Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Sono, doporucuji se Vam obratit se na Vasenaroky.cz. Mel jsem velice podobny problem s WizzAir a oni za me vsechno vyresili a poslali odskodne (€250) do mesice od udalosti. Vrele doporucuji 🙂
Vasenaroky nikdy neudelaji nic, co byste nezvladli sami 😉
Tak ja se snažila nahnat Smartwing a vesele mě ignorovali…Přes Vaše nároky to z nich tahám od loňského června…Komunikace strašná tedy.
Prave cakam na letisku na 400 eurovy jednosmerny let (najlacnejsia varianta na dnes) z Londyna naspat do Prahy cez Amsterdam, ako mi vcera v noci po 3 hodinach cakania naboardovaneho lietadla Wizzair bez udania dovodu zrusili let, neposkytli ziadny nahradny let ( o ubytovani alebo obcerstveni nehovoriac, ale ved nizkonakladovka, jasne…). Na Lutone nie je zruseny let ziadnou raritou, par znamych ma podobnu skusenost. Luton a Wizzair nikdy viac.
Nárok máte vždy, je potřeba si o to říct, pokud vám ho neposkytli, kompenzace budou dostatečně tučné 😉