Skupiny létají s Honzou

easyJet

25.1.2019 9:45

EasyJet je druhá největší evropská letecká společnost. Řadí se mezi nízkonákladové dopravce, čemuž odpovídají také služby zahrnuté v ceně letenky. Celkově provozuje více než 1 000 leteckých linek, včetně 14 linek do Prahy. Na letech z Prahy se s easyJetem setkáme kromě jiného hlavně na linkách do Amsterdamu, Benátek nebo Londýna a dalších míst na britských ostrovech.

EasyJet – zavazadla, rozměry, tipy
27.12.2018 11:46 159 komentářů

S easyJet se setkáme na letech z Prahy na několika linkách různě po Evropě. Jaké příruční zavazadlo easyJet povoluje na svých letech se dozvíte v následujícím článku. Příruční zavazadlo u easyJet Už i k EasyJetu došel trend pouze malého kabinového zavazadla. Nově si můžeme na palubu letadla vzít zdarma jen jedno malé příruční zavazadlo. Příruční… číst více

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Pepa napsal(a):

    Ahojky. S Easyjet bychom rádi cestovali na Kanáry a cesta vede přes Londýn. Může mi prosím někdo zkušenější poradit, zda v tom budou nějaká omezení, na které bychom si měli dát pozor? Předpokládám, že tím, že je Londýn mimo Schengenský prostor tak minimálně budu potřebovat pas. Bude potřeba i vízo?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je to přímo přes easyJet tak nabízí i pojištění přestupu a nákup obou letenek přes web. Potřeba bude pas i ETA.

  • eva napsal(a):

    Zdravím a moc děkuji za Vaše rady, byly užitečné,Poslední nevadí vytištěné palubce formát PDF v easyJet, děkuji moc

    • Honza napsal(a):

      Nevadí jakýkoliv formát, důležitý je čitelný QR kód.

  • Zdenka napsal(a):

    Zdravím Honzo,
    jak je to ohledně schodných jmen /otec, syn/ na letenkách u EasyJetu?
    Musím u syna vyplnit za jméno Jr a příjmení nechám stejné?
    Chceme letět do Francie. Děkuji za info.
    Zdenka

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, vždy nejprve zkusit zadat jména stejně, pokud to neprojde, tak přidat JR za jméno, případně obvykle aerolinka napíše, co kam máte napsat, na letišti jsou zvyklí na spoustu variant.

  • Eva stranska napsal(a):

    rezervoval jsem letenky do Basilej. a přišlo mi email s potvrzením od easyjet,bohužel se mi zpráva smazala a nemám číslo rezervace,jco mám dělat.letet bych měla 26.3

    • Honza napsal(a):

      Pokud jste rezervovala přímo na http://www.easyjet.com tak jste si u nich musela založit účet, takže přihlásit se emailem a pokud nevíte heslo tak si ho nechat zaslat, v rezervacích pak vaši rezervaci najdete.

  • Markéta Velartová napsal(a):

    Dobrý den, prosím máte zkušenost s letištěm Milán Malpenso? Stačí dorazit na letiště hodinu a půl před odletem, když máme let s EasyJet z terminálu 2 nebo to nestačí a musíme být dříve? Nevíte, jestli tam jsou dlouhé fronty? Check in uděláme online.
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží na aktuální době, ale 1,5h pokud budete přímo n T2 tak by stačit mělo.

  • Jindřich Hašek napsal(a):

    Dobrý den, rád bych navštívil Edinburgh na čtyři noci v termínu mezi 15.-22-2. Zkoušel jsem zadat letenky a ubytování přes Easyjet. Prosím, jaké máte zkušenosti s touto společností? Velmi děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, koupit určitě jen letenky. Standardní low-cost, v ceně jen batoh, výhodou oproti Ryanair, který na trase také létá je, že vás posadí vedle sebe. Jinak ubytko pak zvlášť, nejlevněji vycházejí řetězce ibis a Travelodge.

  • Tadeáš Behro napsal(a):

    Zdravím, trošku se větším předstihem plánuju let do Porta. Co se týče létání jsem trochu zbabělec a nejsem si jestej kde hledat informace o celkové bezpečnosti letadel společnosti Easy Jet. Poradíte mi někdo prosím?😅

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, všechny evropské aerolinky jsou na tom prakticky stejně a mají vysoké standardy, ani nevím o žádné fatáln nehodě easyjetu.

  • Eva B. napsal(a):

    Dobrý den,
    snažím se udělat rezervaci letu pro 3 osoby, a nedaří se mi zaplatit, už zadané 3 různé karty od 3 různých bank a pořád stejná hláška,“vaše karta nebyla pravděpodobně rozeznána, použijte jiný druh platby“. 😕 už nevím , děkuji

    • Eva napsal(a):

      už jsem byla i na chatu, udělali mi rezervaci online a poslali kód na platbu a stále stejná hláška, já asi nepoletím 😟

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, popravdě moc nevím, kde by mohl být problém, 10 minut zpět jsem dělal rezervaci na easyjet.com, v češtině, s CZ mailem, s mastercard a vše absolutně bez problémů. Sem tam někdo psal, že pomohla app, přepnout do AJ nebo gmail, ale jelikož mě vše funguje bez problémů tak neumím víc poradit…

    • Eva B. napsal(a):

      Děkuji, už jsem zkusila úplně všechno, PC, app, telefon, a pořád stejný výsledek. Karta Visa i Mastercard. Ještě zkusím založit účet nového zákazníka 🙄, ale už mám nerva, že ty letenky nekoupím 😂. Děkuji aspoň za info, že vám to jde 😊😉

    • Eva B. napsal(a):

      Tak nová registrace do appky s jiným mailem (gmail) a pomohlo to, hotovo 😁💪, děkuji za koment, hezké podzimní dny a děkujeme za tipy 😇

    • Honza napsal(a):

      Super, díky za info 🙂

  • Nenad Petric napsal(a):

    Ahoj,
    mám v plánu letět v unoru z Milana na Seychelly, odlet je s Turkish Airlines v 18.15 . Do Milana se chci dopravit právě s EasyJet z Prahy s odletem v 13.45 a přiletem v 15.15. Mám obavy aby náhodou odlet nebyl odložen, presměrován nebo dokonce i zrušen. Co myslíš, jaká je právděpodobnost že se to stane ?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pravděpodobnost je někde kolem 1%, takže malá, ale náhoda je v tomhle dost blbá, spíš bych si připlatil za jednu noc v Miláně s letem o den dřív…

  • Ivana napsal(a):

    Dobrý den,
    koupili jsme si s manželem zpáteční letenky z Prahy do Nice na vánoční období. Bohužel se nám změnila situace a letenky s EasyJet nejdou vrátit. Potřebovali bychom je buď přebukovat na jarní období – duben, květen – nebo je prodat.
    Vzhledem k tomu, že jsou v současné chvíli k mání letenky pouze do konce března, raději bychom je prodali.
    Poradíte nám nějakou vhodnou platformu, kam se s letenkami obrátit?
    Předem děkuji!

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud vás vyšly letenky pod 2 000 Kč na osobu tak jsou prakticky neprodejné. Cena za přepis jména je kolem 3 500 Kč.

  • Evelyn Schellenberg napsal(a):

    Dobry den, prosim, koupila jsem si dve letenky do Amsterdamu z Prahy. Pres aplikaci easy jet. Zaplatila jsem, penize se z uctu strhly a v aplikaci se mi ukázaly info o letu tam i zpet (datum, cas, zavazadla atd). To jsem si vyfotila. Nastesti. Z uctu jak jsem jiz zminila se penize strhly, ale v aplikaci nemam zadne potvrzeni o zajezdu. Ani na email mi nic nedoslo. Pise mi to v aplikaci “zadne rezervace”. Volali jsme s pritelem na jejich linku a rekli mi, ze platu nemaji a ani rezervaci. Nevite co mam delat? Mam pockat nez si penize do par dnu treba na ucet pripisou nebo…? Mohu pocitat s temi koupenymi letenkami…..?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud máte screen potvrzené rezervace s rezervačním kódem, tak se lze do ní přihlásit a zkontrolovat ji. Pokud došlo jen k blokaci a nezarezervovali se letenky, tak ta se obvykle do 14 dní vrátí.

  • Dagmar Klímová napsal(a):

    Dobrý den,
    při koupi letenky do Milana Malpensa to po mne nechtělo nikde číslo pasu, je to OK?
    Letím jen s příručním zavazadlem, palubní lístek již mám.
    Děkuji moc za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, easyjet po Schengenu údaje z cestovních dokladů nesbírá.

  • Anna Šmídlová napsal(a):

    Dobrý den, v létě plánujeme výlet do Amsterdamu na návštěvu k otci našeho synovce. Bude ho mít na prázdniny u sebe a požádal nás, jestli by jsme ho při cestě zpět mohli vzít s sebou zpátky do ČR k mé sestře. Nevíme ale, jak máme nakoupit letenky. S přítelem jsme si chtěli kupovat samozřejmě rovnou i zpáteční letenky, jenže nevíme, zda je možné připsat na zpáteční let ještě jednu letenku pro synovce?A nebo, zda je možné koupit jednu letenku zvlášť, na ten samý let, pro dítě a napsat se jako doprovod?
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, easyjet nenabízí žádné slevy u zpátečních letů, takže bych to koupil jako jednosměrnou pro let z Prahy do Amsterdamu a +1 pro let z Amsterdamu do Prahy.

  • Dana napsal(a):

    Ahoj,
    mám koupene letenky u Easy Jet z Prahy do Porta a na zpátek Lisabon – Praha. Když jsem vyplnovala jméno a příjmení psala jsem to bez háčku a čárek. Na jejich web stránkách píše: Zadejte prosím jméno (jména) a příjmení přesně tak, jak jsou uvedeny v cestovním pase cestujícího nebo průkazu totožnosti s fotografií.
    U jiných aerolinek jsem vyplnovala jmeno a příjmeni bez háčku a čárek a bylo to vždy OK.
    Budu muset opravdu opravit příjmeni aby tám byla čárka a háček?

    Malé překlepy lze opravit zdarma. Níže můžete zdarma změnit až 3 písmena na cestujícího. Tak že změnu u 2 písmenek bych měla zadarmo.

    Diky

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, je to úplně jedno s háčky nebo bez, do systémů na letišti se jim to stejně propisuje bez interpunkce.

  • rozalie napsal(a):

    Dobrý den, chtěla jsem koupit letenky do Amsterdamu od společnosti EasyJet, ale na konci si mám vybrat pojištění. Nejlevnější ale stojí 1500. Když si pojištění nezaplatím a pak by byl například můj let zrušen, nebudu mít nárok na žádnou náhradu? Nebo si ho zaplatit nemusím? Děkuji moc.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pojištění platit nemusíte, pokud dojde ke zrušení ze strany aerolinky, je vždy nárok na refund plné částky.

  • Anet napsal(a):

    Zdravím Honzo,
    potřebovala bych se s Vámi poradit. Příští měsíc letím z Prahy do Lisabonu se společností Easyjet a chci jet pouze s malým batohem, který je v ceně letenky (tzn.rozměry 45×36×20). Chci si však vzít batoh, který je rozměrově větší (má 53x36x28). .Je to měkký batoh,tak jsem si říkala,že ho v kleci případně smáčknu a bude to ok, nicméně opravdu si nejsem jistá, že to takto při případné kontrole projde…co myslíte, mohu to risknout či raději nikoliv? Nerada bych samozřejmě zbytečně připlácela. Předem moc děkuji za odpověď a za radu!

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u easyJet je to jak kdy, někdy to vůbec neřeší, jindy se měří docela důkladně. 8 cm už je docela na hraně, to projde jedině pokud ten batoh bude vyloženě poloprázdný.

  • Jarka napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, jestli máte zkušenost s touto situací. Manželovi zrušili, ve středu 11.10.2023 , páteční let (13.10. 2023) společnost – Basilej – Praha a aniž by si manžel přebukoval letenku, tak mu byla přebukována na let Basilej – Vídeň – Praha. Když volal na infolinku easy jetu tak mu bylo poprvé řečeno, že to udělalo letiště a po druhém a třetím telefonátu, že prý si to přebukoval sám v aplikaci a že se s tím nedá nic. dělat. Děkuji Jarka

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, určitě se to dá zpětně případně reklamovat, ale myslím, že tam asi nic moc lepšího v nabídce nebude. Určitě se ale vyplatí kontaktovat podporu znova a znova, protože často co operátor, tak jiný přístup.

  • Pavel napsal(a):

    Jelikož společnost letá z Prahy což je Česká republika kde se mluví Česky měl by personál letadla umět mluvit tímto jazykem. Jinak z letem Praha- Lisboa a zpět naprostá spokojenost lety byly téměř včas.

    • Honza napsal(a):

      Personál obvykle mluví jazykem země, kde je toto letadlo bázováno. V tomhle případě je to portugalské letadlo…

  • janka napsal(a):

    Dobrý den, rozsazuje easyjet skupinu bez připlacení míst jako wizzair? Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, easyJet většinou posadí vedle sebe, jen pokud je už v letadle málo míst tak už to nemusí vyjít.

  • Božena napsal(a):

    Dobrý den.Je možná doprava z Getwicku do Prahy bez přestupu? např.s easyJet?Díky za odp.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, aktuálně nic z Gatwicku do Prahy bohužel nelétá. Jedině Ryanair ze Stanstedu a British z Heathrow.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *