sám v aplikaci a že se s tím nedá nic. dělat. Děkuji Jarka
Dobrý den, určitě se to dá zpětně případně reklamovat, ale myslím, že tam asi nic moc lepšího v nabídce nebude. Určitě se ale vyplatí kontaktovat podporu znova a znova, protože často co operátor, tak jiný přístup.
Jelikož společnost letá z Prahy což je Česká republika kde se mluví Česky měl by personál letadla umět mluvit tímto jazykem. Jinak z letem Praha- Lisboa a zpět naprostá spokojenost lety byly téměř včas.
Personál obvykle mluví jazykem země, kde je toto letadlo bázováno. V tomhle případě je to portugalské letadlo…
Dobrý den, rozsazuje easyjet skupinu bez připlacení míst jako wizzair? Děkuji.
Dobrý den, easyJet většinou posadí vedle sebe, jen pokud je už v letadle málo míst tak už to nemusí vyjít.
Dobrý den.Je možná doprava z Getwicku do Prahy bez přestupu? např.s easyJet?Díky za odp.
Dobrý den, aktuálně nic z Gatwicku do Prahy bohužel nelétá. Jedině Ryanair ze Stanstedu a British z Heathrow.
ahoj, prosím napiš mi odkaz na easyjet,kam poslat zadost o vrácení ceny za letenky kvuli coronavuru .dekuji.
Ahoj, přímo zde:
https://www.easyjet.com/en/help/contact
Vzhledem k tomu ze se vsechny linky létají tak vám ale nic víc než nějakou stovku za letištní poplatek nevrátí.
Dobrý den, poletíme s EasyJetem- budu mít příruční zavazadlo a chtěla bych vědět zda mohu mít přes rameno malý foťák v obalu + takovou malou kabelčičku asi tak 15 cm x 10 cm na doklady a mobil. Děkuji. Vašátková
Dobrý den, ne, minimálně přes gate musí být brašna s foťákem v rámci zavazadla. Vždy ale záleží na dané osobě jak moc bude důkladná v kontrole…