Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Katka napsal(a):

    Ahoj, potřebujeme změnit let na Ryanair – na stránkách přes Správu rezervace to nefunguje, je ještě jiná možnost?
    na tuhle společnost není možný se vůbec dovolat, dopsat, nic.
    Máme odletět 17/8 —- chceme posunout let dopředu o jeden den

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, bohužel ta změna bez poplatku je možná pouze do 7 dní před odletem.

  • Marek napsal(a):

    Ahoj, mám otázku za pár dní letíme Praha – Edinburg a zpět. Tam letíme s EasyJet z5 potom s Ryanair.
    Chceme na trek po Skotsku, bude aerolinkám vadit že máme na batohu (krosna zaplacená navic 20kg+) přidaný spacák nebo karimtku z venku a nebude to zabalené uvnitř?

    Díky, Marek

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud to bude pevně spojeno a je to odbavené zavazadlo tak to vadit nebude.

  • Jitka napsal(a):

    Ahoj. Nějaké nové zprávy o fungování GOTOGATE? Na emailu odkáží na telefonickou komunikaci. Na telefonu se ničeho nedočkám ani po hodině čekání na lince.
    Jitka

    • Honza napsal(a):

      Podle dotazů od ostatních je to všude stejné…

  • Zdeněk napsal(a):

    Ahoj,
    Mám zrušený let od Ryanairu, už je to cca 2 měsíce co jsem vyplnil formulář o navrácení peněz.Stále nic.Píšeš,že je
    nejlepší komunikovat přes online chat.A kde se na něj napojím?.Na stránkách jsem to nikde nenašel.
    Děkuji
    Zdeněk

  • Ivory napsal(a):

    Ahoj, mužu letet z vidne do milana bez testu na ten covid ? Nekdo mi rika ze pry musim a na letence nic takoveho neni. mam letet zítra ..
    Díky !

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ano můžeš.

  • Lenka napsal(a):

    Dobrý den,
    prosím Vás o odpověď. Měli jsme přímo od Tuifly koupený let, který byl zrušen. Nabídli voucher na jiný nákup letenek nebo vrácení peněz přes jejich formulář. Bohužel ten mi ale neprojde kvůli bankovnímu účtu – mají omezení na SEPA platby a vyžadují účet jen ze 4 států (Německo, Rakousko, Španělsko, Holandsko). Je nějaká možnost, jak dostat peníze zpět, aniž bych to musela obcházet založením účtu ve výše zmíněných státech? Psala jsem jim mail, na první (kde jsem vyžadovala kód voucheru na případný nákup jiných letenek) reagovali do druhého dne, na druhý mail (kvůli omezeným možnostem s účty pro vrácení peněz) už měsíc nereagovali 🙁
    Máte informace o tom, jak dostat peníze zpět?
    Děkuji, Konstantinovičová

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, určitě vám to musí vyplatit i na CZ účet, ideálně znova bombardovat dotazy, jak zadání účtu obejít…

  • Jindřich napsal(a):

    Všichni, kdo čekají na refund od Ryanair:
    Let květen Stockholm 7.5. RA oznamuje mailem, že je zrušeno a nabízí refund nebo voucher. Volím refund a odesílám patřičný formulář (8.5.) RA mlčí.
    9.6. RA nabízí znovu voucher.
    10.6 znovu volím refund
    V červenci na stránkách slibuje RA vyřídit všechny refund z května do konce července – a nic se neděje.
    4.8. livechat ráno okolo sedmé, čekání cca 5 minut – RA se diví že chci refund když mám voucher (????). Já sděluji že od počátku chci refund at si najdou historii. RA: OK změníme na refund, peníze přijdou za cca 4 – 8 týdnů, mají toho moc.
    Já: na stránkách máte, že pro lety z května bude refund do konce 07/2020 a že doufám že refund vrátí stejně rychle jak rychle jsem jim já zaplatil.
    5.8.mail od RA, že změněno na refund a peníze přijdou do 2 týdnů.
    10. 8.mail od RA, že peníze mi pošle banka na účet do 3-4 dní. Tak čekám.
    Takže nevěšte hlavu a bušte přes livechat.
    P.S. Ovšem, zda uvidím peníze za dubnový Londýn, kdy v pátek zavřeli od pondělí hranice a přes víkend nemožno změnit datum letu nebo jít na livechat, to nevím. Ale tuším…

    • Honza napsal(a):

      Díky za popis!

  • Nazar napsal(a):

    Ahoj, chci se zeptat jak je to s odletem z Vídně do Řecka (Athény). Budu muset mít testy na covid? Protože někde píšou, že se jedná o přílety z ČR. Tak jestli se ten test vztahuje na občany ČR, nebo ze které země odlétáš.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, všude se píše, že jen na lety do ČR, bohužel na ofiko stránkách informace stále chybí, aby to bylo potvrzeno i tam.

  • michal napsal(a):

    Ahoj všem,

    prosím o radu mám zakoupenou letenku od Wizzair Víden- Bourgas Bourgas -Víden a potřebuji odletět o týden dříve. Můžu si koupit jednosměrnou letenku Víden- Bourgas a na cestu zpět použít původní termín ? Jedná se mi o to, když nenastoupím na první let wizzair jestli se automaticky zruší i ten zpáteční, jako tomu je u normálních aerolinek?

    Děkuji a přeji fajn den, Michal.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, nepropadne, klidně lze nevyužít let tam.

  • Jimmy napsal(a):

    Ahoj… nemohl by mi nekdo poradit jak to funguje kdyz ted poletim (4.9) domu z britanie(dlouhodobe tu v uk ziju )? nikde nic nemuzu najit ….slysel jse mo nejakem formulari…. pripadne kde ho najdu ci jak dopredu ho musim vyplnit … dekuju

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud poletíš z UK do ČR tak není potřeba nic.

  • Nikola napsal(a):

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat,, 5.8.2020 jsem koupil letenky Ryanair z Prahy na Corfu, z důvodu požadovaného Covid testu řeckou vládou (od 17.8.)bych rád změnil datum letu a cílovou destinaci. Platí stále u rynairu, že jsou tyto změny osvobozeny od poplatku, případně že s poplatkem nemáte zkušenosti kolik změna stojí : 2 lety, 5 osob, odlet začátek září?
    Moc děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano změna je možná ale pouze do konce října 2020, kdy končí letní letový řád – Korfu se pak bude létat zase od března, bezplatná změna je ale jen do konce roku.

  • Eda napsal(a):

    Ahoj Honzo,

    máme letenky (odbaveno) Praha-Řecko. Jak sis jistě všiml, pro čechy je už nutný negativní test od 17.8. Nicméně změna datu letu jde udělat momentálně max do začátku října – delší letový plán tam není… lze vyhledat i jiná destinace, ale po výběru letenek nelze pokračovat, vlastně nelze ani pokračovat při změně data u stejné destinace – tlačítko je zašedivělé. Mám se obrátit na Ryanair jesti se nejedná o technickou chybu? Nebo může být problém v tom že je rezervace odbavená? Díky moc!

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ano odbavená už asi změnit nepůjde, takže jedině přes online chat se domluvit.

  • VF napsal(a):

    Zdravím,
    ráda bych se zeptala, jestli ještě někdo čeká na peníze od Ryanairu? Měla jsem letět v březnu a v červnu do Londýna a pořád nic.
    Případně, co pro to můžu udělat – kromě několikáté emailové urgence.
    Děkuji!

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ideální je komunikace přes online chat, pak to obvykle vyjde.

  • Martin napsal(a):

    Ahoj, nemůžeš mi prosím zjistit co vše potřebuji ve Vídni na letišti když mám letět na Zanzibar?
    Nasel jsem něco, ze bych mel mít při odletu neg.test., ze ho po mě ve Vídni budou chtít.
    Letíme Vídeň-Katar, Katar- Zanzibar. Doba přestupu cca 2h.
    Dále pak co vše tedy potřebuji na cestě domů, když nehodlám v Rakousku být déle než je nezbytně nutné.

    Děkuji za odpověď. Jsem z toho už magor co vse máš/nemáš mít.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je na přestupu nebo v cílové destinaci potřeba test tak ho budou kontrolovat už u vstupu do letadla ve Vídni. Jinak při cestě zpět podepsat formulář o okamžitém transferu a v ČR se pak nahlásit hygieně.

  • Mirek Dvořák napsal(a):

    Ahoj, mám dotaz. V únoru jsme si kupovali letenky přes portál MyTrip. Jsou to letenky z Prahy na Krétu… měli jsme letět v červnu, samozřejmě kvůli COVIDu jsme nikam neletěly, lety byly zrušené. Od této doby se snažíme MyTrip kontaktovat a dostat náhradu, jediný kontakt který jsme našli je přes telefonickou linku v USA, kam není možné se už dva měsíce dovolat. Mám prosbu zda nemáte s MyTrip nějaké zkušenosti případně nějaký tip, jak dostat bu´d letenky nové (pro nás ideálně na září) nebo voucher případně jak z MyTripu dostat zpět své peníze.

    Díky moc za jakoukoliv odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, já osobní zkušenosti nemám a všichni co mi píšou tak je to prakticky stejné jako u tebe, bohužel u těchto prodejců je problém s komunikací a byl už i před koronou, snad se nakonec podaří peníze z nich dostat. Předpokládám že to bylo se SmartWings, ty aktuálně stejně vystavují jen vouchery a peníz nevrací…

  • Jana napsal(a):

    Dobrý den,
    jak mám obecně postupovat při reklamaci letenek /jednalo se o společnost Ryanair)?
    Byl nám odepřen přístup na palubu letadla z Bratislavy, kdy se mi syn nepropsal do formuláře s QC kódy potřebný pro cestování do Řecka. Nakonec jsme letěli stejnou leteckou společností z Maďarska o 2dny později.
    Předem děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, v tomto případě není nárok na refund ze strany letecké společnosti. Pokud byla chyba v systému tak je teoreticky možné žádat nárok na Řecku, ale vidím to tam dost nepravděpodobně.

  • Anička napsal(a):

    Dobrý den Honzo, chtěla bych se zeptat na Vaše zkušenosti se změnou a rušením letu u TAP Portugal. Koupily jsme si s kamarádkou letenky z Vídně do Ponta Delgady přes Lisabon, ale kvůli měnícím se podmínkám bychom let radši odložily. Letecká společnost nám některé lety posunula (nejvíce o cca 8 hodin) a žádá potvrzeni nového itineráře. Je možné napsat, že se změnou nesouhlasíme a vzít raději poukaz nebo zažádat o vrácení peněz? Mail navíc přišel z adresy „no-reply.info“ a jediným kontaktem, který je uvedený, je telefonní číslo..nemáte prosím zkušenosti s komunikací s nimi? Předem moc díky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, zrušit lety můžete pokud došlo k posunu v neprospěch času příletu, takže pokud máte čas příletu déle než 3h od původního, můžete let zrušit. TAP ale bohužel zatím nerefunduje, pouze vystavuje vouchery…

  • Iva napsal(a):

    Ahoj Honzo. Korona nám překazila plány a místo červencového odletu do Londýna (od Easy Jet ), jsem raději nečekala na zrušení letu a zdarma změnila let na příští březen (letový plán byl pouze do dubna). Nyní je letový plán již do září a ráda bych změnila let opět na červenec (příští), abychom letěli v létě jak bylo v plánu. Nyní ale po změně rezervace a po zadání pokynů k platbě přijde oznámení, že „Potvrzení změn v rezervaci se nezdařilo“,,,dále je psáno, že je to krátkodobrý problém…..zkouším to již celý týden z počítače i z telefonu…..a nic.
    Nevím v čem může být problém…
    Děkuji za odpověď.

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, budou tam mít asi nějakou chybku, nevím ale jestli ti ten posun opět umožní, myslím, že ta změna bezplatně je možná jenom jednou.

  • David napsal(a):

    Ahoj Honzo,
    nemáš nějaké bližší informace o zrušených letech Víden – Menorca od září a později v tomto roce ? Měli jsme let na 18. září, ale přišel nám email o zrušení letu. Díky za info

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, vypadá to, že se Wizz air nepovedlo linku rozlétat a neprodávala se, tak ji od září zase zrušil.

  • Jana napsal(a):

    Ahoj Honzo, nebyl by nějaký tip na parkování ve Vídni na letišti, odlet máme v půl 7 takže pojedeme autem a vracet se budeme za 14 dní – ceny, co jsem našla jsou dost šílené…
    Díky Jana

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ano jsou, jsou levnější parking na Panda parking nebo Mazur parking, ale co jsem teď letěl tak to vycházelo max o 10 € levněji než přímo na letišti tak jsem bral to, ten ranní odlet bohužel nic moc dalšího blíž centru nedovoluje.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *