Skupiny létají s Honzou

Volotea

25.1.2019 9:38

Volotea je nízkonákladová letecká společnost, která se zaměřuje převážně na méně vytížená západoevropská letiště, převážně pak ta ve Francii. Podle toho má také uzpůsobenou flotilu letadel. Volotea využívá především menší stroje, než její konkurenti. Letenky od Volotea pořídíme také na lety z Prahy, a to právě do Francie a na Sardinii. Volotea je známá svými častými akcemi, ve kterých lze pořídit akční letenky za 1 euro za jeden směr. Tipy ohledně aerolinky Volotea najdete právě zde.

Volotea – zavazadla, rozměry, tipy
23.1.2019 14:50 102 komentářů

Aerolinka Volotea létá především na méně vytížená evropská letiště. Na letech z Prahy se s ní setkáme většinou na letech do Francie nebo na Sardinii. Tento článek shrnuje aktuální zavazadlovou politiku aerolinky. Příruční zavazadla u Volotea Volotea dovoluje svým cestujícím vzít si do letadla malé příruční zavazadlo. 40x30x20 cm Další větší zavazadlo (55x40x20 cm) si… číst více

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Romča napsal(a):

    Máte někdo v poslední době zkušenosti s žádostí o kompenzaci za zrušený let od Volotea? Všechno nám uznali, poslali link na výběr jestli 250 euro na účet nebo 500 euro na letenky. Napsali, že platba trvá až 8 týdnů. Už jsou to 3 měsíce a nic. Navíc řeším proplacení taxi, k tomu se nikdo neumí vyjádřit, chtějí abych to vyplnila do formuláře o kompenzaci, kde to ale bylo a nic mi ohledně proplacení taxi neposlali.

    Je tu někdo, kdo od nich opravdu kompenzaci dostal a nemusel to vymáhat přes nějaký claim firmy?

    • Honza napsal(a):

      Určitě neustále urgovat, pokud to nepomůže a bylo to z/do ČR tak se obrátit na úřad pro civilní letectví, pak se to většinou najednou hne.

  • Klára napsal(a):

    Dobrý den,
    Na tripadvisoru jsem našla hodně špatných recenzí (nejčastěji skryté poplatky (30-60 euro) a zrušené lety + následnou nekomunikaci kvůli kompenzaci). Plánuji si teď zakoupit od této společnosti letenky do Francie a nejsem si jistá, zda je to dobré rozhodnutí. Nevíte jak to s těmi poplatky je? Nebo jak se jim nejlépe vyhnout? A co popřípadně dělat, když se let zruší? Vrátí mi peníze? Předem díky:)

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, nikdy jsem s Volotou problém neměl. Je to standardní low-cost – je potřeba dodržet online checkin, rozměry zavazadel a nebude problém.

  • Lucie Večerková napsal(a):

    Dobrý den,
    mohla bych se prosím zeptat jaké jsou podmínky na storno letenky u Volotey?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, záleží jaký máte koupený tarif, pokud nejlevnější, tak se letenka stornovat nedá.

  • Tereza napsal(a):

    Ahoj Honzo, chtěla jsem poprosit, když Volotea lítá v březnu do Athén, v červnu zatím nemaji náhled , myslíte ze bude v červnu litat? A nevíte kdy by ho měli vydali ? Dekuju moc Tereza

    • Honza napsal(a):

      Ahoj, pokud je řeč o lince z Prahy tak ji nelétá Volotea ale Aegean, ten jen nabízí letenky i přes web Volotea. Přímo na Aegean by pak měly být letenky k dispozici na celý letový řád.

  • Karel Polacek napsal(a):

    Dobrý den, dá se někde zjistit zda bude létat Volotea i letos z Prahy do Cagliari? Zatím nemají linku ani v mapě, dík.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, letos to na obnovení letů nevypadá.

  • Veronika napsal(a):

    Dobrý den,

    zaplatila jsem si členství a letenky koupila jako člen Megavolotey. Není mi ale stále jasná ta jejich nová politika se zavazadly platní od 8.6.2022. V ceně letenky máme kromě malého příručního zavazadla i druhé zavazadlo do 10kg, ale nemáme priority boarding. Znamená to, že druhé zavazadlo do 10kg nemusí splňovat rozměry pro kabinové zavazadlo, tj. 55x45x20 cm, ani pro něj neplatí omezení pro tekutiny, akorát ho musíme nechat odbavit u přepážky na letišti? Nebo se pletu a platí pro něj stejné podmínky jako pro kabinové zavazadlo jen s rozdílem, že ho musíme odevzdat u přepážky, protože nemáme priority boarding? Předem děkuji za reakci.

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud jste koupila letenky před červnem, tak pro vás platí stará pravidla, omezení na váhu a velikost zavazadla jsou platná (stejně jako byla i dřív) ale zavazadlo zdarma odbavíte na checkinu.

  • Jitka napsal(a):

    Dobrý den. Zajímá mě Váš názor, zda je Voloteu ? Dá se říci, že je to polehlivý letecký dopravce ? 🤷

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, rušení letů se nevyhýbá ani ji, ale ve srovnání s ostatními je to jen minimum letů.

  • Bára napsal(a):

    Dobrý den, letenky jsme kupovali se zkušební verzí Trial Megavolotea, zvolili jsme i Priority, abychom měli zavazadla do 10 kg. Po 15 dnech se mi ale členství zrušilo, změnilo se mi číslo na kartě. Platí všechny výhody i přes to, že mi vypršela zkušební doba? Nechceme doplácet za zavazadla. Palubní letenka vypadá stejně jako předtím. Také jsem místo Mrs. uvedla Mr. Je toto velký problém? Předem mockrát děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, s oslovením problém není, pokud vám klub vypršel a nestrhla se vám platba tak to budete mít bez Priority…

  • Tereza napsal(a):

    Dobrý den,
    letime s Voloteou s dětmi 9 a 6 a nemáme zakoupen výběr místa. Nikde neumím najít,zda nás s dětmi nerozesadí. Umíte mi prosím poradit? Diky

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, posadí je vedle vás.

    • Jana napsal(a):

      Bude letos Volotea letat z Prahy do Toulouse?

    • Honza napsal(a):

      Zatím to vypadá že spíše ne.

  • Barbora napsal(a):

    Dobrý den, kupovala jsem letenky s Megavolotea, pak se mi změnilo číslo na kartě a členství se zrušilo. Co to pro mě znamená? Pokud jsem měla priority, budu ho mít i nadále i se zavazadly?
    Mockrát děkuji za odpověď

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud jste ho měla předtím už jedou zakoupené tak by mělo platit, poznáte to podle palubní vstupenky.

  • David napsal(a):

    Dobrý den, jak udělám registraci, když se můj syn jmenuje stejně jako já?

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, připojde ke svému jménu SR nebo synovému JR.

  • Petr napsal(a):

    Dobrý den,
    letíme jako skupina do Lyonu a zpět do Prahy. Letenky koupeny. Jak už to bývá, jeden nepoletí, někteří nyní chtějí letenku jen zpátky. Lze udělat storno, případně pokud nepoletí tam není problém s propadnutím letu zpět?
    Děkuji za odpověď Petr

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, pokud nepoletí, nic se nestane, letenka propadne.

  • Tereza Mikudova napsal(a):

    Dobrý den, jSk mám prodim postupovat při koupi letenky když chci vzít psa? Děkuji Tereza

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, přímo v rezervaci zvolíte jako příplatek přepravu psa.

  • Ludmila Kozáková napsal(a):

    Dobrý den, potřebuji „rychlou“ letenku, nejlépe od Volotei (mám s ní výbornou zkušenost) z Prahy 10.9.do Marseille, (zpět 21.9.). Volotea má přímé lety a to potřebují. Stává se, že někdo zruší let a já bych si tu volnou letenku mohla koupit? Je možné to se společností vykomunikovat?
    Děkuji za odpověď. LK

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, bohužel aktuálně do Marseille Volotea nelétá, jediné spojení má Ryanair s odletem 11.9. v případě zájmu o letenku můžete napsat na letenky@honzovyletenky.cz

  • vlasta patkolova napsal(a):

    dobry den je nejaky let do francie-tulus na 27.3.2020 dekuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den aktuálně bohužel nelétá nic.

  • Veronika napsal(a):

    Je prosím možnost zrušit letenky? Nikde to nemohu dohledat.
    Děkuji.

    • Honza napsal(a):

      Pokud máte letenku koupenou v nejlevnějším tarifu, tak jsou nerefundovatelné.

  • Petra Jurisova napsal(a):

    Dobrý den, je možné u této letecké společnosti přepravit autosedačky pro děti 2+ (2 a 3 roky) zdarma? Našla jsem, že je zdarma kočárek, ale jen pod dva roky. děkuju

    • Honza napsal(a):

      Dobrý dne, ano, nevím o aerolince, která by je nepřepravovala, mají to ale vždy trochu podivně napsané..

  • Lenka A. napsal(a):

    Dobrý den, můžu se zeptat na kolik vyjde převod letenky u spolčnosti Volotea? Máme koupené letenky, ale kamarádka nemůže letět a chtěly by jsme převést na jinou. Děkuji

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, mělo by to být 40 € na jeden let.

  • Kateřina Svobodová napsal(a):

    Dobrý den,
    kupovaly jsme kamarádkou lístky přes Pelikana a poletíme Voloteou, právě jsme dělaly on-line check in a udivilo mě, že to po mě nechtělo číslo dokladu, s kterým cestuju, proto se ten check in dělá, ne?

    Děkuju za odpověď,
    Katka

    • Honza napsal(a):

      Dobrý den, ano, pokud je ale aerolinky ze Schengenu a letí se mezi Schengenem tak už není potřeba údaje z cestovního dokladu vyplňovat.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *