Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Václav napsal(a):

    Dobrý den Honzo, máme letět do Osaky nebo do Kobe 11.5.2021. Vyplatí se už hledat letenky nyní? Pokud ano, poradíte mi, kde nejlépe nakoupit letenky? Tam 11.nebo 12.5.2021, zpět 31.5.2021. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, počkal bych i kdyby nebyla korona. Letní letové řády, které jsou v platnosti od března se obvykle kompletně zveřejňují v průběhu podzimu. Mohly by vám tak uniknout nějaké kombinace a nabídky, které zatím možné nejsou.

  • Karolina napsal(a):

    Dobrý den, 25.7. letíme s Ryanair z Fuerteventury do Standstedu a poté do Ostravy. S sebou máme 20 kg zavazdlo k odbavení a přestupový čas je 1h 15 min. Je tento čas dostačující? Popřípadě nejde zavazadlo změnit na priority, abychom se nezdržovali?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, to bych viděl jako nestihnutelné. Než na Stanstedu vyjdete z letadla, projdete bezpečnostní kontrolou k pásům a odtud zase odbavit zavazadlo na checkin tak to určitě půl hoďka bude. I jen s příručním bych to viděl jako dost na knop a to vše pokud nebude zpoždění.

  • Natálie napsal(a):

    Dobrý den, dnes vyšlo v Rakousku nové vydání, že při příletu z Rumunska nebo Bulharska je potřeba se prokázat negativním testem nebo jít do 14denní karantény. Letíme do Rumunska od 15.-20.7. z Vídně, kam se i vracíme (ano, chápu, že se to ještě možná změní, nicméně kdyby ne..) Je možné na letišti přesednout do autobusu směr ČR bez toho, abychom museli do karantény, když ČR taková pravidla pro Rumunsko nemá? Nebo máme nějakou možnost vyhnout se placenému testu/karanténě, když pojedeme hned zpět do ČR?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, podepíšete prohlášení na letišti ve Vídni že transferujete rovnou do ČR.

  • langbus napsal(a):

    Dobrý den,létá už Ryanair do Pescary(it.)? Nemužu najít volnou letenku na začátek září. Píše mi to vyprodáno.

    • Honza napsal(a):

      Obvykle se tak pozná, že se tvoří letový řád, takže jakmile bude hotov měly by se letenky dostat do prodeje.

  • Paja napsal(a):

    Dobrý den,
    chce se optat 9.7 letim do Milana s ryanair je tam potřeba nějaký vstupní formulář. Společnost mi poslala e-mail s nějakým formularem který je psány v italštině tak nevím je to třeba nebo ne? Děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den,
      o žádném formu pro vstup do Lombardie nevím, pokud by náhodou i tak bylo něco potřeba vždy to rozdají v letadle nebo na místě…

  • Klára napsal(a):

    Dobrý den, 12.7. jsme měli z Vídně letět do Tallinnu ale Estonsko zavřelo pro Čechy hranice, takže potřebujeme letenku zrušit, buď formou poukazu nebo změnou data na jiný, bohužel při snaze změnit datum to po mně chce doplatit 180Euro, přitom samotný let (ten který chceme zrušit i ten nový) se pohybují okolo 30Euro za osobu. Je tam drobný rozdíl cca 10 Euro mezi původní cenou letu a novou cenou, nedává mi tedy smysl doplácet 180 Euro. Přitom poplatky za změnu by nyní neměli být účtovány. Máte prosím nějakou radu? Děkuji Klára

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel pokud bude let operován tak je překážka na vaší straně a nárok na refund tak není, jedině tak nechat letenky propadnout a pak koupit nové.

  • Ivet napsal(a):

    Dobrý den,
    letím 13.7. z Vídně přes Istanbul na Severní Kypr.. vím, že je nutný test na koronavirus 72 hodin před odletem, ale nemáte nějaké zprávy jak to funguje po přístání? Nějaký další test nebo tak? Z ambasád mi nejsou schopni odpovědět 😀 Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud neví ani na ambsádě, obávám se že nebude vědět nikdo.

  • Zdeněk Horák napsal(a):

    Ahoj Honzo, kdy se bude zase létat do usa? Nikde o tom nepíšou. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, zatím to nikdo netuší, uvolnění pro US bude asi ještě chvíli trvat, jak moc se potom obnoví linky bude záležet na poptávce.

  • Martina napsal(a):

    Dobrý den, máme letenky přes pelikan.cz a máme je pojištěné. Nemůžeme letět a na stránkách pelikánu je, že vrací 90% ale že záleží na dané letecké společnosti. Koukala jsem na Ryanair a tam je, že peníze vůbec nevrací. Tak teď nevím, co dělat. Na co to pojištění teda je. Psala jsem email, ale automatická odpověď byla, že zpětná vazba může trvat až několik měsíců. My máme letět 28. 7. Prosím poraďte, můžeme v této věci něco dělat?
    Děkuji Martina

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pojištění je vždy pouze jen na zdravotní rizika, takže pokud to je z důvodu zdraví tak můžete žádat o refund pojišťovnu, jinak pokud se let neruší tak letenka propadne.

  • Markèta napsal(a):

    Dobrý večer Honzo, mūj přìtel je Ital a leti s Raynerem 8.7 z Řìma do Prahy…je nutný nějaký test… na letisti nebo nejaky dokument? diky Markèta

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne není potřeba nic.

  • Matěj napsal(a):

    Dobrý den,

    měli jsme letenky od Ryanair. Let byl zrušen. Voucher jsme přijmuli a zarezervovali letenky nové. Cena letenek byla ovšem nižší než původní letenky. Takže tam máme přeplatek. Jak ale tento přeplatek uplatnit při nákupu dalších letenek. Zadáním stejného čísla voucheru při příštím nákupu? Nebo by měl přijít nový voucher? Nevím ani kolik ten přeplatek přesně je, nikde se nezobrazuje Máte s tím někdo zkušenost? Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, mělo by to být pod stejným číslem účtu, ideálně si zkuste uděla nějakou rezervaci do posledního kroku a tam ověřit, kolik se vám odečte.

  • Jana napsal(a):

    Chtěla bych poradit. Se synem letíme 21.7. na Korfu z Ryanairem. Raději jsem si připlatila další příruční zavazadlo, ale nevím jestli obsah tekutin se tím zvojnásobuje nebo se sčítá na osobu? Mám díky tomu přednostní nástup do letadla, ale synovi jsem to nechala vše původní, takže on jej nemá. Jak to bude řešeno? Chci abychom šli do letadla společně, je mu teprve 8 let.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, klidně můžete jít spolu v normální frontě, i když máte Priority, sedět bude také vedle vás a tekutiny jsou vždy na osobu bez ohledu na počet zavazadel.

  • Magda napsal(a):

    Dobrý den, letím poprvé bez cestovky, zakoupení letenky celkem v pohodě, ale nerozumím moc těm zavazadlům. Příruční zavazadlo si beru sebou na palubu,takže tam nesmím mít ani opalovací krém? Velký kufr nemáme. Jak to udělat, abychom se synem 11 let seděli vedle sebe? Všechny instrukce jsou v AJ a telefon do zahraničí…Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, při odbavení online si budete vybírat sedadla, obvykle vám dítě posadí vedle sebe. Jinak pokud máte pouze příruční zavazadlo, berete si ho přes bezpečnostní kontrolu takže v něm nesmí být tekutiny o objemu větším než 100 ml.

  • Monika Štainerová napsal(a):

    Ahoj,
    v srpnu máme letět do Edinburghu (tam Ryanair, zpátky Easy Jet),
    maj tam ale pořád 14 denní karanténu, ubytovatelé nám teď valem ruší rezervace….
    změnili bychom plán a letěli třeba k moři, ale Ryanair přebukuje za poplatek (rezervace byla před 10.6.)
    Easy Jet snad do konce roku ano, ale zase moc k moři nelítají
    máte někdo radu co s tím?
    Děkuju
    Monika

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud tu karanténu nezruší tak bohužel ten Ryanair propadne, tam jiná varianta nebude… Takže počkat jestli ji nezruší, což by asi nějak v dohledné době měli nebo s tou letenkou nepočítat a nechati ji propadnout.

  • David napsal(a):

    Ahoj!Máš nějakou zkušenost, jak postupovat?: čtyři cestující jsou v rámci jedné rezervace u Wizzair (členství Wizz club)a náš let byl změněn,tedy s možností prerezervace nebo refundace. 2 osoby chtějí letenku refundovat, 2 osoby chtějí akceptovat změnu. Bohužel na stránkách Wizz jsem řešení této situace nenašel.Je to možné?Pokud ano,jak?
    Dekuji moc za případnou radu.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, jedině přes call centrum, jinak to bohužel udělat nepůjde. Nebo si nechat vrátit 120% do kreditu a booknout to znova, třeba to i vyjde lépe.

  • Andrea Němcová napsal(a):

    Dobrý den, nestihla jsem koupit letenky do Lisabonu za akční cenu a teď cena celkem vztoupla. Myslíte si, že je mám koupit teď, než bude cena ještě vyšší, nebo ještě počkat, jestli cena zase nespadne na 500,-? Děkuji moc za odpověď. Přeji hezký den :D.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, asi by ještě cena klesnout mohla, zálaží na termínu, podle ceny to bude z Vídně, tam je zatím do poloviny července zákaz letů z Portugalska.

  • Simona napsal(a):

    Dobrý den Honzo, poraďte prosím jak kontaktovat Vueling. Od března je moje rezervace ve stavu – čeká na vrácení peněz – peníze do dnes nepřišly, Vueling nereaguje na email a dovolat se tam nedá. Máte nějakou radu jak Vueling kontaktovat, jestli existuje nějaké telefonní číslo kde je na konci drátu fyzická osoba a ne automat? Nebo jak prostě zjistím kdy mi peníze vrátí? Moc děkuji za radu. Mějte se fajn. Simona

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel jiná než oficiální linka přes automat, který dost často někde skončí a vypadne není. Dost blbě se tam dovolávalo i před koronou… Jedině čekat, jedna rezervace u Vueling už mi byla vyplacena, trvá to tam ale asi nejdýl ze všech…

  • Radek napsal(a):

    Dobrý den,18.7. Jsme měli letět z Ostravy do Londýna. Společnosti ryanair.Zpet společnosti easy jet. Musím let posunout na podzim. Easy jet bez poplatků posunuli let na říjen.ryanair nabízí také službu zdarma,ale při prebukovani chtějí poplatek 5000 Kč(dražší než letenky). Lety jsme si objednavali v lednu. Můžete mě nějak poradit. Děkuji.Radek

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud ten let bude letět tak vám ho Ryanair zdarma nepřesune. easyJet zřejmě tento let zrušili a tak šel přesunout bez poplatku.

  • Jana napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,
    chtěli bychom s partnerem jen ve 2 přes vánoční svátky na 3 týdny na Kubu. Letenky v prodeji jsou, i situace okolo koronaviru vypadá dobře, přesto si nejsme jistí, zda bychom neměli s nákupem letenek ještě raději počkat. Nemáte nějaké doporučení (jednak co se týče ceny letenek a jednak co se týče opatření Kuby týkající se turismu)?
    Moc děkuji, Jana

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, jedna varianta je koupit letenku v takovém tarifu, který by šel případně zrušit, druhá pak počkat, ja kto bude v prosinci bohužel zatím nikdo netuší.

  • Hana Dušková napsal(a):

    Děkuji

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *