Skupiny létají s Honzou

WIZZ AIR ruší lety

26.11.2021 12:11 187 komentářů
Nabídka již není aktuální

CC0 Pixabay

Zatímco ostatní aerolinky se snaží prodat během tohoto týdne co nejvíce letenek, Wizz Air se rozhodl spíše své cestující pořádně naštvat.
 

Z rezervačního systému aerolinky zmizelo po celé síti spousta letů. Z Prahy například od poloviny ledna nepoletí lety do Katánie nebo Neapole. Ještě razantnější byl Wizz Air ohledně letů z Vídně. Odtud nejenže promazal letový řád od poloviny ledna, ale zrušil skoro všechny lety v následujících 14 dnech.

Na co máte po rušení Wizz Air nárok? A na co si dát pozor?

1) Změnu/refund letu
2) V případě odletu za méně než 14 dní i kompenzace

Změna letu

Wizz Air nabízí možnost změnit termín letu, pokud si nevyberete (dost často zůstává třeba let pouze 1x týdně), můžete změnit letenku na jinou z tras, které Vám Wizz Air nabídne. Často ale není problém zavolat na linku Wizzu 225 850 035 a domluvit se například na jiné alternativní trase, která v nabídce Wizzu není.

Refund letu

Wizz Air nabízí refund do kreditu ve výši 120% z hodnoty rezervace. Pokud kredit využijete, tak proč ne, 20% se hodí. Kredit Wizzu má ale 2 zásadní háčky. Kredit lze využít pouze u rezervací, kde bude osoba, na kterou je účet napsaný, rovněž jedním z cestujících. Druhá podmínka, na kterou je potřeba myslet, je nemožnost kdykoliv nechat kredit vyplatit, pokud si už objednáte letenku třeba jen za část vyplaceného kreditu.
Pokud se rozhodnete nechat si vrátit peníze za let, tak opět necháte částku vyplatit do kreditu s 20% bonusem (nijak ho nepoužijete), následně požádáte o vyplacení kreditu s 20% malusem na kartu nebo bankovní účet.

Kompenzace

Pokud byl váš odlet za méně než 14 dní, máte nárok na kompenzace podle práv EU (pokud vám Wizz Air nenabídne alternativní let ze stejné a do stejné destinace v časové poloze podobné původnímu letu). Výše kompenzace je následující:

250 EUR v případě letu do 1.500 km
400 EUR na letu v EU od 1.500 km nebo letu mimo EU v délce 1.500 – 3.500 km
600 EUR v případě letu 3.500 km a více

Wizz Air poslední dobou jakékoliv kompenzace odmítá, takže je potřeba se obrnit trpělivostí. Nároku se rozhodně nemůže zřeknou kvůli koronaviru – žádná země z EU nezakázala lety v rámci EU ani dalších obvyklých destinací.

Pokud potřebujete pomoci s refundem, můžete mi poslat zprávu sem.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Nikki napsal(a):

    Zdravím,
    mám takový dotaz. Dne 4.7.2022 jsem měla letět do Albánie s Wizzem, ale 4 hodiny před odletem přišla sms že let přesunují na 5.7.2022 na 4 hodiny ráno, po několika hodinách nám tedy zařídili spaní s tím, že ráno bude odvoz na letiště. Jenže ještě před půlnocí nám volali z recepce, že let znovu posunuli tentokrát na 7 ráno a půl hoďky po tom přišla sms, že let ruší úplně. Takže jsme dorazili asi v 5 ráno na letiště a nikdo nevěděl co s námi. Bylo to šílené, tak jsem hned pár dnů na to požádala o kompenzaci a až teprve teď mi přišlo vyjádření s tím, že let byl zpožděn/zrušen v důsledku neočekávaných okolností. Myslíte, že se to dá ještě nějak vyřešit nebo mám prostě smůlu? Letěla jsem na brigádu a místo jednoho letu jsem musela nakonec letět do Bergama, tam čekat 9 hodin a do Albánie jsem dorazila až 6.7.2022 v 1:30 ráno.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideální je poslat případ k prozkoumání leteckému úřadu, předpokládám, že to bylo z Vídně, takže rakouskému, a ten buď potvrdí nebo vyvrátí verzi Wizz Air, ještě se mi ale nestalo, ale by ji letecký úřad nepotvrdil. Pokud to není vina aerolinky, tak pak nárok na kompenzace není.

    • Nikki napsal(a):

      Dobrý den,
      letěla jsem z Polska z Katowic. Ale nenašla jsem žádné takové stránky, kam bych mohla napsat. Mohla bych poprosit o radu? Zkusím pak tam napsat.
      Děkuji moc

  • Josefína napsal(a):

    Dobrý den,
    měla bych dotaz ohledně vyřizovací lhůty žádosti o kompenzaci
    u Wizzairu za zrušený let (Praha – Neapol), zrušili ho bez udání důvodu asi 5 hodin před odletem. A zároveň žádám o proplacení ubytování a dopravy do cílové destinace (doletěli jsme do Říma o den později a odtud vlakem). Už je to více než 30 dní a stále neodpověděli, přitom slibují vyřízení do měsíce… V mém profilu se žádosti zobrazují stálé jako aktivní. Volala jsem na bezplatnou telefonickou linku, tam mi bylo řečeno, že tyto problémy zde neřeší.
    Chtěla bych poprosit o radu, jak dále postupovat?

    Děkuji.

    Josefína

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bombardovat jako odpověď na email, který přišel, případně pak založit nový ticket, jiná cesta u Wizzu nefunguje.

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den, dnes přišla od Wizz zpráva, že zítřejší let (25. 10.) z Wroclaw do Kutaisi nebude, nějaké problémy s letištěm. V e-mailu bylo, že můžeme akceptovat změnu cílové destinace na Tbilisi, změnit datum letu nebo požádat o refundaci. Ve své rezervaci ale nikde nevidím, jak bych to měl udělat. Nabídka žádná. Nasměrujete mě, prosím? Pokud se mi nepodaří zareagovat do odletu nabízeného spoje, nepřijdu o možnost refundace? Odbavovat on-line na let do jiné destinace se pochopitelně nebudu. Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nemáte rezervace od nějakého prostředníka? To musí pak potvrdit on, případně nekoukáte jen do manage my reservation? Je potřeba se přihlásit pod účet, kde byla letenka koupena a pak jde přijmout nebo odmítnou změnu.

  • Jana napsal(a):

    Dobrý den, 18.10. máme odlet z wizz air do Abu Dhabi. Letenky i s výběrem místa jsme platili snad někdy v lednu a od té doby byl let posunut jak časově, tak termínově. Výsledkem nyní je, že nemáme mistenky. Zaslali jsme na wizz dotaz a bylo nám řečeno, že máme potvrdit nové odlety a vybrat si nová místa ve stejné cenové relaci. Ale absolutně netušíme, jak tohle udělat. Projeli jsme aplikaci i web a nikde nám to tuto možnost nenabízí. Poradíte prosím, jak postupovat?
    Dekuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, kupovali jste letenky přímo na wizzair.com? Pokud ano tak je potřeba se přihlásit pod účtem, na který jste letenky kupovali a pak tam možnosti přijetí nebo změny jsou. Pokud se přihlásite na webu přímo do správy rezervace tak zde možnost změny nebývá.

  • Tomas napsal(a):

    Dobrý den,
    zapoměl jsem si udělat on line check in, a v Praze na přepážce před odletem mě nejdřív zkasírovali o 1070,- za odbavení (to jsem tušil), aby mi pak řekli, že místo na palubě už není, a musím u gatu počkat, že se někdo nedostaví ke svému letu. Stáli jsme tam do poslední minuty 2 cestující bez sedadla a čekali. Já byl nakonec ten šťastnější a místo získal, druhému pracovník na gatu sdělil, že se má obrátit na Wizz, protože oni jsou jen Menzies, servisní organizace.
    Nepochybuju, že v přepravních podmínkách, které při koupi letenky slepě akceptuji, je o tom něco napsáno, ale moje otázka je: co když někdo opravdu nemá možnost 48h před odletem provést odbavení on -line? Znamená to, že moje zakoupená letenka ještě neposkytuje záruku letu? Jak to ve skutečnosti probíhá s prodejem, prodávají víc letenek než je míst? Věděl ten druhý (ne)cestující už při zakoupení letenky, že možná nepoletí??

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den,
      online checkin je vždy u Wizz Air povinný. Overbooking je bežná věc, i když není zrovna obvyklý u Wizz Air. Spíše bych to viděl na změnu letadla, kdy letělo A320 místo předpokládané A321. Pokud se do letadla nevejdete, musí vás aerolinky dopravit do cílové destinace dalším nejbližším letem a poskytnout tučné kompenzace.

  • Simona P. napsal(a):

    Dobrý den, mám dotaz ohledně odeslané platby za letenky u WIZZ AIR. Zaplatila jsem dle pokynů bankovním převodem. Platba odešla okamžitě, nicméně po přihlášení do účtu WIZZ AIR mi hlásí informace u letenky ODMÍTNUTO, ale peníze zpět na účet nepřišly. Jak mám nyní postupovat?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel se platba nespárovala, je potřeba reklamovat – založit ve správě stížnost.

  • Markéta napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Wizz air nám na letišti zrušil let. Peníze za letenky nám sice vrátili, ale museli jsme si koupit nové letenky které byly tak 6x dražší. Myslíte, že mimo kompenzace za zrušený let máme i nárok na proplacení nových letenek?
    Mockrát děkuji, Markéta

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, při zrušení letu dává aerolinka vždy na výběr mezi vrácením peněž nebo náhraním letem, pokud přijmete vrácení peněz, nárok na proplacení nákladů není, pokud přijemete náhradní variantu od aerolinky, je nárok na proplacení nákladů například za hotel apod. Na kompenzace je pak nárok jen pokud bylo zrušení vinou aerolinky.

  • Sandra napsal(a):

    Dobrý den, v létě jsme měli zpoždění okolo 11 hodin z Benátek a byla podána reklamace s žádostí o kompenzaci. Dnes je to 40 den od podání a minimálně již 20 dní je status reklamace “Payment in progess”, ale do dnešního dne žádné peníze nepřišly. Máte s tím někdo zkušenost? Snažila jsem se s někým domluvit na chatu, ale po hodině čekání mi vždy jen vyskočí, ze agent opustil chat.. děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideálně je reagovat přímo na ty emaily s tím ticketem, to je asi jediná cesta, kterou se mi to podařilo popohnat.

  • Marcela Horáková napsal(a):

    Dobrý den, 3.6 nám Wizzair zrušil let z Palerma do Prahy a nabídl let o tři dny později. Toto jsme nevyužili a jejich pracovnice na letišti v Palermu nám zabukovala let druhý den s Ryanair do Vídně (protože přímo do Prahy nic neletělo) a poradila z Vídně vlakem do Prahy. Už od začátku června si s nimi dopisuji, vždy jednou za měsíc přijde odpověď a výsledek je ten, že mi na WizzAir účet dali storno za zpáteční letenku a proplatili by rozdíl mezi letenkou od Ryanair a jejich, ale vlak nechtějí platit (stál 4.000,-). Argumentují tím, že jde o consequential damage, já argumentuji tím, že to je jen jiný alternativní způsob dopravy. Takže každý trváme na tom svém. Co dělat?
    Marcela

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jediná cesta je obrátit se na letecký úřad. Obávám se ale, že tím jak jste přijali náhradu na let do Vídně, tak jste akceptovali přílet do Vídně a proto nebude nárok na kompenzace dodatečných nákladů. Obecně platí že i kdyby vám Wizz Air řekl že prostě nic jiného než ten let za 3 dny vám nabídnou nemůže tak musíte buď akceptovat (v tom případě by vám museli hradit ubytování ty 3 dny) nebo odmítnout a potom by vám vrátili jen cenu za letenky. Povinnnost dopravit vás do cílové destinace spojem cizí aerolinky z nařízení EU tak úplně nevyplývá.

  • Aleš napsal(a):

    Zdravím,
    požádal jsem si v aplikaci Wizzair o kompenzace za zrušený let, a hned druhý den mi tam vyskočilo „payment in progress“, žádný mail nebo vysvětlení zrušení letu ale nepřišlo. Má cenu si dělat naděje, že to „payment in progress“ znamená něco pozitivního, nebo to tam skáče automaticky všem? Máte s tím někdo zkušenosti? Díky, Aleš

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je tam payment in progress tak už by to mělo znamenat výplatu, ale u Wizzu to poslední dobou trvá poměrně dlouho.

    • Aleš napsal(a):

      Díky za odpoved, poměrně dlouho znamená čekat pár týdnů, nebo měsíců? Než je začnu urgovat. Snad ne pár let 🙂 Aleš

    • Honza napsal(a):

      Počkal bych tak max 2 týdny, pak je začít otravovat.

  • Petra napsal(a):

    Dobry den, dneska 5.9. nam byl jen 4 hodiny pred odletem zrusen let z Neapole do Prahy v 6:10 ráno s Wizzair. Koupili jsme rychle letenky s easyjet za 2800 jednu, puvodni letenka od Wizzair stala jen par stovek. Mame narok na zaplaceni novych letenek? je nejaka sance na kompenzaci 250 euro? vubec nevime, proc let zrusili, na letisti nikde nikdo…

    • Mikejla napsal(a):

      Nam se stalo uplne to stejne. Museli jsme si koupit letenky pres Milano za silene penize, take pres WizzAir. Rada bych tuto castku za letenky dostala zpet… ale po cteni vsech prispevku, se bojim ze to bude problem.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, Wizz Air vám dal na výběr, zdali si vyberete náhradní let nebo chcete letenku zrušit. Pokud byste vybrali náhradní let, je nárok na proplacení ubytování, stravy atd. do dalšího letu. Pokud vyberete zrušení a zabookujete si jiný let, má se za to, že tím je z hlediska dopravy do cílové destinace ze strany Wizz Air vyřešeno a už se řeší jen kompenzace. Na kompenzace je pak nárok podle toho, zdali zrušení letu bylo chybou Wizz Air. Ve správě rezervace je tak potřeba požádat o kompenzace, počkat na odpověď, která zcela určitě bude něco jako „provozní důvody“, ty je pak potřeba ověřit přes letecký úřad, mám ale posledních pár zkušeností, kdy let byl zrušen i takhle jako první ranní z důvodu zpoždění na letištích a tím pádem přesáhnutí povoleného času u posádky a tím pádem nárok na kompenzace nebyl.

  • Martin napsal(a):

    Dobrý den, wizzair mi zrušil let, převedl mi peníze do kreditů. Já hned zažádal o refund na můj bankovní účet. Pro jistotu jsem vyplnil IBAN (byla tam i tato možnost) a po měsíci peníze stále nemám. Chatboot mi úplně nepomohl a nový request podat nemůžu. Jak to můžu řešit?

    • Honza napsal(a):

      Pokud už přišlo info z requestu tak na ten se dá odpovědět a celkem reagují.

    • Martin napsal(a):

      Info z requestu dorazilo včetně faktury/dobropisu na který jsem odpověděl, ale stále bez odpovědi i peněz. Nicméně děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Dál urgovat, jinak to bohužel v tomhle případě nejde.

  • Robo napsal(a):

    Chcel by som Vás poprosiť o radu.
    Wizz Air nám zrušil let. Nákup leteniek prebehol prostredníctvom kreditnej karty.
    Pri žiadosti o refundáciu mi ovšem neponúka možnosť vrátenia platby na kartu, z ktorej boli letenky platené.
    Viete mi poradiť, ako postupovať. Nechcem totižto žiadne prostriedky na wizz účet.
    Ďakujem.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, požádat do kreditu a z kreditu pak požádat o výplatu financí, většinou to je do týdne vyplacené.

  • IRENA napsal(a):

    Ahoj Honzo ,dnes byl mamce zrusen zpatecni let Palermo Praha s Wizzair na 11.11.,nemuze si vybrat nahradni ,protoze lety od listopadu zrusili,tim padem nevim co udelat s letenkou Praha Palermo( ten jim nevrati)ma narok na vraceni cele zpatecni letenky ?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, nárok je vždy na refund celé letenky, případně je možný rebooking na linku do Katánie. Palermo bude létat Wizz Air jen do konce října.

  • Sabina Rybářová napsal(a):

    Dobrý den,

    dne 19. 7. 2022. Měl náš let z Tirany do Norimberku zpoždění a místo v 5:45h jsme odletěli až ve 14:30h. Letenky jsme kupovali přes portál Pelikán.cz. Můžete mi prosím poradit, kde mám žádat tu refundaci 250 euro? zda u wizzair či přes Pelikán.cz? 🙂 A popřípadě jakým způsobem to funguje?
    Děkuji a přeji pěkný den.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, na kompenzaci je nárok pouze pokud to bylo chybou aerolinky, většinou je to aktuálně ale kvůli zdržením na letišti. Požádat ale můžete tak i tak, nejlépe přímo u wizzair.com

  • Šimon napsal(a):

    Ahoj, měli jsme letět 18.7.2022 z Neapole, ale let nám WIZZ AIR 3 hodiny před odletem zrušil bez udání důvodu a museli jsme se přebookovat na 20.7.2022. Už jsme naštěstí doma, ale teď mi vrtá v hlavě myšlenka, zdali požádat o kompenzaci 250eur po vlastní ose, nebo využít například ClaimCloud? Dále mě zajímá, jak z nich dostat i prachy za obědy, protože na hotel, kam nás odvezli byly jen večeře a snídaně.. Také z nich potřebuji dostat prachy za taxi, které jsme si museli brát v půl 4 ráno od hotelu, kdy slíbený autobus nepřijel. Hrůza děs. Poradíte někdo prosím, jestli jít po vlastní ose a vyzkoušet přes WIZZ AIR, či rovnou zkusit přes nějakou firmu? Myslím, že to bylo kvůli nějakým stávkám, které má WIZZ ale ve smluvních podmínkách zmíněné jako důvod pro neproplacení kompemzace :-/

    Děkuji za radu a přeji hezký večer,
    Šimon

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, záleží vždy na důvodu, pokud je to vinou aerolinky, tak nárok na kompenzace je, ideálně podat přímo stížnost ze správy a v odpovědi se dozvíte důvod. Pokud to je vyloženě chyba aerolinky tak obvykle při komunikaci s Wizz Air problém není.

    • Šimon napsal(a):

      Ahoj Honzo, děkuji za odpověď, co jsem tak pochopil, tak byla důvodem stávka zaměstnanců, ale nedokázal jsem zjistit, jestli stávkovali zaměstnanci WIZZu nebo letištní zaměstnanci, co je dle toho co jsem pochopil celkem významný problém. V tomto případě by si taky řešil s WIZZem? Ještě jedna otázečka, jak to myslíš, že bys to řešil přímo ze správy?

      Hrozně moc děkuji!

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, asi to budou zaměstnanci letišt, nevím o tom že by měl v posledních dnech Wizz stávku zamětnanců. Jinak ve správě rezervace je přímo možnost založit stížnost a tam poslat žádost o kompenzace.

  • Michaela napsal(a):

    Dobrý den, nemáte zkušenosti se zrušením letu od Wizz Air, který byl ale rezervován přes kiwi.com? Platí také nárok na refundaci a je možné o ni zažádat přímo u Wizz Air?
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano nárok je, buď vám Kiwi poskytne přístup do rezervace nebo to musíte řešit přes něj.

  • Linda Laňková napsal(a):

    Dobrý den, Wizzair včera zrušil rodičům let z Varny do Prahy půl hodiny před odletem. Letenky kupovali přes letušku.cz. Ta už zažádala o refund za zrušené letenky, ale o tu kompenzaci 250 EUR/osobu prý musíme požádat u Wizzair sami. Jak to mám udělat, když mám letenky zprostředkované přes letusku.cz a vlastně tím pádem nejsou v mém profilu na Wizzair vidět? Je nějaký formulář, který bych jim případně poslala darovou schránkou?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideálně založit nový účet, v něm dát hledat rezrevaci a vyhledat podle rezervačního kódu a jména, pak by mělo jít u ní podat reklamaci – a žádost o EU 261.

    • Linda Laňková napsal(a):

      Dobrý den, Honzo, moc děkuji za odpověď. Přihlásili jsme se, našli jsme rezervaci a napsala jsem žádost o těch 250 EUR na osobu. Odpověď přišla téměř okamžitě. Pro představu níže přeposílám. Myslím, že teď nikdo žádnou kompenzaci nedostane…

      Děkujeme, že jste se obrátili na oddělení zákaznických služeb Wizz Air.
      Tato nešťastná situace nás mrzí a po důkladném prošetření vašeho případu potvrzujeme, že let W6 4526 PRG – VAR dne 08.07.2022 byl zpožděn/zrušen v důsledku neočekávaných okolností.
      Výše uvedené okolnosti podle evropských nařízení 261/2004 spadají do kategorie mimořádných okolností, a proto vám s politováním musíme oznámit, že není splatná žádná kompenzace.
      „(14) Stejně jako podle Montrealské úmluvy by povinnosti provozujících leteckých dopravců měly být omezeny nebo vyloučeny v případech, kdy událost byla způsobena mimořádnými okolnostmi, kterým nebylo možné zabránit, i kdyby byla přijata všechna přiměřená opatření. Takové okolnosti mohou nastat zejména v případech politické nestability, meteorologických podmínek neslučitelných s provozováním daného letu, bezpečnostních rizik, neočekávaných nedostatků v bezpečnosti letu a stávek, které ovlivňují provoz provozujícího leteckého dopravce.“
      podle evropských nařízení 261/2004:
      „Provozující letecký dopravce není povinen platit náhradu v souladu s článkem 7, pokud může prokázat, že zrušení je způsobeno mimořádnými okolnostmi, kterým nebylo možné zabránit, i kdyby byla přijata všechna přiměřená opatření.“
      Chcete-li požadovat dodatečné náklady, jako je jídlo, doprava nebo ubytování, podejte prosím novou stížnost na naší webové stránce pod předmětem Welfare.
      Upozorňujeme, že pokud nejste s řešením spokojeni, můžete odeslat stížnost na platformu Online Dispute Resolution (ODR). Více informací je k dispozici na http://ec.europa.eu/consumers/ .
      Při vyplňování údajů o prodejci na platformě ODR prosím zadejte e-mailovou adresu odr@wizzair.com . Uvedená e-mailová adresa slouží pouze pro stížnosti zaslané prostřednictvím výše popsané platformy ODR. Na další stížnosti a e-maily přijaté na tuto adresu nebude brán zřetel.

    • Honza napsal(a):

      Bohužel většina zpoždění je aktuálně kvůli zdržení na letištích a na to se kompenzace nevztahují.

  • Kateřina napsal(a):

    Dobrý den,

    8. 7. nam byl zrušeny let Praha-Řím. Wizz nám druhy den na webu už neukazoval ani zakoupeny zpáteční let. Teď nám ale na účet připsali jen kredity za cestu tam. Mohl byste poradit, co dělat, když nemůžeme využít jejich zpáteční let, ale nechceme platit silene poplatky za zrušení letu? Očekávali jsme, ze když nás nedopravili do Říma, zruší celou naši rezervaci, tj. i let zpět do Čech.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, poslat ticket nebo zavolat na linku, 225 850 035, vždy je nárok na refund i zpátečního letu.

  • Tom Tom napsal(a):

    Dobrý den, prosím o radu.
    1.7.2022 nám zrušil Wizzair let z Říma do Prahy v 6:15, zrušen byl hodinu a půl před odletem.
    To, že nenabídli vůbec žádnou alternativu a nechali nás prostě na letišti už jsem tak nějak překousl.
    Zažádal jsem o kompenzaci 250 euro, která ani nepokryje to, kolik nakonec vše navíc stálo.
    10.7. najednou sám od sebe Wizzair poslal svoje úžasný kredity o které vůbec nestojím.
    V emailu byl odkaz na převod kreditu na peníze na účet – https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-conversion-request
    Ovšem pokud zadám kód letu, tak web napíše – Booking not eligible for refund.
    Vůbec tomu nerozumím, protože letenky byly kupovány platební kartou.
    Začínám z toho být pěkně naštvaný, protože začínám pochybovat, že vůbec proplatí 250 eur a teď je problém i penězi za zrušený let.
    Nevíte někdo poradit? Moc děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, oni těch 250 € musí zaplatit pouze pokud to byla jejich vina a dnes je to bohužel většinou na vině letiště, takže tam je potřeba počkat co napíšou. Jinak ve správě kreditu by měl být odkaz na vyplacení kreditu do peněz.

    • Ali napsal(a):

      Zdravim. My jsme na tom uplne stejne. Tentyz zruseny let, nakonec mi v kreditech vratili pouze cenu 2 letenek, priplatky za kufry a sedadla ( cca 3000) nikde 👎🏻 A take kredity prevest na penize nelze…

    • Dalibor napsal(a):

      To stejný napsali mě, za zrušený let Palermo Praha Booking not eligible for refund. Na kredity jim prdím, lítat s nima nechci. Tragédie celej Wizzair

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *