Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobry den,
take se pridavam. Zrusene 2 zpatecni letenky s tim, ze mame zakoupene ubytovani, bohuzel bez moznosti storna. V tomto pripade by letecka spolecnost mela uhradit i vznikle naklady, ze?
Ne.
Dobrý den, už mám peníze zpět do kreditu, ale nepřišla jsem na to jak je převést zpět na kartu. Díky za odpověď Jitka
Také mně zrušili let do dvou dnů. Nevím,jak dostat peníze zpět, kredit nechci.
Dobrý den, přihlaste se do účtu a požádejte zde:
https://wizzair.com/cs-cz/zadost-o-prevod-kreditu-wizz
Ví někdo jak zkusit podat tu stížnost regulátorovi? Za zkoušku nic nedám 😀 díky
Ahoj
Teď jsem si kontrolovala rezervaci a vypadá to že mi ji zrušili. Má ještě někdo zrušenou rezervaci? Napsali že nebyla dostatečně zaplacena a že ji ruší z vládních důvodů – jestli jsem to tedy správně pochopila.
BookingHasBeenUnderpaidNeverBalanceCancelledDueToGovernmentReasons
Dobrý den, dnes nám přišel email že ruší rezervaci kvůli neočekávanému technickému problému během testování. Že byla nesprávná cena letenky, pač stojí správně více.
Ano, zrušeno i mně. Odůvodnění je “unexpected technical issue” při testování – špatně zobrazená cena, která je teď jiná, a proto mi to ruší.
Taky koupena a dnes zrusena. Staznost by som aj ja rad podal. Jaky je postup?
Formulář pro stížnosti mají zde:
https://kompenzace.caa.cz/
Je spíše pro stížnosti na kompenzace, ale používal jsem ho i pro jiné případy, případně pak kontakt form zde:
https://www.caa.cz/kontakty/napiste-nam/
Dobrý den, také bych se rad přidal.
Neprošlo mi to včera večer na platbu kartou, zkoušel jsem více karet a všechny mi to zamítlo. Tak jsem zvolil platbu převodem, na to rezervace prošla a hned jsem to podle instrukcí zaplatil. Teď je rezervace ve stavu „hold“, máte s tím někdo zkušenost? Myslíte, že to projde, až jim dorazí platba nebo mi to stornují?
U té platby převod bych si tipl že to asi stornují, pokud do týdne nedorazí potvrzení a rezervace zmizí, tak je potřeba pak požádat o vrácení peněz.
Já jsem to včera zkoušela už na červencové letenky, kdy byla zpáteční letenka za 500 Kč, ale jakmile jsem došla k výběru sedadla, cena skočila na 10 000 Kč. 😀 Zkoušela jsem 3x, ale ani jednou se mi nepodařilo dokončit. 🙁 Škoda…
Jako první cestující nesměl být uveden majitel členství, poprvé mi to taky hodilo nesmyslnou částku, podruhé za dva necelých 1000, placeno v CZK.
Děkuji, teď jsem naštvaná ještě víc. 😂
Tak rezervace už je zrušena , ale e-mail zatím od wizz nepřišel
Hezký den,
letenky jsme včera koupili, a eď nad tím tak přemýšlím, zda případě, že by Wizzair letenky zrušil, náleží nám vrácení 100 % částky na letenky? Nebo ne?
Děkuji
Dobrý den, ano, refundují vám 120% do kreditu a ten buď použijete nebo ho proplatíte zpět na kartu ve 100% výši.
Jak postupovat, kdyby letenky zrušily? Musí nabídnout alternativu, nebo?
Podobná situace byla cca rok zpět u letenek z Polska. Wizz je zrušil, pro tento případ vyloženě neexistuje právní úprava, takže pak je to na stížnosti k regulátorovi a případný soud. V tomhle případě by jim to ale jen tak projít nemělo, protože tohle je prakticky obvyklá cena, kolem 500 Kč Wizz letenky běžně prodává i do této destinace… Uvidíme, jak se k tomu postaví…
Dobrý den, chtěl abych zkusit tu stížnost k regulátorovi. Jak prosím postupovat?
Formulář pro stížnosti mají zde:
https://kompenzace.caa.cz/
Je spíše pro stížnosti na kompenzace, ale používal jsem ho i pro jiné případy, případně pak kontakt form zde:
https://www.caa.cz/kontakty/napiste-nam/
Taky se přidávám, jaký je postup u stížnosti regulátorovi?
Zdravím, taky bych se přidal ke stížnosti…mám zrušené dvě zpáteční letenky jednu v červenci a druhou v září (celkem s přáteli máme 6xzpatecni letenky všechny do 500 CZK a všem nám je Wizz zrušil, důvod špatná cena letenky).
Jak jste při podání stížnosti postupovali?
Již to před chvílí opravili, v aplikaci se mi již zobrazují tisícové částky. Očekával bych postupné rušení zakoupených letenek 🙂
Ono to tam bylo chvíli včera, ráno zase nic a právě teď se zase objevily, teď už to vypadá, že finálně opraveno..