Skupiny létají s Honzou

Jak rezervovat letenku s Ryanair?

20.6.2013 6:19 2 komentáře

Připravili jsme pro Vás krátký návod, jak na rezervaci letenky u Ryanair.

1. Ve formuláři na úvodní stránce vyberte požadovanou letenku. Letiště můžete vyhledat buď v seznamu nebo napsat název či kód letiště (BRQ, BGY, STN, apod.), nezapomeňte souhlasit s podmínkami.
Ryanair 1

2. V kalendáři letů si můžete upravit datum příletu nebo odletu.
Ryanair 2

3. Na další stránce vyplňte jméno, zaškrtněte, že nechcete pojištění (Don’t insure me).
Ryanair 3

4. Můžete přidat také zavazadla, vybrat si místo na sezení, požádat o potvrzení SMS, zarezervovat si parkování, letištní transfer, speciální zavazadla nebo asistenci pro postižené. Co se týká doplňkových služeb, bývají zpravidla dražší, než na místě nebo dopředu zarezervované po internetu.
4    5    6

5. Na další stránce si můžete zarezervovat pronájem automobilu. Klikněte na Continue.
Pronájem auta

6. Následně máte možnost se zaregistrovat do služby MyRyanair, kde můžete spravovat svoje rezervace. Rezervace však není povinná.
Rezervace MyRyanair

7. Na poslední stránce můžete uplatnit voucher nebo zakoupit si výherní los. Zároveň se zde nacházejí nejdůležitější informace – vyplnění kontaktních údajů a vyplnění údajů o platební kartě. Po pečlivém zadání a odsouhlasení podmínek klikněte na Purchase now.
9    10    11

8. V případě, že proběhne rezervace vpořádku, zobrazí se potvrzující obrazovka. Pokud platba neproběhne, budete informováni a nabídnuta Vám nová možnost vyplnění karty. Obecně lze rezervaci považovat za provedenou ve chvíli, kdy Vám přijde potvrzující email a z účtu se Vám strhly peníze. Pokud email nepřijde, můžete zkontrolovat svoji rezervaci na stránkách společnost v kategorii Manage Booking.
Potvrzení rezervace

Diskuze
PŘIDAT KOMENTÁŘ Chcete se na něco zeptat? Není vám něco jasné a nevíte si rady? Nebo naopak máte nějaké poznatky nebo zkušenosti, o které se chcete podělit? Napište do komentářů.
  • Marie Rumplíková napsal(a):

    Provedla jsem platbu letenky a následně mi přišel do schránky rezervací itinerář, u kterého je však rámeček, že platba čeká ve frontě. Je to již třetí den a zadaná platba stále neproběhla. Jak mohu dále postupovat?

    • Honza napsal(a):

      Pokud se platba nestrhla z účtu, provést novou rezrevaci. Také se mi to stalo, do týdne se rezervace zrušila.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *