Skupiny létají s Honzou

WIZZ AIR ruší lety

26.11.2021 12:11 102 komentářů
Nabídka již není aktuální

CC0 Pixabay

Zatímco ostatní aerolinky se snaží prodat během tohoto týdne co nejvíce letenek, Wizz Air se rozhodl spíše své cestující pořádně naštvat.
 

Z rezervačního systému aerolinky zmizelo po celé síti spousta letů. Z Prahy například od poloviny ledna nepoletí lety do Katánie nebo Neapole. Ještě razantnější byl Wizz Air ohledně letů z Vídně. Odtud nejenže promazal letový řád od poloviny ledna, ale zrušil skoro všechny lety v následujících 14 dnech.

Na co máte po rušení Wizz Air nárok? A na co si dát pozor?

1) Změnu/refund letu
2) V případě odletu za méně než 14 dní i kompenzace

Změna letu

Wizz Air nabízí možnost změnit termín letu, pokud si nevyberete (dost často zůstává třeba let pouze 1x týdně), můžete změnit letenku na jinou z tras, které Vám Wizz Air nabídne. Často ale není problém zavolat na linku Wizzu 225 850 035 a domluvit se například na jiné alternativní trase, která v nabídce Wizzu není.

Refund letu

Wizz Air nabízí refund do kreditu ve výši 120% z hodnoty rezervace. Pokud kredit využijete, tak proč ne, 20% se hodí. Kredit Wizzu má ale 2 zásadní háčky. Kredit lze využít pouze u rezervací, kde bude osoba, na kterou je účet napsaný, rovněž jedním z cestujících. Druhá podmínka, na kterou je potřeba myslet, je nemožnost kdykoliv nechat kredit vyplatit, pokud si už objednáte letenku třeba jen za část vyplaceného kreditu.
Pokud se rozhodnete nechat si vrátit peníze za let, tak opět necháte částku vyplatit do kreditu s 20% bonusem (nijak ho nepoužijete), následně požádáte o vyplacení kreditu s 20% malusem na kartu nebo bankovní účet.

Kompenzace

Pokud byl váš odlet za méně než 14 dní, máte nárok na kompenzace podle práv EU (pokud vám Wizz Air nenabídne alternativní let ze stejné a do stejné destinace v časové poloze podobné původnímu letu). Výše kompenzace je následující:

250 EUR v případě letu do 1.500 km
400 EUR na letu v EU od 1.500 km nebo letu mimo EU v délce 1.500 – 3.500 km
600 EUR v případě letu 3.500 km a více

Wizz Air poslední dobou jakékoliv kompenzace odmítá, takže je potřeba se obrnit trpělivostí. Nároku se rozhodně nemůže zřeknou kvůli koronaviru – žádná země z EU nezakázala lety v rámci EU ani dalších obvyklých destinací.

Pokud potřebujete pomoci s refundem, můžete mi poslat zprávu sem.

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Profilový obrázek
    Martin napsal(a):

    Dobrý den, wizzair mi zrušil let, převedl mi peníze do kreditů. Já hned zažádal o refund na můj bankovní účet. Pro jistotu jsem vyplnil IBAN (byla tam i tato možnost) a po měsíci peníze stále nemám. Chatboot mi úplně nepomohl a nový request podat nemůžu. Jak to můžu řešit?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Pokud už přišlo info z requestu tak na ten se dá odpovědět a celkem reagují.

  • Profilový obrázek
    Robo napsal(a):

    Chcel by som Vás poprosiť o radu.
    Wizz Air nám zrušil let. Nákup leteniek prebehol prostredníctvom kreditnej karty.
    Pri žiadosti o refundáciu mi ovšem neponúka možnosť vrátenia platby na kartu, z ktorej boli letenky platené.
    Viete mi poradiť, ako postupovať. Nechcem totižto žiadne prostriedky na wizz účet.
    Ďakujem.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, požádat do kreditu a z kreditu pak požádat o výplatu financí, většinou to je do týdne vyplacené.

  • Profilový obrázek
    IRENA napsal(a):

    Ahoj Honzo ,dnes byl mamce zrusen zpatecni let Palermo Praha s Wizzair na 11.11.,nemuze si vybrat nahradni ,protoze lety od listopadu zrusili,tim padem nevim co udelat s letenkou Praha Palermo( ten jim nevrati)ma narok na vraceni cele zpatecni letenky ?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, nárok je vždy na refund celé letenky, případně je možný rebooking na linku do Katánie. Palermo bude létat Wizz Air jen do konce října.

  • Profilový obrázek
    Sabina Rybářová napsal(a):

    Dobrý den,

    dne 19. 7. 2022. Měl náš let z Tirany do Norimberku zpoždění a místo v 5:45h jsme odletěli až ve 14:30h. Letenky jsme kupovali přes portál Pelikán.cz. Můžete mi prosím poradit, kde mám žádat tu refundaci 250 euro? zda u wizzair či přes Pelikán.cz? 🙂 A popřípadě jakým způsobem to funguje?
    Děkuji a přeji pěkný den.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, na kompenzaci je nárok pouze pokud to bylo chybou aerolinky, většinou je to aktuálně ale kvůli zdržením na letišti. Požádat ale můžete tak i tak, nejlépe přímo u wizzair.com

  • Profilový obrázek
    Šimon napsal(a):

    Ahoj, měli jsme letět 18.7.2022 z Neapole, ale let nám WIZZ AIR 3 hodiny před odletem zrušil bez udání důvodu a museli jsme se přebookovat na 20.7.2022. Už jsme naštěstí doma, ale teď mi vrtá v hlavě myšlenka, zdali požádat o kompenzaci 250eur po vlastní ose, nebo využít například ClaimCloud? Dále mě zajímá, jak z nich dostat i prachy za obědy, protože na hotel, kam nás odvezli byly jen večeře a snídaně.. Také z nich potřebuji dostat prachy za taxi, které jsme si museli brát v půl 4 ráno od hotelu, kdy slíbený autobus nepřijel. Hrůza děs. Poradíte někdo prosím, jestli jít po vlastní ose a vyzkoušet přes WIZZ AIR, či rovnou zkusit přes nějakou firmu? Myslím, že to bylo kvůli nějakým stávkám, které má WIZZ ale ve smluvních podmínkách zmíněné jako důvod pro neproplacení kompemzace :-/

    Děkuji za radu a přeji hezký večer,
    Šimon

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, záleží vždy na důvodu, pokud je to vinou aerolinky, tak nárok na kompenzace je, ideálně podat přímo stížnost ze správy a v odpovědi se dozvíte důvod. Pokud to je vyloženě chyba aerolinky tak obvykle při komunikaci s Wizz Air problém není.

    • Profilový obrázek
      Šimon napsal(a):

      Ahoj Honzo, děkuji za odpověď, co jsem tak pochopil, tak byla důvodem stávka zaměstnanců, ale nedokázal jsem zjistit, jestli stávkovali zaměstnanci WIZZu nebo letištní zaměstnanci, co je dle toho co jsem pochopil celkem významný problém. V tomto případě by si taky řešil s WIZZem? Ještě jedna otázečka, jak to myslíš, že bys to řešil přímo ze správy?

      Hrozně moc děkuji!

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, asi to budou zaměstnanci letišt, nevím o tom že by měl v posledních dnech Wizz stávku zamětnanců. Jinak ve správě rezervace je přímo možnost založit stížnost a tam poslat žádost o kompenzace.

  • Profilový obrázek
    Michaela napsal(a):

    Dobrý den, nemáte zkušenosti se zrušením letu od Wizz Air, který byl ale rezervován přes kiwi.com? Platí také nárok na refundaci a je možné o ni zažádat přímo u Wizz Air?
    Děkuji.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano nárok je, buď vám Kiwi poskytne přístup do rezervace nebo to musíte řešit přes něj.

  • Profilový obrázek
    Linda Laňková napsal(a):

    Dobrý den, Wizzair včera zrušil rodičům let z Varny do Prahy půl hodiny před odletem. Letenky kupovali přes letušku.cz. Ta už zažádala o refund za zrušené letenky, ale o tu kompenzaci 250 EUR/osobu prý musíme požádat u Wizzair sami. Jak to mám udělat, když mám letenky zprostředkované přes letusku.cz a vlastně tím pádem nejsou v mém profilu na Wizzair vidět? Je nějaký formulář, který bych jim případně poslala darovou schránkou?

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideálně založit nový účet, v něm dát hledat rezrevaci a vyhledat podle rezervačního kódu a jména, pak by mělo jít u ní podat reklamaci – a žádost o EU 261.

    • Profilový obrázek
      Linda Laňková napsal(a):

      Dobrý den, Honzo, moc děkuji za odpověď. Přihlásili jsme se, našli jsme rezervaci a napsala jsem žádost o těch 250 EUR na osobu. Odpověď přišla téměř okamžitě. Pro představu níže přeposílám. Myslím, že teď nikdo žádnou kompenzaci nedostane…

      Děkujeme, že jste se obrátili na oddělení zákaznických služeb Wizz Air.
      Tato nešťastná situace nás mrzí a po důkladném prošetření vašeho případu potvrzujeme, že let W6 4526 PRG – VAR dne 08.07.2022 byl zpožděn/zrušen v důsledku neočekávaných okolností.
      Výše uvedené okolnosti podle evropských nařízení 261/2004 spadají do kategorie mimořádných okolností, a proto vám s politováním musíme oznámit, že není splatná žádná kompenzace.
      „(14) Stejně jako podle Montrealské úmluvy by povinnosti provozujících leteckých dopravců měly být omezeny nebo vyloučeny v případech, kdy událost byla způsobena mimořádnými okolnostmi, kterým nebylo možné zabránit, i kdyby byla přijata všechna přiměřená opatření. Takové okolnosti mohou nastat zejména v případech politické nestability, meteorologických podmínek neslučitelných s provozováním daného letu, bezpečnostních rizik, neočekávaných nedostatků v bezpečnosti letu a stávek, které ovlivňují provoz provozujícího leteckého dopravce.“
      podle evropských nařízení 261/2004:
      „Provozující letecký dopravce není povinen platit náhradu v souladu s článkem 7, pokud může prokázat, že zrušení je způsobeno mimořádnými okolnostmi, kterým nebylo možné zabránit, i kdyby byla přijata všechna přiměřená opatření.“
      Chcete-li požadovat dodatečné náklady, jako je jídlo, doprava nebo ubytování, podejte prosím novou stížnost na naší webové stránce pod předmětem Welfare.
      Upozorňujeme, že pokud nejste s řešením spokojeni, můžete odeslat stížnost na platformu Online Dispute Resolution (ODR). Více informací je k dispozici na http://ec.europa.eu/consumers/ .
      Při vyplňování údajů o prodejci na platformě ODR prosím zadejte e-mailovou adresu odr@wizzair.com . Uvedená e-mailová adresa slouží pouze pro stížnosti zaslané prostřednictvím výše popsané platformy ODR. Na další stížnosti a e-maily přijaté na tuto adresu nebude brán zřetel.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Bohužel většina zpoždění je aktuálně kvůli zdržení na letištích a na to se kompenzace nevztahují.

  • Profilový obrázek
    Kateřina napsal(a):

    Dobrý den,

    8. 7. nam byl zrušeny let Praha-Řím. Wizz nám druhy den na webu už neukazoval ani zakoupeny zpáteční let. Teď nám ale na účet připsali jen kredity za cestu tam. Mohl byste poradit, co dělat, když nemůžeme využít jejich zpáteční let, ale nechceme platit silene poplatky za zrušení letu? Očekávali jsme, ze když nás nedopravili do Říma, zruší celou naši rezervaci, tj. i let zpět do Čech.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, poslat ticket nebo zavolat na linku, 225 850 035, vždy je nárok na refund i zpátečního letu.

  • Profilový obrázek
    Tom Tom napsal(a):

    Dobrý den, prosím o radu.
    1.7.2022 nám zrušil Wizzair let z Říma do Prahy v 6:15, zrušen byl hodinu a půl před odletem.
    To, že nenabídli vůbec žádnou alternativu a nechali nás prostě na letišti už jsem tak nějak překousl.
    Zažádal jsem o kompenzaci 250 euro, která ani nepokryje to, kolik nakonec vše navíc stálo.
    10.7. najednou sám od sebe Wizzair poslal svoje úžasný kredity o které vůbec nestojím.
    V emailu byl odkaz na převod kreditu na peníze na účet – https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-conversion-request
    Ovšem pokud zadám kód letu, tak web napíše – Booking not eligible for refund.
    Vůbec tomu nerozumím, protože letenky byly kupovány platební kartou.
    Začínám z toho být pěkně naštvaný, protože začínám pochybovat, že vůbec proplatí 250 eur a teď je problém i penězi za zrušený let.
    Nevíte někdo poradit? Moc děkuji.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, oni těch 250 € musí zaplatit pouze pokud to byla jejich vina a dnes je to bohužel většinou na vině letiště, takže tam je potřeba počkat co napíšou. Jinak ve správě kreditu by měl být odkaz na vyplacení kreditu do peněz.

    • Profilový obrázek
      Ali napsal(a):

      Zdravim. My jsme na tom uplne stejne. Tentyz zruseny let, nakonec mi v kreditech vratili pouze cenu 2 letenek, priplatky za kufry a sedadla ( cca 3000) nikde 👎🏻 A take kredity prevest na penize nelze…

    • Profilový obrázek
      Dalibor napsal(a):

      To stejný napsali mě, za zrušený let Palermo Praha Booking not eligible for refund. Na kredity jim prdím, lítat s nima nechci. Tragédie celej Wizzair

  • Profilový obrázek
    Natálie Tkáčová napsal(a):

    Dobry den, dne 15.7 jsme měli letět s přítelem do Katánie a 25.7 se vrátit. Letenky se zrušili a Pelikán.CZ nám nabídl alternativní datumy které jsou ale úplně naprd. Máme danou dovolenou a 12.7 máme platit ubytování. Co máme dělat… děkujeme.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, předpokládám že to máte z Katowic, dá se to rebooknout na let z Prahy – letí se i ve stejné dny.

  • Profilový obrázek
    Anežka napsal(a):

    Dobrý den,
    dnes 8.7.2022 nám byl zrušen let v 6.15 z Říma do Prahy. Bohužel, o zrušení letu jsme se dozvěděli až 5 minut před letištěm v taxi, které jsme si tím pádem brali úplně zbytečně (65€ vyhozených, jen pro to, že let zruší dvě a půl hodiny před odletem). Do mailu přišli informace úplně plytké a o ničem. Nikde jsem nemohla najít, jak to je s refundací. Všude psali, že nám peníze vrátí, ale jak na to, to už si nechali pro sebe. Bohužel, ten den byl už jen jeden let do čech, a to až v odpoledních hodinách, a navíc za šílenou pálku. Jelikož jsme studenti, tak si takovéhle šachování s penězma nemůžem moc dovolit. Vybrali jsme tedy alternativu pozemní dopravy, a to s Flixbusem, ovšem dvě jízdenky do čech nás vyšly na 7000 korun.
    Jelikož ani na infolince nám nikdo neodpovídá, jen běží minuty a je ticho, tak se trochu bojíme, co bude dál. Vrátí nám peníze zpět za zrušený let, včetně všech příplatků a poplatků kolem? Je popřípadě možná kompenzace za alternativní cestu domu? Eventuelně nějaká rada, jak se s nimi spojit, pokud nebudou reagovat, nebo nebudou chtít vrátit peníze?
    Děkujeme za odpověď. A+J.

    • Profilový obrázek
      Standa napsal(a):

      Zdravim,
      Odlozim si tu komentar, at jsem v obraze. Jsme na tom podpbne, akorat my jsme zakoupili letenky na zitrek ( odkaz na prebookovani v emailu ani v aplikaci nefungoval) tak jsme zaplatili nove. Vratili jsme se na hotel a v pondeli se vsemi ucty to budu resit.
      Standa

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den,
      nárok na refund je vždy, dá se o něj požádat přímo ve správe rezervace. Nárok na jakékoliv kompenzace je pak pouze v případě, že let byl zrušen z důvodů na straně aerolinky, bohužel aktuálně jsou to většinou důvody na straně letiště, kdy nemají personál a nárok tak obvykle není.

  • Profilový obrázek
    Hanka napsal(a):

    Dobry den, musela jsem zrusit letenku s Wizz do Benatek kvuli zraneni. Letenka za 1200 a ted mi prisly uz dve faktury na 3002 Kc, obe bez udani duvodu (jen „letenka VCE-PRG“ ) a bez bankovniho spojeni. Datum splatnosti je navic pred datem vystaveni. Co s tim? Je mozne, ze omylem vystavili dve stejne faktury? (prvni z nich jsem platila na ucet z webu Wizz, neprisel ucet ani potvrzeni platby.) Nebo muzou byt poplatky za zruseni fakt tak vysoke? Jak byste komunikovali s wizzem? Hrozi podle vas poplatky z prodleni? Nevim zda druhou fakturu platit. Zda se mi to cele bud nemoralni nebo dokonce nezakonne…Prosim poradte kdo ma zkusenost. Diky!

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, poplatek za zrušení letenky je u Wizz Air cca 65 €, pokud je vyšší než cena letenky, nevyplatí se tak nikdy nic řešit a necháte letenku jednoduše propadnout, pokud jste už o zrušení požádala, tak nic platit nemusíte, ty faktury od Wizzu jsou dost často zmatené…

  • Profilový obrázek
    Petr napsal(a):

    Dobrý den,měli jsme koupené letenky na 21.7. z Katowic do Doncasteru a let byl po 6 hodinách zrušen a na zákaznickém servisu byla řada na dalšího půl dne,tak jsme si vzali taxi zpět Ostrava,koupili jsme si letenku na 23.7 a scénář se opakoval ba dokonce to bylo ještě horší,policajti nás vyvedli jako nějaké zločince nebo prasata ven z letiště,nevědel jsem,že v dnešní době je vůbec něco takového možné!!!!!

    • Profilový obrázek
      Petr napsal(a):

      Pardón měo tam být 21.6 a 23.6

    • Profilový obrázek
      Petr napsal(a):

      Pardón mělo tam být 21.6 a 23.6

  • Profilový obrázek
    Martin napsal(a):

    Dobry den.
    Mam dotaz.
    Meli jsme letet s Wizz Air 18.6.22 v 9:20 do Rima.
    Let nam zrusili 7h pred odletem.
    Mame to prebookovany a letime 19.6.22 12:20.
    Mame narok na kompenzaci??
    Vyplni jsme jejich dotaznik na ofiko strankach s pozadavkem o kompenzaci.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud to byla vina aerolinky a ne třeba letového provozu, počasí atd. tak nárok na kompenzace je, je potřeba počkat, co vám odpoví za důvod.

  • Profilový obrázek
    Adriana napsal(a):

    Dobrý den, mám koupené letenky 16.6 z Vídně do Nice a zpět 20.6, četla jsem že hodně ruší lety myslíte, že to nezruší ještě? Nevíte kde bych to děkuji za odpověď, s Wizz žádnou zkušenost nemám

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nebude stávka nebo něco podobného tak to nezruší z vlastní vůle, to by museli už platit kompenzace.

    • Profilový obrázek
      lili napsal(a):

      Nam dnes zrusil let Praha – Palermo 🙁

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Bohužel tu Sicílii ruší celkem často, určitě požádejte o kompenzace.

    • Profilový obrázek
      Monika napsal(a):

      Cesta tam: 17.6. Zrušeny let Palermo x Praha. Na pokyn asistenta na místě za vlastní let koupený nové letenky Palermo x Řím x Praha na 18.6. Jaké překvapení když ráno 18.6 pár hodin před odletem zrušen let Řím x Praha. Wizzair žádné řešení neumožnil a ani nenabidl. Aplikace ani web neumožnil prebookovat. Takze znovu zakoupení nových letenek od samého Wizzair Řím X Vídeň a vlak do Prahy…..kam jsme dorazily v 17.00 druhého dne.
      Cesta zpět : 20.6. Let Praha Palermo…. Odletí a 20 min před přistáním vám oznámí že přistavate v Miláno Malpensa! Po hodinách na letišti vám slíbí odvoz do hotelu a pár hodin (podenadz jsou už 04.00), pokyn z jejich strany? Kupte si nové letenky…. Tak tohle už je opravdu příliš. Letenky na poslední chvíli stojí stovky eur. Na letišti jak v Římě tak v Milane bylo mnoho rodin, které prostě neměli takový obnos pro zakoupení dalších letenek! Nekteri si v Milane koupili znovu let na druhý den Milano x Palermo a ráno kolem šesté opet let zrušen Milano x Palermo…. Tohle už není na kompenzaci. Toto je již újma na zdraví…

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Bohužel aktuálně Wizz Air vůbec nezvládá, při aktuálních zpožděních na letištích mají extrémně vypjatý letový řád, což znamená že u těch večerních letů dochází k tomu co píšete… Určitě požádat o refund, kompenzace a úhradu nákladů.

  • Profilový obrázek
    Michaela napsal(a):

    Dobry den,
    Wizzair zrusil spiatocny let z bourgasu do viedne. Ponukol mi standardne nasledujuci let, vratenie 120% na ucet alebo moznost prebookovat oba lety na iny termin. Zvazujem poslednu moznost no neviem sa nikde docitat, dokedy musim vykonat zmeny. Kedy najneskor mozem vykonat zmeny na danom lete ? Dakujem za odpoved. Michaela

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, standardně do checkinu.

  • Profilový obrázek
    Jakub napsal(a):

    Zdravím. Máme s kamarádem zakoupené zpáteční letenky, trasa Vídeň-Neapol 21.7. tam, Neapol – Vídeň 28.7. zpět. Rozhodli jsme se však, že si prodloužíme dovolenou o dva dny a chtěli bychom nazpět letět až 30.7. a to opět z Neapole do Vídně. Je možnost provést změnu tohoto konkrétního letu, i když máma vlastně zakoupenou obousměrnou letenku ? Dostal jsem od někoho informaci, že let musí být změněn na obou trasách ? Odlet z Vídně do Neapole změnit/rušit nechceme. Je tedy vůbec proveditelná změna na onom zpátečním letu ? Děkuji za odpověď.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, klidně můžete změnit jen zpáteční let, tipl bych si ale že vás vyjde levněji koupit novou letenku na 30.7. a tu původní zpáteční letenku nechat propadnout.

  • Profilový obrázek
    Tomáš napsal(a):

    Ahoj, provedl jsem na webu wizzair on-line odbavení a cesta tam bez problému + ke stažení klasický palubní lístek. Cesta zpět taky on-line odbavení bez problému, ale k dispozici ke stažení je pouze „palubní lístek“, na kterém je napsáno „toto není palubní vstupenka“. Zpět letím z letiště, kde vyžadují vytisklý palubní lístek, tak nevím jak nyní postupovat. Díky moc za radu

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, bude potřeba zajít na checkin – nejsou to Benátky? Odtud je to běžné.

    • Profilový obrázek
      Tomáš napsal(a):

      Je to Kutaisi. Takže stačí před odletem zajít na přepážku a tam udělat chceckin jo?

      Děkuji

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ano, tam by to mělo být také tak.

    • Profilový obrázek
      Jiří Špička napsal(a):

      Ahoj, v Kutaisi to tak je. Zajdeš s tím co máš v aplikaci na přepážku a dají ti letenku. Nškolikrát vyzkoušeno.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Díky za info!

  • Profilový obrázek
    Petr napsal(a):

    Zdravím, mám koupeny letenky Vídeň → Jerevan a zpět na termín 3.-6.6.2022, bohužel Wizz Air lety zrušil a nové lety jsou o den až dva posunuty. Přišel mi mail o tom, jak můžu postupovat (tedy změny akceptovat, přebookovat na jiný termín nebo vrátit kredit). Bohužel už je to přes týden, co mail o změnách dorazil, ale po přihlášení do účtu na WizzAir mi to stále hlásí info, že byly provedeny na letu změny a ať očekávám mail o dalším postupu. Nemohu tedy stále ve svém účtu provést jakoukoli změnu. Je možné, aby to tak dlouho trvalo od minulého týdne, že stále nemohu provést změny?

    Díky moc

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Ahoj, ano u Wizzu se to občas stane, pokud to třeba do týdne nepůjde je potřeba tam zavolat: 225850035

  • Profilový obrázek
    Anna Fallova napsal(a):

    Dobrý den, už nevím kam psát měli jsme koupený letenky Pardubice-Žuliany 17.3 a zpět Žuliany-Pardubice 22.3,kvůli válce nám wizzair zrušili lety, poslali credyty na dva různé accounty, ja mám registrace úplně třetí account ,prosím jak se da použít credity,jelikož nevím jak se da skombinovat accounty ?voobec nikdo ne reaguje na naší sms.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Dobrý den, každý účet musíte mít napsaný na nějaké jméno a kredity lze využít pouze na rezervace pokud letí cestující s tímto jménem, jinak to nejde, druhá varianta je nechat kredity vyplatit na peníze.

    • Profilový obrázek
      Anna Fallova napsal(a):

      Děkuji za odpověď, akorát jak to se můžu teda použít kredyty, když ja mám účet a credity byli posílány na dva různé Wizz acount 4930352626 a tady druhý Wizz acount 61403522441 mám podtverzeni v emailu ale nevím jak můžu se jich uplatnit!Letenky jsou na moje jméno.

    • Honza
      Honza napsal(a):

      Přihlásit do účtu a v tom účtu provést rezervaci s jménem, na který ten účet je vystaven, jinak to nejde, druhá varianta je nechat si peníze vyplatit.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *