Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ahoj, chci se se zeptat, zda si přikupujete k základnímu tarifu basic (ten nejnižší) za 18 EUR možnost přebookovat let či při potížích s pandemií covid-19. Vyplatí se to?
Díky.
Ahoj, no podle ceny letenky, pokud je levnější nebo stejná jako cena té služby tak se to nevyplatí, pak už je to o tom jak moc se vám to chce riskovat.
Zkouším objednat, ale nejde mi zaplatit kartou (zkoušeny tři banky) na stránkách Wizz. Hlásí to, že to banka zamítla.. :-/ a převodem platit nelze.. neví někdo? díky
Dnes jsme taky kupovali letenky, kamarádovi zamítlo dvě karty, mně to vzalo hned na poprvé Revolut kartu.
Netuším proč to tak ve Wizzu mají, ale také se mi to několikrát poslední dobou stalo, že to kartou prostě nešlo, naposledy (v pátek kupováno) to ale prošlo bez problémů.