Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Dobrý den,
ještě jeden dotaz, v únoru jsme si koupili letenky od Letuška.cz – Smartwings – letecká společnost, z Prahy do Kafalonie a zpět na srpen 2020 a nebudeme moci letět, chtěli bychom let přesunout na srpen 2021 – ale Letuška odpověděla, že přesunout let jde jen o rok od zakoupení letenky, ale v únoru se do Řecka nelétá…..je to opravdu tak? děkuji Katrin
Dobrý den, zatím není ani moc jasné, jestli se let poletí nebo ne, pokud ne tak je nárok na refund, pokud ano tak je jen na aerolince co vám povolí a co ne.
Dobrý den Honzo,
měli jsme koupeny letenky od easy.jetu do Edinburghu a zpět na duben a lety byly zrušeny kvůli coronaviru, vyplnila jsem žádost o vrácení peněz a easy.jet my stále posílá email, že nemám nárok, protože zasáhla vyšší moc a bla bla bla….poradíte prosím co dělat?
Děkuji moc Katrin
Dobrý den, vyplnila jste zřejmě žádost o KOMPENZACE, na které nárok není, je potřeb vyplnit žádost o REFUND letů.
Dobrý den, máme koupené letenky na 28.6.2020 do Las Vegas USA, zatím lety zrušeny nejsou. Chci se zeptat, zda má USA hranice zavrene a zda nevíte, jak to dále řešit. Let máme z Mnichova s American Airlines, koupeno přes Cheapoair.
Dobrý den, ano zatím je zavřeno, je potřeba tak počkat, jestli opravdu budou lety zrušené, pak je nárok na refund.
Ahoj, před měsícem nám Ryanair zrušil let do Lisabonu, požádala jsem obratem o vrácení peněz, je to 5 týdnů a nic. Na mail nereagují a na telefonu to nikdo nezvedá, z té jejich melodie už mi je**. Hmm, co teď? Díky!
Ahoj, zkuste online chat, ten je celkem spolehlivý, nabídnou voucher, odmítnete, zařadí vás do fronty na vyplacení.
Dobrý den ,
mám s rodinou od prosince 2019 zakoupeny letenky přes společnost Pelikan.cz – Turkish Airlines . Vídeň-Istambul-Miami zpáteční . Momentálně mám zprávu jak od letecké společnosti tak od agentury Pelikán, že let 24.6. 2020 Vídeň – Istambul je zrušen (automatická zpráva emailem) .Můj dotaz zní : Máme nárok na vrácení peněz za všechny neuskutečněné lety? A po jaké společnosti následně vymáhat vrácení peněz (voucher nechceme). Momentálně nekomunikuje ani jedna společnost.
Díky za odpověď
Dobrý den, Pelikán je jen zprostředkovatel, takže žádat musíte skrze něho Turkish airlines. Pelikán je zavalen refundy, takže to asi bude chvíli trvat…
Dobrý den, od TAP Air Portugal jsme dostali vouchery za zrušené lety do USA – jsme rodina (2 dospělí, 2 děti do 6 let) a poslali nám 4 vouchery pro každého jeden. Teď jsme chtěli udělat novou rezervaci a využít vouchery, jenže do jedné rezervace (na 4 letenky pro celou rodinu) jde vložit pouze 1 voucher. A po jednom rezervace udělat nejdou, protože dítě do 12 let nemůže cestovat samo a tudíž nejde na samotné dítě udělat ani online rezervace. Psala jsem i do TAP Portugal, ale zatím mi nikdo neodpověděl. Nevíte, prosím, jak s tím teď naložit? Děkuji.
Dobrý den, tam to asi jinak než přímo přes TAP nepůjde…
Dobrý den,
hledám letenky na Sicílii, ale z ČR přímý let není.
Polsko zatím uzavřené a z Vídně bychom potřebovali na zpáteční cestu test nebo karanténu, pokud se nemýlím. Nevíte, jak to vypadá výhledově na přelom července / srpna?. Zda Rakousko neplánuje zrušit při příletu testy a zda Polsko vůbec letiště na sezónu otevře?
Co byste doporučí, kupovat letenky nebo ještě počkat?
Moc děkuji za odpověď.
Zuzana
Dobrý den, Rakousko určitě rušit bude, ale zatím není jisté od kdy, navíc pokud přiletíte na Schwechat tak můžete dojet do ČR bez nutnosti testu, viz info zde:
https://www.mzv.cz/vienna/cz/viza_a_konzularni_informace/informace_pro_cesty_a_pobyt/prechod_hranic_zmeny_platne_od_24_dubna.html
Občané, kteří přilétají na vídeňské letiště Schwechat, jsou povinni bezodkladně odcestovat do ČR. V takovém případě nemají povinnost předkládat v Rakousku PCR test na koronavirus, ani jít v Rakousku do karantény.
Prosím o radu.Zakouoila jsem zpáteční letenky na Krétu od ČSA přes Myrtip.Lett tam zrušili,let zpět ne.Mytrip oznámil skutečnost e-mailem,na který nejde odpovědět,nemohu se dopátrat ani tel.cisla ani emailové adresy na Mytrip.CSA odkazuje výhradně na svého prodejce.Zruseny let je už 27.6.,nevím jak a kam se obrátit děkuji za odpověď
Dobrý den, jedině zkoušet jakýkoliv komunikační kanál Mytrip, jiná cesta bohužel v tomhle případně není, případně pak chargeback.
Dobry den,
V aplikaci Ryanair mě zmizely všechny zaplacene letenky s kody letenek . Nevi nekdo kde bych se poradila osobne nebo prez kontakt . Nema nekdo kontakt na Ryanair v Česku . Nevim si vubec rady . Na mail me nikdo neodpovida. Za odpovedi predem dekuji.
Dobrý den, pokud zmizely tak už jsou v procesu vystavení voucheru, respektive by ty vouchery měly co nejdříve přijít.
Zdravím,
v lednu jsem koupil letenky pro pět osob na 2.6.2020 do Burgasu na GOTOGATE – Smartwings. Následně mi psali ohledně voucherů, tak jsem odpověděl, že pokud není možnost vrácení peněz, tak prosím o info o voucherech. Zaslali mi 10 voucherů, které lze uplatnit do 3.6.2021. U každého je číslo, jméno a částka. Problém je, že jedna osoba už s námi ze zdravotních důvodů nemůže letět. Zároveň je cena letenek výrazně vyšší, takže se nám nechce doplácet půlku již zaplacené ceny (za 4 os), což by se zmírnilo, pokud by se dala hodnota voucheru neúčastněného rozložit do dalších letenek. Také využití voucherů do 3.6.2021 patrně neumožňuje plnohodnotný pobyt v zahraničí příští rok, jestliže sezóna začíná 1.6.. Pokud je mi známo, tak Bulharsko je od 1.6.2020 přístupné, takže se neuskutečnění cesty „nedá“ na covid-19 svádět. Je nějaká šance na chargeback od banky za těchto okolností nebo nějakého rozumného vyrovnání – např. sjednocení ceny voucherů pro let jiného množství osob, odlet bez změny ceny, atp.?
Předem velice děkuji.
Ahoj, záleží co vám poslali za „vouchery“ jestli od gotogate tak je to potřeba řešit s nimi, pokud přímo od SmartWings tak tam by teoreticky mohla být možný domluva přímo se SmartWings. Jinak do 15.6. platí výstraha našeho MZV nikam necestovat, což pak lze brát také jako z důvodu „COVID“.
Dobrý den, Wizzair nám zrušil let a připsal nam cenu letu do wizz kreditu, jenže my nevíme, jak ji máme čerpat, protože jsme u Wizzairu nikdy nebyli registrovaní a nebyly nam zaslány zadne přihlašovací údaje, nebo pokyny jak se k němu dostat. Předem dekuji za odpoved.
Dobrý den, pokud jste rezervovali přímo na http://www.wizzair.com tak rezrevaci mít musíte, bez ní to koupit nejde. Pokud přes nějakého agenta tak ji má on.
Dobry den, shaním akční letenky na Maledivy, termín během prvních 14 dnů v unoru 2021, ale jen na 8 nocí, poskytujete tuto službu? cenu bych nechtěla se všemi poplatky, zavazadlem a jídlem překročit pres 15 000 za osobu. Děkuji, Hronková
Dobrý den, ideální bude Qatar, ten seženete do 15k a službama jsou TOP.
Máme zakoupený letenky s jedním přestupem od Student A. do USA odlet 27.7. 2020 z Vídně do Londýna,Londýn Raleigh USA Vše v jedné letence.. Zjistila jsem že letenky byly změněny. Letenka Vídeň Londýn
úplně schází , náš odlet začíná Londýn Chicago, Chicago Raleigh. Je možné požadovat vrácení peněz za letenky? Do SA se nemohu dovolat, na email neodpovídají. Nikdo mě na změnu letenek neupozornil, přišla jsem na ně sama při kontrole rezervace. A tato změna nám nevyhovuje.
Aktuálně prochází letové řády na léto úpravami, že let zmizel neznamená hned, že se zase neobjeví, takže počkat až to bude finální, pak případně přijde i email o zrušení.
Ahoj Honzo, je mi jasné, ze teď je zatim dost nejasná situace ale myslíš (byt jen tvůj osobní názor), ze bude možné během leta cestovat mimo EU (konkrétně Asie), pripadne ze je do vůbec dobrý nápad vzhledem k různým lokálním opatřením? Nikde jsem ohledně toho nic nedohledala. Moc diky
Ahoj, tipl bych si že se to bude uvolňovat naplno nejdříve koncem léta…
Ahoj Honzo, ve správě rezervace Ryanair máme zrušeny let 13.8.do Rigy, přestože máme zakoupen zpáteční let dne 20.8., který zatím není zrušen, ale na 99,9% bude. Máme čekat opět až zruší i tento let a teprve pak žádat najednou o vrácení? Nebo se žádá o každý let o vrácení peněz zvlášť? Děkuji. D.
Ahoj, klidně můžete rovnou teď požádat a zaškrtnout že žádáte o refund za všechny lety i cestující.
Ahoj Honzo.
Prosím o radu. Na začátku ledna jsme koupili na 30.6. letenky na Taiwan (přes Šanghaj) na gotogate s leteckou společností China Eastern z Prahy. Ta už se do Prahy údajně nevrátí. Jakým způsobem máme teď postupovat?
Ahoj, počkat na zrušení letu, následně po gotogate žádat refund, je to ale dost na dlouho, navíc komunikace s nima je dost špatná.
Dobrý den, dnes mi přišel email od Smartwings, že mi zrušili let z Malagy do Prahy. Let z Prahy do Malagy zůstal. Na co mám v tuto chvíli nárok? Pokud si vyberu odlet z AGP v jiný den a letenka bude dražší, musím doplatit rozdíl v ceně? Popřípadě vrátí peníze za oba lety? Děkuji za odpověď. Vendula
Dobrý den, změna letu by měla být v tomhle případě bez doplatku, stejně tak je nárok na refund za obě cesty. Bohužel SmartWings se tváří, že refund není možný, takže je to o tom se snažit z něj ty peníze nějak dostat.
Dobrý den, máme zakoupené letenky na Srí Mamku přes Pelikána se společností Ethiad na 6.7. Zatím jsem čekala jak se situace vyvine, ale vypadá to, že Srí L. bude turistům otevřena 1.8. Mám kontaktovat Pelikana nebo přímo aerolinie? Nebo ještě vyčkat? Děkuji za radu
Dobrý den, asi bych ještě počkal, tam pak záleží, jak se k tomu postaví aerolinka, pokud poletí dle plánu tak je jen na ní, jestli vám nabídce možnost změny letenky.
Dobrý den, hlídala jsem si letenky z Prahy do Zadaru na září, 5.9 – 12.9. u Ryanair, ale dnes všechny lety na září a říjen z jejich rezervačního systému zmizely. To byly již naplněny, přibudou tam další? Děkuji za názor. Veronika
Dobrý den, Ryanair s tím letovým řádem stále hýbe, takže je potřeba počkat na finální podobu…
Dobrý den, měla jsem zakoupený let u společnosti Ryanair. Katowice – Oděsa pro 4 osoby. Let je zrušen, žádala jsem o refundaci. Neustále mi nabízejí voucher pro příští let. Ten bych případně chtěla použít pro let z Vídně do Lisabonu, pro 6 osob. Na jejích www stránkách neumím najít, zda to takhle můžu zkombinovat. Nemáte nějaké bližší zkušenosti s použitím voucheru ? Děkuji.
Dobrý den, Wizz Air vyplácí do kreditu který pak můžete použít na libovolnou trasu. Podle posledního prohlášení by měl do měsíce vyplatit už všechny.