Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Levné letenky nejsou dostupné v době letních prázdnin?
Přes prázdniny je cena o něco vyšší, zkuste přímo na webu aerolinky, těch termínů je tam víc a jsou dražší třeba jen o pár stovek.
Kolik casu je vhodne si dat v Lisabonu na prestup. Je realne ho stihnout za 50 minut?
Stihnout se to dá, kdyby náhodou ne, tak má aerolinka povinnost vás rebooknout na nejbližší let a případně se o vás postarat.
Platba letenek kreditkou vypadala, že proběhla v pořádku. Následně mi přišel mail o chybě platby. V mém zákanickém účtu letenky vidět jsou, z karty však žádná platba neodešla. Napsala jsem na helpdesk, ale bez úspěchu. Četla jsem, že po 24 hodinách letenky „zmizí“ a jakmile je budu chtít znovu bookovat, budou mnohem dražší. Má, prosím, někdo zkušenost s TAP?
Děkuju.J.
Pokud platba neproběhla, tak se letenky jednoduše zase zruší, že by ale najednou zdražili se u této akce asi nestane, termínů je spousta…
Honzo, potvrzuji, do rána mi rezervace ze zákaznického účtu zmizela, ale cena dnes zůstala stejná. Skvělá cena za delší stopover v Lisabonu. Díky.
Tak super 🙂
jaká je možnost připlatit si za velké zavazadlo?
Ideální je nakoupit rovnou ve vyšším tarifu, tak je cena nejnižší.