Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ahoj, jenom poznámka:
dnes už i velké společnosti na to kašlou, obědnal jsem si let s KLM/Air France. Zrušili let a nepřišla mě informace ani SMS ani emailem, ještě že se dívám do mobilní aplikace, kde mě automaticky přebokovali na další let. Je to 16 hodinový let, letenka skoro za 30 000Kč a pouze 1 jídlo zdarma. No představoval jsem si, že to bude změna oproti nízkonákladovce, ale Ryanair se tedá chová ke mě lépe.
Taky máme velmi špatnou zkušenost, letenky na Azory nám zrušili už 2x, vždy bez jakékoliv informace, prostě kouknete náhodou na booking a zjistíte, že je vše canceled. Vrácení peněz se nám ani jednou nepodařilo domluvit, pokaždé pošlou voucher. Když jsem se ho snažila použít, napsalo mi to „invalid voucher number“ a nazdar. Na emaily ani telefony samozřejmě nikdo nereagoval. Nakonec to dopadlo tak, že jsem narazila na lidi, kteří měli stejnou zkušenost, ale podařilo se jim to vyřešit. Jak? Vouchery TAP záměrně vystavuje na jinou měnu, než za jakou jste koupili letenky. Geolokace webu mi automaticky nabídne lety v českých korunách – přepínač na měnu jsem nikde nenašla. Voucher mi vystavili v USD a nešel na koruny v checkoutu uplatnit – což je dost zásadní chyba, nebo spíš jejich záměr. Musela jsem přes VPN nastavit, že jsem v USA a letenky objednat tímto způsobem, pak už voucher uplatnit šel. Bohužel ale nový let opět zrušili, takže mám stále cca 10 000 Kč ve vzduchu. Nikomu nedoporučuju.
TAP se se zákazníky vůbec nemaže. Informace žádné, komunikace nulová, …Peníze za zrušené lety jsem z nich dostal až reklamací karetní transakce u mé banky.
S TAPem velmi spatna zkusenost. Zrusil nam letenky bez jakekoliv informace. Zjistili jsme to nahodou. Pritom na stejny let prodaval letenky dal. Pro komunikaci vas odkazuje na FB chat, kde s vami nekomunikuje. Neodpovedeli na jediny dotaz. Po nekolika tydnech vratili penize za jednu letenku misto za dve. Na reklamaci opet nikdo nereaguje. Bohuzel jsme pak zjistily, ze je to jejich bezna praxe a jsou spousty lidi marne se domahajicich vraceni svych penez.
Zjistili jste to před odletem? Nebo až v průběhu dovolené v cílové destinaci na let zpět? Jak jste to případně řešili?
Zkuste k vydolování (zbytku) peněz od TAP použít reklamaci karetní transakce u vaší banky.
TAP se se zákazníky vůbec nemaže. Informace žádné, komunikace nulová, …Peníze za zrušené lety jsem z nich dostal až reklamací karetní transakce u mé banky.