Skupiny létají s Honzou
Poradna
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Veronika M napsal(a):

    Dobrý den,
    Děkuji mockrát za předchozí odpověď. Ještě bych se chtěla zeptat na vracení peněz za let, kde byl změněn čas. Je lepší zadat pozadavek přímo Ryanair nebo zprostředkovatele? Jedna se o změnu času navazujícího letu na konci září. Také mi není jasné podle čeho se určuje částka vracení peněz. Velmi děkuji za Vaši poradnu! Hezky den

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, tak jako tak se peníze vyplatí na účet toho kdo za letenku platil, takže obvykle na účet prodejce, s ním to tak budete muset řešit tak jako tak.

  • AM napsal(a):

    Doplnuji u nízkonákladových letů-wizzair.Děkuji

  • AM napsal(a):

    Děkuji Honzo,
    nejlepší asi je mít aplikaci v telefonu,že?Pak je vše mnohem jednodušší.Mám ještě dotaz,jestli je možné to, co si koupím na letišti(jídlo,pití) vzít s sebou na palubu?Myslím jako jt.u běžných letů i charterových.
    Přeji ti pěkný den a děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano aplikace často dobře poslouží, za bezpečnostní kontrolou si můžete do letadla koupit cokoliv (nesmíte ale konzumovat alkohol).

  • Lea napsal(a):

    Dobrý den, máme koupené letenky do Londýna, ale kvůli obavám z nákazy chceme letenky zrušit. Je možné dostat od Ryanair peníze za letenky zpět? Děkuji, Lea

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ne, vzhledem k tomu že ani z jedné strany není žádné nařízení o zákazu letů, tak nejde let zrušit.

  • Anička napsal(a):

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na platnost poukazů u společnosti TAP Portugal. Dostala jsem poukaz s platností do 18/8 2021, ale nikde není specifikované jestli to znamená, že do toho data musím odletět, nebo že pouze do toho data musím pomocí poukazu koupit nový let. Doufám v druhou možnost, ale raději se chci ujistit.. Předem díky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, mám za to že ano.

  • Aneta napsal(a):

    Dobrý den,
    22.8. letím z Vídně na Mallorku a 29.8. zpět z Mallorky do Vídně. A chci se zeptat, zda je v Rakousku nějaké omezení kvůli viru Covid-19? Podle informací na internetu by odlet i přílet měl být bez problému, akorát po návratu do ČR se musím nahlásit na hygienu a podstoupit test. Jsou tyto informace správné? Děkuji, Aneta

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, no ono to vypadá, že bude vše úplně jinak, Rakousko od 24.8. zařazuje Baleáry také na seznam rizikových oblastí, takže do ČR pak jedině s prohlášením o okamžitém transferu, naopak na MZV právě probíhají jednání o možném vyjmutí z rizikových států právě u Baleár, zítra bude oznámeno.

  • Hanka napsal(a):

    Zdravím lze u rayner air změnit u zakoupené letenky cílovou destinaci?

    • Honza napsal(a):

      Pokud jste kupovala letenky po 11.6.2020 a je to týden do odletu tak ano, za případný doplatek rozdílu ceny.

  • Karolína napsal(a):

    Hezký den, Honzo.

    Měla jsem na květen koupeny pro skupinu 8 lidí koupeny letenky do Lisabonu přes flyTAP. Let byl zrušen. Byla jsem vyzvána, ať si vyberu, jestli si chci přebookovat let na jiné datum nebo využít hodnotu letenek na nákup jiných letenek – nutnost zadat to do konce srpna s odletem nejpozději posledního prosince. Vše se mělo podle instrukcí měnit přes mytrip.cz. Celé to však nefunguje, na podpoře nikdo nereaguje. Nemáte prosím nějaký tip, jak se z této situace nejlépe dostat? Předem moc děkuji, Karolína

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, dokud vám mytrip nedá přístupy k rezervaci tak se s vámy TAP bavit nebude, bohužel je potřeba urgovat neustále ten mytrip, jiná cesta není…

  • Marrina K. napsal(a):

    Dobrý den Honzo,

    chtěla bych se Vás zeptat na možnost vrácení peněz za zrušený let. Měla jsem letět 29.března z Prahy do Benátek s EasyJet, ale bohužel kvůli koronaviru jsem ho přebookovala na říjen. A platila jsem za přebooking skoro 4500,- což je také cena, za kterou jsem koupila letenky na březen. Teď ale booking zrušil lety na říjen a já jsem se chtěla zeptat, jestli si mohu na vrácení nárokovat celých 9000 zpět (jak cenu za letenky, tak za přebookování)? Nejde mi totiž do hlavy, proč bych měla platit za přerezervaci na let, který nepoletí, když mi byl dříve nabídnut rezervačním systémem EasyJet? Jak je to, prosím v tomto případě?

    Mockrát děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, obávám se, že easJet to nebude chtít proplatit. Zaplatila jste prakticky za službu změny té letenky, která proběhla. To že se ta letenka následně ruší na to prakticky nemá vliv, ale určitě bych to vyzkoušel…

  • AM napsal(a):

    Dobrý den Honzo,
    děkuji,ještě k té palubní letence.Je možné si ji vytisknout hned i ke zpátečnímu letu?Neumím si představit,jak někde v cizině něco tisknu.Nebo když je stažená aplikace v telefonu,stačí to wizzairu ukázat v mobilu?To asi ne,že.Stále nějak tápu…Děkuji,úspěšný den.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nemáte zaplacené letadlo tak vás to pro let zpět pustí na checki až 48h před odletem. Zpáteční tak můžete vytisknout až po té době, na většině letišť pak stačí mít zpáteční letenku uloženou v aplikaci Wizz Air.

  • Olga napsal(a):

    Ahoj letím 22.8. s přítelem do Řecka. Máme formulář vyplňovat každý zvlášť, když spolu bydlíme nebo společný, (stejně bydliště v ČR i destinace v Řecku)? Nebyl by problém se prokazovat při příletu na Krétu jedním stejným (společným) kódem?

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, aktuálně by už mělo snad všude oficiálně platit, že stačí jeden. Pokud vyplníte 2 tak určitě nic nezkazíte.

  • kuba napsal(a):

    dobrý den, budu letět poprvé v sobotu ryanair 10:00 odlet z katowic prosím chci se zeptat v kolik je ideální doba být na letišti abych stihl ty procedury, budu odbavovat online a jen malé neodbavené zavazadlo, jde mi o to že bych přijel do katowic 7:35 a jestli bude teoreticky stačit 2,5h se dostat na letiště a stihnout odletět, moc děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, projít kontrolou se dá prakticky všude za 0,5-1h ta další hodina navíc je tam jako rezerva pro nepředvídatelné okolnosti během cesty na letiště, takže je vždy lepší si tu rezervu tam nechat, jinak cesta na letiště je z Katowic poměrně dlouhá trvá i expressem skoro hodinu…

  • Petr napsal(a):

    Ahoj.
    Mám velkou prosbu, dnes mi byly zrušeny zpáteční letenky od Ryanairu na 1.9 z Pisy. Bohužel mám rezervaci ubytování a není možné je bezplatně zrušit. Pokud poletím z Prahy tam, musí mi Ryanair zajistit dopravu zpět dle EU směrnice?? Díky za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, jelikož je to více než 14 dní tak ne. Máte ale možnost letenku zrušit (tam i zpět), pokud pojedete tak mi nejlepší přijde nechat rebooknout zpáteční let na odlet z Říma, ráno v 7:30 jede vlak přímo z Pisy do Říma a hodí se akorát na odlet do Prahy.

  • Michal napsal(a):

    Dobrý den, nemáte zkušenost se slučováním rezervací u Ryanair a následné platbě? Na chatu jsem požádal o sloučení dvou rezervací do jedné s tím, že v té jedné bylo samotné dítě. Poslali mi odkaz, kde mám udělat platbu za tento úkon, vyplním všechny údaje o kartě, ale nechce mě to vůbec pustit zaplatit. V aplikaci se pak u této rezervaci přestal zobrazovat itinerář.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den takhle jsem to bohužel nedělal vždy jsem to zaplatil zvlášť a pak sloučit a změnit na dítě…

  • Vlasta napsal(a):

    Dobrý den, po zrušení letu jsme od Pelikána obdrželi voucher jako náhradu. Chtěla bych se zeptat, jestli tento voucher můžeme použít při zaplacení letu se Smartwings. Původně byl zaplacen let u Ryanair.

    děkuji za odpověď, Vlasta

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží to na podmínkách Pelikána, ale myslím, že ne.

  • Veronika Miholova napsal(a):

    Dobrý den,
    Potřebovala bych poradit. Máme koupené letenky se zarukou návaznosti: Vídeň-Milan-LAs Palmas. U jednoho z letu se však změnil čas a tím pádem na sebe lety nenavazuji. Dopravce je Ryanair, který nám poslal upozornění na mail. Letenky jsem však koupila u zprostředkovatele Gotogate, kde nemají o změně času letu žádné informace a odkazali me na Ryanair. Jenže tam se nedá dovolat, na maily nereaguji. Dle pravidel pro navazující spojení by měli nabídnout jiný let zdarma, ale na to žádný formulář na stránkách nemají. Předem moc díky za rady

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, vše je na gotogate, jestli tu zárku dali, tak je to podle jejich podmínek, obávám se ale že budou mít v podmínkách nějakou kličku…

  • Míša napsal(a):

    Dobrý den Honzo, rádi bychom zrušili letenky Ryanairu z důvodu posunu odletu o více než 3 hodiny /původně odlet kolem 17hod, nyní kolem 8hod ráno). V žádosti o refund ale není možnost vrácení z důvodu posunu odletu.Pouze zpoždění o 3 Hodiny. Když tam toto zaškrtnu, napíše mi to, že let nebyl zrušen ani opožděn… Existuje na tento druh refundu jiná žádost? Nejsem schopná se nikde k tomu proklikat..Díky za případnou pomoc! Míša

  • AM napsal(a):

    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat,když si koupím letenku u wizairu,nechápu stále co se musí ještě udělat ohledně checkpointu před odletem.Musím ještě, a co konkrétně provést,nebo stačí,když ho zaplatím a bude zahrnut v letence?Děkuji,pěkný večer.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, před odletem provedete online checkin – přihlásite se do účtu a pokud bude potřeba tak u cestujících vyplníte údaje z cestovního dokladu, pokud je to v rámci Schengenu tak pouze odsouhlasíte podmínky a vytisknete si palubní vstupenky, se kterými jdete rovnou do letadla.

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den, Honzo,

    chtěli bychom vrátit peníze u Wizz Air za zrušený let, nechceme je připsat na účet Wizz Air, prosím, můžete mne navést ? Stránky nám stále nabízejí pouze možnost kreditu. Jak jednoduše požádat o přímé vrácení peněz? Mockrát děkuji.
    Petr

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, u Wizzu se to vyplatí nejdříve do kreditu a následně se požádá o vyplacení z kreditu do peněž.

  • František napsal(a):

    Ahoj, máš prosím nějaké zprávy od Čechů, kteří dnes cestovali letecky do Řecka? Opravdu po nich nikdo test nechtěl? Díky. F

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, ano mám, šlo to bez problémů, nez potřeba testu, je to už i v nařízení NOTAM bez CZ (pro letecký personál).

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *