Skupiny létají s Honzou

SICÍLIE za pětistovku

482 Kč
18.4.2024 10:20 29 komentářů
Nabídka již není aktuální

CC0 Pixabay

Zajímavou chybovou letenku pořídíme u Wizz Air.


Zpáteční letenky z Prahy do Katánie jsou v nabídce už za 482 Kč. Tuto chybovou letenku pořídíme na libovolné podzimní a zimní termíny od října 2024 do března 2025. Pro získání nejnižší ceny není třeba být členem klubu WDC.

Cena letenek se načítá poměrně náhodně kolem pětistovky. Nákup proveďte co nejrychleji, před opravením chyby, určitě platbou kartou.

Za tip díky Mirce.
 

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Lucie napsal(a):

    Dobry den,
    take se pridavam. Zrusene 2 zpatecni letenky s tim, ze mame zakoupene ubytovani, bohuzel bez moznosti storna. V tomto pripade by letecka spolecnost mela uhradit i vznikle naklady, ze?

    • Pavel napsal(a):

      Ne.

  • Jitka Ledvinková napsal(a):

    Dobrý den, už mám peníze zpět do kreditu, ale nepřišla jsem na to jak je převést zpět na kartu. Díky za odpověď Jitka

    • Irena Voldrabova napsal(a):

      Také mně zrušili let do dvou dnů. Nevím,jak dostat peníze zpět, kredit nechci.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, přihlaste se do účtu a požádejte zde:
      https://wizzair.com/cs-cz/zadost-o-prevod-kreditu-wizz

  • Eliška napsal(a):

    Ví někdo jak zkusit podat tu stížnost regulátorovi? Za zkoušku nic nedám 😀 díky

  • Rút Tůmová napsal(a):

    Ahoj 

    Teď jsem si kontrolovala rezervaci a vypadá to že mi ji zrušili. Má ještě někdo zrušenou rezervaci? Napsali že nebyla dostatečně zaplacena a že ji ruší z vládních důvodů – jestli jsem to tedy správně pochopila.

    BookingHasBeenUnderpaidNeverBalanceCancelledDueToGovernmentReasons

    • Niki napsal(a):

      Dobrý den, dnes nám přišel email že ruší rezervaci kvůli neočekávanému technickému problému během testování. Že byla nesprávná cena letenky, pač stojí správně více.

    • Lucie napsal(a):

      Ano, zrušeno i mně. Odůvodnění je “unexpected technical issue” při testování – špatně zobrazená cena, která je teď jiná, a proto mi to ruší.

    • Maros napsal(a):

      Taky koupena a dnes zrusena. Staznost by som aj ja rad podal. Jaky je postup?

    • Honza napsal(a):

      Formulář pro stížnosti mají zde:
      https://kompenzace.caa.cz/
      Je spíše pro stížnosti na kompenzace, ale používal jsem ho i pro jiné případy, případně pak kontakt form zde:
      https://www.caa.cz/kontakty/napiste-nam/

    • Rado napsal(a):

      Dobrý den, také bych se rad přidal.

  • Martin napsal(a):

    Neprošlo mi to včera večer na platbu kartou, zkoušel jsem více karet a všechny mi to zamítlo. Tak jsem zvolil platbu převodem, na to rezervace prošla a hned jsem to podle instrukcí zaplatil. Teď je rezervace ve stavu „hold“, máte s tím někdo zkušenost? Myslíte, že to projde, až jim dorazí platba nebo mi to stornují?

    • Honza napsal(a):

      U té platby převod bych si tipl že to asi stornují, pokud do týdne nedorazí potvrzení a rezervace zmizí, tak je potřeba pak požádat o vrácení peněz.

  • Anna Ardonová napsal(a):

    Já jsem to včera zkoušela už na červencové letenky, kdy byla zpáteční letenka za 500 Kč, ale jakmile jsem došla k výběru sedadla, cena skočila na 10 000 Kč. 😀 Zkoušela jsem 3x, ale ani jednou se mi nepodařilo dokončit. 🙁 Škoda…

    • Martina napsal(a):

      Jako první cestující nesměl být uveden majitel členství, poprvé mi to taky hodilo nesmyslnou částku, podruhé za dva necelých 1000, placeno v CZK.

    • Anna Ardonová napsal(a):

      Děkuji, teď jsem naštvaná ještě víc. 😂

    • Radek napsal(a):

      Tak rezervace už je zrušena , ale e-mail zatím od wizz nepřišel

  • Martina napsal(a):

    Hezký den,
    letenky jsme včera koupili, a eď nad tím tak přemýšlím, zda případě, že by Wizzair letenky zrušil, náleží nám vrácení 100 % částky na letenky? Nebo ne?
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, refundují vám 120% do kreditu a ten buď použijete nebo ho proplatíte zpět na kartu ve 100% výši.

  • dotaz napsal(a):

    Jak postupovat, kdyby letenky zrušily? Musí nabídnout alternativu, nebo?

    • Honza napsal(a):

      Podobná situace byla cca rok zpět u letenek z Polska. Wizz je zrušil, pro tento případ vyloženě neexistuje právní úprava, takže pak je to na stížnosti k regulátorovi a případný soud. V tomhle případě by jim to ale jen tak projít nemělo, protože tohle je prakticky obvyklá cena, kolem 500 Kč Wizz letenky běžně prodává i do této destinace… Uvidíme, jak se k tomu postaví…

    • Adéla napsal(a):

      Dobrý den, chtěl abych zkusit tu stížnost k regulátorovi. Jak prosím postupovat?

    • Honza napsal(a):

      Formulář pro stížnosti mají zde:
      https://kompenzace.caa.cz/
      Je spíše pro stížnosti na kompenzace, ale používal jsem ho i pro jiné případy, případně pak kontakt form zde:
      https://www.caa.cz/kontakty/napiste-nam/

    • Eliška napsal(a):

      Taky se přidávám, jaký je postup u stížnosti regulátorovi?

    • Michal napsal(a):

      Zdravím, taky bych se přidal ke stížnosti…mám zrušené dvě zpáteční letenky jednu v červenci a druhou v září (celkem s přáteli máme 6xzpatecni letenky všechny do 500 CZK a všem nám je Wizz zrušil, důvod špatná cena letenky).

    • Lukáš napsal(a):

      Jak jste při podání stížnosti postupovali?

  • Honza napsal(a):

    Již to před chvílí opravili, v aplikaci se mi již zobrazují tisícové částky. Očekával bych postupné rušení zakoupených letenek 🙂

    • Honza napsal(a):

      Ono to tam bylo chvíli včera, ráno zase nic a právě teď se zase objevily, teď už to vypadá, že finálně opraveno..

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *