Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Barbora napsal(a):

    Do rý den,je nějaká pravděpodobnost,že nám Ryanair zruší let 1.7. do Anglie? Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud to neudělal do teď tak to už moc pravděpodobné není.

  • Tereza napsal(a):

    Zdravim,mate nekdo info o mimoevropskych destinacich,chceme letet na zacatku cervence do abu dhabi z budapesti-nevite jaka ocekavat omezeni a kde?pripadne kde najit info?diky

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, tento týden by se mělo buď stanovit nějaké souhrnné pravidlo EU nebo se budou zveřejňovat pravidla pro jednotlivé státy, mělo by platit od 1.7.2020.

  • Karolina napsal(a):

    Dobry den, poradite nekdo jak vyuzit voucher od Qataru? Dostali jsme ho za zruseny let. Nyni bychom ho radi uplatnili pro nove letenky, ale pri rezervaci letenek se nenabizi moznost uhrady voucherem. Dovolat na jejich linku se neda a mailem je kontaktovat take neni mozne….

    • Honza napsal(a):

      Bohužel u Qatar jsem žádnou rezervaci neměl, třeba poradí někdo jiný.

  • Martin K. napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    pred cca 10dny byly v nabidce letenky do Nur-Sultan na srpen, za cca 9500 z Prahy a bud pres Istanbul nebo pres Warsavu a nyni vyhledavac pise, ze zadne letenky nejsou k dispozici. Netusite, proc ta nabidka zmizela?
    Dekuji Martin.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, všechny aerolinky stále upravují letové řády, některé trasy tak mohou krátkodobě z nabídky vypadnou a než si to vyhledavače přeberou a nabídnou třeba jinou alternativu tak to může chvíli trvat…

  • Kamila napsal(a):

    Dobrý den,
    prosím Vás nevíte, jestli agentura Travel2be přes kterou jsem si koupila letenku si může uctovat 50 eur, za vystavení voucheru, za letenku v ceně 2600kč?Aerolinka nabízí změny zdarma. Let byl zrušen kvůli koronaviru. Ten poplatek mi přijde nepřiměřeně velký.

    • Honza napsal(a):

      Bohužel se postupem času ukazuje, kde je nevýhoda podobných agentur. Záleží za jakých podmínek jste letenku kupovala, teoreticky to tak asi možné je, že je to naprostá drzost je zase věc druhá.

  • Nikolovi napsal(a):

    Dobrý den,
    koupili jsme si zpáteční letenky do Burgasu přes agenturu Pelikán. Zpáteční let byl zrušen leteckou společnosti ČSA.
    Pelikán však nám nezaslal žádnou nabídku náhradní letenky, nebere telefony a neodpovídá na e-maily, přitom
    bychom měli odletět už 1.7.2020. Nevíte náhodou zda tato agentura ještě funguje a zda má smysl čekat, nebo koupit jiné letenky a s Pelikánem řešit vrácení peněz za zpáteční let soudní cestou?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, volal jsem do Pelikána ve čtvrtek a vše proběhlo ok, čekal jsem na telefonu asi 32 min, takže to zkuste, chce to trpělivost.

  • Ondra napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    chtěl bych se zeptat, zda koupit letenky např. u Ryanair s odletem z Katowic, nebo Krakowa do Řecka a dostat se na letiště přes Ostravu-Bohumín po dálnici D1/A1 autem. No a poté při návratu autem stejnou cestou zpět do ČR. Dá se bez problémů odletět, nebo jsou nějaké restrikce? Případně zda letenky ještě nekupovat a vyčkat. Díky.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, tohle bych zatím neriskoval, ale tipl bych si že zanedlouho půjde Slezsko alespoň do oranžové…

  • Vadlejchová napsal(a):

    Dobrý večer.
    Chtěla jsem poprosit o radu.
    Mám koupené letenky na 18.7. Do Londýna od Easyjet.
    Přišel mi email, že let zatím zrušeny není, ale nabízí možnost vystavení voucheru, ale musím požádat do 29. června.
    Mám přistoupit na voucher nebo je možné i vrácení peněz?
    Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud letět nechcete, tak je to asi pojistka, easyJet od poloviny července bude už létat, takže možnost, že by se letělo a vám celé letenka propadla tam je.

  • Petr napsal(a):

    Dobry vecer, Honzo, mel bych prosbu o radu, u Ryanair jsem mel let s manzelkou do Bergama, let byl zrusen, prisel voucher, ale nemam o nej zajem, chci vratit penize, prosim poradte, kde mam najit, jak jim poslat email anebo co s tim vubec delat, nevim si na jejich strankach rady… V rezervaci uz let nemam, je to zruseno Raynairem, predem dekuji za radu a preji prijemny vecer, Petr

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, další postup je napsat na online chat, viz návod zde.

  • Hana napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    prosím, mám dotaz ohledně koupených letenek Ryaniar.
    Průběžně se cena letu z Vídně do Kalamaty pohybovala v rozmezí 99, 119 až 139 Euro.
    Letadlo bylo cca 1/3 vyprodáno.
    Dnes dopoledne najednou cena klesla na 31Euro a letadlo nebylo vyprodáno vůbec ( což je divné )- ani jedno obsazené sedadlo.
    Letenky jsem tudíž koupila, přišel potvrzovací mail, v rezervaci na webu Ryanair v sekci „rezervace“ figuruje mnou objednaný let, na internetbankingu se zobrazuje, že zaplacenou částku za let obdržel Ryanair.
    Odpoledne se však cena vyhoupla na 192 Euro.
    Všechno, co se rezervace týče, zdá se, že je v pořádku.Přesto se bojím, jestli se nemůže jednat o útok hackerů nebo jiný podvodný útok ?
    Psala jsem email na Ryanair ( čekám), chat se nezdařil, telefonické spojení nefunguje.
    Máte s tímto nějaké zkušenosti, že by letadlo bylo z části vyprodané, pak úplně prázdné a pak se vyprodanost vrátila zase do původního stavu ?
    Nevím, co to má znamenat, co dělat a bojím se, jestli to není nějaký podvod.
    Děkuji předem za Vaši odpověď a mějte se hezky.
    Hana

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne klidně se to stát může, většinou to takhle lítá, pokud upravují letový řád, takže pokud máte rezervaci potvrzenou tak je to vše ok.

  • Hana napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    rád bych se poradila. Ryanair (Lauda), letenky služebně z Vídně na Maltu posunuli čas letu o 2 hodiny a nabídli změnu/refund – odeslala jsem formulář přes Ryanair s žádostí o refund. Dorazilo potvrzení s tím, že se má čekat a znovu formulář neodesílat (čekám, vím že to trvá).

    Za 3 týdny však přišel e-mail přímo od Lauda, že let je zrušen a nechť si zažádám o refund, nebo změnu letu. Při otevření odkazu na refund se mi otevřely stránky Ryanair s opětovnou žádostí o refund, kterou jsem znovu vyplnila. Následně mi přišel e-mail, že musím mít strpení, žádostí je hodně.

    Po asi 2týdnech mi napsal Ryanair, jestli chci voucher za můj zrušený let nebo refundaci a po otevření odkazu na refundaci se mi objevila opět žádost o voucher. Co s tím?

    Děkuji za radu.

    • Honza napsal(a):

      Aktuálně napsat na online chat, že voucher nechcete, ten druhy email byl asi o tom, že se znova posunul let nebo že se posunu například zpáteční.

  • Alena napsal(a):

    Dobrý den, jako paní Irena , která měla dotaz ze dne 15.6.2020 i já hledám kontakt na mytrip, nemohu je nikde najít pomůže nám někdo Děkuji Ani já nemám mailovou adresu, formulář atd.

  • El napsal(a):

    Dobrý den,

    dle vašeho návodu jsem odmítla voucher od Ryanair a žádala o refundaci (někdy na konci května), nedošlo mi ale, že v červnu mi končí platnost karty takže již vlastním kartu jinou, vrátí se peníze na tu správnou novou kartu? Již jsem to s nimi řešila na online chatu, prý mě ještě budou kontaktovat, tak se raději ptám.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, zkuste spíše dotaz na banku, myslím, že pro refundy ta karta ještě nějakou dobu funguje..

  • Peter napsal(a):

    Dobry den, mame nejake info ohladom uvolnovania mimo EU ?

    • Honza napsal(a):

      Jasno by mělo být snad tento týden.

  • Aleš P. napsal(a):

    Ahoj, máme s přáteli již delší dobu koupenou u Tap Portugal letenky do San Francisca s přestupem v Lisabonu s odletem 2.8. + návrat za 14 dnů. Za dané situace letět nechceme. Nyní nabízejí na svých stránkách voucher +20 %, když to stornuji sám. Dané lety jsem v jejich nabídce aktuálně vůbec nenašel. Myslíš, že je lepší vzít voucher hned nebo počkat až to sami oficiálně zruší? Dík

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, z TAP to dostat nejde ani moc pokud to zruší sami, takže bych asi bral ten kredit..

  • Eva Antlová napsal(a):

    Zdravím. Mám objednanou letenku z Prahy do Bristolu na 23.7.2020 u easy Jet přes společnost eSky. Ráda bych ji přebukovala na datum 4.8.2020. Na koho se mám obrátit a požádat o změnu, případně o zrušení letu. Díky za radu

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je let operován standardně tak budou chtít poplatek za změnu, je potřeba jít přímo přes esky.

  • Barbara Slavíková napsal(a):

    Zdravím, měla jsem koupenou zpáteční letenku v době letošních Velikonoc, ale let byl zrušen kvůli pandimii,
    dostala jsem „voušr“, ale nevím, jak si mám uhradit novou letenku, kde a jak použít kod , který mi byl přidělen, objednávám si letenku vždy přes internet a nikde jsem tam nenašla info o použití „voušru“.
    Děkuji za odpověď. B.S.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je to Ryanair, tak přímo na srtánce s platbou se uplatní v pravé části – zadat číselný kód, první z cestujících musí být ten, na jehož jméno je voucher vystaven.

  • Lukáš napsal(a):

    Ahoj Honzo,

    chtěl bych se Tě zeptat, dokdy může letecká společnost dělat změny v rezervaci? Resp. kdy by se mi měli ozvat, že udělali změnu v rezervaci? Kupoval jsem letenky v březnu, mezitím mi společnost pravděpodobně zrušila, jak let z Evropy do Ameriky, tak i zpáteční let a zůstaly mi v rezervaci pouze lety po Americe, což mi nic moc neřeší a žádný info o zrušení letů mi zatím nepřišlo, ani není uvedená změna v rezervaci na webu, jenom zkrátka ty lety zmizely., bez zmínky něčeho dalšího. Vzhledem k tomu, že odlet má být 5.7. tak mi skoro i přijde, že bych nějaké info od American Airlines dostat už měl. Nebo to řeší dejme tomu až třeba týden před tím samotným letem? Předem Ti moc děkuji za radu.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je to rušení mimo vliv aerolinky tak tam lhůta není, jinak je to 14 dní.

  • Zdenka napsal(a):

    Ahoj Honzo. Letenku jsem kupovala u eSky. Let mi byl zrušen a letecká společnost Ryanairu mi nabídla voucher, se kterým jsem souhlasila. Za pár dní mi přišel. Když jsem na stránkách Ryanairu chtěla koupit letenky nové a postupovala zcela podle instrukcí, píše mi to nesprávný kód a voucher nelze uplatnit. Co mám dělat? Ryanairu nelze kontaktovat, eSky mi neodpovídají.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, voucher je vázaný na jméno, je potřeba aby ten cestující byl vyplněn jako ten první.

  • Martina napsal(a):

    Ahoj Honzo,

    chtela bych se zeptat, jak to vypada s aerolinkami LOT. Na jejich strankach pisou, ze maji zacit letat transatlanticke lety od 1. cervence, ale uz jsem od par znamych slysela, ze jim zrusili lety, ktere byly zacatkem cervence. Jak moc se da spolehat na to, ze lety opravdu obnovi? Potrebovali bychom zpatecni letenku ORD-WAW-PRG, protoze je to v soucasnosti cenove nejvyhodnejsi. Nejsme si pak jeste jisti, zda se uskutecni navazujici let WAW-PRG? Na strankach prazskeho letiste jsem nasla pritel s Varsavy, ale dopravce nebyl LOT. Predem dekuji za odpoved.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, LOT je z Prahy také oznámený od července.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *